2018 Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2018 Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

Przejdź do galerii zdjęć2018 Mercedes-AMG GLC 63 Coupe

Na szybko rozwijającym się rynku kompaktowych SUV-coupe, AMG GLC 63 wyróżniał się zarówno stylem, jak i osiągami.

W momencie premiery, AMG GLC 63 ustanowił rekord okrążenia na słynnym torze Nurburgring-Nordschleife (Północna Pętla), zatrzymując zegar na 7.49.369 minut i odbierając koronę najszybszego SUV-a na „Ringu” od Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. Wersja coupe była równie szybka, ale prezentowała się bardziej sportowo.

Patrząc na przód, AMG GLC 63 przypominał kształty GLC, z tą samą agresywną atrapą chłodnicy z przodu, inspirowaną AMG GT. Słupki A wyglądały tak samo, ale dzięki zakrzywionej i pochylonej kabinie, wersja coupe wydawała się bardziej sportowa. Dodatkowy mały spoilerek na klapie bagażnika poprawiał design.

Wewnątrz kabiny znalazło się miejsce dla czterech pasażerów, a fotele kubełkowe obiecywały solidne trzymanie w zakrętach. System infotainment wyposażono w dwa duże ekrany: 12.3” przed kierowcą i 10.25” po prawej, co ułatwiało kierowcy kontrolowanie telefonu za pomocą Android Auto lub Apple CarPlay, a także poprawę czasów okrążeń za pomocą dedykowanej aplikacji AMG.

Najbardziej zaawansowaną wersją był model 63 4Matic S, który przekazywał 510 koni mechanicznych na drogę i osiągał prędkość maksymalną 175 mph (280 km/h). „Słabsza” wersja GLC 63 Coupe, bez oznaczenia „S”, była elektronicznie ograniczona do 155 mph (250 km/h). Oba modele miały ten sam silnik bazowy, znany 4.0-litrowy silnik V8 bi-turbo, ale wersja S oferowała prawie 35 koni więcej niż nie-S. Oba były wyposażone w automatyczną skrzynię biegów AMG Speedshift MCT 9G. Zawieszenie było sterowane pneumatycznie, z regulacją tłumienia w celu lepszego trzymania drogi i poprawy prędkości w zakrętach.

W 1999 roku, wprowadzając model ML 55, Mercedes-AMG ustanowił kamień milowy – nie tylko w swojej 50-letniej historii. Połączenie silnika wysokiej wydajności w nadwoziu SUV-a otworzyło zupełnie nowy segment rynku. Również nowy GLC 63 4MATIC+ oraz GLC 63 4MATIC+ Coupé ponownie zajmują wyjątkową pozycję na rynku. Po raz pierwszy średniej wielkości SUV jest dostępny z potężnym silnikiem V8 biturbo w dwóch wariantach mocy. Podstawę stanowi silnik AMG V8 o pojemności 4,0 litra, oferujący moc 350 kW (476 KM) lub 375 kW (510 KM) w wariantach GLC 63 S i GLC 63 S Coupé. Te wydajne SUV-y również wyposażono w zawieszenie pneumatyczne z adaptatywnym tłumieniem, napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+ z całkowicie zmienną dystrybucją momentu obrotowego, tylne ograniczone dyferencjały oraz system hamulcowy o wysokiej wydajności. Jako wizualny sygnał związku z samochodami sportowymi Mercedes-AMG, nowe modele mają atrapę chłodnicy AMG Panamericana, która wcześniej była zarezerwowana dla rodziny AMG GT. Dodatkowo nowe modele oferują wszystkie zalety SUV-a Mercedes: dużo miejsca dla pasażerów i bagażu, obszerną gamę sprzętu bezpieczeństwa oraz doskonałą przyczepność, również na mokrej nawierzchni czy w zimowych warunkach drogowych.

Nowe modele Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé zajmują wyjątkową pozycję na swoim rynku na każdym polu. Są jedynymi pojazdami w swoim segmencie, które są napędzane silnikiem V8 biturbo. Mercedes-AMG w ten sposób spełnia oczekiwania klientów, którzy, także w średniej wielkości SUV-ie o wysokich osiągach, poszukują połączenia doskonałej mocy z niezapomnianym dźwiękiem silnika.

Unikalna oferta w segmencie z silnikiem V8 biturbo

SUV i Coupé dostępne są w wersjach podstawowej oraz S-model: sprawdzony silnik AMG V8 o pojemności 4,0 litra generuje moc 350 kW (476 KM) lub 375 kW (510 KM) z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 650 lub 700 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie).

Silnik V8 biturbo ściśle powiązany z silnikiem w Mercedes-AMG GT

Silnik V8 biturbo o pojemności 4,0 litra jest już stosowany w licznych pojazdach AMG Performance. Jest również montowany w sportowym modelu AMG GT z suchą miską olejową. Charakterystyczną cechą jest umiejscowienie dwóch turbosprężarek nie na zewnątrz banków cylindrów, ale wewnątrz „V” cylindrów. Główne zalety tej konstrukcji to zwarta budowa silnika, optymalna reakcja i niskie emisje spalin. Każdy silnik jest montowany przez jednego mechanika w warsztacie silnikowym w Affalterbach zgodnie z zasadą „jeden człowiek – jeden silnik”.

Krótkie czasy zmiany biegów, wysoka wydajność: skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 9-biegowa

Nowe modele GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 S 4MATIC+ wyposażone są w 9-biegową skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT MCT, która zadebiutowała w modelu Mercedes-AMG E 63 4MATIC+. Kierowca korzysta z niezwykle krótkich czasów zmiany biegów i reakcji. Szybkie redukcje biegów i funkcja podwójnego sprzęgła zapewniają emocjonujące wrażenia z jazdy. Sprzęgło startowe do mokrego użytku zastępuje konwerter momentu obrotowego. Oszczędza to wagę i optymalizuje reakcję na wciśnięcie pedału gazu, szczególnie przy przyspieszaniu i zmianach obciążenia.

Zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+

Po klasie E od Mercedes-AMG, GLC także teraz oferuje napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+. Ten inteligentny system łączy zalety różnych koncepcji napędu: w pełni zmienna dystrybucja momentu obrotowego między przednią a tylną osią zapewnia optymalną przyczepność aż do fizycznego limitu. Kierowca może polegać na wysokiej stabilności jazdy i bezpieczeństwie prowadzenia w każdych warunkach, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni lub w śniegu. Przejście z napędu na tylne koła na napęd na wszystkie koła oraz odwrotnie odbywa się bezproblemowo, ponieważ inteligentne sterowanie jest zintegrowane w ogólnej architekturze systemu pojazdu.

Elektromechaniczne sprzęgło łączy na stałe napędzaną tylną oś w sposób całkowicie zmienny z przednią osią. Najlepsza możliwa dystrybucja momentu obrotowego jest ciągle obliczana na podstawie warunków jazdy i reakcji kierowcy. Przejścia są płynne i oparte na zaawansowanej macierzy. Oprócz przyczepności i dynamiki bocznej, napęd na wszystkie koła poprawia również dynamikę podłużną, co zapewnia jeszcze silniejsze przyspieszenie.

Dla spersonalizowanego doświadczenia: programy jazdy AMG DYNAMIC SELECT

Cztery programy jazdy AMG DYNAMIC SELECT „Comfort”, „Sport”, „Sport Plus” i „Individual” pozwalają kierowcy na szeroką kontrolę nad charakterystyką GLC E 63 4MATIC+. Dostosowuje to kluczowe parametry, takie jak reakcja silnika, skrzyni biegów, zawieszenia, układu kierowniczego, ESP® i napędu na wszystkie koła. Niezależnie od programów jazdy DYNAMIC SELECT, kierowca ma możliwość naciśnięcia przycisku „M”, aby przełączyć się od razu na tryb ręczny, w którym zmiany biegów wykonywane są wyłącznie przy użyciu łopatek na kierownicy. Ustawienia zawieszenia można również specjalnie wybrać, jeśli zajdzie taka potrzeba.

„Comfort” to zrównoważony program jazdy z nastawami zawieszenia i kierownicy ukierunkowanymi na komfort oraz wydajną konfiguracją napędu z wcześniejszymi zmianami biegów – w tym gładkimi zmianami biegów i stonowanym dźwiękiem silnika. Funkcja ECO start/stop oraz funkcja swobodnego toczenia są aktywowane. Działa to w ten sposób: kiedy kierowca zwalnia pedał gazu w zakresie prędkości między 60 a 160 km/h, sprzęgło w skrzyni MCT otwiera się, a silnik zostaje odłączony od układu napędowego. Elektronika obniża obroty silnika do biegu jałowego, a opór jazdy zmniejsza się dzięki siłom kompresji i tarcia silnika podczas jazdy na luzie.

Programy jazdy DYNAMIC SELECT „Sport” i „Sport Plus” są zaprojektowane z myślą o wysokiej dynamice jazdy. Wynika to z zwinnej charakterystyki pedału przyspieszenia z bezpośrednim ustawieniem oraz emocjonalnie satysfakcjonującymi zmianami biegów z krótszymi czasami zmiany biegów oraz funkcją podwójnego sprzęgła przy redukcji. Zwiększona prędkość biegu jałowego w „Sport Plus” umożliwia również szczególnie szybkie ruszanie i przyspieszanie z miejsca.

GLC 63 S 4MATIC+ ma dodatkowy program jazdy „RACE”, w którym wszystkie parametry są skonfigurowane dla maksymalnej wydajności. Z pięcioma programami jazdy, Performance SUV ponownie oferuje najszerszy wybór w segmencie.

Układ wydechowy z technologią klapową dla zmiennego dźwięku silnika

Standardowy dźwięk typowy dla silnika V8 pochodzi z systemu wydechowego z technologią klapową. Jest on sterowany mapą i automatycznie dostosowywany w zależności od programu jazdy AMG DYNAMIC SELECT, mocy żądanej przez kierowcę oraz obrotów silnika. Opcjonalnie dostępny jest sportowy układ wydechowy, który pozwala na modulowanie dźwięku za pomocą przycisku. W każdym przypadku systemy wydechowe są tak zaprojektowane, że wszystkie limity hałasu są przestrzegane niezależnie od pozycji klap.

Specjalne zawieszenie dla maksymalnej dynamiki bocznej i podłużnej

Zwinność, wysoce dynamiczne przyspieszenie boczne i maksymalna przyczepność nowych modeli to także zasługa nowego zawieszenia AMG z pełnym wspornikiem wielokomorowym, które zapewnia wyjątkowo wysoką stabilność kąta nachylenia, dynamikę jazdy i precyzję kierowania.

Oś przednia ma konstrukcję czterolinkową z specjalnymi wahaczami, zoptymalizowaną elastokinematyką i promieniowymi połączeniami hamulcowymi. Niezależna kontrola koła i elementy zawieszenia koła umożliwiają wyższe przyspieszenie boczne przy minimalnym torze skrętu.

Koncepcja tylnej osi została przeniesiona z modelu E 63 4MATIC+ i specjalnie dostosowana do wymagań GLC. Modelowa koncepcja wielowahaczowa imponuje wysoko precyzyjną kontrolą kół i zwiększoną sztywnością. Specjalny nośnik tylnej osi AMG umożliwia szerszy rozstaw osi w porównaniu do GLC od Mercedes-Benz, podczas gdy powierzchnie kontaktowe łożysk kół również zostały przeniesione dalej na zewnątrz. Inne działania obejmują specyficzne dla AMG nośniki kół, sztywniejsze dostosowanie elastokinematyki oraz wyższy negatywny kąt nachylenia.

Indywidualne doświadczenie jazdy dzięki systemowi zawieszenia z trzema komorami

Dzięki sportowemu ustawieniu sprężyn i amortyzatorów oraz ciągłemu tłumieniu, nowy system zawieszenia z trzema komorami łączy wzorową dynamikę jazdy z doskonałymi właściwościami w zakresie hałasu drogowego i wibracji opon. Sztywność sprężyn powinna być regulowana w szerokim zakresie poprzez aktywację lub dezaktywację poszczególnych komór powietrznych, co zapewnia wyraźnie większy komfort i prowadzenie.

Istnieją trzy stopnie dopasowania sprężyn, w zależności od wybranego programu jazdy i aktualnego stanu jazdy. W przypadku nagłych zmian obciążenia, szybkiego pokonywania zakrętów, intensywnego przyspieszania lub mocnego hamowania, współczynnik twardości sprężyn automatycznie wzrasta, co skutecznie redukuje przechył i pochylanie, stabilizując Performance SUV.

Adaptive tłumienie można ustawić w trzech stopniach – „Comfort”, „Sport” i „Sport Plus” – aby wybrać między komfortem podczas długich podróży a maksymalną sportowością. Poziomy odbicia i kompresji są regulowane niezależnie od siebie, a wolno programowane mapy pozwalają na dużą różnicę między minimalną a maksymalną siłą tłumienia. Różnica między komfortowym a sportowym ustawieniem zawieszenia jest bardziej subtelna i wyraźnie odczuwalna – w zależności od stylu jazdy.

GLC 63 4MATIC+ standardowo wyposażony jest w 10-ramienne lekkie felgi 8.0 J x 19 (przód) i 9.0 J x 19 (tył) pomalowane w tytanowej szarości z wysokim połyskiem, z oponami o rozmiarze 235/55 R 19 (przód) i 255/50 R 19 (tył). Wymiary dla GLC 63 S 4MATIC+ to 265/45 R 20 (przód) i 295/40 R 20 (tył) na 5-ramiennych lekkich felgach pomalowanych w tytanowej szarości z wysokim połyskiem o wymiarach 9.5 J x 20 (przód) i 10.0 J x 20 (tył). Istnieją inne, opcjonalne kombinacje kół/opon, a także felgi kutego aluminium, aż do rozmiarów 265/40 R 21 na 9.5 J x 21 na osi przedniej oraz 295/35 R 21 na 10.0 J x 21 na osi tylnej.

Tylne ograniczone dyferencjały: optymalna przyczepność w każdych warunkach

Aby poprawić przyczepność i dynamikę jazdy, GLC 63 4MATIC+ wyposażony jest w mechaniczny tylni ograniczony dyferencjał, podczas gdy GLC 63 S 4MATIC+ korzysta z elektronicznego tylnego ograniczonego dyferencjału. Oba dyferencjały redukują poślizg na wewnętrznym kole podczas pokonywania zakrętów, bez interwencji kontroli przez hamulce. Efekt: kierowca może przyspieszyć z zakrętów wcześniej dzięki poprawionej przyczepności. Pojazd pozostaje bardziej stabilny podczas hamowania z dużych prędkości, podczas gdy ograniczony dyferencjał również poprawia przyczepność z miejsca. Ogólnie tylna oś została specjalnie dopasowana do wyższej dynamiki jazdy nowych Performance SUV.

Największą korzyścią elektronicznego tylnego ograniczonego dyferencjału jest jeszcze bardziej czułe i szybsze sterowanie, co podnosi krytyczny próg, co ułatwia jazdę na granicy osiągów pojazdu. Trzystopniowe ESP® z ustawieniami „ESP ON”, „ESP SPORT Handling Mode” i „ESP OFF” współdziała w doskonałej harmonii z tylnym ograniczonym dyferencjałem i jest optymalnie dostosowane do wyjątkowej dynamiki.

Precyzyjne, zwinne prowadzenie: sportowe kierownice wrażliwe na prędkość

Elektromechaniczne sportowe kierownice wrażliwe na prędkość zapewniają precyzyjne, zwinne prowadzenie z autentycznym sprzężeniem zwrotnym. Kierowca korzysta z zmiennego przełożenia kierownicy i zoptymalizowanej reakcji.

Kierownica ma również zmienną wspomaganie z dwoma trybami „Comfort” i „Sport”. Wspomaganie kierownicy zależy nie tylko od prędkości pojazdu, ale także od aktualnej przyspieszenia bocznego, wybranego programu jazdy AMG DYNAMIC SELECT oraz ustawienia regulowanego tłumienia.

Dzięki perforowanym i wentylowanym tarczom hamulcowym o średnicy 360 mm z przodu i z tyłu, wysokowydajny system hamulcowy w GLC 63 4MATIC+ zapewnia krótkie drogi hamowania przy doskonałej kontrolowalności siły hamowania. GLC 63 S 4MATIC+ wyposażony jest w tarcze hamulcowe złożone o średnicy 390 mm z przodu, aby zapewnić zwiększoną wydajność.

Wyrazisty przód z atrapą chłodnicy Panamericana

Uderzającą cechą zewnętrznego designu jest wyrazisty przód: nowy GLC 63 4MATIC+ jest pierwszym pojazdem Performance Mercedes-AMG z atrapą chłodnicy Panamericana, która wcześniej była zarezerwowana dla rodziny sportowych samochodów AMG GT. To oświadczenie projektowe potwierdza konsekwentnie dynamiczny design nowego Performance SUV-a i Coupé. Szeroki przedni zderzak inspirowany konstrukcją skrzydła odrzutowca, z dużym przednim splitterem, imponująco odzwierciedla moc nowych modeli. Dzięki rezygnacji z drobno oczkowanej siatki, można zobaczyć technologię chłodzenia – typowy atrybut ze świata sportów motorowych i dodatkowe odróżnienie od innych modeli GLC. Szersze obudowy nadkoli z przodu i z tyłu podkreślają muskularny wygląd.

Nowe panele progowe sprawiają, że SUV i Coupé wyglądają na niższe na drodze, jednocześnie wydłużając całkowite linie. W wariancie S-model matowe irydowe srebrne wstawki nadają charakterystyczny wygląd. Muskularny tył jest dominowany przez szeroki zderzak tylny i dyfuzor w czarnym wykończeniu. Wykończenie na płycie dyfuzora wariantu S-model ma matowe irydowe srebrne wykończenie. SUV po raz pierwszy wyposażono w spoiler na dachu, podczas gdy spoiler w Coupé jest znany z modelu GLC 43 4MATIC. Układ wydechowy zakończony jest dwoma błyszczącymi, chromowanymi końcówkami podwójnymi.

Wnętrze również z konsekwentnym akcentem na dynamikę jazdy

Wnętrze podkreśla ambicję przywództwa nowych średniej wielkości Performance SUV-ów w zakresie dynamiki jazdy. Kierowca i pasażer z przodu są standardowo otoczeni sportowymi siedzeniami w sztucznej skórze ARTICO, połączonymi z mikrofibrą DINAMICA, które łączą doskonałe wsparcie boczne z funkcjonalną ergonomią dostosowaną do pracy kierowcy.

Deska rozdzielcza wykończona jest czarną sztuczną skórą ARTICO z kontrastowymi szwami. Wysokiej jakości wygląd podkreśla aluminium. Touchpad jest otoczony przez przełącznik AMG DYNAMIC SELECT i liczne przyciski specyficzne dla AMG, takie jak przycisk do 3-stopniowego zawieszenia AMG RIDE CONTROL, 3-stopniowego ESP® czy opcjonalnego przycisku do sportowego układu wydechowego AMG z kontrolą klap.

Wariant S-model wyposażony jest w jeszcze obszerniejszy pakiet wyposażenia, w tym sportową kierownicę w czarnej skórze nappa / mikrofibrze DINAMICA, znaczki AMG w przednich zagłówkach w połączeniu z wykończeniem skórzanym oraz zestaw wskaźników AMG z czerwonymi akcentami.

Ekskluzywne opcje dodatkowe

Studio AMG Performance oferuje techniczne i projektowe atrakcje, aby uczynić Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ jeszcze bardziej sportowym, ekskluzywnym i indywidualnym. Oto tylko kilka z nich:

Sportowy układ wydechowy AMG z kontrolą klap na przycisk
Większa różnorodność charakterystyki dźwięku dzięki dwóm dodatkowym klapom wydechowym
Charakterystyka dźwięku zależna od wybranego programu jazdy – wyraźna różnica między pełnym dźwiękiem w programach jazdy C i S a wyraźnie sportowym dźwiękiem w programach S+ i RACE
Dodatkowa kontrola charakterystyki dźwięku za pomocą przycisku na panelu sterowania w konsoli środkowej
Pakiet AMG Night:
Przedni splitter z przedniego zderzaka AMG w wysokim połysku czarnym
Wstawki w bocznych panelach progowych AMG w wysokim połysku czarnym
Obudowy lusterek zewnętrznych w wysokim połysku czarnym
Listwa boku i ramka okna w wysokim połysku czarnym
Rail dachowy (tylko SUV) w matowym czarnym wykończeniu
Szkło ciemno przyciemniane z B-słupka
Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma chromowanymi końcówkami podwójnymi
Listwa na płycie dyfuzora w wysokim połysku czarnym (tylko w połączeniu z S-modelem)
Pakiet AMG Carbon Fibre dla zewnętrznej:
Obudowy lusterek zewnętrznych z włókna węglowego
Spoiler z włókna węglowego
20-calowe lekkie felgi (dwie wersje kolorystyczne)
21-calowe lekkie felgi (dwie wersje kolorystyczne)
21-calowe felgi kute (dwie wersje kolorystyczne)
Wnętrze AMG Performance Studio:
Górna część deski rozdzielczej i listwy w czarnej skórze wyglądu nappa ARTICO z kontrastowymi szwami w kolorze wykończenia
Skórzane wykończenie w dwóch kolorach: czerwony pieprz/czarny lub platynowy biały/czarny, perforowane
czarna skóra nappa, perforowana
skóra nappa designo w kolorze platynowego białego/czarnego z wzorem diamentowym
skóra nappa designo w kolorze czarnym w wzorze diamentowym
Wykończenie w włóknie węglowym/ jasnym aluminium o długim ziarnie
Fotele AMG Performance dla kierowcy i pasażera z przodu z bardziej konturowym kształtem siedziska dla zwiększonego wsparcia bocznego, z integralnymi zagłówkami i znaczkiem „AMG” na oparciach siedzeń

Ekskluzywny model specjalny „Edition 1” przy wprowadzeniu na rynek

Warianty SUV i Coupé Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i GLC 63 S 4MATIC+ są dostępne na starcie jako specjalny model „Edition 1”: ekskluzywne połączenie szczegółów wyposażenia czyni ten model flagowym w ofercie.

W obu wersjach nadwozia pakiet Night w wysokim połysku czarnym podkreśla wygląd inspirowany wyścigami. Sportowe paski po bokach pojazdu są w matowym żółtym lub grafitowym szarym, w zależności od koloru lakieru. Matowe czarne 21-calowe felgi kute dziesięcioramienne są ozdobione akcentami w postaci żółtych lub błyszczących obręczy. Pakiet aerodynamiczny również czerpie inspirację ze świata sportów motorowych.

Uczucie wyścigu przenosi się do wnętrza. Sportowe fotele są obite czarną skórą nappa i powtarzają kolor żółty w kontrastowych szwach charakterystycznych dla wzoru diamentowego. Czarna skóra nappa z żółtym kontrastowym szwem także zdobi środkowe panele drzwi, podłokietniki i konsolę środkową. Dalsze żółte akcenty ozdabiają zestaw wskaźników, dywaniki oraz sportową kierownicę z płaskim dolnym odcinkiem w mikrofibrze DINAMICA z oznaczeniem godziny 12. Dodatkowo znajduje się wykończenie AMG w matowym włóknie węglowym / błyszczącym aluminium z długim ziarna. Opcjonalnie dla i ekskluzywnie w modelu specjalnym Edition 1 dostępne są fotele AMG Performance z wzorem diamentowym i kontrastowym żółtym szwem.

4.0L V8 4MATIC 9AT AWD (476 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność3982 Cm3
Moc350.1 Kw @ 5500-6250 Rpm
476 Hp @ 5500-6250 Rpm
469 Bhp @ 5500-6250 Rpm
Moment obrotowy479 Lb-Ft @ 1750-4500 Rpm
650 Nm @ 1750-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony235/55 R 19 || 255/50 R 19
Długość186.3 In (4732 Mm)
Szerokość74.4 In (1890 Mm)
Wysokość63.1 In (1603 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.7 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Pojemność bagażnika19.4 Cuft (549 L)
Masa własna4431 Lbs (2010 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5710 Lbs (2590 Kg)
Spalanie miasto16.7 Mpg Us (14.1 L/100Km)
Spalanie trasa27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Emisja CO2244 G/Km

S 4.0L V8 4MATIC 9AT AWD (510 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność3982 Cm3
Moc375.1 Kw @ 5500-6250 Rpm
510 Hp @ 5500-6250 Rpm
503 Bhp @ 5500-6250 Rpm
Moment obrotowy516 Lb-Ft @ 1750-4500 Rpm
700 Nm @ 1750-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.8 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (9G-Tronic)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony265/45 Zr 20 || 295/40 Zr 20
Długość186.3 In (4732 Mm)
Szerokość74.4 In (1890 Mm)
Wysokość63.1 In (1603 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.8/63.7 In (1
Rozstaw osi113.1 In (2873 Mm)
Pojemność bagażnika19.4 Cuft (549 L)
Masa własna4453 Lbs (2020 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5710 Lbs (2590 Kg)
Spalanie miasto16.7 Mpg Us (14.1 L/100Km)
Spalanie trasa27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Średnie spalanie22 Mpg Us (10.7 L/100Km)
Emisja CO2244 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.