2020 Renault Captur

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

To jest najlepiej sprzedający się model w segmencie c-SUV w Europie. To on zapoczątkował ten segment, a teraz nim rządzi. Właściwie sprzedaje się tak dobrze, że będzie produkowany w Chinach, gdzie Renault ma bardzo ważny rynek.

Po premierze w 2013 roku, nie oferował wielu silników i wariantów. Był oparty na platformie B czwartej generacji Clio.

Model z 2020 roku oparty jest na piątej generacji platformy Clio, tej samej, która jest używana w Nissan Juke. Na zewnątrz pojawiły się nowe reflektory, w podobnym stylu do kompaktowej klasy Megane i Clio. Większe wnętrze możliwe stało się dzięki platformie CMF-B, która jest modułowa i może być wydłużana.

Jeśli chodzi o silniki, Renault ogłosiło, że powstanie wersja hybrydowa typu plug-in. Będzie to więc pierwszy samochód w swoim segmencie z hybrydą plug-in. Pozostałe dostępne silniki to jednostki benzynowe lub wysokoprężne, których moc będzie w przedziale od 100 do 155 KM. Nie ogłoszono wersji z napędem na wszystkie koła.

Wnętrze zostało zmodernizowane, koncentrując się bardziej na infotainment i komforcie pasażerów. Przed kierowcą, w zestawie wskaźników, znajduje się ekran TFT, który może pokazywać nawigację skręt po skręcie oraz różne inne informacje dla kierowcy. Na konsoli centralnej znajduje się system infotainment EASY LINK. Jest dostępny w dwóch rozmiarach: 7” i 9,3”, a także wspiera Android Auto i Apple CarPlay. System audio jest sygnowany przez Bose.

 Renault Captur, pionier na rynku małych SUV-ów, sprzedał od momentu swojego wprowadzenia w 2013 roku 1,2 miliona egzemplarzy, szybko stając się najlepiej sprzedającym się modelem w swojej klasie w Europie.

W sektorze, który stał się niezwykle konkurencyjny, całkowicie nowy Captur zrewolucjonizował siebie, nie tracąc unikalnej tożsamości, która przyczyniła się do sukcesu oryginału. Nowa wersja ma sportową i dynamiczną sylwetkę, jeszcze bardziej przyjazne i praktyczne wnętrze oraz ustala nowe standardy technologiczne, oferując mniejsze SUV-y w bardziej eleganckim i wyrafinowanym wydaniu niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowy Captur jest jednym z kluczowych modeli w strategicznym planie Renault „Drive the Future” (2017-2022), w dużej mierze dzięki swojemu statusowi jako produktu o globalnym zasięgu. Jest sprzedawany na każdym kontynencie, a także produkowany w Chinach, kluczowym rynku dla Renault.

Ponadto, nowy Captur ma duże znaczenie technologiczne, ponieważ spełnia trzy filary mobilności przyszłości, które zostały przedstawione w tym planie:

Napęd elektryczny: do końca planu Renault będzie miało 12 modeli elektrycznych w swojej ofercie, a nowy Captur będzie pierwszym modelem Renault z silnikiem hybrydowym E-TECH Plug-in.
Połączenie: na koniec planu 100 procent pojazdów na kluczowych rynkach firmy będzie wyposażonych w systemy łączności. Nowy Renault Captur doskonale ilustruje tę dynamikę dzięki nowemu połączonemu systemowi multimedialnemu oraz platformie Renault EASY CONNECT.
Autonomia: do 2022 roku Renault wprowadzi na rynek 15 modeli wyposażonych w jakąkolwiek formę technologii autonomicznej jazdy. Nowy Captur będzie jednym z pionierów, dołączając do nowego Cliosa w dostarczaniu technologii autonomicznej jazdy dla modeli segmentu B.

Nowy Captur jest centralnym punktem strategii grupy, ponieważ jest oparty na platformie CMF-B, która stanowi podstawę nowego Cliosa. Został zaprojektowany od podstaw z myślą o integrowaniu napędu elektrycznego oraz najnowszej architektury elektronicznej, co umożliwia wprowadzenie nowych technologii odpowiadających potrzebom rynku.

Śmiała nowa stylistyka zewnętrzna, która wzmacnia jego SUV-ową tożsamość

Bardziej sportowy i dynamiczny niż kiedykolwiek, z jeszcze silniejszą identyfikacją jako SUV, nowy Renault Captur jest nie do przeoczenia na drodze. Całkowicie przeprojektowana karoseria jest bardziej nowoczesna, charakterystyczna i ekspresyjna, ale jednocześnie pozostaje wierna podstawowym wartościom stylistycznym Renault.

Dłuższy o 110 mm i z wyższą linią okien, nowy Captur ma prawdziwy SUV-owy charakter, co podkreślają solidne osłony z przodu i z tyłu, masywne ochronne listwy wzdłuż dolnej części karoserii oraz wyraziste nadkola.

Warto dodać wyróżniające się konturowane błotniki, faliste boki oraz „wiszący dach”, co sprawia, że smukły profil nowego Captura jest natychmiast rozpoznawalny. Z przodu znajduje się szersza kratka, a bardzo ekspresyjny przedni zderzak nowego Renault Captura ma dwa szerokie deflektory powietrza przed nadkolami, które pomagają ograniczyć turbulencje i zmniejszyć opór aerodynamiczny, co przyczynia się do lepszej efektywności paliwowej.

Wygląd nowego Captura zyskuje na elegancji dzięki starannemu użyciu chromowanych elementów na obramowaniach okien, listwach bocznych oraz wstawkom w przednich błotnikach. Materiał ten jest również używany do ozdobienia odważnie zaprojektowanej pokrywy bagażnika.

Kolejny duży postęp to standardowe wyposażenie w 100% lamp LED w całej gamie. Otoczone charakterystycznym dla Renault światłem dziennym w kształcie litery C, te potężne jednostki są płynnie zintegrowane z designem, a elementy chromowanej kratki biegną w kierunku lamp.

Smukłe tylne lampy w nowym Capturze zachowują charakterystyczne dla Renault światło dzienne w kształcie litery C. To pierwszy raz w modelu produkcyjnym! Tak jak z przodu, znajdują się dodatkowe elementy przednie (1 na światło) oraz boczne (8 na światło), aby jeszcze bardziej podkreślić design oraz charakterystyczną siatkę 3D. Oryginalna konstrukcja tych tylnych lamp, zamontowanych w panelu pokrywy bagażnika, tworzy iluzję bardzo szerokiego pojazdu.

Dodatkowo nowy Captur oferuje nowe kolory nadwozia, takie jak Atacama Orange, Flame Red i Iron Blue, które nadają głębi i blasku, podkreślając jego sportowy, dynamiczny design oraz kontrastowe wykończenie „wiszącego dachu”, dostępnego w kolorach Midnight Black, Atacama Orange, Highland Grey lub Alabaster White. Łącznie, przy wprowadzeniu na rynek, dostępnych będzie 11 kolorów nadwozia, 4 kontrastujące kolory dachu oraz 3 pakiety personalizacji, co daje unikatowy potencjał w tej klasie, sięgający 90 możliwych kombinacji.

Można również zamontować poprzeczne relingi dachowe lub półprzezroczysty otwierany dach.

Rewolucja w jakości wnętrza z większą przestrzenią, stylem i technologią

Rewolucja w wnętrzu, którą po raz pierwszy zaprezentowano w nowym Cliosie, kontynuuje się w nowym Renault Capturze, który ustanawia nowe standardy w klasie. Podobnie jak nowy Clio, nowy Captur otrzymuje układ „Smart Cockpit”, który jest lekko nachylony w kierunku kierowcy, a także nową unoszącą się konsolę środkową. Zawiera najnowsze technologie i największe ekrany w swojej kategorii, zapewniając bardziej immersyjne doświadczenie podczas jazdy.

Jednak rewolucja nie dotyczy tylko pozycji za kierownicą, ponieważ cały przedział pasażerski wszedł w nowy wymiar jakości i komfortu, rywalizując z modelami z wyższej klasy dzięki wysokiej jakości materiałom; miękkim pokryciom deski rozdzielczej, paneli drzwiowych oraz konturze konsoli centralnej; starannie wykonanym elementom wykończeniowym; oraz nowej architekturze siedzeń.

W sercu rewolucji wnętrza znajduje się koncepcja „Smart Cockpit”, która oferuje opcjonalny 9,3-calowy ekran infotainment, największy w klasie. Dzięki pionowemu układowi i lekko zakrzywionemu ekranowi jest łatwiejszy w obsłudze i wnosi nowoczesność do wnętrza pojazdu. Nachylony w kierunku kierowcy umożliwia łatwy dostęp do połączonego systemu multimedialnego Renault EASY LINK, nawigacji i usług infotainment, a także ustawień MULTI-SENSE i systemów wsparcia w prowadzeniu.

„Smart Cockpit” jest dodatkowo wzmocniony przez ekran cyfrowy TFT, który zastępuje tradycyjny zestaw wskaźników analogowych. Oferowany w układach 7 lub 10-calowych zapewnia klarowny i intuicyjny wyświetlacz, który można łatwo dostosować. W wersjach z większym 10-calowym ekranem można nawet mieć wskazania nawigacji na ekranie. Kluczowe jest to, że w wersjach z 9,3 i 10-calowym ekranem nowy Captur ma jeden z największych zestawów wyświetlaczy w swojej klasie.

Pod ekranami „Smart Cockpit” znajduje się odważna, unosząca się konsola centralna. Umieszczona wysoko dla lepszej ergonomii podczas jazdy i wygodnego umiejscowienia dźwigni zmiany biegów, nadaje wnętrzu bardziej opływowy wygląd. Co ważne, uwalnia także przestrzeń do ogólnego przechowywania oraz bezprzewodowej ładowarki do smartfona. W modelach wyposażonych w podwójną skrzynię biegów EDC, unosząca się konsola centralna ma futurystyczny wybór biegów „e-shifter”, który posiada podświetlaną krawędź zewnętrzną i może być dostosowany do kolorystycznych pokryć kontrastowych.

Reszta deski rozdzielczej również została przeprojektowana i poprawiona pod względem jakości, z materiałem przypominającym piankę pokrywającym dolną część, która mieści praktyczne elementy, takie jak schowek. Wyżej, deska rozdzielcza jest podzielona na dwa poziome paski, które mieszczą wloty powietrza u góry i spersonalizowane wstawki dekoracyjne poniżej. Poniżej znajduje się starannie rozmieszczony pas przycisków, w tym tych do sterowania klimatyzacją.

Oprócz Smart Cockpitu, który pomaga stworzyć immersyjne doświadczenie podczas jazdy, nowy Renault Captur ma wiele funkcji poprawiających komfort pasażerów. Opcja półpanoramicznego dachu tworzy jaśniejszą atmosferę, podczas gdy fotele, przednia szyba i kierownica mogą być podgrzewane, aby wyeliminować zimowe dreszcze.

Dostępnych jest kilka pakietów kolorystycznych dla tapicerki w nowym Capturze, które pozwalają właścicielom dostosować wnętrze. Pakiet pomarańczowy ma czarne fotele i pomarańczowe motywy boczne wykonane z syntetycznej skóry i materiału, pakiet jasnoszary ma fotele wykończone mieszanką czarnej syntetycznej skóry i materiału z jasnoszarymi motywami bocznymi, natomiast pakiet skórzany ma prawdziwe czarne skórzane fotele z jasnoszarymi perforacjami. Każdy pakiet jest uzupełniony o pasujące kolory w podłokietnikach drzwiowych i na pasku deski rozdzielczej.

Tutaj również nowy Captur oferuje najwyższej jakości materiały, które są wyjątkowe w swojej klasie, panele drzwiowe są zdobione szerokimi wstawkami, które, podobnie jak podłokietniki, pasują do różnych dostępnych kolorów wnętrza. Wstawki drzwiowe korzystają również z delikatnych, rozproszonych pasków oświetlenia ambiantu, kontrolowanych przez MULTI-SENSE.

Dodatkowe ulepszenia komfortu i przyjazności użytkowania obejmują opcję lusterka wstecznego bez ramki, automatyczny hamulec postojowy oraz schowki drzwiowe mieszczące butelki 1,5 litra. Z przodu znajduje się centralny podłokietnik z dwoma gniazdami USB, a pasażerowie siedzący z tyłu mają dostęp do gniazda 12 V.

Kierownica została również odchudzona dzięki zastosowaniu bardziej kompaktowej poduszki powietrznej niż w poprzednim modelu. Nie tylko lepiej się ją trzyma, ale także oferuje lepszy widok na wskaźniki, a dodatkowo jest wyposażona w nowy, bardziej kompleksowy zestaw podświetlanych przycisków i wysokiej jakości satynowych wstawek. Modele z podwójną skrzynią biegów EDC również korzystają z manetki zmiany biegów umieszczonej na kierownicy.

Uzyskanie komfortu za kierownicą ułatwia całkowicie nowy projekt siedzeń, z siedziskiem, które jest o 15 milimetrów dłuższe i ma bardziej otulający kształt, zapewniając lepsze wsparcie. A dzięki bardziej dostępnym elementom sterującym, są one zarówno bardziej ergonomiczne, jak i łatwiejsze do regulacji. Pasażerowie z tyłu również korzystają na tym dzięki wyprofilowanym półsztywnym plecom, które zwiększają przestrzeń na nogi o 17 mm. Co więcej, nowe, w kształcie przecinka zagłówki poprawiają widoczność do przodu z tyłu.

To nie tylko jakość i technologia zostały ulepszone, ponieważ nowy Renault Captur jest bardziej przestronny i praktyczny niż kiedykolwiek. Całkowita długość wzrosła o 11 centymetrów w porównaniu do poprzedniego modelu, co stwarza więcej miejsca dla pasażerów i ich bagażu. Nie tylko zyskał 17 mm więcej miejsca na nogi z tyłu, ale też pojemność bagażnika zwiększyła się o znaczną wartość 81 litrów, aż do ogromnych 536 litrów. A to jeszcze nie uwzględnia 27 litrów przestrzeni do przechowywania w kabinie. Jak w nowym Clio, subwoofer w systemie audio premium BOSE jest całkowicie zintegrowany z lewą stroną bagażnika, co oznacza, że nie zmniejsza przestrzeni.

Kluczową mocą poprzedniego Captura była jego elastyczność we wnętrzu, która została jeszcze bardziej poprawiona w nowym Capturze. Na początek, zachowano przesuwane tylne siedzenie, które pozwala na 16 cm ruchu, aby zwiększyć przestrzeń dla pasażerów lub zwiększyć pojemność bagażnika. Tylne siedzenie można również złożyć w proporcji 1/3 lub 2/3, uwalniając maksymalną długość ładunku wynoszącą 1,57 m z prawie całkowicie płaską podłogą. Dodatkową zaletą jest ruchoma podłoga bagażnika, która może być używana do podziału objętości ładunkowej na dwa poziomy, co tworzy więcej przestrzeni lub całkowicie płaską krawędź załadunkową z ukrytym schowkiem poniżej.

Personalizacja to kluczowy element nowego Captura

Renault Captur zawsze był uznawany za model oferujący wiele opcji personalizacji – nowy Captur idzie jeszcze dalej, oferując większą różnorodność opcji i nowe kolory wewnętrzne i zewnętrzne.

Zewnętrznie charakterystyczne dwukolorowe nadwozie pozostaje w centrum zainteresowania nowego Renault Captura. Oprócz 11 kolorów nadwozia dostępnych na rynku docelowym, na wprowadzenie na rynek przewidziano również pięć opcji dla dachu i lusterek bocznych – Midnight Black, Desert Orange, Highland Grey i Alabaster White.

Dalsza personalizacja nowego Captura obejmuje wybór trzech kolorów dla osłon przednich i tylnych oraz dolnych ochraniaczy drzwi, dostępnych w Highland Grey, Alabaster White i Atacama Orange.

Łącznie nowy Captur zaoferuje nie mniej niż 90 kombinacji kolorystycznych, co pozwoli właścicielom stworzyć samochód odpowiadający ich własnym gustom.

Wnętrze nowego Renault Captura również można dostosować za pomocą kolorów w wyborze siedmiu różnych kombinacji. Pakiety Caramel, Blue, Red i Turquoise upiększają wloty powietrza oraz podstawę dźwigni zmiany biegów, podczas gdy pakiety Light Grey i Orange zawierają wstawki w wewnętrznych drzwiach, desce rozdzielczej i tapicerce.

Ostatecznie nowy Captur zaoferuje nie mniej niż 18 kombinacji kolorystycznych wnętrza. I to nie licząc ośmiu kolorów podświetlenia ambiencji, dostępnych dla wewnętrznych drzwi i podstawy unoszącej się konsoli centralnej, które można ustawić za pomocą systemu MULTI-SENSE.

Nowe silniki, możliwość ładowania i CMF-B

Nowy Captur przeszedł również klasową ewolucję pod względem szerszej oferty przeprojektowanych silników benzynowych i diesla, a także dodania hybrydy Plug-in E-TECH. Do oferty dołączy w 2020 roku, co będzie zarówno pierwszym dla Renault, jak i dla modeli w tej klasie.

SILNIK HYBRYDOWY – E-TECH Plug-in

Renault zawsze było pionierem technologii, a nowy Renault Captur kontynuuje tę tradycję, ponieważ w 2020 roku stanie się pierwszym modelem w tej klasie oferującym hybrydowy silnik Plug-in. Nazwany E-TECH Plug-in, został zaprojektowany z myślą o klientach, dla których nowy Captur będzie jedynym pojazdem w gospodarstwie domowym, oferując najdłuższy zasięg jazdy w trybie elektrycznym i najlepsze osiągi w klasie hybryd plug-in. Ogółem, Renault zarejestrowało ponad 150 patentów dla silnika E-TECH Plug-in zamontowanego w nowym Capturze, co dowodzi jego zaawansowanej technologii.

Zdolny do jazdy na dystansie do 28 mil (45 kilometrów) z prędkościami do 83 mph (135 km/h) w trybie czysto elektrycznym, nowy Renault Captur wykazuje imponującą wszechstronność. Właściciele mogą korzystać z samochodu do codziennych dojazdów bez zużywania paliwa, podczas gdy dłuższe weekendowe i wakacyjne podróże mogą być odbywane bez obaw o zasięg. Co więcej, dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi i ciągłej regeneracji energii z dwóch silników elektrycznych, nowy Captur zawsze utrzymuje wystarczająco dużo ładunku w swojej baterii 9,8 kWh, aby ruszyć i poruszać się z małymi prędkościami w trybie elektrycznym, co pomaga zmniejszyć zużycie paliwa.

System jest podobny do tego zamontowanego w nowym Clio E-TECH, co oznacza, że ma system hamulcowy bezpośrednio z klasy pojazdów elektrycznych. To pozwala na maksymalne odzyskiwanie energii i szybkie samoładowanie akumulatora, podczas gdy silny efekt hamowania regeneracyjnego pozwala na jazdę jednym pedałem, co jeszcze bardziej zwiększa efektywność.

Elektryczna część napędu jest połączona z nowym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra, który został specjalnie dostosowany do tej aplikacji i jest wyposażony w filtr cząstek, aby zmniejszyć szkodliwe emisje. Ma również innowacyjną, wielomodalną bezstopniową skrzynię biegów dla płynnej i bezproblemowej pracy.

Jeśli chodzi o ładowanie, nowy Captur otrzymuje wtyczkę do ładowania kompatybilną z trybem 2 do gniazdek domowych oraz wtyczkę trybu 3 do stacji ładowania.

TCe 100

Po nowym Clio, nowy Renault Captur jest drugim modelem w gamie Renault, który korzysta z silnika turbo 3-cylindrowego 1.0 TCe. Wyposażony w turbosprężarkę z elektrycznie sterowaną turbosprężarką, kolektor wydechowy częściowo wbudowany w głowicę cylindrów, hydrauliczne podwójne sterowanie zmiennym czasowaniem oraz powłokę Bore Spray Coating, która zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2, ten silnik jest na czołowej pozycji technologii silników spalinowych. Z mocą 100 KM i momentem obrotowym 160 Nm, ten nowej generacji silnik czyni nowego Captura wszechstronnym SUV-em, komfortowym zarówno w mieście, jak i na autostradzie.

TCe 130

Silnik 1.3 TCe zadebiutował w poprzedniej generacji Captura, a także sprawdził się w wielu innych modelach w ofercie Renault. Z mocą 130 KM i momentem obrotowym 240 Nm oferuje silne osiągi, płynność i efektywność, umożliwiając dynamiczną jazdę, jednocześnie utrzymując niskie zużycie paliwa i emisję CO2. Standardowo wyposażony w 6-biegową skrzynię manualną, jest również dostępny z nową 7-biegową skrzynią EDC (w poprzednim modelu była to skrzynia 6-biegowa) z łopatkami do zmiany biegów na kierownicy.

TCe 155

Na szczycie oferty silników benzynowych znajduje się wersja silnika 1.3 TCe o mocy 155 KM, która z 270 Nm momentu obrotowego maksymalizuje dynamiczne właściwości nowego Renault Captura i jego nowego podwozia CMF-B. Dostępny wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów EDC 7-biegową, ta jednostka zapewnia entuzjastom jazdy lepsze doznania sportowe i radość z prowadzenia, szczególnie gdy korzystają z trybu Sport w MULTI-SENSE.

Wersja 155 KM silnika 1.3 TCe jest inaczej skalibrowana niż poprzednia wersja 150 KM, co pozwala na uzyskanie lepszych osiągów przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2, które są zoptymalizowane do spełnienia protokołu zatwierdzania WLTP.

Blue dCi 95 i 115

Nowy Captur oferuje dwie opcje silników diesla odpowiednie dla kierowców pokonujących najwyższe przebiegi. Silnik 1.5 Blue dCi został ulepszony, aby spełnić nowe normy kontroli emisji, dzięki wprowadzeniu systemu selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) i jest dostępny w dwóch wersjach: 95 KM z momentem obrotowym 240 Nm i 6-biegową skrzynią manualną oraz 115 KM z momentem obrotowym 260 Nm i opcją 6-biegowej skrzyni manualnej lub 7-biegowej skrzyni EDC z łopatkami do zmiany biegów na kierownicy.

CMF-B: NOWA MODULARNA PLATFORMA DLA NOWEGO CAPTURA

Nowy Renault Captur jest zbudowany na nowej modularnej platformie CMF-B, która została opracowana po raz pierwszy w 2014 roku w Technocentrum w Guyancourt. Nowa platforma miała wiele celów, w tym poprawę bezpieczeństwa, efektywności, wykończenia i integracji technologii.

CMF oznacza Common Module Family, a platforma ta składa się w 85% z nowych części w porównaniu do platformy poprzednich generacji Captura. Co ważne, CMF-B została zaprojektowana od podstaw, aby pomieścić napęd E-TECH Plug-in.

Bezpieczeństwo było również kluczowym punktem rozwoju i CMF-B umożliwiło zintegrowanie innowacyjnych urządzeń w nowym Capturze, w tym adaptacyjnej poduszki powietrznej dla kierowcy, wysokowydajnych poduszek kurtynowych, napinaczy pasów bezpieczeństwa z ogranicznikami obciążenia oraz mocowań fotelików dziecięcych ISOFIX zgodnych z nowym standardem iSize. Struktura nadwozia, członów bocznych i grodzi została starannie zaprojektowana, a użycie stali o wysokiej wytrzymałości oraz strukturalnych klejów do zwiększenia przyczepności paneli również zwiększa ich solidność.

Dzięki nowej elektrycznej i elektronicznej architekturze platformy CMF-B, nowy Renault Captur oferuje najszerszą gamę wyposażenia i zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy w klasie, w tym przednią kamerę i radar, po adaptacyjny tempomat Highway & Traffic Jam Companion, który jest pierwszym w tej klasie.

Architektura CMF-B jest również lżejsza niż wcześniej, szczególnie w przypadku nadwozia i zawieszenia, natomiast osłona podwozia poprawia osiągi aerodynamiczne, redukując Cx o 20 tysięcznych. Nowy Captur oferuje również większą jakość dzięki izolacji komory silnikowej, co poprawia poziom hałasu o 1,5 do 2 dB przy prędkościach do 80 mph.

Nowy Captur Bezpieczeństwo i Technologia

Nowy Renault Captur oferuje najbardziej kompleksową gamę systemów wsparcia kierowcy w swojej klasie, mających na celu uproszczenie jazdy, zwiększenie bezpieczeństwa i zapewnienie kierowcom większego spokoju.

Nowe funkcje w nowym Capturze obejmują opcję kamery 360° oraz aktywne hamowanie awaryjne z wykrywaniem rowerów i pieszych, które są pierwszymi w gamie Renault. Najważniejszym elementem jest adaptacyjny tempomat Highway & Traffic Jam Companion, który jest rzadkością w klasie małych SUV-ów, zapewniając znaczną poprawę komfortu i spokoju podczas jazdy. Ten zaawansowany system wsparcia kierowcy stanowi pierwszy krok w kierunku pojazdów autonomicznych.

ADAS (Zaawansowane Systemy Wsparcia Kierowcy) dostępne w nowym Capturze dzielą się na trzy kategorie: Jazda, Parkowanie i Bezpieczeństwo. Wspólnie tworzą system Renault EASY DRIVE. Ich ustawienia są łatwe do dostosowania za pomocą ekranu dotykowego systemu multimedialnego Renault EASY LINK.

ADAPTACYJNY TEMPOMAT I ASYSTENT KORKOWY

Po premierze Captura w Wielkiej Brytanii, adaptacyjny tempomat z asystentem korkowym, rzadkością w klasie małych SUV-ów, jest opcją w modelach z silnikami TCe 130 GPF i TCe 155 EDC GPF. Ten system łączy adaptacyjny tempomat (ze stop-and-go) z asystentem utrzymania pasa ruchu. Działa od 0 do 100 mph, kontrolując prędkość pojazdu i utrzymując bezpieczne odległości z pojazdami z przodu, a także zapewnia, że pojazd pozostaje wycentrowany w swoim pasie. Szczególnie przydatny w gęstym ruchu, system wsparcia kierowcy automatycznie zatrzymuje i uruchamia nowego Renault Captura, jeśli kierowca nie zareaguje w ciągu trzech sekund.

Asystent korkowy to system autonomii poziomu 2, który znacząco poprawia komfort jazdy. Kierowcy muszą jednak trzymać ręce na kierownicy i oczy na drodze, a system emituje alarm, jeśli wykryje, że ręce kierowcy nie są na kierownicy po 13 sekundach. Po kolejnych dwóch alarmach dezaktywuje się automatycznie po 48 sekundach.

W całej gamie nowego Captura poziom standardowego wyposażenia bezpieczeństwa jest imponująco wysoki. Dostępny jest adaptacyjny tempomat, a także ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu oraz asystent utrzymania pasa, z których pierwszy automatycznie się uruchamia przy prędkościach powyżej 43 mph, a drugi działa między 43 mph a 99 mph. Rozpoznawanie znaków drogowych z alertem prędkości jest również w standardzie, a także tempomat z funkcją ogranicznika prędkości. Ostatecznie, aktywne hamowanie awaryjne zostało wzmocnione najnowszą funkcjonalnością wykrywania rowerów i pieszych. Automatyczna funkcja świateł drogowych jest również dostępna w standardowych lampach LED.

Istnieje wiele opcji pomocy parkingowej, w tym kamera parkingowa 360 stopni, aktywne wykrywanie pojazdów z tyłu oraz czujniki parkingowe z przodu, z boku i z tyłu. Jest też opcja parkowania bez użycia rąk, która umożliwia bezstresowe parkowanie poprzez przejęcie kontroli nad kierowaniem – wszystko, co kierowca musi zrobić, to obsługiwać pedał gazu i hamulca.

Renault EASY CONNECT w nowym CAPTUR

W nowym Capturze Renault kontynuuje swoją strategię ciągłego łączenia i wzbogacania usług w swoich pojazdach. Platformy i aplikacje, takie jak EASY CONNECT i MY Renault, plus system multimedialny EASY LINK, oferują naprawdę połączone usługi.

Nawet w ruchu, kierowca i pasażerowie mogą pozostawać w ciągłym kontakcie ze swoim cyfrowym otoczeniem, pakiet Renault EASY CONNECT jest dostosowywany do każdego użytkownika, przy czym każdy z nich jest stopniowo wzbogacany o nowe usługi na wszystkich systemach multimedialnych, na których jest zainstalowany.

Nowością w gamie Renault Captur są również ustawienia MULTI-SENSE, które umożliwiają personalizację doświadczeń jazdy oraz otoczenia wewnętrznego.

Renault EASY LINK, ergonomiczna, połączona platforma multimedialna

Platforma multimedialna Renault EASY LINK jest dostępna w trzech wersjach w nowym Capturze, wszystkie z nich są kompatybilne z Android AutoTM i Apple CarPlay.

Wersja z ekranem 7-calowym
Wersja z ekranem 7-calowym z wbudowaną nawigacją
Wersja z ekranem 9,3-calowym z wbudowaną nawigacją
Set-up charakteryzuje się zupełnie nowym interfejsem inspirowanym smartfonem, który jest bardziej przyjazny dla użytkownika i funkcjonalny, z możliwością dostosowywania różnych ekranów przy użyciu widgetów, aby bezpośrednio uzyskać dostęp do ulubionych funkcji. Zasadniczo Renault EASY LINK opiera się na czterech głównych cechach:

Stałe połączenie 4G, które wspiera integrację usług, takich jak wezwanie pomocy w razie wypadku, dostępne w wszystkich wersjach nowego Captura.
Platforma, która zawsze jest aktualna dzięki automatycznym aktualizacjom. System nawigacji zawiera informacje w czasie rzeczywistym od TomTom o ruchu drogowym i obszarach niebezpiecznych, a także nowe funkcje, takie jak wyszukiwanie adresów w Google.
Łatwość obsługi przez bardziej intuicyjny, dostosowywany interfejs (wyszukiwanie adresu w jednej linii, jak w smartfonie, bezpośrednie linki zawsze widoczne do nawigowania po głównych funkcjach, skróty na dole ekranu itd.), zintegrowany system nawigacji 3D i największy ekran w kategorii (9,3 cala).
Bogaty ekosystem usług, z automatycznymi aktualizacjami i ciągłymi ulepszeniami od takich partnerów jak Google, TomTom i Coyote.
MULTI-SENSE, spersonalizowane doświadczenie Captura

Technologia MULTI-SENSE Renault debiutuje w Capturze, pozwalając właścicielom na personalizację doświadczeń jazdy. Działa na mapowaniu silnika, elektrycznie wspomaganym układzie kierowniczym, ambientowym oświetleniu wnętrza oraz konfiguracji cyfrowego zestawu wskaźników TFT, MULTI-SENSE można dostosować do nastroju kierowcy, tworząc kilka pojazdów w jednym.

Ustawienia MULTI-SENSE są łatwe do uzyskania poprzez system multimedialny Renault EASY LINK lub za pomocą praktycznych przycisków pod centralnym ekranem. Jedno naciśnięcie otworzy okno MULTI-SENSE, umożliwiając zmianę preferencji pomiędzy trybami Eco, Sport i MySense, który jest domyślnym trybem, pozwalającym na dostosowanie ulubionych ustawień.

Te tryby jazdy działają razem z ambientowym oświetleniem wnętrza, które oferuje osiem opcji kolorystycznych (Biały, Niebieski, Elektryczny Niebieski, Żółty, Pomarańczowy, Czerwony, Zielony i Fioletowy), z których każda może być używana do ilustrowania wybranego trybu i nastroju.

W zależności od wybranego trybu, siedmiocalowe i dziesięciocalowe cyfrowe ekrany nowego Renault Captura mogą być dostosowane do dostarczania szerokiego zakresu informacji zorientowanych na kierowcę, od informacji o zużyciu paliwa w trybie Eco po wskaźniki mocy silnika i momentu obrotowego w trybie Sport.

MY RENAULT: ŚWIAT NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Aplikacja MY Renault została zaktualizowana, aby dostarczyć kierowcom jeszcze więcej usług i utrzymać ich pojazd w zasięgu ręki. Może być używana do lepszego przygotowania tras nawigacyjnych i będzie nadal prowadzić użytkowników po tym, jak wysiądą z samochodu, kierując ich z powrotem do niego. Może być również używana do zdalnego zablokowania pojazdu lub aktywacji klaksonu i świateł. Wreszcie, zapewnia optymalizację zarządzania utrzymaniem pojazdu poprzez monitorowanie ogólnego stanu samochodu. W zależności od kraju, umożliwia również kierowcom bezpośrednie umawianie wizyt serwisowych u dealerów.

BOSE: PREMIUMOWY DŹWIĘK

Partner Renault przez ponad 10 lat, BOSE wyniósł swój premiumowy dźwięk na nowy poziom w swoim systemie audio dla nowego Captura. System BOSE został całkowicie przeprojektowany z ulepszonymi głośnikami i komponentami, a także nowym strojeniem, co pozwala uzyskać czystsze i wyraźniejsze doznania dźwiękowe w każdym siedzeniu – bez zajmowania cennej przestrzeni bagażowej.

System BOSE zawiera dwa dodatkowe głośniki wysokotonowe w panelach drzwiowych z tyłu, co podnosi liczbę głośników do dziewięciu, a także kompaktowy i całkowicie nowy subwoofer zewnętrzny – Fresh Air SpeakerTM (FAS) – który po raz pierwszy wchodzi do oferty Renault. FAS umożliwia reprodukcję głębokiego i potężnego dźwięku niskiej częstotliwości bez potrzeby stosowania większej, bardziej konwencjonalnej obudowy subwoofera. FAS jest zintegrowane z lewą stroną bagażnika, dzięki czemu nie wpływa na jego przestrzeń, pozwalając nowemu Capturowi zaoferować 536 litrów miejsca.

1.0L TCe 5MT FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc73.5 Kw @ 5000 Rpm
100 Hp @ 5000 Rpm
99 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ 2750 Rpm
160 Nm @ 2750 Rpm
Układ paliwowyMulti-Point InWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna107 Mph (172 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h13.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2624 Lbs (1190 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3860 Lbs (1751 Kg)
Spalanie miasto39.2 Mpg Us (6 L/100Km)
Spalanie trasa52.3 Mpg Us (4.5 L/100Km)
Średnie spalanie46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Emisja CO2116 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)133 G/Km

1.0L TCe 6MT FWD (91 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc66.9 Kw @ - Rpm
91 Hp @ - Rpm
90 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ - Rpm
160 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyMulti-Point InWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna104 Mph (167 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2776 Lbs (1259 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3730 Lbs (1692 Kg)
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie40.6 Mpg Us (5.8 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)130 G/Km

1.3L TCe 6MT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1333 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5000 Rpm
130 Hp @ 5000 Rpm
128 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600 Rpm
240 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna121 Mph (195 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2721 Lbs (1234 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3913 Lbs (1775 Kg)
Spalanie miasto33.6 Mpg Us (7 L/100Km)
Spalanie trasa48 Mpg Us (4.9 L/100Km)
Średnie spalanie47 Mpg Us (5 L/100Km)
Emisja CO2123 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)141 G/Km

1.3L TCe 6MT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1333 Cm3
Moc103 Kw @ - Rpm
140 Hp @ - Rpm
138 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ - Rpm
260 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2945 Lbs (1336 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3966 Lbs (1799 Kg)
Emisja CO2123- G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie41.3 Mpg Us (5.7 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)130 G/Km

1.3L TCe 7AT FWD (130 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1333 Cm3
Moc95.6 Kw @ 5000 Rpm
130 Hp @ 5000 Rpm
128 Bhp @ 5000 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1600 Rpm
240 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna120 Mph (193 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Edc
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2776 Lbs (1259 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4004 Lbs (1816 Kg)
Spalanie miasto31.4 Mpg Us (7.5 L/100Km)
Spalanie trasa46.1 Mpg Us (5.1 L/100Km)
Średnie spalanie42.8 Mpg Us (5.5 L/100Km)
Emisja CO2125 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)139 G/Km

1.3L TCe 7AT FWD (140 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1333 Cm3
Moc103 Kw @ - Rpm
140 Hp @ - Rpm
138 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ - Rpm
260 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna122 Mph (196 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h9.2 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Edc
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna3016 Lbs (1368 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3993 Lbs (1811 Kg)
Emisja CO2123- G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)133 G/Km

1.3L TCe 7AT FWD (154 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1333 Cm3
Moc113.3 Kw @ 5500 Rpm
154 Hp @ 5500 Rpm
152 Bhp @ 5500 Rpm
Moment obrotowy199 Lb-Ft @ 1800 Rpm
270 Nm @ 1800 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna126 Mph (203 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h8.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Edc
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2791 Lbs (1266 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3993 Lbs (1811 Kg)
Spalanie miasto32.2 Mpg Us (7.3 L/100Km)
Spalanie trasa49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Średnie spalanie43.6 Mpg Us (5.4 L/100Km)
Emisja CO2122 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)139 G/Km

1.5L Blue dCi 6MT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3750 Rpm
115 Hp @ 3750 Rpm
113 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ 2000 Rpm
260 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.2 Galony (46.2 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11.9 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65 R16 98H
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2873 Lbs (1303 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4079 Lbs (1850 Kg)
Spalanie miasto49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie56 Mpg Us (4.2 L/100Km)
Emisja CO2111 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie50 Mpg Us (4.7 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)123 G/Km

1.5L Blue dCi 6MT FWD (95 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc69.9 Kw @ 3750 Rpm
95 Hp @ 3750 Rpm
94 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy177 Lb-Ft @ 1750 Rpm
240 Nm @ 1750 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.2 Galony (46.2 L)
Prędkość maksymalna111 Mph (179 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h14.3 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65 R16 98H
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2855 Lbs (1295 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4063 Lbs (1843 Kg)
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)122 G/Km

1.5L Blue dCi 7AT FWD (115 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1461 Cm3
Moc84.6 Kw @ 3750 Rpm
115 Hp @ 3750 Rpm
113 Bhp @ 3750 Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ 2000 Rpm
260 Nm @ 2000 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Common Rail
PaliwoDiesel
Pojemność zbiornika12.2 Galony (46.2 L)
Prędkość maksymalna116 Mph (187 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h11 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna Edc
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65 R16 98H
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2926 Lbs (1327 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4138 Lbs (1877 Kg)
Spalanie miasto53.5 Mpg Us (4.4 L/100Km)
Spalanie trasa60.3 Mpg Us (3.9 L/100Km)
Średnie spalanie57.4 Mpg Us (4.1 L/100Km)
Emisja CO2108 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie51.1 Mpg Us (4.6 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)122 G/Km

1.0L TCe 6MT LPG FWD (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Pojemność999 Cm3
Moc73.5 Kw @ - Rpm
100 Hp @ - Rpm
99 Bhp @ - Rpm
Układ paliwowyMulti-Point InWtrysk bezpośredni
PaliwoLiquefied Petroleum Gas (Lpg)
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65/R16
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit6.9 In (175 Mm)
Pojemność bagażnika18.9 Cuft (535 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna2624 Lbs (1190 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3860 Lbs (1751 Kg)
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh
Średnie spalanie39.9 Mpg Us (5.9 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)134 G/Km

1.6L e-TECH 6AT FWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc67.7 Kw @ 5600 Rpm
92 Hp @ 5600 Rpm
91 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy106 Lb-Ft @ 3200 Rpm
144 Nm @ 3200 Rpm
Moc silnika elektrycznego36 Kw (49 Hp)
Electrical Motor Torque151.2 Lb-Ft (205 Nm)
Całkowita maksymalna moc105.2 Kw (143 Hp)
Układ paliwowyMulti-Point InWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy Benzyna
Pojemność zbiornika12.7 Galony (48.1 L)
Prędkość maksymalna106 Mph (171 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h10.6 S
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-Automatyczna Speed Multimode
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65 R16 98H
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit5.6 In (142 Mm)
Pojemność bagażnika11.5 Cuft (326 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh

1.6L e-Tech PHEV FWD (160 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1598 Cm3
Moc67.7 Kw @ 5600 Rpm
92 Hp @ 5600 Rpm
91 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy106 Lb-Ft @ 3200 Rpm
144 Nm @ 3200 Rpm
Całkowita maksymalna moc117.7 Kw (160 Hp)
Układ paliwowyMulti-Point InWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy Benzyna
Pojemność zbiornika10.3 Galony (39.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówMultimode E-Tech
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony215/65 R16 98H
Długość166.4 In (4227 Mm)
Szerokość70.7 In (1796 Mm)
Wysokość62 In (1575 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.4/60.9 In (1
Rozstaw osi103.9 In (2639 Mm)
Prześwit5.6 In (142 Mm)
Pojemność bagażnika9.4 Cuft (266 L)
Turning Circle36.4 Ft (11.1 M)
Masa własna3408 Lbs (1546 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4542 Lbs (2060 Kg)
Spalanie miasto147 Mpg Us (1.6 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie49 Mpg Us (4.8 L/100Km)
Emisja CO2109 G/Km
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity9.8 Kwh
Range31.1 Miles (50.1 Km)
Średnie spalanie37.9 Mpg Us (6.2 L/100Km)
Emisja CO2 (Średnie spalanie)140 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.