2019 Chevrolet Camaro Convertible

2019 Chevrolet Camaro Convertible

Przejdź do galerii zdjęć2019 Chevrolet Camaro Convertible

Chevrolet odświeżył szóstą generację modelu Camaro w 2018 roku z myślą o modelu na 2019 rok, a jak się spodziewano, wersja Cabriolet również otrzymała ulepszenia, podobnie jak jej wersja Coupe.

GM wprowadził szóstą generację Camaro w 2015 roku na rok modelowy 2016, a klienci byli w dużej mierze zadowoleni z pięknego samochodu. Niemniej jednak, niektóre obszary wymagały większych poprawek, zwłaszcza w zakresie designu wnętrza oraz niektórych funkcji i udogodnień. W wyniku tego zespół producenta pracował intensywnie, aby poprawić ofertę, wprowadzając różne nowe funkcje i elementy designu, aby przyciągnąć klientów z powrotem do jednej z najbardziej pożądanych marek w portfolio Chevroleta. Chevrolet Camaro Convertible na 2019 rok miał odświeżony przód, ulepszone napędy oraz unowocześnione wnętrza. Jednak pandemia w 2020 roku znacznie wpłynęła na sprzedaż, co zmusiło GM do wycofania całego modelu w grudniu 2023 roku bez natychmiastowego zastępstwa.

Przeprojektowany przód był wyraźnym ulepszeniem w porównaniu do modelu z 2016 roku. Chevrolet zainstalował wyższą górną kratkę niż w jej nieodświeżonej wersji. W zależności od wersji i opcji, rozszerzono ją w dół, dodając szersze wloty powietrza. Jednocześnie Camaro Convertible na 2019 rok mogło być wyposażone w zderzak w kolorze nadwozia, który dzielił kratki na dwie części. Na dolnej części zderzaka producent umieścił parę pionowych wlotów powietrza, co poprawiło aerodynamikę i chłodzenie hamulców.

W modelu 2019, Camaro Convertible zachowało długi przód, który teraz był dostępny z powerdome w całej gamie. Ponadto, za nadkolami zainstalowano charakterystyczne dla Camaro emblematy w kolorach czerwonym, białym i niebieskim. Grube słupki A, jak w poprzedniej wersji samochodu, nadawały mu aerodynamiczny wygląd. Jednym z najważniejszych aspektów samochodu było to, że wyglądał prawie jak Coupe, gdy rozłożony był składany dach. Z tyłu zamontowano nowe światła tylne przypominające te z 1968 roku, z dwoma obszarami i czerwonymi paskami w kształcie litery C wokół nich. Kolejną poprawą były nowe zderzaki z podwójnymi lub poczwórnymi wydechami, w zależności od wersji i opcji.

W środku klienci znaleźli nowoczesny design kabiny. Pierwsze trzy wersje – LS, 1LT i 2LT – miały standardową jednostkę infotainment z siedmiocalowym ekranem dotykowym, obsługującą Apple CarPlay i Android Auto. W modelach 3LT i wyższych producent zainstalował ośmiocalowy wyświetlacz dotykowy. Chevrolet oferował Camaro Convertible 2019 w wyborze dwóch rodzajów tapicerki materiałowej oraz pięciu skórzanych foteli. Najbardziej wypasiona wersja, ZL1, miała standardowe fotele kubełkowe Recaro. Z tyłu, kanapa profilowana dla dwóch osób ledwo zapewniała miejsce na nogi, głównie będąc użyteczna jako dodatkowa przestrzeń do przechowywania.

Chevrolet Camaro Convertible z 2019 roku był dostępny z czterema silnikami: dwulitrowym, rzędowym czterocylindrowym, V6, wolnossącym V8 i doładowanym silnikiem V8. Wszystkie wersje standardowo były sprzężone z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, podczas gdy ośmiobiegowa lub dziesięciobiegowa automatyczna skrzynia była dostępna w opcji. Ta ostatnia była przeznaczona dla wersji 1SS, 2SS oraz ZL1.

 Chevrolet wprowadził odświeżoną linię modelu Camaro na 2019 rok, z charakterystycznym designem, nowymi technologiami oraz pierwszym w historii modelem Turbo 1LE.
„Od momentu wprowadzenia na rynek jest chwalony za równowagę między przyjemnością z jazdy, wyrafinowaniem a wartością. Zmodernizowane Camaro 2019 osiąga jeszcze wyższy poziom, oferując więcej z tego, czego klienci oczekują w zakresie designu, technologii i wyboru,” powiedział Steve Majoros, dyrektor marketingu Chevrolet w segmentach samochodów osobowych i crossoverów. „To performer z niewieloma konkurentami i filar odnowionej oferty samochodów Chevrolet.”

Do najważniejszych cech należą:

Camaro SS dostępne teraz z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów 10L80 z ręcznym wyborem biegów, oferującą niestandardowe sterowanie startem oraz blokadę linii
Systemy Chevrolet Infotainment 3, w tym opcjonalna nawigacja
Nowe, dostępne lusterko tylne z kamerą
Nowy, dostępny system ostrzegania przed kolizją
Design nastawiony na wydajność

Zaktualizowane wzory Camara 2019 są nie tylko efektowne, ale także poprawiają osiągi. Na przykład szczegóły kratki i wentylacja maski i zderzaka zostały zaprojektowane w celu optymalizacji przepływu powietrza, aby schłodzić komponenty lub zminimalizować opór powietrza. Projektanci Camaro kierują się zasadą, że wszystkie elementy muszą być nie tylko piękne, ale również poprawiać wydajność.

Najważniejsze punkty designu obejmują:

Nowy styl przedniej części z wyraźnymi różnicami między modelami LS/LT, RS i SS, w tym zderzak, kratka, podwójne lampy LED oraz przekształcona maska (model ZL1 zachowuje swój styl przedniej części zoptymalizowanej pod kątem przepływu powietrza)
Specyficzny dla modelu SS zderzak przedni z otwartym emblematem „flowtie” i powietrznymi zasłonami poprawiającymi aerodynamikę, specyficzne lampy z nowym LED-owym sygnaturą oraz maska w stylu wyciągu
Pakiet wyglądu RS dostępny w modelu LT dodaje unikalną, wypolerowaną czarną kratkę z dolnymi wstawkami Galvano Chrome, nowe lampy LED z diodami sygnalizacyjnymi, specyficzny zderzak tylny z dyfuzorem oraz 20-calowe felgi
Nowe tylne zderzaki dla wszystkich modeli, z specyficznymi dyfuzorami w modelach RS i SS, gdy są wyposażone w podwójny system wydechowy
Nowe lampy tylne LED z bardziej rzeźbioną ewolucją charakterystycznego dla Chevroleta podwójnego elementu designu; czerwone soczewki są dostępne w modelach LS i LT, podczas gdy RS, SS i ZL1 mają ciemne soczewki o neutralnej gęstości
Nowe wzory kół 20-calowych w modelach RS i SS

Turbo 1LE

Nowy Camaro Turbo 1LE dołącza do modeli V6 1LE, SS 1LE i ZL1 1LE, uzupełniając ofertę Camaro w zakresie pojazdów torowych 1LE. Wykorzystując imponującą wydajność i idealny rozkład masy, który zapewnia silnik turbo o pojemności 2,0L, Turbo 1LE dostępne jest wyłącznie z 6-biegową manualną skrzynią biegów oraz specjalnie dostosowanym pakietem podwozia pochodzącym z V6 1LE, aby zapewnić osiągi na torze. Do najważniejszych cech należą:

Zawieszenie FE3 z większymi stabilizatorami przednimi i tylnymi, specjalnie dostosowanymi tłumikami, sztywniejszymi poduszkami tylnego zawieszenia i kulowymi przegubami w tylnych łącznikach, które zwiększają sztywność boczną
Rozmiary opon letnich: P245/40R20 (przód) i P275/35R20 (tył)
Silnik turbo o pojemności 2,0L o mocy 275 hp (205 kW) i 295 lb-ft momentu obrotowego (400 Nm)
Zestaw hamulcowy Brembo z niskometalowymi klockami
Prawie 50/50 rozkład masy
Selector trybu jazdy z trybem sportowym i nowym trybem torowym; tryb wyścigowy (w ramach trybów sportowego i torowego) obejmuje dane dotyczące wydajności, kontrolę startu, światła zmiany biegów i wiele więcej
Standardowa, zamszowa kierownica z płaskim dnem i gałka zmiany biegów oraz dostępne fotele Recaro
Technologia Camaro: infotainment nowej generacji, tylne lusterko z kamerą i inne

Camaro 2019 oferuje nową generację systemów Infotainment 3, które zapewniają bardziej spersonalizowane doświadczenie oraz bardziej intuicyjny interfejs.

To najbardziej zaawansowane systemy infotainment w historii Chevroleta, z funkcjonalnością, która imituje najnowsze smartfony i tablety, oraz połączeniem z chmurą zaprojektowanym w celu zwiększenia personalizacji, dostępnej nawigacji, rozpoznawania głosu, aplikacji i innych. Umożliwiają również automatyczne aktualizacje oprogramowania pojazdu.

Standardowy system wyposażony jest w kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 7 cali. Dostępny jest ekran dotykowy o przekątnej 8 cali działający na Infotainment 3, w tym jeden z nawigacją.

Dodatkowe nowe funkcje technologiczne i usprawnienia obejmują:

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.