2018 Mercedes-AMG GT 4-Door coupe 63 4Matic+

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2018 Mercedes-AMG GT 4-Door coupe 63 4Matic+

Przejdź do galerii zdjęć2018 Mercedes-AMG GT 4-Door coupe 63 4Matic+

Po tym jak niemiecki producent samochodów oddzielił sportową linię AMG od standardowych modeli Mercedes-Benz, takich jak GT 63 4Matic+ z 2018 roku.

Chociaż GT 63 4Matic+ i 63 S 4Matic+ bazowały na tej samej platformie co Mercedes-Benz klasy E, bliżej im było do samochodów sportowych niż do luksusowych sedanów. Te czterodrzwiowe coupe oferowały emocje dla czterech osób w luksusowym wnętrzu.

Niemiecki producent stworzył sportowy, a jednocześnie elegancki pojazd, którego czterodrzwiowe coupe nosi nazwę Mercedes-AMG GT 63 4Matic. Z przodu znajdował się grill Panamericana z pionowymi żebrami, otoczony reflektorami LED. Na dolnej części zderzaka znajdowała się dodatkowa kratka z żaluzjami chłodnicy, które pomagały schłodzić silnik lub poprawić aerodynamikę, w zależności od tego, czy były otwarte, czy zamknięte. Z profilu, niski dach z zaokrągloną linią dachu i opadającą tylną szybą tworzyły dynamiczny wygląd. Mimo to, posiadał elegancję, która nie miała sobie równych wśród rywali.

Wewnątrz znajdowało się wiele elementów inspirowanych wyścigami, takich jak sportowe fotele z przodu. Ponadto, deska rozdzielcza była wyposażona w szerokie elementy z włókna węglowego, które były uzupełnione o wloty powietrza w kształcie turbin. Przed kierowcą znajdowała się szeroka szklana płyta, która pokrywała panel wskaźników oraz system infotainment. Dodatkowo, producent zamontował kierownicę o płaskim dnie. Z tyłu znajdowały się dwa fotele z wysokimi bocznymi podparciami, z opcjonalnym środkowym konsolą między nimi. Jednak z powodu wysokiego tunelu środkowego, bardzo mało prawdopodobne było, by mogła tam zmieścić się trzecia osoba.

Pod maską, Mercedes-AMG zamontował ręcznie wykonany silnik bi-turbo o pojemności 4,0 litra, który współpracował z dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów, przesyłając moc na wszystkie koła. Dodatkowo, 63 S 4Matic+ oferował więcej mocy niż 63 4Matic+.

 Więcej przestrzeni, więcej mocy, więcej dreszczyków emocji – nowy model Mercedes-AMG GT 4-Door oferuje doświadczenia z jazdy w nowej odsłonie i rozszerza rodzinę modeli AMG. Nowe coupé to pierwszy czterodrzwiowy samochód sportowy z Affalterbach, który czerpie inspirację z legendarnych modeli SLS i AMG GT. Jako kolejny pojazd opracowany niezależnie przez Mercedes-AMG łączy w sobie unikalny design, wysoki komfort oraz znakomite inżynierię samochodów sportowych w atletycznej, czterodrzwiowej wersji fastback. Dzięki temu oferuje więcej przestrzeni i większe możliwości wykorzystania. Systematyczne poszerzenie rodziny AMG GT o czterodrzwiowe coupé otwiera segment samochodów sportowych dla osób poszukujących pojazdu do codziennego użytku, które jednak nie chcą rezygnować z niezrównanej wydajności Mercedes-AMG.

Długie i boczne dynamiki na najwyższym poziomie oraz uderzająca sylwetka z klasycznymi proporcjami sprawiają, że Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé w pierwszej chwili przypomina swojego dwu drzwiowego brata. Ekspresyjny design z niską maską, dominującym przodem i muskularną sylwetką podkreśla sportowe geny czterodrzwiowego coupé, które wyznacza nowe standardy jako najmłodszy model w rodzinie AMG: jako pierwszy czterodrzwiowy model AMG GT łączy wysoki komfort codzienny z różnorodnymi możliwościami personalizacji oraz najnowszą inżynierię samochodów sportowych.

Nowe AMG GT 4-Door Coupé dostarcza wyjątkowych doświadczeń z jazdy na wszystkich poziomach i z maksymalną prędkością dochodzącą do 315 km/h i świetną dynamiką jazdy, prezentuje się bez wysiłku w każdej sytuacji. Potężne, nowoczesne silniki rzędowe V6 i V8 o mocach od 320 kW (435 KM) do 470 kW (639 KM) umożliwiają zupełnie nowe doświadczenia z jazdy, łącząc imponującą wydajność z nowoczesną efektywnością.
Wnętrze pierwszego czterodrzwiowego modelu AMG GT charakteryzuje się eleganckim chłodem oraz najnowszymi funkcjami: innowacyjne panele sterujące można intuicyjnie obsługiwać i konfigurować według potrzeb. Połączenie dużej personalizacji z technologią samochodów sportowych, które jeszcze bardziej skupia się na wymaganiach wymagających klientów, jest widoczne również w bogatej ofercie pakietów wyposażeniowych i indywidualnych opcji. Najnowsze coupé z Affalterbach spełnia również obietnicę marki Mercedes-AMG w zakresie wysokiej dynamiki jazdy i wyznacza nowe standardy w swoim segmencie na torze wyścigowym.

Wyraźne wrażenie od pierwszego spojrzenia: członkostwo w rodzinie AMG GT

Nowe AMG GT 4-Door Coupé, wyraźnie rozpoznawalne jako członek rodziny AMG GT, podąża za filozofią projektowania Sensual Purity. Przyjmuje charakterystyczne proporcje z wypukłymi powierzchniami i muskularnym nadwoziem, rozwijając je w ekscytujący sposób dla czterodrzwiowej wersji AMG GT Coupé.
Widok z przodu z długą maską i dwoma wypukłościami nie pozostawia wątpliwości, że to najmłodszy członek rodziny AMG GT. Czterodrzwiowe coupé kontynuuje tradycję projektowania udanych modeli AMG GT: potężne nadwozie emanuje dynamiką i motywacją. Zmysłowe kształty z wypukłymi powierzchniami nadają czterodrzwiowemu GT ponadczasową elegancję, podczas gdy płynna sylwetka z obniżoną linią dachu podkreśla jego sportowe osiągi. Jak w modelach AMG GT R, żaluzje chłodnicy, Airpanel przed centralnym wlotem powietrza poprawiają aerodynamikę pojazdu. Smukłe reflektory LED MULTIBEAM, charakterystyczna siatka chłodnicy AMG, Shark Nose oraz przedni zderzak z wzmocnionym skrzydłem Jet (z płynącym skrzydłem A w modelu sześciocylindrowym) nadają najmłodszemu modelowi z Affalterbach wyrazistą obecność rodziny AMG GT.

Najlepsze osiągi sportowe: silniki V8 biturbo o mocy do 470 kW (639 KM)

4.0L V8 9G AWD (585 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność3982 Cm3
Moc430.3 Kw @ 5500-6500 Rpm
585 Hp @ 5500-6500 Rpm
577 Bhp @ 5500-6500 Rpm
Moment obrotowy590 Lb-Ft @ 2350-5000 Rpm
800 Nm @ 2350-5000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna193 Mph (311 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (Amg Speedshift Mct 9G)
Hamulce przednie265/40 R20
Hamulce tylne295/35 R20
Rozmiar opony285/40 R19
Długość199 In (5055 Mm)
Szerokość73.7 In (1872 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)65.9/65.7 In (1
Rozstaw osi116.2 In (2951 Mm)
Pojemność bagażnika16.3 Cuft (462 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna4464 Lbs (2025 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5622 Lbs (2550 Kg)
Spalanie miasto15.5 Mpg Us (15.2 L/100Km)
Spalanie trasa26.4 Mpg Us (8.9 L/100Km)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Emisja CO2256 G/Km

4.0L V8 9G AWD (639 KM)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność3982 Cm3
Moc470 Kw @ 5500-6500 Rpm
639 Hp @ 5500-6500 Rpm
630 Bhp @ 5500-6500 Rpm
Moment obrotowy664 Lb-Ft @ 2500-4500 Rpm
900 Nm @ 2500-4500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna196 Mph (315 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h3.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna (Amg Speedshift Mct 9G)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony285/40 R19
Długość199 In (5055 Mm)
Szerokość73.7 In (1872 Mm)
Wysokość56.8 In (1443 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)65.9/65.7 In (1
Rozstaw osi116.2 In (2951 Mm)
Pojemność bagażnika16.3 Cuft (462 L)
Aerodynamika (Cd)0.29
Masa własna4508 Lbs (2045 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita5622 Lbs (2550 Kg)
Średnie spalanie21 Mpg Us (11.2 L/100Km)
Emisja CO2256 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.