2022 GMC Sierra AT4X

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2022 GMC Sierra AT4X

Przejdź do galerii zdjęć2022 GMC Sierra AT4X

Po udanym wprowadzeniu wersji AT4 dla modelu Sierra w 2018 roku, GMC poszło o krok dalej i wprowadziło wersję AT4X, która celowała jeszcze wyżej niż jej poprzedniczka.

GMC wyglądało na zdeterminowane, aby zburzyć dominację F150 Raptor w tym segmencie, dlatego starało się zaoferować więcej niż wszystko, co miało do zaoferowania Ford. W ten sposób, z AT4X, amerykański producent dostarczył pojazd, który był ponadprzeciętny nie tylko pod względem możliwości terenowych, ale także oferował luksusowe funkcje, które zwykle nie są dostępne w samochodach terenowych. Istnieje jednak powód, dla którego większość producentów samochodów tego nie oferuje. Wchodzenie z powrotem do kabiny w butach pełnych błota i ubraniach brudnych od warunków atmosferycznych to coś, czego kierowcy woleliby unikać, jeśli mogłoby to uszkodzić tapicerkę.

Ale luksusowość nie oznacza, że tylko wnętrze musi być traktowane z troską. Również zewnętrzna część samochodu przeszła modernizację. Wersja AT4X była dostępna wyłącznie w wersji Crew Cab z krótką lub standardową skrzynią ładunkową z tyłu. Z przodu, w przeciwieństwie do AT4, wersja X miała nową atrapę chłodnicy z szczotkowanym mosiężnym wykończeniem. Mimo to, haki holownicze pozostały czerwone, jak w przypadku jej nie-X siostry. Z tyłu, klapa bagażnika miała osobną składana część, która mogła być używana jako stopień ułatwiający dostęp do skrzyni ładunkowej lub jako ławka, na której ktoś mógł usiąść i obserwować wędkę.

Wnętrze zostało zaprojektowane z inspiracjami z segmentu samochodów luksusowych. Tak więc, krzyżowe przeszycia na bocznych panelach drzwi i skórzane górne sekcje wyglądały jakby pochodziły z modelu Escalade. Dodatkowo, drewniane wykończenia w tych obszarach emanowały luksusem. Dla lepszego komfortu jazdy, AT4X wyposażono w system audio Bose, który przenosił koncertową atmosferę do lasu. Z przodu pasażerowie mogli cieszyć się dużym, 13,4-calowym ekranem dotykowym umieszczonym na górze centralnego panelu, podczas gdy kierowca miał do dyspozycji 12,3-calowy panel instrumentów.

Pod maską, GMC standardowo zainstalowało silnik benzynowy V8 o pojemności 6,2 litra, współpracujący z dziesięcio biegową automatyczną skrzynią biegów. Co dziwne, AT4X był dostępny zarówno w wersji z napędem na tylną oś, jak i w systemie 4×4.

Nowe technologie – w tym Super Cruise z możliwością holowania – w połączeniu z nowymi standardami rzemiosła premium i możliwościami sprawiają, że nowa GMC Sierra 2022 jest najbardziej zaawansowaną i luksusową Sierrą w historii.

W ofercie na czoło wysuwa się nowa wersja Sierra Denali Ultimate, najbardziej zaawansowany i luksusowo wyposażony model Denali, a także najbardziej nowoczesny i luksusowy pickup w swojej klasie. Towarzyszy jej pierwszy w historii Sierra AT4X – nowy szczyt wydajności terenowej premium z poważnymi możliwościami i bezkompromisowym wykończeniem.

„Sierra rozwija się w szybkim tempie, będąc najszybciej rosnącym modelem w segmencie,” powiedział Duncan Aldred, globalny wiceprezydent GMC i Buick. „Z 2022 Sierra, GMC oferuje klientom bardziej zaawansowane technologie, eleganckie wyposażenie oraz zwiększone możliwości w całej gamie Sierry, w tym nowej Sierra Denali Ultimate i AT4X.”

Najważniejsze cechy Sierry

Sierra 2022 charakteryzuje się podwyższonym designem zewnętrznym oraz nowymi, wyrazistymi wnętrzami, z ulepszoną integracją technologii, w tym dużym ekranem dotykowym o przekątnej 13,4 cala z wbudowaną kompatybilnością z Google.

Dodatkowo:

Odnowiona stylistyka zewnętrzna zawiera nowy grill oraz zmieniony kształt reflektorów, a także efektowne animacje oświetleniowe przy zbliżaniu się, uruchamianiu lub oddalaniu się od pojazdu.
Unikalny projekt wnętrza obejmuje deski rozdzielcze z orientacją na kierowcę oraz nową, bardziej funkcjonalną konsolę środkową z elektronicznym precyzyjnym przesunięciem w modelach z przednimi fotelami kubełkowymi.
Nowy, większy ekran dotykowy o przekątnej 13,4 cala został uzupełniony nowym konfigurowalnym cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala oraz wielokolorowym wyświetlaczem Head-Up o przekątnej 15 cali, co daje ponad 40 cali przekątnej cyfrowego wyświetlacza, co jest najlepsze w swojej klasie.
Wcześniej zapowiedziane dla GMC HUMMER EV Pickup 2022 i wprowadzone w 2022 Yukon, Sierra ma wbudowaną obsługę Google.
Wersja Sierra Denali Ultimate oferuje ekskluzywny design i materiały premium, a także technologie, w tym Super Cruise z możliwością holowania i standardowy silnik V-8 o mocy 420 koni mechanicznych, 6.2L.
Nowa wersja AT4X oferująca ekskluzywne wnętrze premium i zaawansowane możliwości terenowe, z takimi funkcjami jak amortyzatory Multimatic DSSV, przednie i tylne e-lockery oraz tryb Terrain z jazdą na jeden pedał, zapewniając jednocześnie doskonałą wygodę na drodze i możliwości holowania.
Nowy silnik turbo o pojemności 2,7L oferuje większą kulturę pracy, wydajność i zwiększone możliwości holowania.

Pierwsza w historii wersja Sierra Denali Ultimate

Pierwsza wersja GMC Sierra Denali Ultimate to najbardziej zaawansowany i luksusowy pickup w swojej klasie, podnosząc popularną sub-markę Denali na jeszcze wyższy poziom luksusu i możliwości.

Unikalne wskazówki stylistyczne na zewnątrz, razem z ekskluzywnymi wykończeniami wnętrza i funkcjami, są wzbogacone o większą ilość standardowego wyposażenia – w tym pierwszą w klasie dostępną Super Cruise do holowania i ekskluzywną kompozytową skrzynię ładunkową CarbonPro, oferującą najlepszą w klasie pojemność ładunkową dla krótkiej skrzyni – aby ustanowić nowy standard dla nabywców premium, którzy pragną się wynagrodzić.

Denali Ultimate wyróżnia się unikalnym grillem w ekskluzywnym chromie Vader oraz ekskluzywnymi 22-calowymi kołami wykończonymi w matowej czerni z obróbką maszynową, chromowanym logo GMC Vader oraz unikalnymi wykończeniami błotników z motywem Mount Denali. Dodatkowo, sześciodrzwiowa klapa MultiPro GMC, zawieszenie Premium Denali z ekskluzywnym Adaptive Ride Control oraz stopnie z elektrycznym wspomaganiem są standardowe.

Wnętrze Denali Ultimate w kolorze Alpine Umber rozbudowuje już luksusową kabinę Denali, z wykończeniem ze skóry pełnoziarnistej oraz wykończeniem z drewna Paldao z otwartymi porami. Ciemne wykończenie drewna tworzy wyjątkowy kolor, a unikalne usłojenie dodaje dbałości o detale.

Dodatkowe elementy obejmują:

Deska rozdzielcza pokryta skórą
Drzwi z pełnoziarnistej skóry z grawerowanymi stalowymi grillem głośników
Pokrywa konsoli ze skóry pełnoziarnistej
Fotele przednie i tylne wykończone pełnoziarnistą skórą z emblematem Denali Ultimate na oparciach foteli przednich
Luksusowy podsufitka z mikrosuede, osłony przeciwsłoneczne oraz wykończenia słupków A i B, a także uchwyty słupków A i B pokryte skórą
Nowe, najlepsze w klasie przednie fotele z 16-kierunkową regulacją i masażem
Nowy 12-głośnikowy system audio Bose® Premium z technologią Center Point z AudioPilot i wooferem Richbass
Standardowe lusterko tylnej kamery z pełnym wyświetlaczem kamery
Standardowy multikolorowy wyświetlacz Head-Up o przekątnej 15 cali
Standardowy elektryczny szyberdach
Na wnętrzu wygrawerowane i wycięte laserowo znajdują się mapy topograficzne szczytu Mount Denali, najwyższego szczytu w Ameryce Północnej. Mapy te można znaleźć wycięte laserowo na otwartym drewnie Paldao na desce rozdzielczej po stronie pasażera, w pełnoziarnistej skórze na przodzie i z tyłu przednich foteli, na tylnym fotelu i panelach drzwiowych, a także na emblematy wentylacyjne błotników.

Jeśli chodzi o napęd, standardowym silnikiem Sierra Denali Ultimate jest silnik GMC o mocy 420 KM, 6.2L V-8, współpracujący z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów z elektronicznym precyzyjnym przesunięciem. Napęd na cztery koła z elektronicznie sterowaną dwubiegową skrzynią przekładniową jest standardowy.

Ulepszona wersja technologii Super Cruise z asystą kierowcy i nie tylko

Super Cruise jest standardem w GMC Sierra Denali Ultimate z trzyletnim abonamentem umożliwiającym korzystanie z tej funkcji i jest dostępny w Sierra Denali. To pierwsza w branży prawdziwa technologia asysty kierowcy z rękami wolnymi na kompatybilnych drogach, która może być używana na ponad 200 000 mil (320 000 km) kompatybilnych dróg w USA i Kanadzie.

Super Cruise z możliwością holowania dodaje do klasy Sierry listę technologii asysty w holowaniu, która obejmuje również do 14 dostępnych widoków kamer, w tym Transparent Trailer, GCW Alert, aplikację do holowania w pojeździe i inne. Nowy alert GCW sygnalizuje, gdy maksymalna waga, którą Sierra może bezpiecznie przewozić, zostanie przekroczona oraz informuje, kiedy pojazd może być przeciążony.

Sierra 2022 oferuje także dodatkowe funkcje bezpieczeństwa i asysty kierowcy z myślą o holowaniu, w tym alert dla martwego pola z bocznym widokiem przyczepy, który uwzględnia długość przyczepy podczas zmiany pasa, oraz ulepszenia w Adaptive Cruise Control, aby umożliwić użycie podczas holowania.

Dodatkowo, GMC Pro Safety jest standardem, obejmującym ostrzeżenie o kolizji z przodu, automatyczne hamowanie awaryjne, hamowanie dla pieszych z przodu, alert zmiany pasa z alertem martwego pola, wskaźnik odległości oraz automatyczne światła drogowe IntelliBeam.

Sierra AT4X: nowy szczyt w premium off-roading

Nowa Sierra AT4X kontynuuje wysiłki GMC w przełamywaniu barier w kategorii premium trucków. Sierra AT4X to zrównoważone połączenie, które zapewnia zaawansowane możliwości terenowe, gdy zajdzie taka potrzeba, bez kompromisów w zakresie komfortu na drodze, technologii, holowania i ładowności, które oczekiwane są od premium pickupa.

Najważniejsze cechy:

Standardowy silnik V-8 6.2L i 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów
Unikalne amortyzatory Multimatic DSSV z zaworami typu spool
Unikalne sprężyny, które w połączeniu z amortyzatorami Multimatic zwiększają maksymalne skoki zawieszenia z przodu i z tyłu o 50 mm i 25 mm, odpowiednio, w porównaniu do standardowego zawieszenia AT4
Dwubiegowa skrzynia rozdzielcza, z możliwością wyboru trybów do różnych warunków terenowych – w tym tryb Terrain, który pozwala na jazdę na jeden pedał
Przednie i tylne blokady różnicowe, zestawienie, które nie jest oferowane przez żadnego innego konkurenta w tej klasie
Specyficzne kalibracje podwozia i zawieszenia do jazdy terenowej
Unikalna, większa stalowa osłona skrzyni rozdzielczej
18-calowe czarne koła z oponami LT265/70R18 Goodyear Wrangler DuraTrac Mud-Terrain
Dostępny zestaw akcesoriów osłony bocznej
Funkcjonalne cechy są uzupełnione unikalnym, luksusowo urządzonym wnętrzem AT4X Obsidian Rush, które łączy możliwości terenowe z komfortem i wygodą. Kabina wykończona jest luksusową skórą, w tym skórą pełnoziarnistą i akcentami ze skóry technicznej, wszystko to podkreślone białym obszyciem i czerwonymi szwami.

Wnętrze zawiera również autentyczne, ciemne akcenty z drewna Vanta, najlepsze w klasie przednie fotele z 16-kierunkową regulacją i masażem, luksusową podsufitkę z mikrosuede, multikolorowy wyświetlacz Head-Up o przekątnej 15 cali, elektryczne przesuwne tylne okno, elektryczny szyberdach, system audio z 12 głośnikami Bose® Premium z technologią Center Point i wiele więcej.

Ładowność AT4X wynosi 1 420 funtów, a jego rating do holowania to 8 900 funtów.

Wysokiej jakości design – wewnątrz i na zewnątrz

Oprócz charakterystycznych cech designu Sierra Denali Ultimate i Sierra AT4X, znaczna część gamy Sierra 2022 została wzbogacona o aktualizacje stylingowe i projektowe, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Główne cechy zewnętrzne obejmują:

Zmieniony przedni zderzak, fascia, grill i wykończenia w każdym modelu
Nowe podwójne projektory LED, a także zmieniona wersja charakterystycznych świateł dziennych GMC w kształcie litery C, nadająca Sierra bardziej odważny, szerszy wygląd
Animowane sekwencje świetlne, które aktywują się przy zbliżaniu się, uruchamianiu lub oddalaniu się od samochodu
Nowe wzory kół w modelach SLT i Denali
Trzy nowe kolory zewnętrzne (dodatkowy koszt): Titanium Rush Metallic, Dynamic Blue Metallic oraz Desert Sand Metallic
Co jeszcze się nie zmieniło w zewnętrznej stylistyce Sierry na 2022, to profesjonalne cechy, które podpierają jej możliwości, w tym pierwsza w branży sześciofunkcyjna klapa MultiPro, dostępna kompozytowa skrzynia ładunkowa CarbonPro, która zapewnia więcej miejsca ładunkowego w krótkiej skrzyni – 63,9 stopy sześciennej – niż jakikolwiek inny konkurent.

Wnętrze, projektanci GMC odróżniają Sierrę od konkurencji, oferując unikalne, nowe wnętrza w modelach SLE, Elevation i SLT, a także unikalne projekty wnętrz premium w wersjach AT4, AT4X, Denali i Denali Ultimate. Pojawiły się także nowe wzory kolorów i przeszyć, z większą ilością materiałów premium w całej kabinie, co jeszcze bardziej podnosi luksusowy wygląd i odczucie Sierry.

Dodatkowe cechy wnętrza obejmują:

Nowy poziomy ekran dotykowy infotainment o przekątnej 13,4 cala (standardowo w wersji SLE i wyższych)
Nowy cyfrowy, konfigurowalny zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala (standardowo w wersji SLE i wyższych)
Nowy projekt konsoli środkowej
Nowe elektroniczne precyzyjne przesunięcie w modelach z przednimi fotelami kubełkowymi (dostępny jest mechanizm kolumnowy w modelach z przednim ławą)
Nowy, dostępny pakiet Elevation Premium, który obejmuje wnętrze wykończone czarną skórą z kubełkowymi siedzeniami, tylne siedzenie z miejscem na przechowywanie, pakiet Sierra Safety Plus, powłokę do skrzyni i wiele więcej
Nowa regulowana elektrycznie kolumna kierownicy jest standardowa w wyższych wersjach
Nowy ekran o przekątnej 13,4 cala, wbudowana obsługa Google i więcej

Centralnym punktem przeprojektowanego wnętrza Sierry 2022 (wersja SLE i wyższe) jest całkowicie nowy i konfigurowalny poziomy ekran dotykowy o przekątnej 13,4 cala, obok cyfrowego, konfigurowalnego zestawu wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Razem zapewniają użytkownikom niesamowite poziomy personalizacji i intuicyjnego zaangażowania, rozpoczynając od momentu, gdy kierowca siądzie za kierownicą, a centrum informacji kierowcy zaczyna działać.

Opcje personalizacji pozwalają klientom priorytetyzować widoki i mieć nawet dwa obszary informacji, aby wyświetlać jednocześnie nawigację i szczegóły dotyczące holowania, na przykład z możliwością priorytetyzacji jednego nad drugim. Klient może też wybierać pełnoekranową nawigację lub rozrywkę czy inne opcje. Wszystko po to, by umożliwić bardziej spersonalizowane doświadczenie, które zwiększa komfort i wygodę.

Dodatkowo, Sierra obsługuje wbudowaną obsługę Google (standardowo we wszystkich wersjach z wyjątkiem Pro), z trzyletnim serwisem w wersjach AT4 i Denali. Dzięki temu wiele ulubionych funkcji telefonu użytkownika jest dostępnych w pojeździe poprzez system infotainment, w tym Google Maps, Google Assistant i Google Play. Z Google Assistant kierowcy mogą korzystać z głosu, aby uzyskać wskazówki, odtwarzać ulubione podcasty, kontrolować funkcje pojazdu i nie tylko, co pozwala kierowcom mieć ręce na kierownicy i oczy na drodze.

Wbudowana obsługa Google jest kompatybilna zarówno z urządzeniami Apple, jak i Android, współpracując z istniejącymi funkcjami łączności, takimi jak bezprzewodowy Apple CarPlay i Android Auto, a także dostępne Amazon Alexa (standardowo w wersji SLE i wyższych).

Dodatkowe technologie Sierry obejmują dostępny multikolorowy wyświetlacz Head-Up o przekątnej 15 cali, który wraz z poziomym ekranem o przekątnej 13,4 cala i cyfrowym zestawem wskaźników o przekątnej 12,3 cala, łącznie daje ponad 40 cali przekątnej dostępnej przestrzeni wyświetlania w nowej Sierrze, co pomaga w zapewnieniu angażującego, konfigurowalnego i kompleksowego doświadczenia podczas jazdy.

Ulepszony silnik turbo o pojemności 2.7L oraz bardziej wydajny silnik turbo-diesel 3.0L Duramax

Sierra 2022 zawiera ulepszony silnik turbo o pojemności 2.7L. Najważniejsze cechy:

Moment obrotowy szacowany na 420 lb-ft (569 Nm) – ponad 20% wzrost w porównaniu do aktualnego silnika
Nowe, bardziej sztywne odlewanie bloku cylindrów uzupełnione o 30% sztywniejszy wał korbowy, co umożliwiło inżynierom poprawę płynności pracy, redukcję hałasu oraz dostosowanie silnika do większej produkcji momentu obrotowego, szczególnie w użytecznym zakresie niskich i średnich obrotów
Wyższe maksymalne oceny holowania wynoszące 9 600 funtów w modelach 2WD i 9 300 funtów w modelach 4WD są osiągane dzięki nowemu 2.7L Turbo
Zmiany w planowaniu przesunięć z automatyczną 8-biegową skrzynią biegów 2.7L Turbo poprawiają jakość pracy i zapewniają szybsze zredukowane przesunięcia, co daje większe wrażenie mocy na żądanie.
Dodatkowe aktualizacje do silników Sierry obejmują ulepszenia w 3.0L Duramax Turbo-Diesel, a także zmiany w podwoziu, które teraz pozwalają na dołączenie max pakietu holowniczego, dzięki czemu 3.0L Duramax, z 277 wiodącymi w klasie końmi mechanicznymi i 460 lb-ft momentu obrotowego, teraz ma maksymalną ocenę holowania wynoszącą 13 200 funtów (Double Cab 2WD z 20-calowymi kołami i Max Trailering Package) – co stanowi poprawę o 4 000 funtów w porównaniu do Sierry 2021. Sierra oferuje również najlepsze w klasie możliwości holowania lekkich modeli diesla 4WD, wynoszące 13 000 funtów.

6.2L V8 VVT DI 10 AT 2WD (426 KM) Short Box

ParametrWartość
CylindryV8
Moc313.3 Kw @ 5600 Rpm
426 Hp @ 5600 Rpm
420 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyDirect High-Pressure Fuel Injection With Dynamic Fuel Management
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24 Galony (90.8 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar oponyLt265/70 R18
Długość232.9 In (5916 Mm)
Szerokość81.2 In (2062 Mm)
Wysokość75.4 In (1915 Mm)
Rozstaw osi157 In (3988 Mm)
Prześwit10.7 In (272 Mm)
Masa własna4978 Lbs (2258 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7101 Lbs (3221 Kg)

6.2L V8 VVT DI 10 AT 2WD (426 KM) Standard Box

ParametrWartość
CylindryV8
Moc313.3 Kw @ 5600 Rpm
426 Hp @ 5600 Rpm
420 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyDirect High-Pressure Fuel Injection With Dynamic Fuel Management
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24 Galony (90.8 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar oponyLt265/70 R18
Długość232.9 In (5916 Mm)
Szerokość81.2 In (2062 Mm)
Wysokość75.4 In (1915 Mm)
Rozstaw osi157 In (3988 Mm)
Prześwit10.7 In (272 Mm)
Masa własna4978 Lbs (2258 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7101 Lbs (3221 Kg)

6.2L V8 VVT DI 10 AT AWD (426 KM) Short Box

ParametrWartość
CylindryV8
Moc313.3 Kw @ 5600 Rpm
426 Hp @ 5600 Rpm
420 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyDirect High-Pressure Fuel Injection With Dynamic Fuel Management
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24 Galony (90.8 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar oponyLt265/70 R18
Długość232.9 In (5916 Mm)
Szerokość81.2 In (2062 Mm)
Wysokość75.4 In (1915 Mm)
Rozstaw osi157 In (3988 Mm)
Prześwit10.7 In (272 Mm)
Masa własna4978 Lbs (2258 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7101 Lbs (3221 Kg)

6.2L V8 VVT DI 10 AT AWD (426 KM) Standard Box

ParametrWartość
CylindryV8
Moc313.3 Kw @ 5600 Rpm
426 Hp @ 5600 Rpm
420 Bhp @ 5600 Rpm
Moment obrotowy460 Lb-Ft @ 4100 Rpm
623 Nm @ 4100 Rpm
Układ paliwowyDirect High-Pressure Fuel Injection With Dynamic Fuel Management
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika24 Galony (90.8 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar oponyLt265/70 R18
Długość232.9 In (5916 Mm)
Szerokość81.2 In (2062 Mm)
Wysokość75.4 In (1915 Mm)
Rozstaw osi157 In (3988 Mm)
Prześwit10.7 In (272 Mm)
Masa własna5020 Lbs (2277 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita7000 Lbs (3175 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.