2018 Toyota HiLux Double Cab

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2018 Toyota HiLux Double Cab

Przejdź do galerii zdjęć2018 Toyota HiLux Double Cab

Toyota starała się utrzymać wysokie wyniki sprzedaży ósmej generacji HiLuxa, wprowadzając odnowioną wersję znanego pickupa podczas Targów Motoryzacyjnych w Tajlandii w 2017 roku.

Japoński producent przygotowywał model na rok 2018, aby uczcić 50-lecie HiLuxa, a klienci pokochali ulepszenia wprowadzone przez firmę w 2018 roku w Toyota Hilux Double Cab. Na przestrzeni lat ten znany pickup przeszedł znaczące przekształcenia, zmieniając się z samochodu sportowego w roboczy, nie tracąc przy tym zdolności terenowych i ładunkowych. Co więcej, mimo że był bardziej komfortowy i posiadał podobne udogodnienia jak SUV, nadal doskonale radził sobie z przewożeniem ciężkich ładunków na szczyty gór, łamiąc prawa grawitacji i z łatwością pokonując trudne tereny. Jednakże Toyota zauważyła jeszcze kilka obszarów, które można by poprawić, zaczynając od nadwozia, a kończąc na wnętrzu i układzie napędowym.

Na froncie, Toyota HiLux Double Cab z 2018 roku zachowała swój dominujący wygląd z szerokimi, klinowatymi reflektorami. W odróżnieniu od wersji bez zmiany, miała chromowane wstawki, nowe żarówki Xenon oraz L-kształtne światła do jazdy dziennej. Główna kratka między reflektorami została przekształcona i miała błyszczące czarne wykończenie, ale chromowane logo marki zachowało swój kształt i położenie. Kolejną znaczącą zmianą był zderzak, który miał odwrócony trapezoidalny wlot powietrza z wzorem plastra miodu. Dodatkowo, zawierał standardowe lampy przeciwmgielne zintegrowane z bocznymi wlotami, które naśladowały kształt reflektorów.

Z profilu nie zauważono większych zmian. Zachował ten sam kształt i proporcje, które uczyniły ósmą generację Toyota HiLux Double Cab liderem sprzedaży w swoim segmencie. Klienci mogli jednak zamówić pojazd z błyszczącymi czarnymi osłonami lusterek oraz uchwytami drzwi, a także ciemnym zestawem progów bocznych. Z tyłu główne różnice zauważono w zderzaku i uchwycie klapy bagażnika. Pierwszy miał więcej ciemnych obszarów, podczas gdy drugi był całkowicie czarny. Triangularne światła tylne pozostały jednak niezmienne.

Wewnątrz, deska rozdzielcza pozostała praktycznie taka sama jak w wersji bez zmiany, choć z kilkoma drobnymi ulepszeniami. Panel instrumentów miał nowe wskaźniki z białymi obramowaniami i pomarańczowymi wskazówkami zamiast niebieskich i szarych jak w poprzedniku. Jednak 4.6-calowy kolorowy wyświetlacz TFT pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem pozostał bez zmian. System infotainment w Toyota HiLux Double Cab z 2018 roku również pozostał z poprzedniego modelu.

Pod względem technicznym, Toyota HiLux Double Cab z 2018 roku miała te same silniki turbodiesel 2.4 lub 2.8 litra połączone z sześciobiegową automatyczną lub sześciobiegową manualną skrzynią biegów. W wybranych rynkach Toyota oferowała pickup tylko z napędem na tylną oś, ale korzystał z tej samej ramy i zawieszenia przystosowanego do jazdy terenowej, co wersje 4×4. Ciekawą funkcją pojazdu był przełącznik DPF, który kierowcy mogli wykorzystać do ręcznego zainicjowania wypalania sadzy zgromadzonej w filtrze po jeździe z niską prędkością.

 Zaktualizowane przody HiLux SR i SR5 w stylu australijskim

** Nowy przedni zderzak i kratka nawiązują do premium HiLux Rogue **
** Poprawiona efektywność paliwowa dla wybranych modeli automatycznych **
** Przełącznik DPF zamontowany we wszystkich modelach HiLux i Fortuner z silnikiem diesla **

Toyota zaktualizowała wybrane modele HiLux SR i SR5, nadając im nowy przód zaprojektowany przez australijski zespół projektowy Toyoty z siedzibą w Port Melbourne.

Odważny nowy wygląd wszystkich modeli SR i SR5 w wersji extra cab oraz double cab odzwierciedla ten, który znajduje się w modelu topowym HiLux Rogue, zaprezentowanym wcześniej w tym roku.

Zespół planowania i rozwoju produktów Toyoty w Melbourne zaprojektował model Rogue wspólnie z zespołem inżynieryjnym Toyoty w Tajlandii, gdzie HiLux jest produkowany na rynki globalne.

Sean Hanley, wiceprezydent ds. sprzedaży i marketingu Toyoty Australia, powiedział, że fakt, że ten sam wygląd teraz zdobi modele HiLux SR i SR5 sprzedawane w Australii oraz ich tajskie odpowiedniki, jest dowodem na talent zespołu z Port Melbourne.

„Kiedy projektowaliśmy model Rogue, wiedzieliśmy, że to odpowiedni design dla rosnącego rynku luksusowych ute, a nasza w tym wiara znalazła potwierdzenie w przyjęciu tego samego wyglądu na modelach SR i SR5 HiLux,” powiedział pan Hanley.

„Rynek ute wyraźnie się zmienił w ciągu ostatniej dekady i jako najlepiej sprzedający się pojazd w Australii, HiLux oferuje teraz bardziej współczesny, odważny i wyrafinowany styl, który współgra z jego 'niezniszczalną’ reputacją,” dodał.

Przeprojektowany przód ma mocniejszy, bardziej pionowy profil z dużą trapezoidalną kratką, wkładką w formie plastra miodu oraz bocznymi lampami przeciwmgielnymi, co nadaje mu szeroką postawę i imponującą obecność na drodze.

Kratka i obudowy lampek przeciwmgielnych są wykończone chromowaną powierzchnią, co zapewnia wyrafinowany wygląd, a modele SR5 wyposażone są w lampy LED, podczas gdy modele SR zyskały halogenowe lampy przeciwmgielne, aby pasowały do reflektorów.

Oprócz nowego stylu przodu dla wybranych modeli SR i SR5, poprawy efektywności spowodowały, że większość modeli z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów oferuje nieznacznie zmniejszone zużycie paliwa.

Łączne zużycie paliwa dla modeli 4×2 SR i SR5 z automatyczną skrzynią biegów zostało zredukowane o 0,2 l/100 km do 7,9 l/100 km, co wiąże się z odpowiadającym spadkiem emisji CO2 do 209 g/km*.

Automatyczne modele SR i SR5 4×4 zyskały poprawę o 0,1 l/100 km, co obniżyło łączne zużycie paliwa do 8,4 l/100 km, a emisję CO2 do 220 g/km.

Wszystkie modele HiLux z silnikiem diesla – zarówno 2,8-litrowe, jak i 2,4-litrowe – mają teraz również przełącznik filtra cząstek stałych DPF, aby ręcznie rozpocząć „spalenie”, które oczyści system i zmniejszy szkodliwe emisje.

Filtr cząstek stałych (DPF) działa, zbierając drobne cząstki przed ich emisją przez wydech i regularnie je spalając w bardzo wysokich temperaturach.

W normalnych warunkach eksploatacyjnych jest to kontrolowane przez elektroniczną jednostkę sterującą silnikiem (ECU) i automatycznie dzieje się bez potrzeby ingerencji ze strony kierowcy.

Jednak w rzadkich przypadkach, jeśli pojazd nie jest prowadzony wystarczająco długo przy dużych prędkościach, aby to umożliwić, filtr może być przeciążony.

Kierowca otrzymuje wtedy ostrzeżenie i może użyć ręcznego przełącznika DPF, aby rozpocząć oczyszczenie systemu i zapewnić jego efektywne działanie.

Przełącznik DPF został również zamontowany we wszystkich modelach SUV Toyota Fortuner, które opierają się na architekturze HiLux i mają ten sam silnik turbo diesla 2,8 litra.

Mimo że zaktualizowane modele oferują odważny, współczesny i bardziej luksusowy styl, ceny nie wzrosły.

Poza niewielkim wzrostem o 80 dolarów dla modeli SR 4×2 Hi-Rider i 4×4 SR w wersji extra cab oraz dla modeli SR double cab i pickup, Toyota utrzymała ceny na wszystkich innych modelach HiLux.

Stylowy pickup 4×2 SR Hi-Rider z sześciobiegową manualną skrzynią biegów zaczyna się od 39 990 dolarów# i wyposażony jest w sprawdzony silnik turbodiesla 2,8 litra o mocy 130 kW oraz wiele wygód, w tym klimatyzację, premium tkaniny tapicerskie i duży 7-calowy ekran dotykowy systemu infotainment.

Modele pickup 4×2 SR Hi-Rider są również dostępne z płynnie działającą sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, przy czym wersja extra cab kosztuje od 40 990 dolarów#, a double cab od 41 990 dolarów#.

Luksusowy model 4×2 SR5 Hi-Rider z automatyczną skrzynią biegów kosztuje 49 940 dolarów i oferuje kontrolę klimatu, nawigację satelitarną oraz 18-calowe felgi aluminiowe oraz stalowy sportowy stelaż, które uzupełniają nowy, stylowy przód.

Zaktualizowane modele 4×4 SR kosztują teraz od 42 990 dolarów za manualną wersję extra cab chassis i od 45 140 dolarów za manualną wersję double cab chassis, przy czym za automatyczną skrzynię biegów należy dopłacić 2 000 dolarów. Wersje pickup double cab SR kosztują tylko 1 500 dolarów więcej.

Przechodząc do modeli 4×4 SR5, ceny pozostają niezmienne, a manualne wersje pickup extra cab i double cab oraz automatyczne kosztują od 54 440 dolarów, przy czym automatyczna skrzynia biegów zwiększa cenę modelu pickup SR5 double cab o 2 000 dolarów.

2.7L 5MT RWD (166 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2698 Cm3
Moc122.1 Kw @ 5200 Rpm
166 Hp @ 5200 Rpm
164 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy181 Lb-Ft @ 4000 Rpm
245 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Rozmiar opony215/65 R16
Długość209.8 In (5329 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość71.5 In (1816 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61 In (1
Rozstaw osi121.5 In (3086 Mm)
Prześwit11.5 In (292 Mm)
Pojemność bagażnika39.8 Cuft (1127 L)
Masa własna3847 Lbs (1745 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6129 Lbs (2780 Kg)

2.7L 6AT RWD (166 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2698 Cm3
Moc122.1 Kw @ 5200 Rpm
166 Hp @ 5200 Rpm
164 Bhp @ 5200 Rpm
Moment obrotowy181 Lb-Ft @ 4000 Rpm
245 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Rozmiar opony215/65 R16
Długość209.8 In (5329 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość71.5 In (1816 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61 In (1
Rozstaw osi121.5 In (3086 Mm)
Prześwit11.5 In (292 Mm)
Pojemność bagażnika39.8 Cuft (1127 L)
Masa własna3847 Lbs (1745 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6129 Lbs (2780 Kg)

2.4L 5MT RWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2393 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3400 Rpm
150 Hp @ 3400 Rpm
148 Bhp @ 3400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1600-2000 Rpm
400 Nm @ 1600-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Rozmiar opony265/65 R17
Długość209.8 In (5329 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość71.5 In (1816 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61 In (1
Rozstaw osi121.5 In (3086 Mm)
Prześwit11.5 In (292 Mm)
Pojemność bagażnika39.8 Cuft (1127 L)
Masa własna4222 - 4508 Lbs (1915 - 2045 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6614 Lbs (3000 Kg)

2.4L D-4D 6AT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2393 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3400 Rpm
150 Hp @ 3400 Rpm
148 Bhp @ 3400 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1600-2000 Rpm
400 Nm @ 1600-2000 Rpm
Układ paliwowyFuel Injection With Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika21.1 Galony (79.9 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.75 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Rozmiar opony265/65 R17
Długość209.8 In (5329 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość71.5 In (1816 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61 In (1
Rozstaw osi121.5 In (3086 Mm)
Prześwit11.5 In (292 Mm)
Pojemność bagażnika39.8 Cuft (1127 L)
Masa własna4222 - 4508 Lbs (1915 - 2045 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6614 Lbs (3000 Kg)
Spalanie miasto24.8 Mpg Us (9.5 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Emisja CO2204 G/Km

2.4L D-4D 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność2393 Cm3
Moc110.3 Kw @ - Rpm
150 Hp @ - Rpm
148 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 1600-2000 Rpm
400 Nm @ 1600-2000 Rpm
Układ paliwowyFuel Injection With Common Rail
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.75 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneDrum
Długość209.8 In (5329 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość71.5 In (1816 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)60.6/61 In (1
Rozstaw osi121.5 In (3086 Mm)
Prześwit11.5 In (292 Mm)
Pojemność bagażnika39.8 Cuft (1127 L)
Masa własna4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto28.7 Mpg Us (8.2 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.