2020 Mercedes-AMG GLE

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Kiedy Mercedes-Benz postanowił stworzyć oddzielną markę z działu AMG, powstał Mercedes-AMG, a pierwsza generacja modelu GLE otrzymała ulepszenia od tych magików pojazdów o wysokich osiągach.

Początkowo był to model ML, który później przemianowano na GLE, jako średniej wielkości SUV Mercedesa, znajdujący się poniżej modelu GL (później GLS) oraz GLK (później GLC). Niemiecki producent samochodów zdawał sobie już sprawę, że klienci są bardziej zainteresowani wersjami AMG, dlatego od samego początku zbudowano GLE w mocniejszej wersji. Co więcej, tym razem nie nosił on oznaczenia Mercedes-Benz, lecz Mercedes-AMG.

Design samochodu został ulepszony przez ekipę z fabryki w Affalterbach, gdzie znajduje się AMG. Z tego powodu nijakie grille standardowego GLE zostało zastąpione grillem Panamericana z pionowymi szczelinami. Ponadto, dolny zderzak zyskał ogromny dolny wlot powietrza, a po bokach ulokowane zostały wloty z dwiema poziomymi szczelinami. Profil samochodu posiadał boczne stopnie, które ułatwiały dostęp do wnętrza pojazdu. Były one niewłaściwe do jazdy w terenie, ale dobrze sprawdzały się w miejskich warunkach. Ostatecznie GLE 45 4Matic+ otrzymał podwójny system wydechowy z tyłu, z dwoma rurami po każdej stronie pojazdu, flankującymi dyfuzor.

W środku AMG zamontowało parę foteli z wysokim oparciem z przodu oraz kanapę dla trzech pasażerów z tyłu, choć z powodu tunelu bagażnika była ona w zasadzie użyteczna tylko dla dwóch osób. Na desce rozdzielczej producent zamontował dwa ekrany za pojedynczą taflą szkła, co tworzyło wrażenie dużego poziomego wyświetlacza. Ekran przed kierowcą był przeznaczony dla panelu wskaźników, natomiast ten umieszczony na szczycie centralnej konsoli był przeznaczony dla systemu infotainment.

Jednak prawdziwa atrakcja kryła się pod maską, gdzie ręcznie wykonany silnik rzędowy o sześciu cylindrach z podwójną turbosprężarką, wspomagany elektrycznym sprężarką pomocniczą, produkował 435 PS (429 hp), które były przekazywane na wszystkie koła za pomocą dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

 Mercedes-AMG wprowadza swoją ofertę wydajnościową dla nowej generacji GLE, prezentując model GLE53 4MATIC+. Podstawą charakterystycznej dynamiki jazdy AMG jest silnik sześciocylindrowy o pojemności 3.0 litra i mocy 320 kW (435 hp), w pełni zmienne napędy na wszystkie koła, zwinną 9-biegową automatyczną skrzynię biegów, specyficzne programy jazdy AMG oraz powietrzną zawieszenie AMG ACTIVE RIDE CONTROL, które bazuje na AMG RIDE CONTROL+ z elektromagnetyczną stabilizacją przechyłów. Dzięki charakterystycznej AMG kratce chłodnicy z 15 pionowymi paskami, od razu widać, że należy do rodziny AMG. Liczne opcje, takie jak wybieralny system wydechowy oraz przyciski na kierownicy AMG, sprawiają, że doświadczenie jazdy jest jeszcze bardziej emocjonujące.

„Jako wynalazcy SUV-ów o wysokich osiągach, ważne jest dla nas, aby nowa generacja GLE była na czołowej pozycji w zakresie innowacji, dynamiki jazdy, indywidualności i designu. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest nowy Mercedes-AMG GLE53 4MATIC+, który oferuje naszym klientom więcej mocy niż jego poprzednik oraz naszą w pełni zmienną technologię napędu na wszystkie koła. Nie można też pominąć jego wyrazistej kratki chłodnicy, która pokazuje, że GLE53 jest pełnoprawnym członkiem rodziny AMG”, mówi Tobias Moers, dyrektor generalny Mercedes-AMG GmbH.

Zawsze w równym rytmie: silnik sześciocylindrowy z podwójnym doładowaniem

Jego sercem jest zasilany elektrycznie silnik 3.0 litra z podwójnym doładowaniem i elektrycznym sprężarką pomocniczą. Silnik sześciocylindrowy generuje 320 kW (435 hp) i osiąga maksymalny moment obrotowy 520 Nm. Jego generator EQ Boost na krótko zapewnia dodatkowe 16 kW mocy oraz 250 Nm momentu obrotowego, a także zasila 48-woltowy system elektryczny pojazdu.

Mercedes-Benz GLE53 AMG 4Matic (2020)
2020 Mercedes-Benz GLE53 AMG 4Matic
Generator rozruchowy EQ Boost łączy silnik rozruchowy i alternator w mocny silnik elektryczny i jest umieszczony pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów. Ta innowacja, jak również inteligentne ładowanie za pomocą elektrycznego sprężarką pomocniczą i turbosprężarką gazów spalinowych, mają na celu zarówno poprawę charakterystycznych osiągów i dynamiki jazdy AMG, jak i zmniejszenie zużycia paliwa i emisji. I ten krok okazał się być udany: GLE53 4MATIC+ przyspiesza od zera do 100 km/h w zaledwie 5.3 sekundy i osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość 250 km/h.

Naprawdę zwiększa ciśnienie: elektryczna sprężarka pomocnicza

Elektryczna sprężarka pomocnicza wytwarza wysoki poziom ciśnienia doładowania bez opóźnień, aż do momentu, gdy dużą turbosprężarka gazów spalinowych wejdzie do akcji. W rezultacie silnik 3.0 litra reaguje niezwykle spontanicznie i dostarcza dynamicznej odpowiedzi bez opóźnienia turbo. Dodatkowym atutem jest wysoka kultura pracy sześciocylindrowego silnika w układzie prostym.

Będzie elektryzująco: 48-woltowy system elektryczny

Generator rozruchowy EQ Boost może robić jeszcze więcej. Zasila również 48-woltowy system elektryczny pojazdu. Konwencjonalny 12-woltowy system elektryczny również jest zasilany z nowej sieci – za pomocą konwertera DC/DC. Bateria 48 V zwiększa całkowitą pojemność akumulatora w pojeździe, co pozwala na dostarczanie większej ilości energii elektrycznej. Dodatkową zaletą jest to, że ta sama moc wymaga tylko jednej czwartej prądu konwencjonalnego systemu. W rezultacie okablowanie może być cieńsze i lżejsze, co pośrednio przyczynia się do oszczędności paliwa. Istniejący system 12 V zasila odbiorniki takie jak oświetlenie, kokpit, wyświetlacze infotainment i jednostki sterujące.

To też hybryda: generator rozruchowy EQ Boost

Generator EQ Boost jest kluczowym elementem systemu 48 V i nie tylko działa jako alternator, ale również odpowiada za funkcje hybrydowe. To pozwala na oszczędności paliwa, które wcześniej były zarezerwowane dla technologii hybrydowej wysokiego napięcia. Po raz pierwszy generator rozruchowy EQ Boost odpowiada również za kontrolę biegu jałowego.

Funkcje hybrydowe obejmują doładowanie z mocą 16 kW i momentem obrotowym 250 Nm, odzyskiwanie energii, przesunięcie punktu obciążenia, tryb ślizgu oraz niemal niezauważalne ponowne uruchamianie silnika z funkcją start/stop.

Z uwagi na to, że napęd pasaowy dla komponentów pomocniczych na przedniej krawędzi silnika został pominięty, długość instalacji nowego sześciocylindrowego silnika została również znacznie skrócona w porównaniu do konwencjonalnych sześciocylindrowych jednostek. Tworzy to przestrzeń dla systemu po oczyszczeniu gazów spalinowych zamontowanego blisko silnika, co jest zatem szczególnie wydajne. Filtr cząstek stałych jest jedyną częścią systemu kontroli emisji, która znajduje się pod podłogą.

Szczególnie akustyczne doznania zapewnia opcjonalny, wybieralny system wydechowy AMG Performance. Zmiennie regulowane klapy wydechowe dają możliwość zmiany dźwięku pojazdu za naciśnięciem przycisku. W zależności od programu jazdy, charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnej wygody do maksymalnej emocjonalności.

Szybkie zmiany biegów: AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

Skrzynia automatyczna AMG SPEEDSHIFT TCT 9-biegowa (TCT = Torque-Clutch Transmission) zapewnia emocjonalne zmiany biegów z ekstremalnie krótkimi czasami zmiany. Jest optymalnie dostosowana do silnika i obiecuje zwinnym ruszanie typowe dla AMG oraz szybką zmianę biegów – niezależnie od tego, czy jest to automatyczna czy manualna skrzynia biegów za pomocą łopatki na kierownicy. Zmiany biegów są realizowane natychmiastowo. Szczególnie w trybach jazdy „Sport+” oraz w trybie manualnym, skrzynia jest bardzo responsywna. Wielokrotna zmiana biegów umożliwia szybkie przyspieszenia, podczas gdy funkcja podwójnego sprzęgła sprawia, że operacje zmiany biegów są akustycznie bardziej emocjonalne.

Niezrównana przyczepność: napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+

Nowy GLE53 4MATIC+ jest wyposażony w w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+ dla maksymalnej przyczepności i dynamiki. Inteligentne sterowanie zmiennie łączy na stałe napędzany tylny oś z przednią osią i stale oblicza optymalne rozdzielenie momentu obrotowego – w zależności od sytuacji drogowej oraz życzeń kierowcy. Napęd na wszystkie koła poprawia zatem dynamikę podłużną oraz przyczepność i dynamikę boczną. Efekt: jeszcze silniejsze przyspieszenie z miejsca i podczas krótkich sprintów.

Całkowita stabilizacja: zawieszenie AMG ACTIVE RIDE CONTROL

Opracowane w Affalterbach zawieszenie AMG ACTIVE RIDE CONTROL bazujące na powietrznym zawieszeniu AMG RIDE CONTROL+ stanowi podstawę doświadczenia jazdy charakteryzującego się wysoką zwrotnością, neutralnym zachowaniem w zakrętach oraz optymalną przyczepnością. Nowa funkcja znacząco przyczynia się do specyficznego dla AMG strojenia z wysokim poziomem dynamiki jazdy: aktywna stabilizacja przechyłów z dwoma elektromagnetycznymi aktuatorami działającymi niezależnie na przedniej i tylnej osi oraz w pełni zmiennym rozdzieleniem momentu obrotowego.

System nie tylko redukuje ruchy przechyłów podczas pokonywania zakrętów, ale także umożliwia precyzyjniejsze strojenie właściwości zakrętów i zmian obciążenia. Dodatkowo zwiększa komfort jazdy podczas jazdy na wprost, ponieważ bodźce są równoważone przez jednostronne nierówności drogi, na przykład. Ruchy nadwozia mogą być aktywnie i optymalnie dostosowywane do warunków jazdy. Oznacza to, że charakterystyki jazdy typowe dla AMG w zakresie dynamiki, precyzji i reakcji mogą być jeszcze intensywniej doświadczane przez kierowcę.

Kolejną korzyścią w porównaniu do zwykłych systemów opartych na hydraulice jest znacznie szybsza reakcja. Sterowanie AMG może dostosowywać status jazdy do 1000 razy na sekundę. Częstotliwość próbkowania wynosi zatem zaledwie jedną tysięczną sekundy. Istotna jest również niska waga komponentów w porównaniu do zwykłych rozwiązań.

Szczególnie długi oddech: zawieszenie powietrzne z ciągłą regulacją tłumienia

Powietrzne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ z szczególnie sportowym zestawem sprężyn/tłumików i adaptacyjnym systemem regulacji tłumienia ADS+ (Adaptive Damping System) łączy doskonałą dynamikę jazdy z wysokim komfortem podróżowania. Charakterystyka tłumienia może być wstępnie ustawiana w trzech trybach: „Comfort”, „Sport” i „Sport+”, co pozwala na znaczne różnice między doskonałym komfortem jazdy na długich dystansach a sportową dynamiką jazdy. Dodatkowo są dwa nowe poziomy do użytku w terenie – „Trail” i „Sand”.

Dzięki pneumatycznemu samopoziomowaniu na przedniej i tylnej osi, GLE53 4MATIC+ utrzymuje stałą wysokość jazdy niezależnie od obciążenia pojazdu. Poziom pojazdu jest ogólnie obniżany o 15 mm w programach jazdy AMG DYNAMIC SELECT „Sport” i „Sport+”. W programie jazdy „Comfort”, pojazd jest obniżany o 15 mm przy prędkości powyżej 120 km/h. To zmniejsza opór aerodynamiczny i, w konsekwencji, zużycie paliwa. Ponadto stabilność prowadzenia poprawia się dzięki obniżonemu środkowi ciężkości. Aby zwiększyć prześwit na złych nawierzchniach lub na rampach, poziom nadwozia pojazdu można podnieść o do 55 mm przy naciśnięciu przycisku, gdy silnik jest uruchomiony – zarówno gdy samochód stoi w miejscu, jak i podczas ruchu.

Wszystko pod kontrolą: sportowe sterowanie i wysokowydajny system hamulcowy

Elektryczne wspomaganie kierownicy o zmiennej prędkości ma zmienny przełożenie. Zyskuje uznanie klientów dzięki specyficznemu dla AMG przełożeniu zębatkowym i precyzyjnemu feedbackowi. Dodatkowo, wspomaganie kierownicy jest dostosowywane w dwóch poziomach „Comfort” i „Sport”. Konfiguracja jest automatycznie uruchamiana na podstawie wybranego programu jazdy AMG DYNAMIC SELECT. Mogą być opcjonalnie dostosowane w dowolnym momencie w programie jazdy „Individual”.

Duży rozmiarowy system hamulcowy wysokowydajny niezawodnie spowalnia SUV o wysokich osiągach nawet przy większych obciążeniach i krótkich dystansach hamowania. Z przodu zastosowano hamulce tarczowe o średnicy 400 x 36 mm, wentylowane wewnętrznie i perforowane, a także 2-tłoczkowe stałe zaciski malowane na srebrno z czarnym napisem AMG. Z tyłu, wentylowane tarcze hamulcowe mają średnicę 345 x 25 mm i mają jeden pływający zacisk.

Wybierz swój program: AMG DYNAMIC SELECT

GLE53 4MATIC+ ma siedem programów jazdy: Poziomy „Slippery”, „Comfort”, „Sport”, „Sport+” i „Individual” są uzupełnione przez dwa konkretne ustawienia do jazdy w terenie: „Trail” i „Sand”. AMG DYNAMIC SELECT dostosowuje ważne parametry takie jak reakcja silnika i skrzyni biegów, charakterystyka przyspieszenia i kierownicy, tłumienie zawieszenia czy dźwięk pojazdu. Wybierane za pomocą łopatki w konsoli centralnej lub przycisków na kierownicy AMG, programy są następnie wizualizowane w zestawie wskaźników oraz na wyświetlaczu multimedialnym.

„Slippery”: optymalizowany dla śliskich warunków drogowych, z ograniczoną mocą i płaską krzywą momentu obrotowego, dla stabilnego wrażenia jazdy.
„Comfort”: komfortowa i oszczędna jazda, np. dzięki wczesnym zmianom biegów. Zawieszenie i kierownica ustawione są z naciskiem na komfort.
„Sport”: sportowe cechy dzięki bardziej zwinnym reakcjom na wciśnięcie pedału akceleratora, krótszym czasom zmian biegów, wcześniejszym redukcjom oraz znacznie bardziej emocjonalnym zmianom biegów dzięki podwójnemu sprzęgłu. Bardziej dynamiczne ustawienia zawieszenia i kierownicy.
„Sport+”: ekstremalnie sportowe cechy dzięki jeszcze bardziej zwinnym reakcjom na wciśnięcie pedału, zwiększonej akustycznej emfazie podwójnego sprzęgła podczas redukcji oraz selektywnej kontroli momentu podczas zmiany biegów z wygaszaniem cylindrów dla optymalnych czasów zmian. Zwiększona prędkość jałowa dla szybszego ruszania. Jeszcze bardziej dynamiczne ustawienia dla zawieszenia, kierownicy i napędu.
„Individual”: indywidualne dostosowanie systemu napędowego, skrzyni biegów, AMG DYNAMICS, zawieszenia i systemu wydechowego.
„Trail”: bezpieczna jazda z maksymalnymi osiągami na miękkim, błotnistym lub śliskim podłożu.
„Sand”: sportowe ustawienie dla najlepszego możliwego gripu i zwrotności na piaszczystych zboczach i w wydmach pustyni.
Pełna kontrola dynamiki pojazdu AMG DYNAMICS jest zintegrowana z programami jazdy AMG DYNAMIC SELECT. Na poziomach „Basic”, „Advanced” i „Pro” wpływa m.in. na strategie sterowania ESP ® (Electronic Stability Program) lub napędu na wszystkie koła. Inteligentne sterowanie przewiduje pożądane zachowanie pojazdu na podstawie działań kierowcy i danych z czujników. Zakres obejmuje od ekstremalnie stabilnych do wysoce dynamicznych. Dodatkowo w trybach „Trail” i „Sand” w trybach jazdy terenowej, gdy ESP® jest dezaktywowane, znajdują się poziomy „Traction” i „Slide”.

Całkiem przyciągający wzrok: nadwozie z charakterystyczną kratką AMG

Wygląd GLE53 4MATIC+ przyciąga uwagę dzięki swojej ekskluzywności, potężnej sportowości i progresywnej dominacji. Dzięki specyficznej dla AMG kratce chłodnicy z 15 pionowymi chromowanymi paskami, od razu widać, że należy do rodziny AMG. Również wyróżniająca się gwiazda w podwójnym okręgu, wąskie reflektory oraz wyrazisty A-Wing w przednim zderzaku. Poza szczelinami w zewnętrznych wlotach powietrza i elementem wykończeniowym na A-Wing, przedni splitter jest również chromowany na srebrno. Nadkola w tym samym kolorze co nadwozie zapewniają miejsce na duże koła – zamontowane standardowo na 20-calowych felgach z lekkiego stopu z napisem AMG. Dostępnych jest siedem wariantów felg w rozmiarze od 20 do 22 cali.

Poziomy chromowane w tylnej części z mocnym zderzakiem oraz specjalny system wydechowy z dwoma chromowanymi podwójnymi końcówkami podkreślają potężny wygląd z tyłu i akcentują szerokość pojazdu. Opcjonalny pakiet AMG Night dodatkowo podkreśla pojazd. Zawiera on okna o podwyższonej odporności na ciepło, ciemnoszare szyby oraz przedni splitter, elementy wykończeniowe w przednim zderzaku i zewnętrznych wlotach powietrza, pokrywy lusterek, ramki okienne, relingi dachowe, dyfuzor i wykończenie końcówek wydechu w wyrafinowanej czerni.

Kolor miłości: wnętrze z czerwonymi akcentami

GLE53 4MATIC+ można rozpoznać po charakterystycznych czerwonych akcentach kolorystycznych. Rozpoczyna się to od siedzeń, standardowo wykończonych pokrywą z materiału ARTICO/ mikrofibry DINAMICA w kolorze czarnym z czerwonym kontrastowym przeszyciem. Oferują one nie tylko optymalne wsparcie boczne, ale także mają specyficzny dla AMG design i oznaczenie „AMG” w oparciu przednich siedzeń. Górna część deski rozdzielczej pokryta jest sztuczną skórą ARTICO. Czarny podsufitka i elementy wykończeniowe z aluminium szczotkowanego z lekkim podłużnym wzorem podkreślają sportowy wygląd.

Dalsze elementy do indywidualizacji wnętrza obejmują różne skórzane pokrycia siedzeń oraz szeroką gamę wysokiej jakości elementów wykończeniowych, w tym. Elementy wykończeniowe z węgla AMG nadają wnętrzu szczególnie sportowy charakter.

Jednym z niewielu SUV-ów z opcjonalną, składana trzecią linią siedzeń, co czyni GLE53 4MATIC+ siedmioosobowym. Dzięki funkcji Easy Entry w pełni elektrycznie regulowanej drugiej linii siedzeń, dwaj najbardziej tylni pasażerowie mogą wygodnie dotrzeć do swoich miejsc.

Stylowo elegancko: specyficzne dla AMG wyświetlacze w systemie MBUX

Innowacyjne koncepcja obsługi i wyświetlania MBUX jest standardowo w GLE53 4MATIC+ i zawiera liczne treści specyficzne dla AMG. W przypadku szerokiego kokpitu, zestaw wskaźników i dotykowy wyświetlacz multimedialny optycznie łączą się w jedną całość. Liczne funkcje mogą być również aktywowane za pomocą inteligentnej kontroli głosowej „Hej Mercedes”. Opcjonalny MBUX Interior Assist umożliwia również intuicyjną, naturalną obsługę różnych funkcji komfortu i MBUX za pomocą rozpoznawania ruchu i gestów.

Zestaw wskaźników ma swoje specyficzne szczegóły, takie jak menu startowe AMG oraz cztery wybieralne style: „Klasyczny”, „Sport”, ekskluzywny AMG „Supersport” oraz „Stonowany”. Kiedy specyficzne dla AMG programy jazdy DYNAMIC SELECT „Trail” i „Sand” są aktywowane, można wybrać i wyświetlić ustawienia specyficzne dla terenu, takie jak nachylenie, wzniesienie i poziom na zestawie wskaźników. Przełączniki są osadzone w konsoli centralnej do wyświetlania i kontrolowania programów jazdy, skrzyni biegów, zawieszenia, ESP® i systemu wydechowego.

Ręce w idealnej pozycji na kierownicy: kierownica AMG Performance

Kierownica AMG Performance w czarnej skórze Nappa z czerwonym kontrastowym przeszyciem i oznaczeniem 12 na godzinie łączy maksymalną funkcjonalność, wysoką jakość dotyku i idealną ergonomię. Oprócz aluminiowych łopatek zmiany biegów, imponuje również intuicyjnie obsługiwanymi przyciskami do kontroli dotykowej. Cały system infotainment można obsługiwać za pomocą ruchów palca.

Innowacyjne przyciski na kierownicy opcjonalnie wzbogacają kierownicę o okrągły kontroler z zintegrowanym wyświetlaczem, umieszczony pod prawym ramieniem kierownicy, oraz dwa pionowo umieszczone przyciski wyświetlacza kolorowego z przełącznikami umieszczonymi pod lewym ramieniem kierownicy.

Jeździć lepiej: popraw swoje umiejętności z AMG TRACK PACE

Dzięki opcjonalnemu dodatkowi AMG TRACK PACE, MBUX jest wzbogacony o wirtualnego inżyniera, który umożliwia rejestrowanie i szczegółową analizę do 80 danych specyficznych dla pojazdu oraz czasów na zamkniętych trasach poza obszarem ruchu publicznego. Wiele z tych wartości można wyświetlić w czasie rzeczywistym na szerokim kokpicie lub w opcjonalnym wyświetlaczu przeziernym. Po wykonaniu kilku szybkich okrążeń, kierowca może wykorzystać dane do analizy i, jeśli to konieczne, poprawy swoich umiejętności jazdy. Dodatkowo można zmierzyć i zapisać wartości przyspieszenia i zwolnienia (np. 0-100 km/h, ¼ mili, 100-0 km/h).

Kierowca może samodzielnie rejestrować dowolne tory i otwarte tory i zapisywać je do późniejszego rejestrowania danych pojazdów. Dzięki nowo opracowanemu algorytmowi, który precyzyjnie określa pozycję pojazdu, AMG TRACK PACE nawet wykrywa, kiedy tor został opuszczony lub został skrócony. Działa to na podstawie danych GPS oraz dostępnych w pojeździe czujników (przyspieszenie, żyroskop, kąt skrętu, prędkości kół).

Dodatkowa aplikacja na smartfona wzbogaca AMG TRACK PACE na tych torach o funkcjonalności takie jak nagrywanie wideo z jazdy, możliwości indywidualizacji nagranych wideo i zdjęć oraz dzielenie się doświadczeniami w mediach społecznościowych.

Sportowy zapach: paliwo dla zmysłów

3.0L 9AT (435 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2999 Cm3
Moc319.9 Kw @ 6100 Rpm
435 Hp @ 6100 Rpm
429 Bhp @ 6100 Rpm
Moment obrotowy384 Lb-Ft @ 1800-5800 Rpm
520 Nm @ 1800-5800 Rpm
Układ paliwowyTurbocharge Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h5.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów9-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony275/50 R20
Długość193.9 In (4925 Mm)
Szerokość76.7 In (1948 Mm)
Wysokość69.8 In (1773 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)65.6/65.6 In (1
Rozstaw osi117.9 In (2995 Mm)
Pojemność bagażnika22.2 Cuft (629 L)
Masa własna4916 Lbs (2230 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita6724 Lbs (3050 Kg)
Średnie spalanie25.3 Mpg Us (9.3 L/100Km)
Emisja CO2212 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.