2018 Renault Megane RS

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Na rynku zadebiutowała czwarta generacja modelu Megane w 2016 roku, dostępna w kilku wersjach, jednak najbardziej oczekiwaną z nich była wersja RS, którą Renault zaprezentowało pod koniec 2017 roku.

Jako jeden z najbardziej udanych europejskich producentów samochodów, Renault pragnęło udowodnić swoją zdolność do produkcji aut sportowych. Francuska marka była ściśle związana ze światem motorsportu i mogła pochwalić się wieloma tytułami mistrza świata Formuły 1 jako producent silników.

Co więcej, istniał oddział odpowiedzialny za tworzenie pojazdów o wysokich osiągach, nazywany Renault Sport, który zajmował się produkcją takich sportowych modeli jak Clio R.S. czy Megane RS. Były to jedne z najlepszych aut na rynku, stawiające czoła innym mocnym hatchbackom, takim jak Honda Civic Type R czy Volkswagen Golf GTI, aby wymienić tylko kilka.

We wrześniu 2017 roku Renault zaprezentowało model Megane RS na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. W odróżnieniu od swoich poprzedników, dostępnych w wersjach trzy- i pięciodrzwiowych, ten model był dostępny tylko w wersji pięciodrzwiowej. Francuski producent zauważył, że klienci coraz mniej interesują się sportowymi, trzydrzwiowymi nadwoziami, a wybierają bardziej praktyczne pięciodrzwiowe. Samochód dzielił niemalże nic ze swoim nie-RS odpowiednikiem.

Na przedzie znajdował się charakterystyczny grill zdobiony emblematem RS oraz zderzak z wlotami powietrza, LED-owymi światłami dziennymi w stylu wściekłej flagi i centralnym wlotem podzielonym na dwie części. Z profilu, Megane RS 2018 ukazywało swoje specyficzne przednie błotniki, które były nieco szersze od wersji nie-RS z powodu innej zawieszenia. Dodatkowo, na przednich błotnikach umieszczono wloty powietrza.

Aerodynamiczne progi boczne łączyły się z tylnymi ćwiartkami, które były szersze niż w standardowej wersji Megane. Na koniec, z tyłu, Renault Sport stworzyło unikalny zderzak z centralnie umieszczonym wydechem i dyfuzorem. Na górze klapy bagażnika dodano również szerszy spojler dachowy niż w pozostałych modelach.

Zmiany kontynuowano we wnętrzu, gdzie Renault zainstalowało parę sportowych foteli Recaro pokrytych Alcantarą, które dobrze trzymały pasażerów podczas szybkich manewrów na zakrętach. Przed kierowcą znajdował się cyfrowy zestaw wskaźników, w którym centralną rolę odgrywał obrotomierz. Owalna kierownica z emblematem RS na dolnym ramieniu i aluminiowe pedały dopełniały sportowego wizerunku kierowcy.

Na górze centralnej konsoli, Renault zainstalowało system multimedialny w formacie pionowym o nazwie R-Link, który miał specjalne menu o nazwie R.S. Monitor, pozwalające na rejestrowanie osiągów samochodu na torze oraz pomagające kierowcom w poprawie czasów okrążeń, wskazując punkty hamowania i linie wyścigowe. Z tyłu producent dodał dzieloną kanapę, która mogła powiększyć przestrzeń bagażową.

Renault oferowało Megane RS z jedną opcją silnikową, 1,8-litrowym silnikiem turbo o czterech cylindrach, oraz dwoma rodzajami skrzyń biegów: sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową automatyczną (dwusprzęgłową) z kontrolą startu. Co więcej, ci, którzy zdecydowali się na wersję Cup Chassis, otrzymali różnicę ograniczoną oraz niższe, sztywniejsze zawieszenie w porównaniu do standardowej wersji Megane RS.

 Nowy Renault Megane RS, po raz pierwszy zaprezentowany na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2017 roku, był z niecierpliwością oczekiwany przez entuzjastów sportowej jazdy. Nowa, trzecia generacja Megane RS ma na celu stać się – jak jej poprzednicy – wzorem w segmencie sportowych hatchbacków. Jest wypełniona wiedzą i pasją Renault Sport.

Nowy Renault Megane RS, dzięki swoim mocnym liniom i zespołowi skupionemu na osiągach, nie stara się ukrywać swojego motorsportowego dziedzictwa, oferując wyjątkową przyjemność z jazdy zarówno na drogach, jak i torach wyścigowych.

Posiada podwozie łączące wydajność, zwrotność, stabilność i komfort, wyposażone w system czterokołowego sterowania 4CONTROL oraz cztery hydrauliczne amortyzatory z ogranicznikami;
Nową generację turbodoładowanego silnika o pojemności 1,8 litra, rozwijającego moc 280 KM i 390 Nm, dzięki współpracy inżynierów z Renault Sport Cars i Renault Sport Racing;
Klienci mogą wybierać spośród czterech wersji, dostosowanych do różnych zastosowań, z dwiema dostępnymi skrzyniami biegów (manualną lub EDC) oraz dwoma typami podwozia (Sport lub Cup);
Nowoczesne funkcje technologiczne, takie jak R.S. Vision, MULTI-SENSE lub nowa wersja R.S. Monitor.
Technologia 4CONTROL: ekskluzywna w segmencie

Podnosząc poprzeczkę w zakresie prowadzenia samochodu dzięki Megane III R.S., inżynierowie systemów podwozia i zawieszenia jeszcze bardziej poszli naprzód, wprowadzając technologię 4CONTROL w Nowym Megane RS.

Standardowo dostępna w podwoziach Sport i Cup, ta czterokołowa technologia sterowania jest pierwsza w segmencie sportowych samochodów kompaktowych.

Eksperci od podwozi i układów zawieszenia Renault Sport dokładnie przeanalizowali ustawienia systemu 4CONTROL, aby dostosować go do sportowego samochodu o wysokich osiągach. Stworzono w ten sposób jeszcze bardziej efektywne wrażenia z jazdy, dając kierowcom poczucie, że samochód dosłownie przylega do drogi.

System 4CONTROL zapewnia doskonałą zwrotność w ciasnych zakrętach i imponującą stabilność podczas pokonywania zakrętów z większą prędkością:

Przy niskich prędkościach tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku do przednich, do maksymalnego kąta wynoszącego 2,7 stopnia. System 4CONTROL sprawdza się szczególnie na krętych drogach, gdzie o 20% bardziej bezpośrednie skręcanie zapewnia precyzyjne prowadzenie. Wybrane ustawienia oferują lepsze wchodzenie w zakręty oraz „zabawowy” charakter, który jest bezprecedensowy w samochodach z napędem na przednie koła.
Przy wysokich prędkościach przednie i tylne koła skręcają w tym samym kierunku, z ograniczeniem kątowym dla tylnych kół do jednego stopnia. Dzięki idealnemu wyrównaniu tylnych kół kierowca cieszy się zwiększoną stabilnością i zrelaksowanym, ale sportowym wrażeniem z jazdy.
Punkt przełączania ustawiony jest na 60 km/h. W trybie Wyścigowym wzrasta do 100 km/h. Ponieważ ten tryb jest przeznaczony do jazdy na torach wyścigowych, wyższe prędkości pokonywania zakrętów wyjaśniają to specyficzne ustawienie. System 4CONTROL pomaga kierowcom w odpowiednim ustawieniu samochodu na odpowiedniej linii w zakrętach, umożliwiając im jak najszybsze wciśnięcie gazu.
Mocne komponenty bazowe, obecne we wszystkich generacjach

Odkąd w 2004 roku pojawiła się pierwsza generacja Megane RS, niezależne zawieszenie osi kierowniczej frontowego układu epitomizuje wiedzę Renault Sport w zakresie systemów podwoziowych i zawieszenia. Początkowo zaprojektowane do sportów motorowych, niezależne zawieszenie osi kierowniczej zostało dostosowane do potężnych samochodów z napędem na przednie koła, zwłaszcza gdy są one wyposażone w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Oś przednia Nowego Renault Megane RS została całkowicie przeprojektowana, aby dostosować geometrię negatywnego przesunięcia do szerokości 19-calowych kół i zwiększyć sztywność.

Nowy Renault Megane RS jest dostępny z dwoma podwoziami: Sport i Cup. Ta opcja, która pozwala klientom wybierać pomiędzy dwoma typami prowadzenia, wyróżnia się dzięki specyficznym ustawieniom zawieszenia (sprężyny, amortyzatory, ograniczniki i sztywność stabilizatora).

Zaprojektowane, aby być jak najbardziej efektywne na drogach, podwozie Sport Nowego Megane RS zapewnia nową wszechstronność na wszystkich rodzajach nawierzchni, w tym na najgorszej jakości i najbardziej nierównych drogach. Zostało wyposażone w nowe amortyzatory i elektronicznie sterowany system rozdzielania momentu obrotowego. Działając niezależnie na hamulce kół napędowych, technologia ta ogranicza podsterowność i poprawia przyczepność przy wyjeżdżaniu z zakrętów.

Dostosowane do intensywnego, sportowego użytkowania, zwłaszcza podczas jazdy po torach wyścigowych, podwozie Cup oferuje 10% sztywniejszy system amortyzatorów oraz nowy mechanizm różnicowy Torsen® o ograniczonym poślizgu. Z wprowadzonymi modyfikacjami w porównaniu do poprzedniej generacji, nowy mechanizm różnicowy poprawia zachowanie w każdej fazie:

Podczas hamowania, niższy wskaźnik transferu (25%, w porównaniu do 30% w Megane III R.S.) oznacza, że pojazd osiąga precyzyjne wchodzenie w zakręty;
Podczas przyspieszania, wyższy wskaźnik transferu (45%, w porównaniu do 38% w Megane III R.S.) zwiększa przyczepność i ogranicza podsterowność, co jest cechą charakterystyczną pojazdów z napędem na przednie koła.
System hamulcowy, wcześniej uznawany w Megane III R.S., został ulepszony, oferując kierowcom większą moc, wytrzymałość, a tym samym pewność za kierownicą. Średnica przednich tarcz hamulcowych została zwiększona do 355 mm (+15 mm w porównaniu do poprzedniej generacji). Opcjonalnie, w podwoziu Cup, dostępne są tarcze bi-materialne aluminium/sferoidalne żeliwo, które pomagają obniżyć wagę na każde koło o 1,8 kg, jednocześnie poprawiając chłodzenie podczas intensywnego użytkowania. Ustawienie pedału hamulca koncentruje się na precyzji ciśnienia, co pozwala kierowcom zachować pełną kontrolę, szczególnie na torze wyścigowym.

Cztery hydrauliczne ograniczniki kompresji

Drugą nową funkcją w podwoziu Nowego Renault Megane RS jest jej zawieszenie. Ponownie Renault Sport podniosło poprzeczkę, montując hydrauliczne ograniczniki kompresji do wszystkich czterech amortyzatorów. Ta inspirowana rajdami technologia polega na integracji „amortyzatora wewnątrz amortyzatora”. Gdy zbliża się do końca skoku, wtórny tłok tłumi ruch koła przed ogranicznikiem. Dzięki rozpraszaniu energii bez przekazywania jej na koło – jak to ma miejsce w tradycyjnym ograniczniku – ograniczniki hydrauliczne pomagają uniknąć odbicia i efekty wahadłowe, umożliwiając optymalną kontrolę kontaktu opona-nawierzchnia.

Podczas gdy zapewniają większy komfort podczas pokonywania codziennych przeszkód (progi zwalniające, dziury itp.), hydrauliczne ograniczniki również filtrują zakłócenia przy dużych prędkościach:

W podwoziu Sport sportowa jazda staje się łatwiejsza, z najlepszą w swojej klasie efektywnością;
W podwoziu Cup zapewniane są większe osiągi sportowe, z mniejszymi zmianami trajektorii i zakłóceniami dla kierowcy.
Nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,8 litra opracowany w ramach synergii aliansu

Nowy Renault Megane RS jest wyposażony w nową wersję silnika turbo o pojemności 1,8 litra z bezpośrednim wtryskiem, opracowaną na podstawie synergii w ramach aliansu Renault-Nissan. Ta wersja generuje moc 280 KM (205 kW) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy wynoszący 390 Nm dostępny w zakresie od 2400 do 4800 obr./min. Kluczowym czynnikiem w przyjemności i komforcie jazdy jest jeden z najlepszych wskaźników momentu obrotowego w tej kategorii.

Aby osiągnąć wymagane osiągi, specjaliści od silników Renault Sport zaprojektowali całkowicie nową głowicę cylindrów, z wzmocnioną strukturą i bardziej wydajnym chłodzeniem, które rozprasza ciepło tuż obok komory spalania. Projekt zlecono specjalnemu zespołowi składającemu się z najlepszych specjalistów z Renault Sport Cars, Renault Sport Racing oraz Renault Technocentre. Dzięki wykorzystaniu obliczeń i symulacji w placówce w Viry-Châtillon czas rozwoju skrócono do zaledwie sześciu miesięcy.

Prace koncentrowały się również na turbosprężarce Twin Scroll, która była już używana w Megane III R.S. Ta technologia pomaga poprawić moment obrotowy przy niskich obrotach.

Aby zwiększyć dopływ zimnego powietrza do silnika, wlot powietrza został przeprojektowany z dodatkiem drugiego wlotu powietrza i nowego, większego elementu filtra.

Wciąż mając na uwadze poprawę osiągów, silnik Nowego Megane RS otrzymał powłokę powierzchniową związaną ze światem wyścigów oraz super samochodów, taką jak DLC (Diamond Like Carbon) dla dźwigien zaworowych i Mirror Bore Coating dla cylindrów.

Ten nowoczesny silnik, wyposażony w system rozrządu na łańcuchu, ma również zmniejszone emisje CO2 i zużycie paliwa (-11% i -8% odpowiednio w porównaniu do Megane III R.S.).

Skrzynia manualna lub EDC: bogactwo wyboru

Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów, szeroko doceniana przez właścicieli Megane III R.S., pozostaje w Nowym Renault Megane RS.

Teraz dostępna jest również opcjonalna sześciobiegowa skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem. W celu zapewnienia pełnej niezawodności, ta skrzynia biegów – która jest już używana w kilku modelach z gamy Renault – została wzmocniona, aby wytrzymać moment obrotowy i obroty silnika sportowego. Zgodnie z wymaganym przyspieszeniem przy starcie, przyspieszeniem na biegach i maksymalną prędkością, inżynierowie Renault Sport zdefiniowali nowe przełożenia i specyficzne wzorce zmiany biegów, związane z trybami MULTI-SENSE, aby dostosować się do wszystkich stylów jazdy.

Podobnie jak w samochodach wyścigowych, skrzynia EDC posiada łopatki do zmiany biegów umieszczone na kierownicy. Czas zmiany biegów zależy od wybranego trybu MULTI-SENSE:

Komfort i Normalny: płynne zmiany biegów, bez szarpania;
Sport: szybsze zmiany biegów z wzmocnionym dźwiękiem silnika;
Wyścig: wydajność bez kompromisów pod względem komfortu, z jeszcze szybszymi zmianami biegów.
W trybach Sport i Wyścig skrzynia EDC ma również następujące funkcje:
Multi Change Down: w trybie ręcznym, funkcja ta pozwala na jednoczesne zredukowanie kilku biegów, poprzez wciśnięcie i przytrzymanie lewej łopatki. Następnie wybierany jest najlepszy bieg, aby jak najefektywniej wyjechać z zakrętu.
Launch Control: sprzęgło i turbosprężarka są wstępnie obciążane, umożliwiając szybkie starty, jak w samochodzie wyścigowym. W trybie Sport kontrola trakcji zapewnia kierowcy dodatkowe wsparcie w znalezieniu najlepszego możliwego uchwytu w śliskich warunkach.
Szersze tory i cechy zaczerpnięte ze świata motorsportu

Nowy Megane RS, o wyrazistym i sportowym stylu, został zaprojektowany w celu zapewnienia osiągów aż do ostatniego detalu. Specyficzne boki nadwozia oznaczają, że nadkola zostały poszerzone o 60 mm z przodu i 45 mm z tyłu (w porównaniu do Megane GT). Z obniżoną wysokością prześwitu o 5 mm w porównaniu do Megane GT oraz nowymi 18- lub 19-calowymi kołami, te nowe proporcje sprawiają, że samochód jest naturalnie bardziej agresywny.

Ta mocna stylistyka zyskuje dzięki wielu cechom zaczerpniętym ze świata motorsportu, które od razu umieszczają Nowego Megane RS w kategorii wysokowydajnych samochodów:

Szeroki wlot powietrza w przednim zderzaku, który obejmuje ostrze stylu F1, charakterystyczne dla stylu Renault Sport, odzwierciedlające zaangażowanie marki w Formule 1. Szary kolor Gun Metal Grey w satynowym wykończeniu kontrastuje z błyszczącym lakierem nadwozia;
Grill meshowy w wzorze 3D, reinterpretowany przez Renault Sport;
Rzeźbione, zmysłowe boki nadwozia, odziedziczone po projekcie Renault Megane, są podkreślone przez szerszy rozstaw kół z przodu i z tyłu.
Wyciągacze powietrza umieszczone w nadkolach, które optymalizują przepływ powietrza przez nadkola;
Słupki boczne, które łączą przód z tyłem, czarna łopatka, która przypomina osłonę podwozia samochodu Formuły 1;
Przeprojektowany, węższy tylny spojler, poprawiający osiągi aerodynamiczne. Podczas gdy podkreśla szerokość samochodu, pionowe otwory przyczyniają się do efektywności aerodynamicznej poprzez poprawę bocznego przepływu powietrza;
Tylna pokrywa z wbudowanym dyfuzorem i ikonicznym centralnym wydechem, który stał się synonimem Renault Megane RS, wzbogacony o dekoracyjny detal;
Poprawiona efektywność dyfuzora w porównaniu do poprzedniej generacji. Poprawiając sportowy charakter projektu, ten element aerodynamiczny pomaga zwiększyć docisk;
Hamulce Brembo®, malowane na czerwono w podwoziu Cup, aby były łatwo rozpoznawalne przez entuzjastów.
Tonic Orange: oszałamiający, dynamiczny kolor!

Nowy Megane RS wyróżnia się również emblematycznym kolorem: Tonic Orange, który uzupełnia paletę kolorów Renault Sport. Podobnie jak Sirius Yellow, ten nowy kolor został specjalnie opracowany, aby uzyskać żywy wykończenie i unikalne efekty odbicia, podkreślając profil samochodu.

Resolutnie sportowy design kabiny widoczny jest z każdej strony:

Sportowe przednie fotele z wbudowanymi zagłówkami, wzmacniającymi wygląd wnętrza;
Dwie opcje tapicerki (tkanina w kolorze węgla lub Alcantara®);
Czerwone przeszycia na szaro-czarnym wykończeniu, nadające wnętrzu zdecydowanie sportowy charakter;
Aluminiowe pedały oraz specjalnie zaprojektowana dźwignia zmiany biegów.
Specjalnie pracowano nad kształtem i materiałami foteli, aby znaleźć najlepszy kompromis między komfortem potrzebnym do codziennego użytkowania a wsparciem wymaganym podczas jazdy po torze wyścigowym.

R.S. Monitor: prostszy i bardziej wydajny

System telemetryczny i akwizycji danych R.S. Monitor, z całkowicie nowym, bardziej przyjaznym układem i rozszerzonymi funkcjami, zapewnia kierowcom Nowego Megane RS nowe doświadczenia. Istnieją dwie opcje systemu:

Dostępny podczas zamawiania pojazdu, R.S. Monitor gromadzi i podsumowuje informacje z około czterdziestu czujników rozlokowanych w samochodzie. Możliwe jest więc wyświetlanie szerokiego zakresu ustawień pojazdu w czasie rzeczywistym na tablecie R-Link 2: przyspieszenie, hamowanie, kąt skrętu kierownicy, działanie systemu 4CONTROL, temperatury i ciśnienia itd.
Niezrównany w swoim segmencie, R.S. Monitor Expert pozwala nagrywać sesje jazdy i nakładać dane telemetryczne, aby uzyskać wspaniałe filmy w rozszerzonej rzeczywistości. Te filmy wzbogacają doświadczenie kierowcy Nowego Renault Megane RS i mogą być natychmiast udostępniane w mediach społecznościowych za pomocą aplikacji dostępnych na smartfony z systemem iOS i Android.
A jeśli chcesz jeszcze bardziej skorzystać z R.S. Monitor Expert, nagrane dane mogą być eksportowane na stronę internetową R.S. Replay. Możesz następnie odtworzyć swoje sesje jazdy, analizować swoje okrążenia w najdrobniejszych szczegółach i porównywać je z innymi użytkownikami z społeczności Renault Sport.

R.S. Vision: wydajne oświetlenie od Renault Sport

Wprowadzony w Nowym Clio R.S., system oświetlenia LED R.S. Vision z wieloma reflektorami jest standardowym wyposażeniem Nowego Megane RS. Te światła zaprojektowane na wzór flagi w szachownicę są zintegrowane w przednim zderzaku, po obu stronach ostrza w stylu F1.

Unikalne w tym segmencie, R.S. Vision spełnia potrzebę silnego, wydajnego oświetlenia, zgodnie z innymi cechami oferowanymi przez Nowego Renault Megane RS. Wyposażony w dziewięć diod LED na blok, system ten łączy cztery funkcje oświetlenia o wysokiej wydajności: światła pozycyjne, światła zakrętowe, światła przeciwmgielne oraz długie światła drogowe.

Zasięg 460 metrów (+17% w porównaniu do Megane III R.S.), światła drogowe doskonale uzupełniają reflektory Full-LED. Po raz pierwszy, sygnatura oświetleniowa w kształcie litery C zawiera światła kierunkowskazów.

MULTI-SENSE: dostosuj swoje doświadczenie z samochodem sportowym

Kontrolując reakcję silnika, mapowanie pedału gazu, wzory zmiany biegów i sztywność kierownicy, system MULTI-SENSE pozwala kierowcom dostosować swoje doświadczenie w zależności od okoliczności. Dostępnych jest pięć pozycji:

Komfort: specyficzne ustawienia reakcji silnika i wzory zmiany biegów, które zmniejszają zużycie paliwa;
Normalny: dobry balans między komfortem, akustyką i bezpieczeństwem, z idealnym progiem aktywacji ESP do codziennego użytku;
Sport: sportowa natura, ten tryb łączy bardziej żywą reakcję z przyjemnym akcentem dźwięku silnika, sztywniejszą kierownicą oraz opóźnionym progiem aktywacji ESP;
Wyścig: do jazdy po torze, ESP jest całkowicie wyłączone, a ustawienia systemu 4CONTROL zapewniają jeszcze bardziej zwrotne prowadzenie;
Perso: ten tryb pozwala każdemu kierowcy dostosować ustawienia różnych technologii i pomocników kierowcy (ADAS) w pojeździe.
Różne tryby można aktywować za pomocą tabletu dotykowego R-Link 2. Przycisk R.S. Drive zapewnia skrót do trybów Sport (krótkie naciśnięcie) i Wyścig (przytrzymanie).

Wykorzystując technologię zwiększającą wszechstronność

Mimo że Nowy Renault Megane RS oferuje znakomite osiągi, jest również niezwykle wszechstronnym samochodem sportowym, idealnie nadającym się do codziennego użytku.

Dla komfortu i bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, wyposażony jest we wszystkie zaawansowane technologie oferowane w Renault Megane:

1.8L Trophy 6MT FWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc220.6 Kw @ 6000 Rpm
300 Hp @ 6000 Rpm
296 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2400 Rpm
400 Nm @ 2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna158 Mph (254 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35-R19
Długość172.1 In (4371 Mm)
Szerokość73.8 In (1875 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.6/62.8 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit4 In (102 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.78
Masa własna3102 Lbs (1407 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto9.2 Mpg Us (25.6 L/100Km)
Spalanie trasa13.9 Mpg Us (16.9 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)

1.8L 16V 6MT FWD (280 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc205.9 Kw @ 6000 Rpm
280 Hp @ 6000 Rpm
276 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy287 Lb-Ft @ 2400 Rpm
389 Nm @ 2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna158 Mph (254 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35-R19
Długość172.1 In (4371 Mm)
Szerokość73.8 In (1875 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.6/62.8 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit4 In (102 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.78
Masa własna3102 Lbs (1407 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto9.2 Mpg Us (25.6 L/100Km)
Spalanie trasa13.9 Mpg Us (16.9 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)

1.8L 16V DCT FWD (280 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc205.9 Kw @ 6000 Rpm
280 Hp @ 6000 Rpm
276 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy287 Lb-Ft @ 2400 Rpm
389 Nm @ 2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna158 Mph (254 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówDual-Clutch Edc Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35-R19
Długość172.1 In (4371 Mm)
Szerokość73.8 In (1875 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.6/62.8 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit4 In (102 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.78
Masa własna3153 Lbs (1430 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4255 Lbs (1930 Kg)
Spalanie miasto9.8 Mpg Us (24 L/100Km)
Spalanie trasa19.3 Mpg Us (12.2 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)

1.8L Trophy 6AT FWD (300 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1798 Cm3
Moc220.6 Kw @ 6000 Rpm
300 Hp @ 6000 Rpm
296 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy310 Lb-Ft @ 2400 Rpm
420 Nm @ 2400 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika13.2 Galony (50.0 L)
Prędkość maksymalna158 Mph (254 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35-R19
Długość172.1 In (4371 Mm)
Szerokość73.8 In (1875 Mm)
Wysokość56.9 In (1445 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)63.6/62.8 In (1
Rozstaw osi105.1 In (2670 Mm)
Prześwit4 In (102 Mm)
Aerodynamika (Cd)0.78
Masa własna3102 Lbs (1407 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4200 Lbs (1905 Kg)
Spalanie miasto9.2 Mpg Us (25.6 L/100Km)
Spalanie trasa13.9 Mpg Us (16.9 L/100Km)
Średnie spalanie32.7 Mpg Us (7.2 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.