2020 Peugeot e-208

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Peugeot wprowadził drugą generację swojego hatchbacka 208 z segmentu B w 2019 roku, a oprócz wersji napędzanych silnikami spalinowymi, zaprezentował również wersję elektryczną, dołączając do ruchu na rzecz pojazdów zeroemisyjnych.

Peugeot nie był nowicjuszem w dziedzinie elektryfikacji, ponieważ już w 1995 roku oferował elektryczną wersję modelu 106, nazwaną Electrique. Mimo że sprzedano tylko nieco ponad 6 000 egzemplarzy w kilku europejskich krajach, był to początek. Model ten był głównie sprzedawany, aby pomóc inżynierom w zrozumieniu, co zrobić i jak opracować elektryczny pojazd, który mógłby osiągnąć wysokie wyniki sprzedaży. Dzięki nowym technologiom i rozwojowi akumulatorów, e-208 miał znacznie większy zasięg niż poprzedni 106 Electrique oraz lepsze osiągi.

Od zewnątrz wersja elektryczna 208 nie różniła się zbytnio od swojego spalinowego odpowiednika. Z przodu samochód wyposażono w standardowe światła LED, które zwiększały efektywność energetyczną. Reflektory otaczały kratkę, która była głównie zablokowana, ponieważ pojazdy elektryczne nie potrzebowały szerokiego obszaru chłodzenia, w przeciwieństwie do aut z silnikami spalinowymi. Dodatkowo, dolny zderzak był bardziej gładki i pozbawiony świateł przeciwmgielnych. Peugeot starał się maksymalizować efektywność i zamontował aerodynamicznie zaprojektowane felgi, które miały zablokowane obszary, aby zminimalizować opór. Oferowano również pojazd z oponami o niskim oporze toczenia. Na słupku C producent umieścił znak „e” tuż nad portem ładowania po lewej stronie pojazdu. Na koniec, z tyłu, hatchback segmentu B miał LED-owe światła tylne, z charakterystycznym dla Peugeota wzorem składającym się z trzech pionowych kresek po każdej stronie.

Wewnątrz, francuski producent wyposażył e-208 w nowoczesne technologie, zaczynając od cyfrowego zestawu wskaźników. Ponadto nad centralnym panelem umieszczono ekran dotykowy w swobodnej pozycji. Na szczęście Peugeot pozostawił pokrętło do regulacji głośności, w przeciwieństwie do innych producentów, którzy zastąpili je trudnymi do obsługi przyciskami dotykowymi podczas jazdy. Z przodu obaj pasażerowie siedzieli na wygodnych fotelach z podparciem, wykonanych z częściowo przetworzonych materiałów. Z tyłu, dzielona kanapa mogła pomieścić dwóch pasażerów podczas długich podróży lub trzech na krótkich trasach. Ponieważ producent umieścił pakiet akumulatorów pod tylną kanapą i podłogą bagażnika, przestrzeń bagażowa była niewielka, ale wystarczająca do codziennego użytku.

Peugeot wybrał silnik o mocy 100 kW do napędu małego e-208, a samochód nie był powolny. Mógł osiągnąć prędkość 62 mil na godzinę (100 km/h) z miejsca w niecałe osiem sekund, osiągając maksymalną prędkość ograniczoną do 150 km/h (93 mil na godzinę). Jeśli chodzi o zasięg, akumulator o pojemności 50 kWh pozwalał na przejazd do 340 km (211 mil) na jednym ładowaniu.

 W segmencie B, który coraz bardziej dąży do standaryzacji, co wpływa negatywnie na takie pojęcia jak przyjemność czy młodość, marka Peugeot wyróżnia się wprowadzając uwodzicielski nowy model Peugeot 208.

Ponieważ sposób użytkowania samochodów się zmienia, a transformacja energetyczna to prawdziwa szansa, nowy Peugeot 208 oferuje już na starcie trzy różne źródła energii – elektryczne, benzynowe lub dieslowskie. Linia nadwozia już nie dyktuje sposobu użytkowania pojazdu!

Ta nowa generacja Peugeot 208, która idealnie wpisuje się w strategię marki ukierunkowaną na wyższy segment, wyróżnia się odważnym designem, który przynosi powiew młodości i energii.

Oprócz oryginalnego, charakterystycznego stylu, nowy Peugeot 208 przełamuje schematy dzięki nowej generacji Peugeot i-Cockpit©, w tym trójwymiarowemu wyświetlaczowi head-up oraz licznym systemom wsparcia kierowcy, które zwykle zarezerwowane są dla wyższych segmentów rynku.

#FUTURYSTYCZNY & MŁODY

Świat się zmienia, a przyszłość niesie wiele pytań. W sektorze motoryzacyjnym, jak w innych dziedzinach, nowe wyzwania wymagają odpowiednich reakcji. Budując na ponad 208-letniej historii, marka Peugeot spokojnie i praktycznie angażuje się w erę transformacji energetycznej, oferując ekscytującą, lecz budzącą zaufanie wizję przyszłości: #UNBORINGTHEFUTURE.

Nowy Peugeot 208 to nowy element tej wizji przyszłości: afirmuje młodzieżowy wizerunek i komunikuje swoją energię oraz spontaniczność, które odzwierciedlają wartości marki Peugeot – wysokie oczekiwania, styl i emocje. Jego zwarta sylwetka ucieleśnia radosną, sportową witalność, pełną obietnic. Jego smukły, wysokiej jakości design nadaje mu wygląd premium, doskonale wpisując się w strategię marki Peugeot ukierunkowaną na wyższy segment. Nowy Peugeot 208 stanowi serce segmentu B, przyczyniając się do sukcesu oferty Peugeot: odważny design połączony z charakterystyczną innowacyjnością i technologią.

CMP/e-CMP: modułowa i oszczędna platforma

Nowy Peugeot 208 oparty jest na platformie najnowszej generacji PSA Group, CMP (Common Modular Platform). Przeznaczona dla segmentów B i C, ta nowa baza pojazdu uzupełnia EMP2 (Efficient Modular Platform).

Jak sama nazwa wskazuje, platforma CMP jest dostosowywalna pod względem wymiarów i wariantów silnikowych. Obsługując wszystkie źródła zasilania, umożliwi klientom wybór preferowanego napędu, tradycyjnego silnika spalinowego (benzynowego lub dieslowskiego) lub silnika elektrycznego.

Oszczędność energii była słowem kluczowym przez cały okres rozwoju. Ta nowa platforma pomaga ograniczyć emisję CO2 nowego Peugeota 208, dzięki:

redukcji wagi (o 30 kg w porównaniu z platformą F1),
poprawie aerodynamiki (wyrównany podłogowy element karoserii, elektronicznie sterowane wloty powietrza),
zmniejszonej oporowi toczenia (opony klasy A, zmniejszone tarcie zawieszenia),
optymalizacji napędu (poprawa wydajności spalania, zmniejszenie silnika, redukcja tarcia mechanicznego, wydłużenie przekładni i generalizacja systemu Stop & Start).
Platforma CMP zapewnia również wyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa:

większy komfort akustyczny i termiczny w środku, niższy poziom wibracji,
systemy wsparcia kierowcy, które zwykle zarezerwowane są dla wyższych segmentów rynku i niezwykłe w segmencie B.
Nowy Peugeot e-208: e-ruch

Nowy Peugeot e-208 oferuje żywe, stymulujące wrażenia z jazdy dzięki swojemu silnikowi elektrycznemu w 100%, który jest dostępny już od momentu premiery:

100 KW (136 KM) silnik elektryczny rozwijający 260 Nm momentu obrotowego (dostępny od 0 km/h) dla natychmiastowej reakcji,
cichy silnik, zero wibracji,
wyświetlacz technologii na centralnym ekranie (wyświetlacz funkcjonalny układu napędowego w czasie rzeczywistym).
Nowy Peugeot e-208 proponuje trzy tryby jazdy:

Eco: aby zoptymalizować zasięg
Normal: optymalny komfort do codziennego użytku
Sport: priorytetem jest wydajność i doznania, maksymalna moc i moment obrotowy (0 do 100 km/h w 8,1 s).
Dwa tryby hamowania są również dostępne za pomocą dźwigni zmiany biegów z odpowiednią regeneracją energii:

Umiarkowany, dający odczucie zbliżone do hamowania silnikiem spalinowym,
Zwiększony, dla kontrolowanej deklacji za pomocą pedału gazu.
Nowy Peugeot e-208 oferuje najlepszy komfort termiczny na rynku z:

elementem grzewczym o dużej mocy (5 kW), zasilanym przez akumulator HV,
pompą ciepła oraz automatyczną regulacją temperatury w kabinie, zapewniającą ten sam standard komfortu jak w pojeździe z silnikiem spalinowym. Zakres pojazdu zachowany dzięki większej efektywności energetycznej w porównaniu z konwencjonalną klimatyzacją,
podgrzewanymi siedzeniami (zależnie od wersji),
programowanym wstępnym schładzaniem, sterowanym z ekranu dotykowego lub zdalnie przez aplikację MyPeugeot®. Oprócz komfortu, ta funkcja pozwala na optymalizację zasięgu pojazdu (ustalona temperatura jest osiągana szybciej podczas faz uruchamiania) i umożliwia szybsze osiągnięcie optymalnej funkcjonalnej temperatury akumulatora.
Wnętrze i przestrzeń bagażowa są takie same jak w wersji ICE. Akumulatory, zajmujące objętość 220L, są rozmieszczone pod podłogą nowego Peugeota 208.

Charakterystyczną cechą marki Peugeot, zawieszenie nowego e-208 zostało zoptymalizowane, a zastosowano specyficzne rozwiązania techniczne (optymalny rozkład masy). To pozwala nowemu Peugeotowi e-208 osiągać osiągi dynamiczne porównywalne z wersją z silnikiem spalinowym.

Nowy Peugeot e-208 wyposażony jest w akumulator o dużej pojemności 50 kWh, co umożliwia zasięg pojazdu do 340 km, zgodnie z protokołem certyfikacji WLTP (Światowe zharmonizowane procedury testowe dla lekkich pojazdów) oraz 450 km według NEDC (Nowy Europejski Cykl Jazdy). Połączony z systemem chłodzenia kabiny, regulacja temperatury cieczy umożliwia szybkie ładowanie, optymalizację zasięgu i zwiększenie żywotności. Akumulator ten objęty jest gwarancją na 8 lat lub 160 000 km dla 70% jego pojemności ładunkowej.

Tryby ładowania są elastyczne i dostosowane do codziennego użytkowania. Możliwe są trzy tryby ładowania:

korzystając z konwencjonalnego gniazdka domowego, pełne ładowanie zajmuje 16 godzin,
korzystając z gniazdka Legrand® Green Up™, dostarczanego z kablem do ładowania, pełne ładowanie trwa 5 godzin 15 minut dla wersji trójfazowej (11 kW) lub 8 godzin dla jednofazowej (7,4 kW),
korzystając z dedykowanego publicznego terminala do ładowania: regulacja termiki akumulatora umożliwia korzystanie z ładowarek 100 kW, 80% ładunku można osiągnąć w 30 minut.
Nowy Peugeot e-208 można również ładować zdalnie, jeśli jest zaprogramowany przez ekran nawigacji połączonej lub za pomocą aplikacji MyPeugeot®. Ten system umożliwia również uruchomienie lub zatrzymanie ładowania w dowolnym momencie oraz sprawdzenie statusu ładowania.

Aby wspierać swoich klientów w transformacji energetycznej, Peugeot uruchamia nową ofertę usług, równolegle z działaniami marketingowymi nowego Peugeota e-208, opartą na trzech filarach:

Easy-Charge, czyli jak ułatwić dostęp do różnych rozwiązań ładowania dla naszych klientów:
Oferta ładowania w domu lub biurze z szerokim wyborem sprzętu (gniazdo ciężkie, Wallbox, Smart Wallbox itp.), usługa diagnostyczna w celu oceny instalacji elektrycznej i zaplanowania najlepszego rozwiązania do ładowania oraz finalna instalacja,
Oferta publicznego ładowania za pośrednictwem Free2Move Services, w tym pass ładowania dający dostęp do ponad 85 000 punktów ładowania w Europie: wstępny wybór terminali według odległości, szybkości i ceny ładowania. Połączenie nawigacyjne zajmuje się kierowaniem do wybranego terminala.
Easy-Move, czyli jak zapewnić mobilność naszych klientów w każdych okolicznościach, z:
Planer podróży: narzędzie planowania i organizacji długich podróży za pośrednictwem Free2Move Services; propozycja najlepszych tras z uwzględnieniem pozostałego zasięgu i lokalizacji stacji ładowania na drodze. Wysyłanie trasy do połączonej nawigacji umożliwia znalezienie tej trasy w pojeździe,
Pass Mobilności: rozszerzona i gwarantowana mobilność dzięki passowi na pojazd wynajmowany w dowolnym momencie w zależności od potrzeb,
E-coaching: narzędzie w aplikacji MyPeugeot, które pozwala otrzymywać porady dotyczące optymalizacji jazdy i zasięgu nowego e-208.
Serenity, czyli jak zapewnić naszym klientom spokój w procesie odkrywania i pozwolić im cieszyć się swoim samochodem w pełnym komforcie:
Nowe symulatory cyfrowej podróży do promowania odkrywania świata pojazdów elektrycznych na stronach internetowych Peugeot,
Specjalne umowy serwisowe i pomoc drogowa, które mogą być włączone w jeden pakiet finansowy, aby zapewnić spokój na każdym kroku,
Certyfikat pojemności akumulatora, aby ułatwić sprzedaż pojazdu z gwarancją pojemności akumulatora pojazdu.
Nowy Peugeot e-208 otwiera dostęp do nowej formy mobilności oferującej swobodę poruszania się po mieście, nawet w miastach, gdzie obowiązują ograniczenia dla pojazdów.

Nowy Peugeot 208: zgodny z normami Euro6.d

Nowy Peugeot 208 posiada pełną gamę nowoczesnych, zgodnych z normą Euro6.d silników benzynowych oraz silników dieslowskich zgodnych z normą €6.d-temp. Unikalny w segmencie B, silniki PureTech 100 i 130 dostępne są z automatyczną skrzynią biegów EAT8 o ośmiu przełożeniach.

Silniki benzynowe, trzylitrowe, 1,2L:
PureTech 75 S&S BVM5
PureTech 100 S&S BVM6 lub EAT8
PureTech 130 S&S EAT8.
Silnik dieslowski, czterocylindrowy, 1,5L:
BlueHDi 100 S&S BVM6.
W regionach, gdzie wymagania dotyczące kontroli emisji są mniej rygorystyczne, dostępne będą również silniki z mechaniczną skrzynią biegów (BVM6) lub z automatyczną skrzynią biegów (EAT6).

Nowy Peugeot 208: smukły, pożądany design

Zewnętrzna forma nowego Peugeota 208 jest tak charakterystyczna i gustowna, że może obejść się bez chromowanych akcentów, ukazując siłę ekspresyjnego designu o przyjemnych proporcjach. Nie ma wątpliwości, że znajduje się w samym centrum wyższej strategii marki Peugeot.

Dłuższy, szerszy i niższy od aktualnego Peugeota 208, ta nowa generacja ujawnia wyraźną linię nadwozia, sugerując sportowy charakter dzięki czystym, napiętym liniom. Cechuje się również wyraźnym akcentem zmysłowości nadawanym przez szerokie, kształtne błotniki i krzywizny całego nadwozia – dyskretna równowaga między miękkim a twardym.

Z boku, nowy Peugeot 208 ujawnia swoją zwężoną szybę, która pozwala na dłuższy, sculpturalny kapelusz. Aby podkreślić sportowy wygląd, ekstremalnie nachylony boczny element jest perfekcyjnie zgrany z tylnym nadkolom. W wersjach GT Line lub GT błotniki w kolorze błyszczącej czerni dodają elegancji: to optymalizuje nadwozie, sprawiając, że średnica kół wygląda na większą. W tych wersjach premium, obręcze 17-calowe ozdobione są śrubowymi, personalizowanymi wstawkami, które poprawiają efekt aerodynamiczny i redukują masę niesprężystą (-3,6 kg na pojazd).

Natychmiast rozpoznawalny, przód to sprytne połączenie, które odzwierciedla wizualny podpis dolnej części nowego Peugeota oraz pełne LED-owe reflektory o 3 pazurach (w zależności od wersji). Przedni zderzak zaprojektowano jako jedną konturę z perfekcyjnie wkomponowaną, centralną kratką chłodnicy z ikoną lwa Peugeot. Na końcu maski widnieje logo 208.

W nawiązaniu do Peugeot 3008/5008/508, tylna część nowego Peugeota 208 wyróżnia się czarnym pasem, który biegnie na szerokość pokrywy bagażnika, łącząc światła o 3 pazurach (które są również światłami do jazdy dziennej). Projekt jest precyzyjny, kształty są napięte. Tylny dyfuzor dostępny jest w błyszczącej czerni i, w zależności od wariantu silnika, może być wzbogacony o chromowaną końcówkę wydechu.

Oprócz standardowych kolorów nadwozia i dachu w kolorze Black Diamond, nowy Peugeot 208 oferuje szereg odcieni, które idealnie odzwierciedlają energetyczny i dynamiczny charakter pojazdu:

Metaliczny żółty Faro,
Trójwarstwowy niebieski Vertigo,
Czerwony Elixir z kolorowym lakierem wykończeniowym: ten proces pogłębia intensywność koloru. Kształt nadwozia wzmacnia odbicia.
Nowy Peugeot e-208 zdobiony jest natychmiast rozpoznawalnymi znakami zewnętrznymi:

Kratka chłodnicy w kolorze nadwozia,
Dychroiczne Lwy (Lwy wydają się zmieniać kolor w zależności od kąta widzenia),
Emblemat „e-208” z tyłu oraz „e” na tylnych błotnikach.
Nowy Peugeot 208: zaawansowany technologicznie, przyjazny w użytkowaniu

Inspirowany koncepcją samochodu Peugeot FRACTAL, nowy Peugeot 208 korzysta z nowej, bezprecedensowej generacji i-Cockpit®, nierozerwalnej części DNA Peugeota, która ma ponad 5 milionów zwolenników.

i-Cockpit® w nowym Peugeot 208 ma tę samą bezszwową, ergonomiczną strukturę 3-warstwową jak w innych modelach z oferty.

Oczy: wszystkie informacje są łatwe do zobaczenia, starannie umieszczone w polu widzenia kierowcy. W zależności od poziomu wyposażenia, wyświetlacz i-Cockpit® 3D wyświetla informacje, które można odczytać na dwóch poziomach. Na górnym wyświetlaczu cyfrowym informacje są projekcjonowane w formie hologramu. Dane są dynamiczne, wyświetlane bliżej lub dalej od oka kierowcy w zależności od ważności lub pilności, co zwiększa reakcję o około pół sekundy. Nad przełącznikami w centralnej sekcji dostępny jest ekran dotykowy o przekątnej 5, 7 lub 10 cali, w zależności od wybranego poziomu wyposażenia i opcji.

Ręce: wszystkie zastosowane materiały są przyjemne w dotyku, szczeliny i dopasowanie są minimalne, elementy sterujące są sprytnie umiejscowione. Od poziomu wykończenia Active (w zależności od kraju) deska rozdzielcza jest wyściełana, a centralna sekcja przyozdobiona wykończeniem „carbon”. Kompaktowy, nowoczesny kierownica pochodzi z wyższych segmentów rynku. Kontrola EAT 8 Shift i Park by Wire jest intuicyjna i ergonomiczna. Powiązane z nią kontrolki na kierownicy pozwalają na sporadyczne ręczne zmienianie biegów bez utraty trybu automatycznego.

Karoseria: wnętrze tworzy kokpit otaczający pasażerów. Fotele są niezwykle komfortowe i łatwe w utrzymaniu.

Wielką uwagę zwrócono na proporcje i układ przestrzeni bagażowej w nowym Peugeocie 208. Oprócz kieszeni w drzwiach i schowka, znajdują się 3 strefy przechowywania wzdłuż pojazdu (w zależności od wersji):

Duża przestrzeń do przechowywania pod podłokietnikiem między przednimi siedzeniami,
Łatwo dostępna półka przed dźwignią zmiany biegów,
Zgrabna, chowana przestrzeń przechowywania w centralnej konsoli, która może służyć do dyskretnego ładowania indukcyjnego smartfona. Tylna część pokrywy została zaprojektowana tak, aby umożliwić umieszczenie smartfona w pozycji otwartej.
Nowy Peugeot 208: mądry krok w wyższy segment

Nowy Peugeot 208 dostępny jest w pięciu poziomach wyposażenia: Like, Active, Allure, GT Line i GT.

Wersje premium, GT Line i GT wyróżniają się charakterystycznymi cechami stylu:

Pełne, LED-owe reflektory z 3-pazurkowym oświetleniem,
Błyszczące czarne wykończenia błotników i uszczelek okien,
17-calowe obręcze aluminiowe z wkładkami,
Zadbane detale wnętrza: czarna podsufitka z haftem Adamite, 8 opcji kolorów oświetlenia ambientowego, sportowe fotele, aluminiowe elementy pedałów.
Specjalnie dla Peugeota e-208, poziom GT jest jeszcze bardziej wyróżniający się, z:

Ekskluzywną tapicerką Alcantara©/szary Greval w połączeniu z techniczną siateczką 3D,
17-calowe obręcze kół z specjalnymi wkładkami.
Nowy Peugeot 208: ultra-spokojny

Dzięki systemowi Drive Assist, nowy Peugeot 208 toruje drogę do półautomatycznego prowadzenia z najnowszymi, najlepszymi w segmencie systemami wsparcia kierowcy:

Adaptacyjny tempomat, Stop & Go z EAT8 (lub automatyczny tempomat Stop & Go) z regulowaną informacją o odległości między pojazdami. W korku, ponowne uruchomienie pojazdu jest automatyczne, jeśli zatrzymanie trwa mniej niż 3 sekundy. W przeciwnym razie, szybki ruch pedałem gazu lub dźwignią kierunkowskazu powoduje ponowne zainicjowanie funkcji. Funkcja dostępna jest od 0 km/h. Przy funkcji 30 km/h dostępnej w skrzyni manualnej, po operacji hamowania, która powoduje zredukowanie prędkości poniżej 30 km/h, tempomat jest wstrzymywany i kierowca musi przejąć kontrolę, użyć sprzęgła i hamulca, aż pojazd zatrzyma się całkowicie,
Wsparcie w utrzymaniu pasa ruchu, co pozwala kierowcy wybrać położenie na pasie (związane z ACC Stop & Go),
Pełne wsparcie w parkowaniu z Flankguard (z EAT8 AGB). System automatycznie zarządza kierowaniem, przyspieszaniem i hamowaniem podczas wjazdu lub wyjazdu z miejsca parkingowego,
Najnowsza generacja asystenta hamowania awaryjnego (detekcja pieszych i rowerzystów zarówno w dzień, jak i w nocy w prędkości 5 km/h do 140 km/h) i ostrzega o ryzyku kolizji,
Aktywny asystent utrzymania pasa (lub pobocza) z korekcją toru jazdy od 65 km/h,
Monitorowanie uwagi kierowcy, które wykrywa czujność kierowcy podczas długich podróży od 65 km/h za pomocą analizy mikroruchów kierownicy,
Automatyczne przełączanie świateł, odpowiednie rozpoznawanie i rekomendacja limitu prędkości,
Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych (Stop, Wjazd Zabroniony),
Aktywny monitor ślepego pola (z korekcją toru jazdy). Funkcja jest dostępna od 12 km/h,
Elektryczna hamulec postojowy.
Nowy Peugeot 208: ultra-połączony

Nasze smartfony są integralną częścią naszego życia, dlatego funkcja Mirror Screen nowego Peugeota jest kompatybilna z protokołami łączności MirrorLink™, Apple CarPlay™ i Android Auto™. Miejsce do ładowania indukcyjnego jest wygodnie umieszczone w przestrzeni do przechowywania pod centralną konsolą, a do czterech gniazd USB (w tym typu C) jest dostępnych.

50 KWh 1AT FWD (136 KM)

ParametrWartość
Moc silnika elektrycznego100 Kw (136 Hp)
Electrical Motor Torque191.8 Lb-Ft (260 Nm)
Całkowita maksymalna moc100 Kw (136 Hp)
Całkowity maksymalny moment obrotowy191.8 Lb-Ft (260 Nm)
Układ paliwowyElektryczny
PaliwoElektryczny
Top Speed (Electrical)93 Mph (150 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.1 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów1-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony195/55 R16
Długość159.6 In (4054 Mm)
Szerokość68.7 In (1745 Mm)
Wysokość56.3 In (1430 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)59.1/59.1 In (1
Rozstaw osi100 In (2540 Mm)
Pojemność bagażnika9.4 Cuft (266 L)
Turning Circle34.1 Ft (10.4 M)
Masa własna3208 Lbs (1455 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4211 Lbs (1910 Kg)
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity46 Kwh
Maximum Capacity50 Kwh
Range211.3 Miles (340.1 Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.