Chevrolet Tahoe zadebiutował po raz pierwszy w 1995 roku i początkowo nazywał się S10-Blazer, później po prostu Blazer, a następnie przemianowano go na Tahoe. Obecnie jest to najlepiej sprzedający się duży SUV w Stanach Zjednoczonych, zajmujący ponad 25 procent rynku, i to nie bez powodu: jest przestronny, komfortowy i idealny na długie podróże.
Nowy Tahoe napędzany jest przez trzy silniki. Silnik Diesla ma pojemność 3,0 litra i moc 277 KM, podczas gdy wersje benzynowe mają pojemność 5,3 litra (355 KM) oraz 6,2 litra (ogromne 420 KM) (system paliwowy wersji benzynowych to Turbocharged Direct Injection).
Pod względem technicznym, Tahoe jest prawie identyczny z modelem Suburban, z tym że Tahoe jest większy i oferuje więcej miejsca do przechowywania. Auto wyposażone jest w nowoczesne technologie łączności, takie jak hotspot Wi-Fi, Apple CarPlay, Android Auto, porty USB do ładowania i ładowanie bezprzewodowe. Ponadto, oferuje nowe technologie, takie jak HD Surround Vision i ostrzeżenie o pieszych z tyłu. Cadillac Tahoe wykorzystuje niezależne zawieszenie pneumatyczne z tyłu, co obniża pojazd o 4 cale, pozwalając na bezpieczne i płynne reagowanie na trudne tereny.
Z tyłu zmodernizowano tylne drzwi, lampy tylne i zderzak, co nadaje mu bardziej zdecydowanej sylwetki, a wnętrze oferuje o 40 procent więcej miejsca na nogi w trzecim rzędzie oraz o 66 procent większą objętość bagażnika za trzecim rzędem.
Legendarny przewoźnik ludzi i ładunków marki Chevrolet wkracza w nowy rozdział dzięki wprowadzeniu całkowicie nowego modelu 2021 Chevrolet Tahoe i Suburban. Oba modele zostały zaprojektowane na nowo, by stać się idealnymi SUV-ami – oferując największą przestrzeń wewnętrzną w tej klasie SUV-ów, unikalne technologie i funkcje oraz najlepsze wrażenia z jazdy w segmencie pełnowymiarowym.
„Nie ma pojazdów takich jak Tahoe i Suburban – które występowały w hollywoodzkich filmach, przewoziły bohaterów wojennych i światowych przywódców, oraz pomagały tworzyć niezliczone rodzinne wspomnienia,” powiedział Barry Engle, wiceprezydent wykonawczy i prezydent General Motors North America. „Wzięliśmy to, co ludzie uwielbiają w tych pionierskich SUV-ach i uczyniliśmy je jeszcze lepszymi – dodając więcej miejsca dla pasażerów i ładunków, bardziej zaawansowaną technologię oraz niezrównane wrażenia z jazdy.”
To osiągnięto dzięki całkowitej transformacji pełnowymiarowych SUV-ów Chevroleta, łącząc najsilniejsze aspekty nowej architektury pikapów pełnowymiarowych z całkowicie nowymi systemami dostosowanymi do potrzeb współczesnych kierowców i pasażerów SUV-ów. Zmiany te skutkują:
Wiodącą w klasie przestrzenią wewnętrzną:
O 66% więcej miejsca na bagaż za trzecim rzędem w modelu Tahoe oraz o 19% większa maksymalna przestrzeń bagażowa za pierwszym rzędem w modelu Suburban – oba modele są liderami w swoich klasach.
Dodatkowe dziesięć cali (254 mm) miejsca na nogi w trzecim rzędzie w modelu Tahoe.
Dramatycznie poprawione wrażenia z jazdy:
Najbardziej zaawansowane zawieszenie w segmencie, z niezależnym tylnym zawieszeniem w połączeniu z dostępną technologią Magnetic Ride Control oraz pierwszym w klasie Adaptive Air Ride Suspension.
Nowe Adaptive Air Ride Suspension oferuje poziomowanie obciążenia na wszystkich czterech rogach pojazdu oraz do 4 cali (102 mm) regulacji wysokości jazdy.
Całkowicie nowy wnętrze SUV-a z pięcioma wyświetlaczami:
Standardowy kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 10 cali (254 mm), największy w swojej klasie.
Dostępny 8-calowy (203 mm) kolorowy zespół wskaźników.
Dostępny 15-calowy (381 mm) wyświetlacz Head-Up, którego żaden konkurent nie oferuje.
Dostępne dwa 12.6-calowe (320 mm) kolorowe wyświetlacze LCD dla pasażerów tylnych, będące częścią najnowocześniejszego systemu multimedialnego na tylnych siedzeniach.
Trzydzieści funkcji bezpieczeństwa i udogodnień dla kierowcy, w tym standardowe automatyczne hamowanie awaryjne oraz nowe funkcje, takie jak HD Surround Vision¹ i alert dla pieszych z tyłu.
Technologie optymalizujące wydajność i efektywność, w tym:
Całkowicie nowy silnik 3.0L Duramax turbo-diesel, zapewniający niespotykaną kombinację wydajności, osiągów i efektywności.
Zaktualizowane silniki V-8 z Dynamic Fuel Management, w tym dostępny silnik 6.2L V-8 oferujący najlepsze w swojej klasie 420 koni mechanicznych.
Standardowa 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów dla wszystkich silników z elektryczną zmianą biegów.
Najlepsze w swojej klasie dziewięć widoków z kamer oraz nowe funkcje holowania zaprojektowane, aby poprawić komfort i pewność kierowcy, w tym profile przyczep, monitoring ciśnienia/temperatury opon przyczepy oraz alert dla martwego pola podczas holowania.
„W obliczu rosnącej liczby SUV-ów na rynku, wiedzieliśmy, że całkowicie nowe Tahoe i Suburban muszą osiągnąć wyższy poziom,” powiedział Tim Herrick, wiceprezydent ds. globalnych programów produktowych. „Przekształciliśmy Tahoe i Suburban, aby zaoferować nowe technologie i funkcje oraz dostarczyć lepsze wrażenia z jazdy, a jednocześnie pozostać wiernymi uniwersalności i zdolności, które zyskały zaufanie pokoleń.”
2021 Tahoe i Suburban trafią do sprzedaży w połowie 2020 roku w Ameryce Północnej, dołączając do nowych modeli Silverado i Silverado HD, aby w ciągu 24 miesięcy całkowicie przeprojektować gamę pełnowymiarowych pikapów i SUV-ów Chevroleta.
Idealne SUV-y zbudowane na zupełnie nowej platformie
Zmiany w całkowicie nowym Tahoe i Suburban rozpoczęły się od nowej architektury, która posiada niezależne tylne zawieszenie i dłuższy rozstaw osi. Nowa architektura skupia się na poprawie kluczowych aspektów, które są istotne dla klientów SUV-ów pełnowymiarowych, takich jak komfort pasażerów, pojemność bagażowa, dynamika jazdy i proporcje zewnętrzne.
Dłuższy rozstaw osi i nowe systemy podwozia zapewniają większy komfort jazdy, szczególnie na nierównych nawierzchniach i w terenie, z poprawioną zwrotnością. Podłogi ładunkowe pojazdów są znacznie niższe, co zapewnia bardziej naturalną pozycję siedzącą oraz imponujący przyrost 10 cali (254 mm) miejsca na nogi w trzecim rzędzie, znacząco zwiększając przestrzeń bagażową.
Tahoe: Lider zwiększa przestrzeń bagażową o 66%
Już teraz najlepiej sprzedający się w Ameryce pełnowymiarowy SUV, który stanowi ponad 25% segmentu, przeprojektowane, piątej generacji 2021 Tahoe oferuje znacznie więcej przestrzeni użytkowej. Dzięki zwiększeniu rozstawu osi o 4,9 cala (125 mm) i wydłużeniu całkowitej długości o 6,7 cala (169 mm) w porównaniu do obecnego modelu, Tahoe oferuje o 40% więcej miejsca na nogi w trzecim rzędzie oraz o 66% większą objętość ładunkową za trzecim rzędem. Zyski przestrzenne osiągnięto efektywnie; podczas gdy maksymalna przestrzeń bagażowa wzrasta o 30%, całkowita długość Tahoe wzrosła o mniej niż 4%.
Model 2021 Tahoe oferuje o 25% więcej miejsca na bagaż za trzecim rzędem niż 2020 Ford Expedition (20.9 stopy sześcienne).
Suburban: Legenda rozwija się z jeszcze większą przestrzenią wewnętrzną
Suburban, jako najdłużej produkowany model w historii motoryzacji, istnieje na rynku od 85 lat, ustanowił segment i pozostaje zaufanym partnerem dla klientów potrzebujących maksymalnej przestrzeni. Dzięki zwiększeniu rozstawu osi o 4,1 cala (105 mm) oraz obniżonej podłodze ładunkowej, nowy Suburban oferuje najwięcej miejsca dla pasażerów i bagażu spośród wszystkich SUV-ów. Przestrzeń na nogi wzrasta zarówno dla pasażerów drugiego, jak i trzeciego rzędu, a maksymalna objętość bagażowa wzrasta o 19%, podczas gdy całkowita długość Suburbana wzrasta o mniej niż 1%.
Po raz pierwszy, siedzenia drugiego rzędu w modelach Tahoe i Suburban mogą przesuwać się, regulując o około 10 cali (254 mm) do przodu lub do tyłu. Siedzenia w obu rzędach łatwiej się składają, a podłoga ładunkowa jest teraz zarówno bardziej płaska, jak i niższa niż w poprzednich modelach – co ułatwia załadunek i wyładunek. Otwarcia drzwi tylnych w Tahoe są również większe dzięki zwiększonemu rozstawowi osi.
Brak kompromisów w wydajności
2021 Tahoe i Suburban napędzane są silnikami V-8, które należą do najbardziej zaawansowanych w historii Chevroleta, a także całkowicie nowym silnikiem Duramax turbo-diesel. Wszystkie są powiązane z nową 10-biegową automatyczną skrzynią biegów z elektryczną kontrolą zmiany biegów.
Silnik 5.3L V-8 o mocy 355 koni mechanicznych (265 kW) jest standardem w modelach LS, LT, Z71, RST i Premier; a silnik 6.2L V-8 o mocy 420 koni mechanicznych (313 kW) jest standardem w modelu High Country. Oba silniki wyposażone są w innowacyjną technologię Dynamic Fuel Management, oferującą ponad 12 trybów dezaktywacji cylindrów, które mają na celu optymalizację efektywności silnika w szerokim zakresie warunków jazdy, w tym podczas holowania przyczepy. Silniki te są także wyposażone w technologię automatycznego wyłączania/uruchamiania, bezpośredni wtrysk oraz zmienny zapłon, co przyczynia się do równowagi pomiędzy osiągami a efektywnością.
Opcjonalny silnik Duramax 3.0L o sześciu cylindrach w linii dostępny jest we wszystkich modelach z wyjątkiem Z71. To nowoczesny silnik zaprojektowany specjalnie do zastosowań pełnowymiarowych w pikapach i SUV-ach, gdzie moment obrotowy ma kluczowe znaczenie dla pewnej, na żądanie mocy oraz zdolności holowania. Silnik Duramax ma moc 277 koni mechanicznych (207 kW) oraz imponującą wartość momentu obrotowego wynoszącą 460 lb-ft (623 Nm). Żaden konkurent w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów nie oferuje silnika diesla. Oczekuje się, że nowy SUV osiągnie jedne z najwyższych ocen efektywności paliwowej w klasie.
Wysoce trwałe materiały tworzą krytyczne komponenty silnika 3.0L Duramax, w tym stalowe wkłady cylindrów w aluminiowym bloku silnika, współczesny wał korbowy oraz połączenia, a także mieszane tłoki silikonowo-aluminiowe zapewniające większą odporność na wysoką temperaturę i mniejsze rozszerzanie.
Ponieważ holowanie jest ważne dla wielu klientów SUV-ów pełnowymiarowych, nowe Tahoe i Suburban wprowadzają nowe technologie holownicze wprowadzone przez pikapy Silverado. Dostępny jest pakiet Max Trailering, który obejmuje wysokowydajny chłodnic, wentylator chłodzący, zintegrowany kontroler hamulca przyczepy, funkcję Hitch Guidance z widokiem na zaczep oraz aplikację do holowania Chevrolet. Kierowcy Tahoe i Suburban będą mieli do dyspozycji do dziewięciu widoków z kamer – więcej niż jakikolwiek konkurencyjny pełnowymiarowy SUV.
Oferowane funkcje mają na celu poprawę doświadczenia związanego z holowaniem, ułatwiając zaczepianie przyczepy przy użyciu wskazówek z tylnej kamery, co zwiększa pewność podczas holowania. Dodatkowe funkcje obejmują aplikację do holowania z profilami przyczep, monitoring ciśnienia i temperatury opon przyczepy oraz alert dla martwego pola podczas holowania.
Tahoe i Suburban będą miały pierwszy w branży etykietę holowniczą Chevroleta, która znajduje się na słupku drzwi po stronie kierowcy. Etykieta ta dostarcza klientom informacji niezbędnych do obliczenia dokładnych możliwości ich pojazdu.
Najbardziej zaawansowane dostępne zawieszenie w klasie
Aby poprawić wrażenia z jazdy, inżynierowie 2021 Tahoe i Suburban opracowali całkowicie nową ramę, która integruje dłuższe rozstawy osi i niezależne tylne zawieszenie z wieloma ogniwami. Dodatkowo, całkowicie nowe modele oferują zarówno system Air Ride Adaptive Suspension, jak i Magnetic Ride Control – nie oferowane przez żadnego konkurenta – zapewniając jeszcze lepszą kontrolę nad karoserią.
„Uważam, że najbardziej imponującym aspektem całkowicie nowych Tahoe i Suburban jest to, jak dobrze radzą sobie na drodze,” powiedział Herrick. „Mimo że są duże, oferują responsywną, budzącą zaufanie obsługę, która zmieni oczekiwania dotyczące wrażeń z jazdy w pełnowymiarowym SUV-ie.”
Niezależne tylne zawieszenie z wieloma ogniwami zasadniczo transformuje dynamikę jazdy Tahoe i Suburban, pozwalając każdemu tylnemu kołu na osobne radzenie sobie z warunkami drogowymi, co znacząco poprawia jakość jazdy, responsywność kierownicy i ogólną kontrolę kierowcy w porównaniu do wcześniejszego projektu z osią sztywną.
Nowe tylne zawieszenie z wieloma ogniwami Tahoe i Suburban, które składa się z trzech ramion bocznych, dużego ramienia podłużnego, sprężyn spiralnych oraz solidnego stabilizatora, oferuje wyrafinowanie jazdy oraz właściwości izolacyjne typowe dla mniejszych pojazdów, ale dostosowane do superiornych wymagań dotyczących zdolności pełnowymiarowych SUV-ów.
Air Ride Adaptive Suspension jest dostępne w modelach High Country i Z71 i zapewnia automatyczne poziomowanie obciążenia oraz regulację wysokości jazdy. Wysokość jazdy można regulować o do 4 cali (101 mm). W trakcie jazdy po autostradzie system automatycznie obniża wysokość o ¾ cala (19 mm), aby poprawić aerodynamikę i efektywność paliwową. Użytkownik może wybrać ustawienie, które obniża zawieszenie o 2 cale (51 mm), aby ułatwić pasażerom wsiadanie i wysiadanie, gdy pojazd jest zaparkowany. Kierowcy mogą również podnieść karoserię, aby zwiększyć prześwit w terenie o 1 cal (25 mm) przy niskich prędkościach w trybie 4WD HI, oraz o dodatkowy 1 cal (25 mm) przy jeszcze niższych prędkościach w trybie 4WD LO.
Tahoe i Suburban wyposażone są w jedną z najbardziej zaawansowanych technologii podwozia w branży, Magnetic Ride Control, która jest standardem w modelach Premier i High Country oraz dostępna w modelu Z71. Jest to jeden z najszybciej reagujących systemów tłumienia w branży, wykorzystujący czujniki do ciągłego „czytania” drogi i niemal natychmiastowej zmiany współczynnika tłumienia amortyzatorów. Reaguje znacznie szybciej niż tradycyjne amortyzatory, aby zredukować odbicia, przechyły nadwozia i wibracje, które często mogą występować w dużych SUV-ach.
Rozszerzona gama standardowych i dostępnych technologii bezpieczeństwa
Chevrolet rozszerza kluczowe funkcje bezpieczeństwa i zwiększającej świadomości kierowców w całkowicie nowych Tahoe i Suburban, wprowadzając automatyczne hamowanie awaryjne jako standard w wszystkich modelach. Niedawne badanie przeprowadzone przez Uniwersytet Michigan Institute of Transportation Research analizowało skuteczność aktywnych technologii bezpieczeństwa, pokazując dramatyczne zmniejszenie niektórych rodzajów wypadków w pojazdach wyposażonych w zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, w tym 21% redukcji wypadków z ostrzeżeniem o zderzeniu czołowym.
Tahoe i Suburban posiadają 30 technologii bezpieczeństwa i udogodnień dla kierowcy, w tym:
System ochrony z boczną poduszką powietrzną zamontowaną w siedzisku kierowcy i systemem wykrywania pasażera
HD Kamera tylna
Automatyczne hamowanie awaryjne
Ostrzeżenie o zderzeniu czołowym
Wskaźnik odległości do pojazdu
Hamowanie dla pieszych z przodu
Asystent parkowania z tyłu
Automatyczna kontrola świateł IntelliBeam
Guidowanie przy haku do holowania
Dostępne technologie obejmują nowy system HD Surround Vision, nowy alert dla pieszych z tyłu, alert przy zmianie pasa ruchu z alertem dla martwego pola z udoskonaleniami do holowania, asystent utrzymania pasa ruchu z ostrzeżeniem o opuszczeniu pasa, asystenta parkowania z przodu i z tyłu oraz wyświetlacz Head-Up.
Bezprecedensowa łączność i konfigurowalność
Wnętrze całkowicie nowych Tahoe i Suburban ma większe wyświetlacze, więcej opcji łączności oraz nowy system multimedialny dla pasażerów tylnych, zaprojektowany tak, aby nawet najbardziej technologicznie zaawansowani członkowie rodziny byli zadowoleni podczas podróży.
System infotainment Chevroleta stanowi centralny punkt i prowadzi głównych konkurentów z dużym, kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali. Jest jednym z pięciu połączonych i konfigurowalnych ekranów oferowanych w przeprojektowanych SUV-ach:
System infotainment Chevroleta z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali jest standardem
8-calowy, konfigurowalny kolorowy zespół wskaźników i informacji jest standardem w modelach Premier i High Country; 4.2-calowy kolorowy wyświetlacz informacji dla kierowcy jest standardem w modelach LS, LT, RST i Z71
15-calowy wyświetlacz Head-Up, nie oferowany przez konkurentów, z kolorowym wyświetlaczem o wymiarach 3 x 7 cali jest standardem w modelu High Country i dostępny w modelu Premier
Dostępny pakiet mediów dla pasażerów tylnych obejmuje dwa 12.6-calowe wyświetlacze LCD
Nowy system multimedialny w Tahoe i Suburban będzie najnowocześniejszym i najbardziej zdolnym w segmencie pełnowymiarowych SUV-ów. Oprócz rozmiaru 12.6 cala, tylne wyświetlacze są umieszczone w optymalnej pozycji dla pasażerów drugiego i trzeciego rzędu. Każdy z tylnych ekranów oferuje niezależne połączenia, dzięki czemu pasażerowie mogą oglądać różne treści po obu stronach. Dodatkowo pasażerowie z tyłu mogą dzielić się treściami z jednego ekranu na drugi, odbierać zawartość z telefonu z Androidem na ekran oraz „wysyłać” punkty zainteresowania, takie jak sugestie dotyczące restauracji lub lokalizacje przystanków, do centralnego ekranu infotainment z przodu.
Nowe Tahoe i Suburban oferują również wbudowaną sieć Wi-Fi® Hotspot z dostępnymi danymi 4G LTE (3GB lub 1-miesięczny okres próbny, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze), obsługę Apple CarPlay i Android Auto, wiele portów USB do ładowania oraz, w przypadku wszystkich modeli z wyjątkiem LS, bezprzewodowe ładowanie z chłodzeniem ładowarki.
Cyfrowa platforma dla dzisiejszych technologii i jutrzejszych wyzwań
Wyższy poziom technologii Tahoe i Suburban jest możliwy dzięki całkowicie nowej cyfrowej platformie pojazdu. Ten system nowej generacji ma pięć razy większą moc przetwarzania danych niż system w obecnych modelach. Napędza on nowe technologie z niezwykłą prędkością, a także jest zaprojektowany do monitorowania stanu pojazdu oraz umożliwienia aktualizacji oprogramowania przez internet – z wystarczającą przepustowością, aby dodać przyszłe technologie, które jeszcze nie są oferowane.
Nowa cyfrowa platforma zawiera również wiodące w branży zabezpieczenia przed cyberatakami.
Większe, śmielsze proporcje
Projektanci Chevroletta stworzyli całkowicie nowy wygląd dla Tahoe i Suburban, z odważniejszym staniem i proporcjami. Sześć wyrazistych modeli podwaja ofertę wersji dla 2021 Tahoe i Suburban, dając klientom większy wybór i umożliwiając projektantom odkrywanie charakterów w całej gamie. Każda wersja ma bardziej dynamiczny wygląd, który był możliwy dzięki nowej architekturze.
„Dłuższe proporcje umożliwiły nam dodanie większej finezji i detali powierzchni,” powiedział Phil Zak, dyrektor ds. wzornictwa w Chevrolecie. „Projekt oparty jest na tym, co pokolenia właścicieli znały i kochały w Tahoe i Suburban i oferuje im więcej, z pewnym, odważnym stanem, który pozostaje uspokajająco znajomy, ale z większą szczegółowością niż kiedykolwiek wcześniej.”
Całkowicie nowe wnętrze zostało zaprojektowane z myślą o maksymalizacji przestrzeni i technologii, z celem stworzenia idealnych warunków do podróży. Wnętrze jest jaśniejsze dzięki zwiększonym szklanym powierzchniom – w tym dostępnemu panoramicznemu dachowi oraz technologiom wyświetlania liderującym w klasie – oraz bardziej wyrafinowane dzięki użyciu materiałów premium.
Dodatkowe atrakcje projektowe obejmują:
Standardowe lampy LED i światła tylnie LED
Aktywne żaluzje w przedniej kratce, które zamykają się w określonych warunkach na autostradzie, aby zwiększyć aerodynamikę
Podwójne wydechy w modelach Premier i High Country (z silnikiem benzynowym)
Dziewięć kolorów zewnętrznych, w tym trzy zupełnie nowe kolory: Empire Beige Metallic, Cherry Bomb Tintcoat i Darkmoon Blue Metallic (niektóre wybory kolorów będą opcjami premium)
Standardowe 18-calowe koła w modelach LS i LT; 20-calowe polerowane koła aluminiowe w modelu Premier, 20-calowe koła z oponami terenowymi w modelu Z71; oraz 22-calowe koła w modelach RST i High Country
Klienci mają więcej wyboru dzięki sześciu poziomom wyposażenia dla Tahoe i Suburban, co czyni je bardziej atrakcyjnymi niż jakikolwiek konkurencyjny SUV. Standardowe modele LS oraz wyższe LT stanowią podstawę oferty, a dodatkowe wersje nie tylko oferują więcej funkcji, ale także mają wyraźne charaktery, w tym:
RST: Stale silna reakcja ze strony nabywców Chevy Truck skłoniła projektantów do jeszcze większego podkreślenia ulicznego charakteru RST. Unikalny przód obejmuje wykończenie czarnym lodem na grillu, a wnętrze zawiera fotele specyficzne dla RST z kontrastującym przeszyciem. Modele RST obejmują cały pakiet LT, oraz elementy wykończenia w czerni i czarnym chromie, 22-calowe koła i więcej.
Z71: Legendarny model off-roadowy Z71 Chevroleta był siłą napędową w projektowaniu nowych SUV-ów, zarówno pod względem wyglądu, jak i możliwości. Z71 teraz posiada więcej unikalnych cech wizualnych i wydajnościowych niż kiedykolwiek wcześniej. Przód Z71 nie tylko sygnalizuje wytrzymałość, ale także ma większy kąt podejścia, aby wspierać możliwości off-roadowe. Napęd 4WD jest standardem i obejmuje dwustopniową skrzynię biegów oraz kontrolę zjazdu, a także 20-calowe koła, opony terenowe, przednią osłonę i czerwone uchwyty do holowania. Z71 ma akcenty z czarnego i czarnego chromu.
Premier: Skupiając się na wysokiej klasy wyposażeniu i technologii, model Premier dodaje funkcje takie jak Magnetic Ride Control, nawigacja, 8-calowy, konfigurowalny zespół wskaźników, system audio Bose z 10 głośnikami, 12-kierunkowo regulowane, wentylowane i perforowane fotele przednie, elektryczne zwalnianie siedzeń obu rzędów tylnych, podgrzewana kierownica, fotel Safety Alert, alert zmiany pasa ruchu z alertem dla martwego pola, alert przy tylnym ruchu poprzecznym, asystent utrzymania pasa ruchu z ostrzeżeniem o opuszczeniu pasa, asystent parkowania przodu i tyłu oraz 20-calowe koła.
High Country: Nowość w Tahoe i Suburban to najwyższy model Chevroletta, dostosowany do wysokiej klasy wyposażenia. Projekt charakteryzuje się unikalnym grillem z miedzianymi akcentami i oznaczeniem High Country. Wnętrze zawiera płyty progowe High Country, haft na siedzeniach oraz rozszerzone opcje kolorystyczne i wykończenia. High Country ma silnik 6.2L V-8 z Magnetic Ride Control, 22-calowe koła z chromowanymi wkładkami, oraz dodatkowe funkcje jak alert dla pieszych z tyłu, wyświetlacz Head-Up, HD Surround Vision oraz Lustro Tylne z Kamerą. Air Ride Adaptive Suspension i Adaptive Cruise Control są dostępne.
Nowe modele w sprzedaży w połowie 2020 z Arlington w Teksasie