2020 Ford Kuga

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Ford Kuga został po raz pierwszy wyprodukowany w 2008 roku i na niektórych rynkach, takich jak USA, był nazywany Ford Escape.

Tak jak Ford Focus i Ford C-Max, Kuga opiera się na platformie C1 i jest dostępna w kilku wersjach: z silnikiem diesla EcoBlue o pojemności 1,5 litra i 2,0 litra oraz silnikiem benzynowym EcoBoost o pojemności 1,5 litra. Oferowane są także warianty hybrydowe, takie jak Kuga EcoBlue Hybrid (mild-hybrid) oraz Kuga Hybrid (full-hybrid).

Nowy model Kuga korzysta z najnowszych technologii motoryzacyjnych oraz zaawansowanych funkcji, takich jak Stop & Go, Rozpoznawanie Znaków Drogowych, Utrzymanie Linii, bezprzewodowa ładowarka, wbudowany modem FordPass Connect, system dźwiękowy B&O, 12,3-calowy wyświetlacz LCD oraz system infotainment SYNC 3 z 8-calowym centralnym ekranem dotykowym. Parkowanie można zrealizować automatycznie dzięki technologii Active Park Assist 2, która ułatwia życie użytkownikom.

Nowy Ford Kuga oferuje więcej przestrzeni wewnątrz, co zwiększa komfort jazdy, poprawioną aerodynamikę (co przekłada się na mniejszą wagę i zużycie paliwa) oraz wzmocnioną konstrukcję dla lepszego bezpieczeństwa w przypadku zderzenia. Dodatkowo, dzięki wydłużonemu rozstawowi osi, poprawiła się stabilność na drodze, a technologia Post-Collision Braking (która zmniejsza siłę potencjalnego wtórnego zderzenia) sprawia, że model Kuga jest z założenia znacznie bezpieczniejszy.

Dzięki dostępności 12 kolorów, klienci mają szerszy wybór, dopasowany do swoich osobistych preferencji.

 Ford zaprezentował stylowy i charakterystyczny nowy model SUV-a Ford Kuga, który debiutuje z eleganckim, nowym projektem zewnętrznym oraz premium proporcjami, które zapewniają poprawioną przestronność i komfort.

Najbardziej zaawansowany pojazd elektryczny Forda to nowa Kuga Titanium, sportowa Kuga ST-Line i luksusowa Kuga Vignale, które oferować będą nowoczesne hybrydowe układy napędowe, zapewniające niespotykaną dotąd oszczędność paliwa w SUV-ach Forda.

W bogatej ofercie znajdują się wersje Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid (mild-hybrid) oraz Kuga Hybrid (full-hybrid), obok silników diesla EcoBlue o pojemności 2,0 litra oraz 1,5 litra, a także silników benzynowych EcoBoost o pojemności 1,5 litra, wspieranych przez inteligentną nową ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Kuga to najlepiej sprzedający się SUV Forda w Europie oraz trzecie najlepiej sprzedające się auto Forda w regionie, po modelach Fiesta i Focus. Klienci zakupili 153 800 Kuga w 2018 roku, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży SUV-ów Forda o ponad 19 procent w zeszłym roku.

Nowa Kuga oferuje jeszcze bardziej intuicyjne funkcje komfortu i asysty kierowcy, umożliwiające lepsze połączenie z klientami w trakcie jazdy. Wysokiej jakości technologie obejmują modem FordPass Connect, bezprzewodowe ładowanie oraz system informacyjno-rozrywkowy Ford SYNC 3 z 8-calowym centralnym wyświetlaczem dotykowym. Ekskluzywny system dźwiękowy B&O zapewnia wysokiej jakości doznania audio, a nowy, innowacyjny wyświetlacz LCD o przekątnej 12,3 cala z „prawdziwymi kolorami” dostarcza bardziej informacyjnych, intuicyjnych i łatwiejszych do odczytania informacji.

2020 Ford Kuga

Nowe technologie Stop & Go, Rozpoznawania Znaków Drogowych oraz Utrzymywania Pasa ruchu pomagają kierowcom swobodnie poruszać się w korkach i na autostradach z większą pewnością niż kiedykolwiek wcześniej, podczas gdy przewidująca technologia oświetlenia zakrętów oraz sygnalizowania znaków pomaga lepiej widzieć w ciemności. Technologia wyświetlacza przeziernego pomaga kierowcom utrzymać wzrok na drodze przed sobą, a Active Park Assist 2 umożliwia w pełni zautomatyzowane manewry parkowania za naciśnięciem przycisku.

„Nowa Kuga to najlepszy dowód na podejście Forda do projektowania z myślą o ludziach; opracowana we współpracy z klientami SUV-ów, aby dostarczyć charakterystyczny styl, niespotykaną dotąd różnorodność układów napędowych, wysoki komfort oraz zaawansowane technologie, które ułatwiają życie właścicielom zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz auta,” powiedział Stuart Rowley, prezydent Ford of Europe.

Nowa Ford Kuga to trzecia generacja średniej wielkości SUV-a Forda dla klientów w Europie od momentu wprowadzenia nazwy modelu w 2008 roku. Ford sprzedał od 2008 roku ponad 1 milion Kuga w Europie.

Zaprojektowane przez naszych klientów

Nowa Ford Kuga to pierwszy SUV oparty na nowej globalnej architekturze C2 Forda, która wspiera poprawioną aerodynamikę w celu lepszej oszczędności paliwa i redukuje wagę w porównaniu do poprzednich modeli o nawet 90 kg przy porównaniu równoważnych wariantów układów napędowych. Ponadto nowa architektura została zaprojektowana, aby poprawić wydajność w przypadku zderzeń; dostarcza 10 procent więcej sztywności skrętnej dla poprawy dynamiki jazdy i komfortu; i tworzy więcej przestrzeni wewnętrznej dla średniej wielkości modeli Forda, jednocześnie umożliwiając ekspresyjny i dynamiczny design.

Nowa Kuga wprowadza charakterystyczny nowy design zewnętrzny, który jest bardziej rzeźbiony i uproszczony o premium proporcje. Bardziej opływowa sylwetka obejmuje dłuższy rozstaw osi, co tworzy większy ślad na drodze, co wpływa na jazdę i stabilność; dłuższy kaptur; bardziej pochylony kąt tylnej szyby; oraz obniżoną linię dachu. Efekt końcowy to bardziej dynamiczny, zwrotny i zdolny wygląd niż kiedykolwiek wcześniej.

Szeroki zakres opcji obejmuje różne wersje Kuga Vignale, ST-Line i Titanium, z każdą mającą unikalny charakter odzwierciedlający osobowości klientów. Z nowoczesnym i pewnym siebie stylem, Kuga Titanium odzwierciedla wysokie standardy i jakość, którą Ford zaoferuje klientom w całej Europie. Wyróżniają się sporty przedni osłon i tylny dyfuzor, lusterka w kolorze nadwozia, boczne wykończenia i klamki, ledowe światła do jazdy dziennej oraz standardowe 17-calowe lub opcjonalne 19-calowe felgi aluminiowe.

Luksusowa Kuga Vignale przekazuje ekskluzywną specyfikację i staranny rzemiosło poprzez unikalne ozdoby Vignale, w tym satynowe wykończenia aluminiowe dla belek dachowych, zderzaków i wkładek progów, a także unikalne, eleganckie wzory przednich i tylnych zderzaków. Zewnętrzne elementy obejmują charakterystyczną chromowaną przednią kratkę i podwójne końcówki wydechu Vignale, a także standardowe 18-calowe lub opcjonalne 19-calowe lub 20-calowe felgi aluminiowe. Skórzane siedzenia Windsor z ekskluzywnym wzorem w kształcie heksagonu Vignale, skórzana, podgrzewana kierownica i premium wykładziny podłogowe jeszcze bardziej podnoszą standard wnętrza.

Efektowny styl Ford Kuga ST-Line inspirowany modelami Ford Performance obejmuje zderzaki i progi w kolorze nadwozia; oraz kratkę, przednią osłonę, tylny dyfuzor i belki dachowe wykończone na czarno. Duży tylni spojler, standardowe 18-calowe lub opcjonalne 19-calowe felgi aluminiowe oraz podwójne rury wydechowe podkreślają sportowy charakter. Wewnątrz ciemna podsufitka, ekskluzywne wzory siedzeń ST-Line z kontrastowym czerwonym przeszyciem, aluminiowe pedały, kierownica z płaskim dnem oraz maty i osłony podłogowe ST-Line odzwierciedlają sportowy charakter.

„Klienci Kuga wyrazili chęć do jeszcze bardziej emocjonalnego designu, a nasza nowa Kuga to rzeźba umiejętnie uformowana. Wizualnie smuklejsza, niższa i szersza – sprawia, że czujesz ekscytację tylko patrząc na nią,” powiedział Amko Leenarts, dyrektor ds. Designu w Ford of Europe. „Nowe wnętrze to przestrzeń azylu, zaprojektowana tak, aby codzienne życie mogło się w niej toczyć. Harmonijna i przestronna, łączy materiały premium, precyzyjne rzemiosło i nowoczesne technologie.”

Nowa Kuga oferowana jest w 12 kolorach, w tym nowym metalicznym Diffused Silver i Sedona Orange. Blue Panther, nowa powłoka oferowana wyłącznie w modelach Vignale, dołącza do trzech luksusowych powłok: Lucid Red i Star White pearl.

Niespotykana różnorodność układów napędowych

Po ogłoszeniu Forda na początku tego roku, że każdy model Forda od nowego Focusa wzwyż będzie zawierał opcję elektryfikacji, nowa Kuga stanie się pierwszym pojazdem Forda oferującym technologię hybrydową plug-in, mild-hybrid i full-hybrid.

Ford Kuga Plug-In Hybrid

Już od premiery, nowa Kuga Plug-In Hybrid dostarcza zasięg jazdy i swobodę oferowaną przez tradycyjny silnik spalinowy, równocześnie z efektywnością i wyrafinowaniem układu napędowego elektrycznego.

Architektura dzieląca moc łączy silnik benzynowy 2,5-litrowy, czterocylindrowy cyklu Atkinsona, silnik elektryczny i generator oraz akumulator litowo-jonowy o pojemności 14,4 kWh, osiągając moc 225KM. Kuga Plug-In Hybrid to pierwszy hybrydowy pojazd Forda w Europie, który dostarcza zasięg jazdy w trybie czysto elektrycznym przekraczający 31 mil, a przewiduje się, że osiągnie od 1,2 l/100 km oszczędności paliwa i 29 g/km emisji CO2.

Akumulator można ładować za pomocą portu ładowania umieszczonego na przednim błotniku, a także automatycznie doładowywany podczas jazdy dzięki technologii ładowania regeneracyjnego, która captures kinetic energy normally lost during braking. Przewiduje się, że pełne naładowanie akumulatora z zewnętrznego źródła zasilania 230-woltowego zajmie około 4 godzin.

Kierowcy mogą wybierać, kiedy i jak wykorzystać moc akumulatora, korzystając z trybów EV Auto, EV Now, EV Later i EV Charge. Kiedy akumulator osiągnie najniższy poziom naładowania, Kuga automatycznie przełącza się na tryb EV Auto – wspierając moc silnika benzynowego mocą silnika elektrycznego przy użyciu odzyskanej energii dla optymalizacji oszczędności paliwa.

Ford Kuga EcoBlue Hybrid

Nowa Kuga EcoBlue Hybrid wzmacnia 150KM 2,0-litrowy silnik diesla EcoBlue Forda dla jeszcze większej oszczędności paliwa. Technologia mild-hybrid wykorzystuje pasowy zintegrowany rozrusznik/generator (BISG), który zastępuje standardowy alternator, umożliwiając odzyskiwanie i magazynowanie energii podczas hamowania pojazdu, a także ładowanie akumulatora litowo-jonowego 48-woltowego chłodzonego powietrzem. BISG działa również jako silnik, wykorzystując zgromadzoną energię do zapewnienia elektrycznego wsparcia momentu obrotowego silnika, zarówno podczas normalnej jazdy, jak i przyspieszania, a także do zasilania elektrycznych akcesoriów pojazdu.

System 48-woltowy pozwala również nowej Kuga na działanie technologii Auto Start-Stop w większej liczbie sytuacji dla dodatkowych oszczędności paliwa, przyczyniając się do przewidywanych emisji CO2 na poziomie 132 g/km CO2 i oszczędności paliwa wynoszącej 5,0 l/100 km (przewidywane 56mpg).

Ford Kuga Hybrid

Kuga Hybrid korzysta z samonapełniającego się pełnohybrydowego układu napędowego, który umożliwia jazdę w trybie czysto elektrycznym, łącząc 2,5-litrowy silnik benzynowy cyklu Atkinsona; silnik elektryczny; generator; akumulator litowo-jonowy; oraz automatyczną skrzynię biegów opracowaną przez Forda. Kuga Hybrid będzie dostępna pod koniec 2020 roku z napędem na przednie koła i Ford Intelligent All-Wheel Drive, dostarczając przewidywane 130 g/km CO2 i 5,6 l/100 km (przewidywane 50mpg).

Klienci nowej Kugi mogą również wybierać spośród zaawansowanej gamy silników benzynowych Ford EcoBoost oraz silników diesla Ford EcoBlue, które oferują zoptymalizowaną moc i wyrafinowanie, spełniając najnowsze rygorystyczne normy emisji Euro 6, obliczane przy użyciu procedury testowej WLTP. Układy napędowe wspierane są przez standardową technologię Auto Start-Stop w celu zmniejszenia kosztów eksploatacji oraz skrzynie biegów, w tym gładko działającą sześciobiegową manualną oraz nową ośmiobiegową automatyczną dla łatwej jazdy.

Ford Kuga EcoBlue

190KM 2,0-litrowy silnik EcoBlue przewiduje osiągnięcie oszczędności paliwa na poziomie 5,7 l/100 km (przewidywane 50mpg) i 150 g/km emisji CO2. Oszczędność paliwa została poprawiona dzięki zintegrowanemu systemowi dolotowemu z odwrotnym portowaniem dla zoptymalizowanego oddechu silnika i turbosprężarki o niskiej inercji. System wysokociśnieniowego wtrysku paliwa jest bardziej responsywny, cichszy i precyzyjniejszy. Standardowy katalizator selektywny przyczynia się do poprawy redukcji NOX. Dodatkowe innowacje w silniku 2,0-litrowym EcoBlue, które redukują tarcie, obejmują:

Projekt korbowodu o przesunięciu 10 mm, który minimalizuje obciążenie boczne tłoka, redukując siły tarcia na ścianach cylindra
Stalowe tłoki dla zoptymalizowanych wymiarów i mniejszej ekspansji w wysokich temperaturach
Zminimalizowane średnice łożysk wału korbowego
Projekt „pasy w oleju” dla napędów wałka rozrządu i pompy olejowej
Silnik 1,5-litrowy EcoBlue Forda oferowany jest w wersji 120KM i przewiduje oszczędności paliwa wynoszące od 4,8 l/100 km (przewidywane 59mpg) oraz 127 g/km emisji CO2, wspierane przez nowatorskie technologie, w tym:

Niskociśnieniowe recyrkulowanie spalin połączone z chłodzeniem powietrza wodą dla bardziej efektywnego spalania i redukcji emisji
Zintegrowany kolektor dolotowy dla zoptymalizowanego oddechu silnika
Turbosprężarka o niskiej inercji dla szybszej, bardziej kontrolowanej reakcji turbo, z materiałami przeznaczonymi do wysokotemperaturowych zastosowań
System wysokociśnieniowego wtrysku paliwa, który jest bardziej responsywny, cichszy i precyzyjniejszy
Ford Kuga EcoBoost

Silnik 1,5-litrowy EcoBoost oferowany jest w wersji 120KM i 150KM i przewiduje osiągnięcie oszczędności paliwa od 6,5 l/100 km (przewidywane 41mpg) i 149 g/km emisji CO2, wspierane przez unikalny system dezaktywacji cylindrów w silniku trzycylindrowym. Technologia ta może automatycznie zatrzymać jeden z cylindrów silnika, gdy pełna moc nie jest potrzebna, na przykład podczas zjeżdżania z drogi lub jazdy z małym obciążeniem na silnik. Dezaktywacja cylindrów może wyłączyć lub ponownie załączyć jeden cylinder w 14 milisekund – 20 razy szybciej niż mrugnięcie oka – bez kompromisów w wydajności czy wyrafinowaniu.

Kluczowe technologie EcoBoost, w tym zaawansowane doładowanie, wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk paliwa i zmienne rozrządy, także są dostępne. Emisje cząstek stałych są redukowane dzięki standardowej technologii filtra cząstek stałych. Dodatkowe innowacje obejmują:

Nowe połączenie wtrysku paliwa portowego i bezpośredniego, które pomaga osiągnąć wysoką moc i responsywność oraz zwiększoną oszczędność paliwa, ze szczególnym wzrostem efektywności paliwowej przy niskich obciążeniach silnika
Niska tarcie trzycylindrowa architektura, która zapewnia naturalnie wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach
Zintegrowany kolektor wydechowy, który poprawia efektywność paliwową, pomagając silnikowi osiągnąć optymalne temperatury szybciej oraz produkując moment obrotowy szybciej, minimalizując odległość, jaką gazy wydechowe muszą przebyć między cylindrami a turbosprężarką
Całkowicie aluminiowa konstrukcja w celu redukcji wagi
Nowa, szybko działająca ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów Forda została zaprojektowana w celu dalszej optymalizacji efektywności paliwowej i responsywności. Dostępna z silnikami 120KM 1,5-litrowym EcoBlue i 190KM 2,0-litrowym EcoBlue, wykorzystując:

Adaptive Shift Scheduling, które ocenia indywidualne style jazdy, aby zoptymalizować czasy zmiany biegów. System potrafi zidentyfikować wzniesienia i opadania oraz trudne zakręty, a także dostosować zmiany biegów w zależności od tego, co daje bardziej stabilne, angażujące i wyrafinowane doznania z jazdy
Adaptive Shift Quality Control, która ocenia informacje o pojeździe i otoczeniu, aby pomóc dostosować ciśnienie sprzęgła dla płynnych zmian biegów. Technologia ta może również dostosować płynność zmian biegów do stylu jazdy
Nowy silnik 190KM 2,0-litrowy EcoBlue jest połączony z inteligentnym napędem na cztery koła Forda, optymalizując moc przy niskich obrotach oraz hałas, wibracje i szorstkość, zapewniając jednocześnie płynne i liniowe osiągi przyspieszenia dla bardziej komfortowego doświadczenia z jazdy.

„Nie ma jednego rozwiązania dla wszystkich, więc opracowaliśmy złożoną strategię układów napędowych dla nowej Kugi, która pomoże klientom znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla swojego stylu życia oraz wspiera kierowców SUV-ów, ułatwiając im przejście na elektryfikację,” powiedział Joerg Beyer, dyrektor wykonawczy ds. inżynierii w Ford Europe. „Kuga to pierwszy pojazd Forda, który korzysta z pełnej oferty zaawansowanych rozwiązań hybrydowych Forda.”

Kuga oferuje także po raz pierwszy wybieralne technologie trybu jazdy, które umożliwiają kierowcom dostosowanie reakcji na pedał gazu, oporu kierownicy i kontroli trakcji, a także czasów zmiany biegów w modelach automatycznych, aby dostosować reakcje i osiągi do danych scenariuszy jazdy.

Obok trybów Normal, Sport i Eco, tryb Slippery zapewnia kierowcom większą pewność na nawierzchniach o ograniczonej przyczepności, takich jak śnieg i lód. Tryb Deep Snow/Sand pomaga utrzymać pęd pojazdu na miękkich, deformowalnych nawierzchniach.

Nowa Ford Kuga zdecydowanie ułatwia holowanie wszystkiego, od małych przyczep po duże przyczepy kempingowe, z maksymalnym udźwigiem do 2 250 kg, w zależności od konfiguracji układu napędowego. Elektrycznie sterowany, chowany hak holowniczy można kontrolować za pomocą wygodnie umieszczonego przycisku w bagażniku. Naciśnij przycisk raz, a kulis podróżuje z miejsca przechowywania pod pojazdem. Przy ponownym naciśnięciu przycisku automatycznie znika z powrotem pod samochód. Dodatkowo dostępny jest także odczepiany hak holowniczy, który można łatwo zablokować na miejscu. Gdy nie jest używany, kulis przechowywany jest w bagażniku.

Komfort, przestronność i elastyczność

Komfort, przestronność i elastyczność to kluczowe elementy bardziej refinowanego doświadczenia pasażera Kugi, które oferuje klasę liderującą pod względem przestronności drugiego rzędu. Nowa Kuga jest o 44 mm szersza i 89 mm dłuższa od poprzedniego modelu, a rozstaw osi zwiększył się o 20 mm. W środku przekłada się to na 43 mm większą przestrzeń na ramionach i 5 mm większą przestrzeń na biodrach w przednich siedzeniach niż w poprzednim modelu, a pasażerowie tylni korzystają z 20 mm większej przestrzeni na ramionach i 36 mm większej przestrzeni na biodrach. Mimo że całkowita wysokość jest o 20 mm niższa od poprzedniego modelu, nowa Kuga ma również o 13 mm więcej przestrzeni nad głową dla pasażerów przednich i 35 mm więcej z tyłu.

Dla pasażerów tylnych dostępne są po raz pierwszy podgrzewane zewnętrzne fotele, a cały drugi rząd siedzeń można przesunąć w tył dla najlepszej w klasie przestrzeni na nogi – 1 035 mm, lub do przodu, aby zwiększyć przestrzeń bagażową o 67 litrów. Funkcja zdalnego zwolnienia umożliwia łatwe złożenie drugiego rzędu na płasko.

Bagażnik ma również odwracalny dywanik bagażowy z wysokiej jakości aksamitu z jednej strony dla premium wyglądu i wrażenia, oraz trwałą i solidną powierzchnią gumową z drugiej strony, aby zapobiec zabrudzeniu wnętrza mokrym lub błotnistym sprzętem sportowym.

Przestronny, praktyczny i dobrze skomunikowany – wnętrze nowej Kugi wprowadza innowacyjne technologie inżynieryjne oraz zaawansowane technologie komfortu i wygody, które pomagają pojazdowi płynnie integrować się w życie klientów.

Po raz pierwszy Kuga jest oferowana z technologią wbudowanego modemu FordPass Connect, która przekształca pojazd w mobilny hotspot WiFi z możliwością łączenia do 10 urządzeń. Oprócz pomagania kierowcom w planowaniu szybszych, mniej stresujących podróży dzięki aktualizacjom na żywo dla systemu nawigacji oraz umożliwiając pasażerom strumieniowe przesyłanie rozrywki w ruchu, FordPass Connect umożliwia szereg wygodnych funkcji za pośrednictwem aplikacji mobilnej FordPass, w tym:

Lokalizacja pojazdu, pomagająca właścicielom znaleźć swoje auto na rozległych parkingach galerii handlowych
Status pojazdu, do sprawdzania poziomów paliwa, stanu alarmu, żywotności oleju i nie tylko
Zdalne otwieranie i zamykanie drzwi, aby zdalnie umożliwić dostęp do Kugi
Zdalne uruchamianie, dla modeli Kuga z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów
Funkcjonalność eCall, która automatycznie dzwoni do służb ratunkowych w przypadku poważnego wypadku oraz umożliwia pasażerom bezpośrednie połączenie z służbami ratunkowymi po naciśnięciu przycisku SOS w górnej konsoli
Aby pomóc kierowcom pozostać w kontakcie w ruchu i pożegnać się z plątaniną kabli w konsoli centralnej, nowa bezprzewodowa ładowarka pod panelem przyrządów umożliwia pasażerom łatwe ładowanie kompatybilnych smartfonów. Podkładka automatycznie wykrywa kompatybilne urządzenia, aby rozpocząć ładowanie.

Urządzenia mogą pozostawać połączone przez Bluetooth z systemem komunikacji i rozrywki Ford SYNC 3, korzystając z bezprzewodowego ładowania, które wspiera 8-calowy centralny wyświetlacz dotykowy, obsługiwany za pomocą gestów powiększania i przesuwania. SYNC 3 pozwala kierowcom kontrolować funkcje audio, nawigację i klimatyzację oraz podłączone smartfony za pomocą prostych poleceń głosowych. Obsługa Apple CarPlay i Android Auto™ jest dostępna bez dodatkowych opłat.

Nowy 12,3-calowy wyświetlacz LCD jest pierwszym w branży, który wykorzystuje technologię free-form, która pozwala na zakrzywione górne krawędzie w celu płynnego wzornictwa wnętrza. Panele free-form zawierają obwody osadzone w wyświetlaczu, co pozwala projektantom formować go w kształty wykraczające poza tradycyjny prostokątny design.

Ponadto 24-bitowy wyświetlacz „prawdziwy kolor” generuje szczegółowe, wysokiej rozdzielczości, bardziej intuicyjne obrazy i ikony wyświetlane w pełnym spektrum kolorów, dzięki czemu są jaśniejsze, mniej męczące dla oczu i łatwiejsze do odczytania.

Nowy system dźwiękowy B&O pomoże pasażerom czerpać maksimum z muzyki przesyłanej przez FordPass Connect lub urządzenia smartfonowe. Potężny system o mocy 575 watów z 10 głośnikami posiada dodatkowy subwoofer, który zapewnia gładką produkcję basów, a pozycja głośników wysokotonowych w desce rozdzielczej została zoptymalizowana w celu uzyskania szerszej sceny dźwiękowej na poziomie siedzenia, co tworzy otaczające doświadczenie słuchowe dla wszystkich pasażerów. Wszechstronne dostosowanie statyczne i dynamiczne dźwięku zapewnia, że doświadczenie słuchowe jest utrzymywane niezależnie od warunków jazdy.

Technologia bezdotykowego otwierania tylnej klapy Forda umożliwia dostęp do bagażnika nawet z pełnymi rękami zakupów, dzieci lub sprzętu sportowego, za pomocą prostego ruchu kopnięcia pod tylnym zderzakiem. Inżynierowie Forda rozwiązali również problem, gdzie umieścić osłonę bagażnika po jej usunięciu: teraz pasuje elegancko pod nową elastyczną podłogą ładunkową i jest łatwiejsza do usunięcia za pomocą prostego zwolnienia paskowego.

W celu poprawy komfortu wnętrza, technologia Active Noise Control wykorzystuje trzy mikrofony umieszczone w całym wnętrzu, aby monitorować hałas silnika wewnątrz. System kieruje przeciwnymi falami dźwiękowymi przez system audio, aby zlikwidować niepożądane dźwięki silnika i skrzyni biegów. Technologia ta jest standardowa w modelach Kuga Plug-In Hybrid Vignale, Kuga EcoBlue Hybrid i Kuga 2.0-litrowej EcoBlue Vignale, co przyczynia się do nowego poziomu ciszy wewnętrznej.

Technologie, które wzbudzają zaufanie

Nowa Ford Kuga jeszcze bardziej wzbogaca doświadczenie jazdy SUV-em za pomocą zaawansowanej gamy technologii asystujących, zaprojektowanych, aby dać kierowcom pewność za kierownicą i pomóc im zachować koncentrację podczas jazdy.

Wyrafinowane technologie Ford Co-Pilot360 zwiększają ochronę, komfort jazdy i parkowania, zaprojektowane w celu uczynienia doświadczenia jazdy bardziej komfortowym, mniej wymagającym i bezpiecznym.

Inaugurując w Fordzie nowy system Utrzymywania Pasa z Asystentem Martwego Punktu, połączy on system informowania o martwym punkcie Forda (BLIS) oraz system Utrzymywania Pasa, aby monitorować martwy punkt kierowcy w poszukiwaniu pojazdów zbliżających się z tyłu podczas jazdy po wielopasmowych drogach. Jeśli kierowca sygnalizuje zmianę pasa lub system sterujący wykrywa zmianę pasa przy zbliżającym się pojeździe w martwym punkcie, co może prowadzić do potencjalnej kolizji, zastosowane zostaje przeciwdziałanie kierownicy w celu ostrzeżenia kierowcy i zniechęcenia do manewru zmiany pasa.

Ponadto, jeszcze bardziej ulepszony system Pre-Collision Assist z technologią wykrywania pieszych i rowerzystów będzie miał nową funkcjonalność Skrzyżowania, która może automatycznie zastosować hamulce, aby uniknąć lub złagodzić skutki wypadków, jeśli kierowca skręca w stronę nadjeżdżających pojazdów i system określi, że zagraża mu kolizja.

Adaptacyjny Tempomat (ACC) z technologią Stop & Go, Rozpoznawaniem Znaków Drogowych i Utrzymywaniem Pasa pomaga utrzymać komfortową odległość jazdy od pojazdów z przodu. System ten pomaga również zmniejszyć stres podczas długich podróży, utrzymując pojazd w centrum swojego pasa, i może dostosować prędkość pojazdu do obowiązujących limitów, monitorując znaki ograniczenia prędkości na poboczu i na tablicach. Dodatkowo wykorzystuje informacje z systemu nawigacji pojazdu.

Technologia Utrzymywania Pasa monitoruje oznaczenia dróg i może stosować delikatny, ale wyczuwalny moment obrotowy do układu kierowniczego, aby pomóc kierowcom pozostać w swoim pasie za każdym razem, gdy aktywowany jest system ACC. Zaprojektowana do wspierania kierowców przy prędkości do 125 mph, technologia ta dostarcza wizualne i dźwiękowe ostrzeżenia, gdy wykrywa brak wkładu kierownicy ze strony kierowcy.

Kuga to pierwszy SUV Forda w Europie, który oferuje wyświetlacz przezierny (HUD), który pomaga kierowcom utrzymać wzrok na drodze, wyświetlając przydatne informacje w ich polu widzenia. System maksymalizuje skuteczność, mając jedno z największych pól widzenia spośród dostępnych HUD-ów w Europie, mierzące 6 stopni na 2,5 stopnia. System ten jest również jednym z najjaśniejszych, regulowanym w 16 incrementach do 10 000 kandeli na metr kwadratowy.

Specjalne filtry w rozsuwanej ekranie poliwęglanowej oznaczają, że jest ona czytelna dla użytkowników noszących okulary polaryzacyjne. W zależności od specyfikacji pojazdu, konfigurowalny wybór wyświetlanych informacji obejmuje prędkość – jedyną treść, która jest zawsze obecna; Rozpoznawanie Znaków Drogowych; ACC; nawigację; Wskaźnik Zmiany; system rozrywkowy; oraz powiadomienia awaryjne.

BLIS z systemem Ostrzeżenia o Ruchu Poprzecznym informuje kierowców cofających się z miejsca parkingowego o pojazdach, które mogą wkrótce przejeżdżać za nimi i może zastosować hamulce, aby uniknąć lub złagodzić skutki kolizji, jeśli kierowcy nie zareagują na ostrzeżenia.

Stop & Go pozwala systemowi ACC zatrzymać pojazd całkowicie w ruchu stop-start, wykorzystując do 50% całkowitej siły hamowania, i automatycznie ruszać, jeśli czas zatrzymania wynosi mniej niż 3 sekundy. W przypadku zatrzymania dłuższego niż 3 sekundy kierowca może nacisnąć przycisk na kierownicy lub delikatnie dodać gazu, aby ruszyć.

Active Park Assist 2 ułatwia parkowanie jeszcze bardziej: umożliwiając w pełni zautomatyzowane manewry wchodzenia i wychodzenia z równoległych oraz prostopadłych miejsc parkingowych za naciśnięciem przycisku. Umożliwione przez system shift-by-wire nowej ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów Forda, technologia ta identyfikuje odpowiednie miejsca parkingowe, a kierowca może kontrolować ruch pojazdu, po prostu wybierając neutralny bieg i przytrzymując jedyny przycisk montowany w konsoli centralnej.

Pojazd następnie w pełni kontroluje wybór biegów do przodu i do tyłu, gaz oraz hamowanie, a także sterowanie – manewrując w przestrzenie zaledwie 92 centymetry dłuższe niż samochód i na stokach do 12% przy prędkości do 2,5 mph, zanim załączy parkowanie. Technologia ta może również pomóc kierowcom wyjechać z równoległych miejsc parkingowych, korzystając z w pełni zautomatyzowanej funkcji Park-out Assist.

Dodatkowe technologie zaprojektowane w celu pomocy kierowcom Kugi w unikaniu wypadków i rozproszenia uwagi obejmują:

Asystenta Unikania Przeszkód, zaprojektowanego do działania w prędkościach miejskich i autostradowych, który wykorzystuje radar i kamerę do wykrywania wolno poruszających się i stojących pojazdów z przodu, zapewniając wsparcie w kierowaniu, aby umożliwić kierowcom manewrowanie wokół pojazdu, jeśli zagraża mu kolizja
Asystenta Utrzymywania Pasa, który aktywnie wspiera kierowcę w bezpiecznym powrocie pojazdu do właściwego pasa, delikatnie „popychając” kierownicę w odpowiednim kierunku
Szerokokątne kamery przednie i tylne, które oferują 180-stopniowy widok z przodu i z tyłu pojazdu dla poprawy widoczności przy cofaniu lub wyjeździe z miejsc parkingowych lub podjazdów
Ostrzeżenie o Złej Drodze wykorzystuje kamerę montowaną w przedniej szybie oraz informacje z systemu nawigacji samochodu, aby zapewnić kierowcom dźwiękowe i wizualne ostrzeżenia podczas przejeżdżania przez dwa znaki „Zakaz Wjazdu” na zjeździe autostrady
Adaptacyjny System Oświetlenia Przedniego Forda z przewidującym oświetleniem zakrętów i oświetleniem opartym na znakach drogowych wstępnie dostosowuje wzory świateł przednich dla maksymalnej widoczności przed dotarciem do zakrętu, skrzyżowania lub ronda.

System wykorzystuje kamerę skierowaną do przodu, aby monitorować oznaczenia pasów do 65 metrów przed sobą, umożliwiając światłom przednim ustawienie kąta w zakręcie z wyprzedzeniem dla poprawy widoczności w podejściu, zamiast polegać wyłącznie na wkładach kierownicy kierowcy. Posiadająca opatentowaną przez Forda integrację umiejętności odczytywania znaków drogowych, aby zoptymalizować wzory wiązki, umożliwia poszerzenie wiązki na skrzyżowaniach i rondach, aby lepiej oświetlić zagrożenia, które nie są w kierunku ruchu.

Oświetlenie drogowe bez olśnienia eliminuje poczucie winy za przypadkowe oślepienie innych kierowców i pomaga użytkownikom widzieć więcej drogi przed sobą w nocy dzięki światłom przednim, które wykorzystują innowacyjną, regulowaną konfigurację bębna dla większej elastyczności i łagodniejszych, mniej rozpraszających przejść.

W przypadku wypadku nowa technologia Post-Collision Braking pomaga zmniejszyć skutki potencjalnej drugiej kolizji, automatycznie stosując umiarkowane ciśnienie hamulca, gdy wykryje pierwsze zdarzenie kolizji; spowolnienie pojazdu może potencjalnie zmniejszyć urazy pasażerów i dalsze uszkodzenia pojazdu.

1.5L EcoBoost 6AT AWD (182 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1498 Cm3
Moc110.3 Kw @ 6000 Rpm
150 Hp @ 6000 Rpm
148 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600-5000 Rpm
240 Nm @ 1600-5000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3717 Lbs (1686 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4850 Lbs (2200 Kg)
Spalanie miasto25 Mpg Us (9.4 L/100Km)
Spalanie trasa37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Średnie spalanie31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Emisja CO2173 G/Km

1.5L EcoBoost 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1498 Cm3
Moc88.3 Kw @ 5500 Rpm
120 Hp @ 5500 Rpm
118 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600-3000 Rpm
240 Nm @ 1600-3000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna112 Mph (180 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.5 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3481 Lbs (1579 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

1.5L EcoBoost 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1498 Cm3
Moc110.3 Kw @ 6000 Rpm
150 Hp @ 6000 Rpm
148 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600-4000 Rpm
240 Nm @ 1600-4000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3481 Lbs (1579 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Spalanie trasa43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Średnie spalanie37.3 Mpg Us (6.3 L/100Km)
Emisja CO2145 G/Km

1.5L EcoBlue TDCi 6AT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc88.3 Kw @ 3600 Rpm
120 Hp @ 3600 Rpm
118 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1500-2000 Rpm
270 Nm @ 1500-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.4 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Powershift
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3538 Lbs (1605 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Spalanie trasa51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2124 G/Km

1.5L TDCi 6MT FWD (120 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1499 Cm3
Moc88.3 Kw @ 3600 Rpm
120 Hp @ 3600 Rpm
118 Bhp @ 3600 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1500-2000 Rpm
270 Nm @ 1500-2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h12.7 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3508 Lbs (1591 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4630 Lbs (2100 Kg)
Spalanie miasto49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Spalanie trasa56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Średnie spalanie53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Emisja CO2115 G/Km

2.0L TDCi 6AT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3500 Rpm
150 Hp @ 3500 Rpm
148 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
370 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Powershift
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3783 Lbs (1716 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4916 Lbs (2230 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

2.0L TDCi 6AT AWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc132.4 Kw @ 3500 Rpm
180 Hp @ 3500 Rpm
178 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna124 Mph (200 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Powershift
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3783 Lbs (1716 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4916 Lbs (2230 Kg)
Spalanie miasto42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2134 G/Km

2.0L TDCi 6MT AWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3500 Rpm
150 Hp @ 3500 Rpm
148 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
370 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna119 Mph (192 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.9 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3752 Lbs (1702 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2135 G/Km

2.0L TDCi 6MT AWD (180 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc132.4 Kw @ 3500 Rpm
180 Hp @ 3500 Rpm
178 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
400 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika14.3 Galony (54.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.2 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3752 Lbs (1702 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Średnie spalanie45.2 Mpg Us (5.2 L/100Km)
Emisja CO2135 G/Km

2.0L TDCi 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc110.3 Kw @ 3500 Rpm
150 Hp @ 3500 Rpm
148 Bhp @ 3500 Rpm
Moment obrotowy273 Lb-Ft @ 2000-2500 Rpm
370 Nm @ 2000-2500 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail Wtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneSolid Disc
Rozmiar opony235/50 R18
Długość178.4 In (4531 Mm)
Szerokość82.1 In (2085 Mm)
Wysokość66.7 In (1694 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.9/62.3 In (1
Rozstaw osi105.9 In (2690 Mm)
Prześwit7.9 In (201 Mm)
Pojemność bagażnika16.1 Cuft (456 L)
Masa własna3558 Lbs (1614 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4960 Lbs (2250 Kg)
Spalanie miasto43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Spalanie trasa54.7 Mpg Us (4.3 L/100Km)
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.