2021 Chevrolet Suburban

Chevrolet Suburban został po raz pierwszy wyprodukowany w 1934 roku i jest najdłużej produkowanym modelem w historii. Pod koniec 2019 roku rozpoczęła się nowa era dla Suburbana wraz z wprowadzeniem 12. generacji.

Model 2020 Suburban ma dłuższy rozstaw osi niż poprzedni model oraz nowe systemy podwozia, które zapewniają większy komfort jazdy, szczególnie na nierównych nawierzchniach i nieutwardzonych drogach. Nowy Suburban oferuje najwięcej miejsca dla pasażerów i bagażu w swoim segmencie SUV-ów. Nowe, niezależne zawieszenie tylne z wieloma wahaczami, nowe technologie takie jak ostrzeżenie o pieszych z tyłu oraz HD Surround Vision, nowy system multimedialny dla tylnych siedzeń i nowoczesne wnętrze zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu przestrzeni, aby stworzyć idealne warunki do podróży.

Warto dodać, że podłogi bagażników są znacznie niższe, co zapewnia bardziej naturalną pozycję siedzącą oraz imponujące zwiększenie przestrzeni na nogi w trzecim rzędzie o 10 cali (254 mm), a także znaczny wzrost miejsca na bagaż.

Jeśli chodzi o silniki, opcjonalny silnik Duramax 3.0L sześciocylindrowy turbo-diesel jest dostępny w wszystkich modelach z wyjątkiem Z71 i rozwija moc 277 KM przy imponującym momencie obrotowym 460 lb-ft, co zapewnia jedne z najwyższych wskaźników efektywności paliwowej w tym segmencie.

Obecnie Chevrolet Suburban jest jedynym modelem w swoim segmencie, który oferuje silnik diesla.

 Legendarny Chevrolet Tahoe i Suburban wkraczają w nową erę dzięki premierze całkowicie nowego modelu na 2021 rok. Oba pojazdy zostały zaprojektowane, aby stać się najlepszymi SUV-ami – oferującymi najwięcej przestrzeni w środku spośród wszystkich SUV-ów, ekskluzywne technologie i funkcje oraz najlepsze właściwości jezdne w segmencie pojazdów pełnowymiarowych.

„Nie ma pojazdów takich jak Tahoe i Suburban – które wystąpiły w hollywoodzkich filmach, przewoziły bohaterów wojennych i światowych liderów oraz pomagały tworzyć niezliczone rodzinne wspomnienia,” powiedział Barry Engle, wiceprezydent wykonawczy i prezydent General Motors North America. „Zabraliśmy to, co ludzie kochają w tych pionierskich SUV-ach, i uczyniliśmy je jeszcze lepszymi – dodając więcej miejsca dla pasażerów i ładunku, bardziej zaawansowane technologie oraz niezrównane doznania z jazdy.”

To osiągnięto poprzez całkowitą transformację pełnowymiarowych SUV-ów Chevroleta, łącząc najsilniejsze aspekty nowej architektury pełnowymiarowych samochodów dostawczych z całkowicie nowymi systemami dostosowanymi do potrzeb dzisiejszych kierowców i pasażerów SUV-ów. Zmiany te przyczyniły się do:

Prowadzącej w klasie przestrzeni wewnętrznej:
Sześćdziesiąt sześć procent więcej miejsca na bagaż za trzeci rzędem dla Tahoe oraz 19 procent więcej maksymalnej przestrzeni bagażowej za pierwszym rzędem dla Suburbana – oba to najlepsze w swojej klasie
Dodatkowe dziesięć cali (254 mm) przestrzeni na nogi w trzecim rzędzie dla Tahoe
Drastycznie poprawione właściwości jezdne:
Najbardziej zaawansowane zawieszenie w segmencie, z niezależnym zawieszeniem tylnym w połączeniu z dostępnym Magnetic Ride Control oraz unikalnym w klasie Air Ride Adaptive Suspension
Nowe zawieszenie Air Ride Adaptive oferuje poziomowanie ładunku na każdym z czterech narożników pojazdu oraz do 4 cali (102 mm) regulacji wysokości zawieszenia
Całkowicie nowy, specyficzny dla SUV-a wnętrze oferujące w sumie do pięciu ekranów wyświetlaczy:
Standardowy centralny kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 10 cali (254 mm), największy w swojej klasie
Dostępna 8-calowa (203 mm) klaster zegarów
Dostępny wyświetlacz Head-Up o przekątnej 15 cali (381 mm), którego żaden konkurent nie oferuje
Dostępne podwójne 12,6-calowe (320 mm) ekran LCD dla pasażerów tylnych, część najbardziej zaawansowanego systemu multimedialnego w segmencie
Trzydzieści funkcji bezpieczeństwa i komfortu dla kierowcy, w tym standardowe automatyczne hamowanie awaryjne i nowe funkcje, w tym HD Surround Vision¹ oraz ostrzeżenie o pieszych w tylnej strefie
Technologie optymalizujące wydajność i efektywność, w tym:
Całkowicie nowy silnik turbodoładowany Duramax 3.0L, oferujący niespotykaną wcześniej kombinację czułości, wydajności i efektywności
Zaktualizowane silniki V-8 z Dynamic Fuel Management, w tym dostępny silnik 6.2L V-8 oferujący najlepsze w klasie 420 koni mechanicznych
Standardowa 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów dla wszystkich silników z elektronicznym sterowaniem przyciskami
Najlepsze w klasie dziewięć widoków kamer oraz nowe funkcje przyczepne, zaprojektowane, aby poprawić komfort i pewność kierowcy, w tym profile przyczepy, monitorowanie ciśnienia/temperatury opon przyczepy oraz ostrzeżenie o martwej strefie podczas transportu przyczepy

„W miarę wzrostu liczby SUV-ów na rynku, wiedzieliśmy, że całkowicie nowe Tahoe i Suburban muszą wyjść na wyżyny,” powiedział Tim Herrick, wiceprezydent ds. globalnych programów produktowych. „Przekształciliśmy Tahoe i Suburban, aby zaoferować całkowicie nowe technologie i funkcje, a także lepsze doznania z jazdy, przy jednoczesnym zachowaniu wszechstronności i zdolności, które zdobyły zaufanie ludzi przez pokolenia.”

Model 2021 Tahoe i Suburban trafi do sprzedaży w połowie 2020 roku w Ameryce Północnej, dołączając do nowego modelu Silverado i Silverado HD, aby całkowicie przebudować ofertę samochodów dostawczych i SUV-ów Chevroleta w ciągu 24 miesięcy.

Najlepsze SUV-y zbudowane na całkowicie nowej platformie

Zmiany w całkowicie nowym Tahoe i Suburban zaczęły się od nowej architektury z niezależnym zawieszeniem tylnym i dłuższym rozstawem osi. Nowa architektura miała na celu poprawę kluczowych potrzeb klientów pełnowymiarowych SUV-ów, w tym przestrzeni dla pasażerów, pojemności bagażowej, właściwości jezdnych i proporcji zewnętrznych.

Dłuższy rozstaw osi i nowe systemy podwozia zapewniają płynniejszą jazdę, szczególnie na nierównych nawierzchniach i nieutwardzonych drogach, z lepszą zwrotnością. Podłogi ładunkowe pojazdów są znacząco niższe, co zapewnia bardziej naturalną pozycję siedzącą oraz oszałamiający wzrost o 10 cali (254 mm) przestrzeni na nogi w trzecim rzędzie, z dużymi wzrostami pojemności bagażowej.

Tahoe: Lider z 66% większą przestrzenią na bagaż

Już teraz najlepiej sprzedający się pełnowymiarowy SUV w Ameryce, który stanowi ponad 25% segmentu, nowo zaprojektowany, piątej generacji model 2021 Tahoe oferuje znacznie więcej użytecznej przestrzeni. Dzięki 4,9-calowemu (125 mm) wydłużeniu rozstawu osi oraz 6,7-calowemu (169 mm) wzrostowi całkowitej długości w porównaniu do obecnego modelu, Tahoe oferuje o 40% więcej przestrzeni na nogi w trzecim rzędzie oraz o 66% większą objętość bagażową za trzecim rzędem. Zwiększenie przestrzeni osiągnięto efektywnie; podczas gdy maksymalne miejsce na bagaż wzrasta o 30%, całkowita długość Tahoe zwiększyła się o mniej niż 4%.

Model 2021 Tahoe oferuje 25% więcej przestrzeni na bagaż za tylnym siedzeniem trzeciego rzędu niż 2020 Ford Expedition (20,9 stóp sześciennych).

Suburban: Legenda zyskuje jeszcze więcej przestrzeni wewnętrznej

Jako najdłużej działający model w historii motoryzacji przez 85 lat, Suburban ustanowił segment i pozostaje zaufanym partnerem dla klientów, którzy potrzebują maksymalnej przestrzeni. Dzięki wydłużeniu rozstawu osi o 4,1 cala (105 mm) i niższej podłodze ładunkowej, nowy Suburban ma najwięcej miejsca dla pasażerów i bagażu spośród wszystkich SUV-ów. Przestrzeń na nogi zwiększa się zarówno dla pasażerów drugiego, jak i trzeciego rzędu, a maksymalna objętość bagażowa wzrasta o 19%, podczas gdy całkowita długość Suburbana zwiększa się o mniej niż 1%.

Po raz pierwszy w modelach Tahoe i Suburban siedzenie drugiego rzędu może się przesuwać, co pozwala na regulację o około 10 cali (254 mm) w przód lub w tył. Siedzenia drugiego i trzeciego rzędu również składają się łatwiej, a podłoga ładunkowa jest teraz zarówno bardziej płaska, jak i niższa niż w poprzednich modelach – co ułatwia załadunek i rozładunek. Otwory drzwiowe w tylnych drzwiach Tahoe są również większe, dzięki zwiększeniu rozstawu osi.

Bezkompromisowe osiągi

Model 2021 Tahoe i Suburban wyposażony jest w silniki V-8, które są jednymi z najnowocześniejszych w historii Chevroleta, a także całkowicie nowy silnik turbodoładowany Duramax. Wszystkie są połączone z nową 10-biegową automatyczną skrzynią biegów z elektroniczną kontrolą zmiany biegów.

Silnik 5.3L V-8 o mocy 355 koni mechanicznych (265 kilowatów) jest standardem w modelach LS, LT, Z71, RST i Premier; natomiast silnik 6.2L V-8 o mocy 420 koni mechanicznych (313 kW) jest standardem w modelu High Country. Oba modele wyposażone są w technologię Dynamic Fuel Management, z ponad 12 trybami dezaktywacji cylindrów, które mają na celu optymalizację wydajności silnika w szerokim zakresie warunków jazdy, w tym podczas holowania przyczepy. Silniki posiadają także technologię automatycznego zatrzymywania/uruchamiania, bezpośredni wtrysk oraz zmienny rozrząd, co przyczynia się do równowagi między osiągami a efektywnością.

Opcjonalny silnik Duramax 3.0L z sześcioma cylindrami w linii dostępny jest we wszystkich modelach z wyjątkiem Z71. Jest to silnik stworzony od podstaw, opracowany z myślą o zastosowaniach w pełnowymiarowych samochodach dostawczych i SUV-ach, gdzie moment obrotowy ma kluczowe znaczenie dla pewności i wydajności holowania. Silnik Duramax generuje moc 277 koni mechanicznych (207 kW) oraz 460 lb-ft (623 Nm) momentu obrotowego. Żaden konkurent w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów nie oferuje silnika wysokoprężnego. Oczekuje się, że nowe SUV-y będą miały jedne z najwyższych wyników wydajności paliwowej w segmencie.

Wysoce trwałe materiały składają się na krytyczne komponenty silnika Duramax 3.0L, w tym żeliwne wkłady cylindrowe w aluminiowym bloku silnika, stalowy wał korbowy oraz pręty łączące, a także mieszane tłoki silikonowo-aluminiowe, które zapewniają większą odporność na ciepło i mniejsze rozszerzanie.

Ponieważ holowanie jest ważne dla wielu klientów pełnowymiarowych SUV-ów, nowe Tahoe i Suburban zawierają nowe technologie holownicze opracowane dla pickupów Silverado. Dostępny pakiet Max Trailering zawiera radiator o wysokiej wydajności oraz wentylator chłodzący, zintegrowany sterownik hamulca przyczepy, funkcję Hitch Guidance z widokiem hitch oraz aplikację do holowania Chevroleta. Kierowcy Tahoe i Suburban będą mieli dostęp do dziewięciu widoków kamer – więcej niż jakikolwiek konkurencyjny pełnowymiarowy SUV.

Dostępne funkcje mają na celu poprawę doświadczeń związanych z holowaniem, ułatwiając zaczepianie przyczepy przy użyciu wytycznych z tylnej kamery, co zwiększa pewność podczas holowania. Dodatkowe funkcje obejmują aplikację holowniczą z profilami przyczep, monitorowaniem ciśnienia i temperatury opon przyczepy oraz ostrzeżeniem o martwej strefie podczas holowania.

Tahoe i Suburban będą miały nową, branżową etykietę holowniczą Chevroleta, umieszczoną na słupku drzwi kierowcy. Etykieta ta dostarcza klientom informacji niezbędnych do obliczenia dokładnych parametrów ich pojazdów.

Najbardziej zaawansowane dostępne zawieszenie w segmencie

Aby poprawić doświadczenia związane z jazdą, inżynierowie modelu 2021 Tahoe i Suburban opracowali całkowicie nowe podwozie, które integruje dłuższe rozstawy osi z niezależnym, wielowahaczowym zawieszeniem tylnym. Dodatkowo, nowe modele oferują zarówno system Air Ride Adaptive Suspension, jak i Magnetic Ride Control – który nie jest oferowany przez żadnego konkurenta – co zapewnia jeszcze lepszą kontrolę nad nadwoziem.

„Najbardziej imponującym aspektem całkowicie nowego Tahoe i Suburban jest to, jak dobrze się prowadzą,” powiedział Herrick. „Pomimo dużych rozmiarów, oferują responsywne i budzące zaufanie właściwości jezdne, które zmienią oczekiwania w zakresie doświadczeń związanych z jazdą w pełnowymiarowych SUV-ach.”

Niezależne, wielowahaczowe zawieszenie tylne zasadniczo transformuje dynamikę jazdy Tahoe i Suburban, pozwalając każdemu tylnemu kołu radzić sobie z warunkami drogowymi niezależnie, co drastycznie poprawia jakość jazdy, responsywność kierownicy oraz ogólną kontrolę kierowcy w porównaniu do wcześniejszego projektu z osiami sztywnymi.

Nowe, niezależne zawieszenie tylnie Tahoe i Suburban, które składa się z trzech ramion bocznych, dużego ramienia podłużnego, sprężyn spiralnych i solidnej belki stabilizacyjnej, oferuje wyrafinowanie jazdy i właściwości izolujące, które są zazwyczaj kojarzone z mniejszymi pojazdami, ale dostosowane do wyższych wymagań dotyczących zdolności pełnowymiarowych SUV-ów.

Zawieszenie Air Ride Adaptive jest dostępne w modelach High Country i Z71 i zapewnia automatyczne poziomowanie obciążenia oraz regulację wysokości jazdy. Wysokość zawieszenia może być regulowana do 4 cali (101 mm). W przypadku jazdy po autostradzie, system automatycznie obniża wysokość zawieszenia o ¾ cala (19 mm), aby poprawić aerodynamikę i efektywność paliwową. Ustawienie wybierane przez kierowcę obniża zawieszenie o 2 cale (51 mm), aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie pasażerów, gdy pojazd jest zaparkowany. Kierowcy mogą również podnieść nadwozie, aby zwiększyć prześwit podczas jazdy w terenie o 1 cal (25 mm) przy niskich prędkościach w trybie 4WD HI, oraz o dodatkowy 1 cal (25 mm) przy niższych prędkościach w trybie 4WD LO.

Tahoe i Suburban oferują jedną z najbardziej zaawansowanych technologii podwozia w branży, Magnetic Ride Control, które jest standardem w modelach Premier i High Country, a dostępne w modelu Z71. Jest to jeden z najszybciej działających systemów amortyzacji w branży, wykorzystujący czujniki do ciągłego „odczytywania” drogi i niemal natychmiastowej zmiany współczynnika tłumienia amortyzatorów. Działa znacznie szybciej niż tradycyjne amortyzatory, co zmniejsza skakanie, przechyły nadwozia oraz wibracje, które mogą często występować w dużym SUV-ie.

Szeroki zakres standardowych i dostępnych technologii bezpieczeństwa

Chevrolet rozszerza kluczowe funkcje bezpieczeństwa i świadomości kierowcy w całkowicie nowym Tahoe i Suburban, z automatycznym hamowaniem awaryjnym dostępnym we wszystkich modelach. Niedawne badanie przeprowadzone przez Uniwersytet w Michigan dotyczące technologii aktywnego bezpieczeństwa wykazało dramatyczne zmniejszenie liczby pewnych rodzajów wypadków w pojazdach wyposażonych w zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, w tym 21-procentowy spadek wypadków z alertem o kolizji z przodu.

Tahoe i Suburban oferują 30 technologii bezpieczeństwa i komfortu, z których niektóre obejmują:

System zabezpieczeń z boczną poduszką powietrzną zamontowaną w siedzeniu kierowcy oraz systemem wykrywania pasażera
HD Kamera tylna
Automatyczne hamowanie awaryjne
Alert kolizji z przodu
Wskaźnik odległości do pojazdu przed nami
Hamowanie pieszych z przodu
Asystent parkowania z tyłu
Automatyczna kontrola świateł IntelliBeam
Wskazówki dotyczące zaczepu dla holowania
Dostępne technologie obejmują nowy system HD Surround Vision, nowy alert o pieszych na tylnej strefie, alert zmiany pasa z ostrzeżeniem o martwej strefie z ulepszeniami dla holowania, asystent utrzymania pasa ruchu z ostrzeżeniem o opuszczaniu pasa, asystent parkowania z przodu i z tyłu oraz wyświetlacz Head-Up.

Bezprecedensowa łączność i konfigurowalność

Wnętrza całkowicie nowych Tahoe i Suburban mają większe wyświetlacze, więcej opcji łączności oraz nowy system multimedialny dla pasażerów tylnych, zaprojektowany w celu zapewnienia zadowolenia nawet najbardziej technologicznie zaawansowanym członkom rodziny podczas podróży.

System multimedialny Chevroleta stanowi centrum dowodzenia i przewyższa głównych konkurentów dzięki dużemu, 10-calowemu kolorowemu ekranowi dotykowemu. Jest to jeden z pięciu podłączonych i konfigurowalnych ekranów oferowanych w nowo zaprojektowanych SUV-ach:

System multimedialny Chevroleta z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym jest standardem
8-calowy ekran konfigurowalny jest standardem w modelach Premier i High Country; 4,2-calowy ekran informacyjny dla kierowcy jest standardem w modelach LS, LT, RST i Z71
Wyświetlacz Head-Up o przekątnej 15 cali, który nie jest oferowany przez konkurencję, z kolorowym wyświetlaczem 3 x 7 cali jest standardem w High Country i dostępny w Premier
Dostępny pakiet multimedialny dla pasażerów tylnych obejmuje podwójne 12,6-calowe ekrany LCD
Nowy system multimedialny dla pasażerów tylnych w Tahoe i Suburban będzie najnowocześniejszy i najbardziej funkcjonalny w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Oprócz 12,6-calowej wielkości, tylne ekrany są usytuowane w sposób optymalny dla pasażerów drugiego i trzeciego rzędu. Każdy ekran tylny oferuje niezależne połączenia, dzięki czemu pasażerowie mogą oglądać różne treści na każdym z ekranów. Dodatkowo, pasażerowie tylni mogą dzielić się treściami z jednego ekranu na drugi, lustrzanie przesyłać treści z telefonu z systemem Android na ekran oraz „wysyłać” punkty zainteresowania nawigacji, takie jak propozycje restauracji czy miejsca przystanków do centralnego ekranu multimedialnego z przodu.

Nowe Tahoe i Suburban posiadają również wbudowany hotspot Wi-Fi® z dostępnymi danymi 4G LTE (3GB lub 1-miesięczny okres próbny, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze), obsługują Apple CarPlay oraz Android Auto, a także wiele portów USB do ładowania, a we wszystkich modelach z wyjątkiem LS także bezprzewodowe ładowanie z chłodzeniem.

Cyfrowa platforma dla dzisiejszych technologii i wyzwań jutra

Wyższy poziom technologii w Tahoe i Suburban jest możliwy dzięki całkowicie nowej cyfrowej platformie pojazdu. Ten system nowej generacji ma pięciokrotnie większą moc przetwarzania danych niż system w obecnych modelach. Nie tylko napędza nowe technologie z niesamowitą prędkością, ale jest również zaprojektowany do monitorowania stanu pojazdu oraz obsługi aktualizacji przez sieć – z wystarczającą przepustowością, aby dodać przyszłe technologie jeszcze niedostępne.

Nowa platforma cyfrowa zawiera również czołowe zabezpieczenia w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Większe, odważniejsze proporcje

Projektanci Chevroleta stworzyli zupełnie nowy wygląd Tahoe i Suburban, z bardziej wyrazistym staniem i proporcjami. Sześć wyrazistych modeli podwaja ofertę wersji w 2021 roku Tahoe i Suburban, dając klientom większy wybór i umożliwiając projektantom eksplorację różnych charakterów w ofercie. Każda wersja ma bardziej dynamiczny wygląd, co jest możliwe dzięki nowej architekturze.

„Dłuższe proporcje pozwoliły nam dodać więcej wyrafinowania i detali na powierzchni,” powiedział Phil Zak, dyrektor ds. projektowania w Chevrolecie. „Projekt opiera się na tym, co pokolenia właścicieli znały i kochały w Tahoe i Suburban, i daje im więcej, z pewnymi, odważnymi postawami, które pozostają uspokajająco znajome, ale z większymi detalami niż kiedykolwiek wcześniej.”

Całkowicie nowoczesne wnętrze zostało zaprojektowane w szczególności z myślą o wykorzystaniu przestrzeni i technologii w klasie, z misją stworzenia idealnego środowiska do podróży. Wnętrze jest jaśniejsze dzięki większym powierzchniom szklanym – w tym dostępnym panoramicznym dachu oraz technologiom wyświetlacza wiodącymi w klasie – oraz bardziej wyrafinowane dzięki użyciu materiałów premium.

Dodatkowe punkty projektowe obejmują:

Standardowe lampy LED i tylne lampy LED
Aktywne przesłony grilla, które zamykają się w określonych momentach na autostradzie, aby poprawić aerodynamikę
Podwójny wydech w modelach Premier i High Country (w wersji z silnikiem benzynowym)
Dziewięć kolorów nadwozia, w tym trzy zupełnie nowe kolory: Empire Beige Metallic, Cherry Bomb Tintcoat oraz Darkmoon Blue Metallic (niektóre wybory kolorystyczne będą opcjami premium)
Standardowe 18-calowe koła w modelach LS i LT; 20-calowe polerowane aluminiowe koła w modelu Premier, 20-calowe koła z oponami terenowymi w modelu Z71; oraz 22-calowe koła w modelach RST i High Country
Klienci mają większy wybór dzięki sześciu poziomom wyposażenia Tahoe i Suburban, więcej niż jakikolwiek konkurencyjny SUV. Standardowe modele LS i LT stanowią podstawę oferty, w której dodatkowe wersje oferują nie tylko więcej funkcji, ale także różne osobowości, w tym:

RST: Nieprzerwana silna reakcja ze strony nabywców Chevroleta skłoniła projektantów do jeszcze większego podkreślenia charakteru inspirowanego ulicą w modelu RST. Unikalny przód zawiera czarną, lodową wykończenie na grillu, podczas gdy wnętrze obejmuje siedzenia specyficzne dla RST z kontrastującymi szwami. Modele RST zawierają wszystkie elementy LT, plus czarne i czarnocromowe akcenty zewnętrzne, 22-calowe koła i inne.
Z71: Legendarny model terenowy Chevroleta Z71 był kluczowym czynnikiem w projektowaniu nowych SUV-ów, zarówno pod względem wyglądu, jak i możliwości. Z71 teraz zawiera więcej unikalnych cech wizualnych i wydajnościowych niż kiedykolwiek wcześniej. Przód Z71 nie tylko sygnalizuje solidność, ale ma również wyższy kąt podejścia, co ułatwia zdolności terenowe. Napęd na cztery koła jest standardowy i obejmuje dwustopniową skrzynię rozdzielczą oraz kontrolę zjazdu, a także 20-calowe koła, opony terenowe, osłonę przednią oraz czerwone haki holownicze. Z71 ma czarne i czarnocromowe akcenty zewnętrzne.
Premier: Skupiając się na premium wyposażeniu i technologii, Premier dodaje funkcje takie jak Magnetic Ride Control, nawigacja, 8-calowy konfigurowalny klaster zegarów, premium system audio Bose z 10 głośnikami, 12-stopniowo regulowane wentylowane i perforowane fotele przednie, elektryczne zwalnianie obu rzędów tylnych siedzeń, podgrzewana kierownica, fotele sygnalizacyjne, alert zmiany pasa ze złożonym ostrzeżeniem o martwej strefie, alert o ruchu poprzecznym z tyłu, asystent utrzymania pasa ruchu z ostrzeżeniem o opuszczaniu pasa, asystent parkowania z przodu i z tyłu oraz 20-calowe koła.
High Country: Nowy model Tahoe i Suburban to najlepsza wersja Chevroleta, dostosowana do premium funkcji. Projekt charakteryzuje się unikalną kratką z brązowymi akcentami i oznaczeniem High Country. Wnętrze obejmuje płyty progowe High Country, hafty na siedzeniach oraz rozszerzone opcje kolorystyczne i wykończeniowe. Wysokiej klasy model posiada silnik 6.2L V-8 z Magnetic Ride Control, 22-calowe koła z chromowanymi wstawkami oraz dodaje ostrzeżenie o pieszych z tyłu, wyświetlacz Head-Up, HD Surround Vision oraz lusterko tylnie z kamerą. Zawieszenie Air Ride Adaptive oraz aktywny tempomat są dostępne.
Nadchodzi w połowie 2020 roku z Arlington w Teksasie

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.