2022 Jeep Wrangler 4xe

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2022 Jeep Wrangler 4xe

Przejdź do galerii zdjęć2022 Jeep Wrangler 4xe

Jeep dołączył do grona producentów pojazdów elektrycznych, wprowadzając hybrydową wersję 4xe do gamy Wranglera, a rezultaty przerosły oczekiwania zarówno pod względem efektywności paliwowej, jak i osiągów.

Wrangler był być może najmniej podatnym na zmiany pojazdem w ofercie Jeepa, jeśli chodzi o elektryczny napęd. Jego konstrukcja nastawiona na jazdę terenową oraz pomysł na silnik czterocylindrowy pod maską były nietypowe. Mimo to, Jeep musiał podjąć ten krok. Dzięki wsparciu europejskich partnerów stworzono wersję 4xe, która była SUV-em zaprojektowanym do przygód na świeżym powietrzu. Podczas gdy niektórzy patrzyli z podejrzliwością na elektrycznego Wranglera, inni byli entuzjastycznie nastawieni, a 4xe stał się najlepiej sprzedającym się hybrydowym pojazdem plug-in w USA w 2021 roku. Dzięki zintegrowanemu silnikowi elektrycznemu w skrzyni biegów, wytrzymały SUV osiągnął imponujące wyniki na wykresach przyspieszenia. Chociaż kanciasta forma nadwozia nie była najlepszym sojusznikiem w walce z wiatrem, aby osiągnąć lepszą efektywność paliwową, 4xe i tak okazał się bardziej oszczędny niż większość innych Wranglerów, z wyjątkiem sześciobiegowej wersji turbodiesel sprzedawanej w Europie. Jeep nie musiał jednak koncentrować się tylko na efektywności. Musiał również zachować zdolność SUV-a do pokonywania skał oraz brodzenia przez rzeki i błotniste tereny. W rezultacie stworzono solidną ochronę z wokół akumulatora o pojemności 96 ogniw.

Na zewnątrz było kilka różnic między 4xe a jego rodzeństwem. Z przodu Wrangler miał parę niebieskich haków holowniczych, które były unikalne dla tej wersji, w zależności od wyposażenia. Z drugiej strony, nadal dzielił te same wklęsłe okrągłe reflektory z diodami LED do jazdy dziennej, jak reszta modeli. Przednie błotniki miały poziome paski dla świateł parkingowych i kierunkowskazów, dobrze chronione za zderzakiem. Dla wersji Rubicon producent stworzył również unikalną maskę z otworami wentylacyjnymi po bokach centralnego wypuklenia.

Jeep wyprodukował 4xe wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej, oferując trzy poziomy wyposażenia: 4xe, Sahara 4xe i Rubicon 4xe. Wszystkie wersje miały port ładowania z przodu słupka A po stronie kierowcy, a dostępne były również stopnie boczne. Najlepsza wersja 4xe była wyposażona w zestaw 33-calowych opon oraz wyżej zamontowane błotniki, co pozwalało na dłuższy skok zawieszenia. Dodatkowo, zamiast stopni, miała rury do jazdy po skałach, chroniące nadwozie przed kamieniami i innymi trudnymi powierzchniami. Z tyłu, po stronie kierowcy, producent zamontował klapkę na wlew paliwa, którą można otworzyć za pomocą przycisku obok kierowcy. Z tyłu Rubicon 4xe miał również niebieskie haki holownicze, podczas gdy jego mniej wyposażone wersje ich nie miały. Niezależnie od wersji, wszystkie Wranglery były wyposażone w pełnowymiarowe koło zapasowe.

Wnętrze, na pierwszy rzut oka, nie różniło się od innych modeli, ale pojawił się nowy system infotainment, który zawierał specjalne menu dla systemu ładowania i dostarczania energii. Kierowca miał dostęp do trzech przycisków, które umożliwiały przełączanie między trybami jazdy: hybrydowym, całkowicie elektrycznym lub oszczędzającym energię. Ten ostatni służył do utrzymania akumulatora w pełni na później. Jeep stworzył wnętrze wystarczająco komfortowe dla pięciu osób. Akumulator umieszczono pod tylnymi siedzeniami, dzięki czemu przestrzeń bagażowa nie została naruszona. Po złożeniu tylnej kanapy, Wrangler 4xe nie był tak przestronny jak jego niehybrydowe odpowiedniki, ponieważ siedzenia nie mogły być opuszczone do poziomu podłogi bagażnika.

Pod maską Jeep zainstalował turbodoładowany silnik o pojemności dwóch litrów, współpracujący z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów. Wszystkie wersje były wyposażone w dwubiegową skrzynię rozdzielczą. Dla wersji 4xe i Sahara 4xe zastosowano przełożenie 2.71:1 w trybie niskiego biegu, podczas gdy Rubicon 4xe mógł się pochwalić przełożeniem 4:1, co skutkowało całkowitym przełożeniem do jazdy po trudnym terenie wynoszącym 77.2:1 na kole. Ta wersja była również wyposażona w elektroniczne rozłączenie stabilizatora, specyficzne dla Rubicona.

 Marka Jeep® wprowadziła nowego Wranglera 4xe, stanowiącego najnowocześniejszy, najbardziej zaawansowany technologicznie i przyjazny dla środowiska model Wranglera w historii. Modele Jeep Wrangler 4xe będą dostępne w Europie, Chinach i Stanach Zjednoczonych na początku 2021 roku. Modele Jeep Renegade 4xe i Compass 4xe – zaprezentowane w 2019 roku w Genewie – zaczęły pojawiać się w Europie tego lata. Nowe modele Jeep 4xe pojawiają się po wprowadzeniu Jeep Grand Commander PHEV w Chinach w 2019 roku.

Napęd hybrydowy plug-in Wranglera 4xe umożliwia przejechanie do 25 mil w niemal bezszelestny sposób, w trybie elektrycznym, bez emisji, co czyni go idealnym pojazdem do codziennych dojazdów bez obaw o zasięg, a jednocześnie najbardziej zdolnym i ekologicznym Jeepem w terenie – połączonym z otwartą wolnością, którą oferuje tylko Jeep Wrangler.

Jeep w ciągu najbliższych kilku lat planuje wprowadzenie opcji elektryfikacji dla każdego modelu, dążąc do uczynienia z marki lidera technologii premium przyjaznej dla środowiska. Elektryfikowane pojazdy Jeep będą nosić oznaczenie 4xe. Elektryczne modele Jeep będą najwydajniejszymi i najbardziej odpowiedzialnymi pojazdami w historii marki, podnoszącymi osiągi, zdolności 4×4 i zaufanie kierowców na nowy poziom.

„Nasze pojazdy Jeep 4xe będą najwydajniejszymi, odpowiedzialnymi i zdolnymi, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy” – powiedział Christian Meunier, Globalny Prezydent marki Jeep – FCA. „Zobowiązujemy się uczynić Jeepa najecologiczną marką SUV. Elektryfikacja gamy Jeepa umożliwi dojeżdżającym podróżowanie wyłącznie na zasilaniu elektrycznym, zapewniając efektywne i przyjemne doświadczenia na drodze, a także umożliwiając cieszenie się jeszcze większymi możliwościami Jeepa w terenie, niemal w całkowitej ciszy.”

Zaawansowany układ napędowy Wranglera 4xe zapewnia unikalne doświadczenia zarówno na drodze, jak i w terenie dzięki połączeniu dwóch silników elektrycznych, pakietu akumulatorów wysokiego napięcia, zaawansowanemu silnikowi turbo o pojemności 2,0 litra oraz solidnej, 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów TorqueFlite. Najbardziej zaawansowany układ napędowy, jaki kiedykolwiek stworzono dla Wranglera, maksymalizuje efektywność z szacunkowym zużyciem paliwa wynoszącym 50 mil na galon ekwiwalentny (MPGe), eliminując obawy o zasięg i zapewniając działanie wyłącznie elektryczne podczas większości codziennych dojazdów.

Moment obrotowy z silników elektrycznych w hybrydowym układzie napędowym Wranglera 4xe dostarczany jest natychmiast na żądanie kierowcy. Układ napędowy również zapewnia oszczędzające paliwo, płynne, automatyczne uruchamianie i zatrzymywanie silnika.

Jeep od niemal 80 lat dowodzi swojej dominacji w zakresie zdolności 4×4. Pojazdy Jeep były pierwszymi, które wyposażono w automatyczny, pełnoetatowy system napędu na cztery koła, pierwszą skrzynię biegów 4:1 oraz pierwszy elektroniczny system odłączania przedniego stabilizatora. Włączenie elektryfikacji do gamy produktowej to naturalna ewolucja.

Jeep Wrangler 4xe będzie sprzedawany globalnie, z gniazdami do ładowania pojazdów elektrycznych (EV) dostosowanymi do konkretnych regionów. Montowany jest w zakładzie montażowym FCA w Toledo, Ohio.

Zaawansowany układ napędowy Wranglera 4xe łączy silniki elektryczne oraz silnik turbo

Układ napędowy Jeepa Wranglera 4xe integruje dwa silniki elektryczne i 400-woltowy pakiet akumulatorów z oszczędnym, turbodoładowanym silnikiem czterocylindrowym oraz 8-biegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite. Ta konfiguracja maksymalizuje efektywność hybrydowych komponentów napędowych i łączy je z renomowanym układem napędowym Wranglera.

Kluczowe elementy układu napędowego Wranglera 4xe to: 375 koni mechanicznych (280 kW), 470 lb.-ft. (637 N•m) momentu obrotowego i szacunkowe 50 MPGe uzyskiwane z następujących komponentów:

2,0-litrowy turbosprężarkowy I-4
Silnikowy moduł generatora zamontowany na silniku
Moduł generatora zamontowany w skrzyni biegów, zintegrowany z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów (ZF 8P75PH)
400-woltowy, 17-kWh, 96-celowy pakiet akumulatorów litowo-jonowych, chemia niklowo-manganowa-kobaltowa (NMC)
Silnik 2,0-litrowy turbo I-4 należy do rodziny globalnych silników średnich FCA. Ten zaawansowany technicznie silnik z bezpośrednim wtryskiem wykorzystuje turbosprężarkę o niskiej bezwładności w układzie twin-scroll, zamontowaną bezpośrednio w głowicy cylindrów, oraz dedykowany obieg chłodzenia dla turbosprężarki, powietrza dolotowego i przepustnicy w celu zapewnienia wyjątkowej reakcji, wydajności i efektywności paliwowej.

Wysokonapięciowy, chłodzony cieczą moduł generatora zamontowany jest z przodu silnika, zastępując konwencjonalny alternator. Solidny pasek łączy generator z wałem korbowym silnika. Moduł generatora wprawia silnik w ruch, umożliwiając płynne, oszczędzające paliwo uruchamianie i zatrzymywanie, a także generuje energię elektryczną dla pakietu akumulatorów. Wrangler 4xe nie korzysta z konwencjonalnego silnika rozruchowego 12-woltowego. Wrangler 4xe jest wyposażony w akumulator 12-woltowy do zasilania akcesoriów.

Drugi wysokonapięciowy moduł generatora zamontowany jest z przodu obudowy skrzyni biegów, zastępując konwencjonalny przetwornik momentu w automatycznej skrzyni biegów.

Dwa sprzęgła współpracują w zarządzaniu mocą i momentem obrotowym z silnika elektrycznego i silnika. Sprzęgło binarne (włącz/wyłącz) zamontowane jest pomiędzy silnikiem a generatorem. Gdy to sprzęgło jest otwarte, nie ma mechanicznego połączenia pomiędzy silnikiem a generatorem, co umożliwia napędzanie Wranglera 4xe w trybie wyłącznie elektrycznym.

Gdy sprzęgło binarne jest zamknięte, moment obrotowy z silnika 2,0-litrowego i silnika elektrycznego płynie przez automatyczną skrzynię biegów. Zmienna sprzęgło zamontowane za generatorem zarządza połączeniami ze skrzynią biegów w celu poprawy prowadzenia i efektywności.

Pakiet akumulatorów zachowuje przestronność wnętrza

400-woltowy, 17-kWh, 96-celowy pakiet akumulatorów litowo-jonowych Wranglera 4xe wykorzystuje chemię niklowo-manganowo-kobaltową (NMC). Pakiet i sterowniki są zamontowane pod siedzeniem drugiego rzędu, gdzie są chronione przed czynnikami zewnętrznymi. Siedzenie w drugiej linii Wranglera 4xe zostało przeprojektowane, umożliwiając odchylenie dolnej części do przodu w celu uzyskania dostępu do akumulatora.

Umieszczony w aluminiowej obudowie, pakiet jest wyposażony w dedykowany obieg grzewczy i chłodzący, aby utrzymać akumulator w optymalnej temperaturze dla najlepszej wydajności. Obieg kontrolujący temperaturę obejmuje dedykowaną jednostkę grzewczą i chłodnicę, która wykorzystuje czynnik chłodniczy klimatyzacji Wranglera do obniżania temperatury płynu chłodzącego w razie potrzeby.

System hybrydowy Wranglera 4xe zawiera Zintegrowany Podwójny Moduł Ładowania (ICDM), który łączy ładowarkę akumulatorów i konwerter DC/DC w jedną jednostkę, która jest bardziej kompaktowa niż dwa oddzielne komponenty, oraz moduł falownika mocy nowej generacji (PIM), który został zmniejszony pod względem wymiarów. Te komponenty są zamontowane i chronione przed uszkodzeniami w stalowej konstrukcji, umieszczonej poniżej pakietu akumulatorów.

Wszystkie urządzenia elektroniczne o wysokim napięciu, w tym okablowanie pomiędzy pakietem akumulatorów a silnikami elektrycznymi, są uszczelnione i wodoodporne. Jak wszystkie Jeepy z certyfikatem Trail Rated, Wrangler 4xe potrafi pokonywać wodę do 30 cali (76 cm).

Gniazdo ładowania elektrycznego jest wyposażone w klapkę otwierającą/zamykania na przycisk i znajduje się z przodu po lewej stronie nadwozia Wranglera 4xe dla wygodnego parkowania w trybie nosowym w miejscach ładowania. Gniazdo ładowania posiada wskaźniki LED informujące o statusie ładowania. Monitor poziomu naładowania akumulatora LED umieszczony jest na górze panelu przyrządów, co umożliwia łatwe sprawdzenie stanu naładowania akumulatora podczas ładowania.

Tryby E Selec Wranglera 4xe

Kierowca Wranglera 4xe może dostosować hybrydowy układ napędowy, aby najlepiej pasował do każdej podróży, niezależnie od tego, czy chodzi o potrzeby codziennych dojazdów w trybie wyłącznie elektrycznym, noc w mieście, czy ciche odkrywanie natury w terenie.

Hybrydowy układ napędowy Wranglera 4xe ma trzy tryby pracy, znane jako E Selec. Kierowca może wybrać pożądany tryb napędowy za pomocą przycisków umieszczonych na panelu przyrządów, po lewej stronie kierownicy. Bez względu na wybrany tryb, Wrangler 4xe działa jako hybryda, gdy stan naładowania akumulatora zbliża się do minimalnego poziomu.

Hybrydowy: Domyślny tryb łączy moment obrotowy z silnika 2,0-litrowego i silnika elektrycznego. W tym trybie układ napędowy najpierw wykorzysta moc akumulatora, a następnie doda napęd z turbodoładowanego silnika 2,0-litrowego, gdy akumulator osiągnie minimalny poziom naładowania
Elektryczny: Układ napędowy działa wyłącznie na zerowej emisji elektrycznej, aż do momentu osiągnięcia minimalnego naładowania akumulatora lub gdy kierowca poprosi o więcej momentu obrotowego (np. przy pełnym otwarciu przepustnicy), co uruchamia silnik 2,0-litrowy
eSave: Priorytetowo traktuje napęd z silnika 2,0-litrowego, oszczędzając ładunek akumulatora na późniejsze wykorzystanie, na przykład podczas jazdy po szlakach EV lub w obszarach miejskich, gdzie napęd na silnik spalinowy jest ograniczony. Kierowca może również wybierać między trybem oszczędzania akumulatora a ładowaniem akumulatora podczas eSave za pomocą stron Hybrydowych w monitorze Uconnect.
Aby pomóc w optymalizacji korzyści z trybów E Selec, wyświetlacz informacji dla kierowcy Wranglera 4xe oraz ekran dotykowy Uconnect zawierają strony Eco Coaching. Strony Eco Coaching pozwalają właścicielom monitorować przepływ mocy, zobaczyć wpływ hamowania regeneracyjnego, zaplanować czasy ładowania, aby skorzystać z niższych stawek elektrycznych, oraz przeglądać swoje historie jazdy z detalami dotyczącymi zużycia energii elektrycznej i benzyny.

Hamowanie regeneracyjne jest kluczowym elementem ekologicznego równania Wranglera 4xe. Gdy kierowca naciśnie pedał hamulca, kontrola układu napędowego aktywuje maksymalne dostępne hamowanie regeneracyjne, do 0,25 g, z silników elektrycznych, aby spowolnić pojazd, wspomagane tradycyjnymi hamulcami tarczowymi Wranglera. Funkcja hamowania regeneracyjnego wydłuża także okres wymiany klocków hamulcowych.

Z włączonym napędem 4×4, wszystkie cztery koła dostarczają moment obrotowy do hamowania regeneracyjnego, maksymalizując odzyskiwanie energii. Energia elektryczna wytworzona podczas hamowania regeneracyjnego jest przekazywana do pakietu akumulatorów, aby utrzymać lub zwiększyć stan naładowania.

Wrangler 4xe ma również możliwość maksymalizacji produkcji regeneracyjnej energii dzięki funkcji Max Regen, wybieranej przez kierowcę.

Po aktywacji Max Regen, kalibracja hamowania regeneracyjnego staje się bardziej zdecydowana, gdy pojazd nie widzi żadnego wejścia gazu od kierowcy (toczenie). Max Regen może spowolnić Wranglera 4xe szybciej niż standardowe hamowanie regeneracyjne i wygenerować więcej energii dla pakietu akumulatorów. Po wyborze, funkcja Max Regen pozostaje aktywna, dopóki kierowca jej nie dezaktywuje.

Legenda off-road

Dziedzictwo Jeepa Wranglera definiuje jego legendarna zdolność do jazdy w terenie. Wszystkie tryby mocy Wranglera 4xe są dostępne, gdy napęd jest przełączony na 4Lo. Bezdotykowa integracja energii elektrycznej w napędzie 4×4 podnosi Wranglera 4xe na nowe poziomy wydajności terenowej.

Entuzjaści odkryją, że natychmiastowa dostępność momentu obrotowego z silnika elektrycznego Wranglera 4xe zapewnia dokładniejsze i bardziej kontrolowane doświadczenie jazdy podczas wspinaczki i jazdy po trudnym terenie – nie ma potrzeby budować obrotów silnika, aby opony zaczęły się poruszać, co minimalizuje wstrząsy przeniesienia napędu i maksymalizuje kontrolę oraz prędkość.

W trybie EV, Wrangler 4xe porusza się lekko i cicho, oszczędzając paliwo i pozwalając pasażerom skupić się wyłącznie na widokach i dźwiękach natury.

Nowy Jeep Wrangler 4xe dostępny jest w trzech modelach: 4xe, Sahara 4xe i Rubicon 4xe. Modele Wrangler 4xe i Wrangler Sahara 4xe są wyposażone w systemy 4×4 na stałe, przednie i tylne osie Dana 44 nowej generacji oraz są dostosowane do skrzyni biegów Selec-Trac o dwóch biegach z przełożeniem 2.72:1. Intuicyjny system pozwala kierowcy ustawić go i zapomnieć o nim w każdym środowisku.

Dostępny dyferencjał o ograniczonym poślizgu Trac-Lok zapewnia dodatkową przyczepność i zdolności w sytuacjach o niskiej przyczepności, takich jak jazda po piasku, żwirze, śniegu czy lodzie.

Modele Jeep Wrangler Rubicon 4xe są wyposażone w system Rock-Trac 4×4, który obejmuje skrzynię biegów o dwóch biegach z przełożeniem 4:1 w zakresie niskim, pełnoetatowy napęd 4×4, przednie i tylne osie Dana 44 nowej generacji oraz elektryczne blokady przedniego i tylnego dyferencjału Tru-Lok. Jeep Wrangler Rubicon 4xe ma imponujący współczynnik wspinaczki wynoszący 77.2:1, co ułatwia pokonywanie różnych przeszkód. Modele Wrangler Rubicon oferują również lepszą artykulację i całkowity skok zawieszenia dzięki przedniemu osie z elektronicznym odłączaniem stabilizatora. Razem te komponenty przyczyniają się do maksymalnej zdolności terenowej, z którą Wrangler Rubicon jest znany.

Wrangler 4xe zawiera system Selec-Speed Control z kontrolą podjazdu i zjazdu ze wzniesień. Dzięki temu kierowcy mogą kontrolować prędkość pojazdu w górę i w dół stromej, nierównej nawierzchni za pomocą dźwigni zmiany biegów.

Jak każdy Jeep Wrangler, modele Jeep Wrangler 4xe noszą odznakę Trail Rated, która oznacza legendarne możliwości 4×4 wyposażone w:

Osłony podwozia i przednie oraz tylne haki holownicze
Kąt natarcia Wranglera Rubicon 4xe wynoszący 44 stopnie, kąt przełamania 22.5 stopnia, kąt zejścia 35.6 stopnia i prześwit wynoszący 10.8 cala (27.4 cm)
Agresywne, dostępne, 17-calowe felgi terenowe oraz standardowe opony 33 cale na Rubicon 4xe; standardowe felgi 20-calowe w Wranglerze 4xe i Sahara 4xe
Możliwość pokonywania wody do 30 cali (76 cm)
Wszystkie modele 4xe zachowują renomowaną łatwość dostosowania Wranglera z szeroką gamą części Jeep Performance Parts od Mopar, dostępnych w momencie przybycia pojazdu do salonów.

'Electric Blue’ elementy designu wyróżniają Wranglera 4xe

Jeep Wrangler 4xe z 2021 roku zachowuje rzeźbiarską estetykę, która jest odważna i funkcjonalna, z szerokim staniem i trapezoidalnymi nadkolami.

Ekskluzywne treści identyfikują Jeepa Wranglera 4xe jako najbardziej zaawansowanego technologicznie Wranglera w historii. Nowy kolor Electric Blue na przednich i tylnych hakach holowniczych Rubicon wyróżnia się na tle czarnych zderzaków. Unikalny niebieski kolor również podkreśla nazwę Rubicon na masce, emblemat Jeepa i odznakę Trail Rated. Wybrane elementy designu Easter egg również otrzymują odcień Electric Blue. Czarne dekory na masce są obramowane w tym specjalnym kolorze z napisem „4xe”, co pozwala na prześwitywanie koloru nadwozia.

Wewnątrz, Wrangler 4xe Rubicon zawiera unikalne przeszycia Electric Blue na siedzeniach i wykończeniach.

Wrangler 4xe z 2021 roku jest dostępny w 10 kolorach nadwozia: Czarnym, Jasnej Bieli, Czerwonym Firecracker, Metalicznym Kryształowym Granicie, Hella Yella, Hydro Blue (dostępność poźniejsza), Sting-Gray, Snazzberry, Sarge i Metalicznym Billet Silver. Dwa warianty wnętrza Wranglera dostępne są w wersji 4xe: Czarne z tkaniną Heritage Tan oraz Czarne z skórą Dark Saddle.

Jeep Renegade 4xe i Jeep Compass 4xe

Zaprezentowane globalnie w marcu 2019 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, nowe modele Renegade 4xe i Compass 4xe to pierwsze modele Jeepa z technologią hybrydową typu plug-in dostępną w Europie. Ich przybycie świętowano w styczniu premierą ekskluzywnej edycji First Edition – specjalnej edycji uruchomieniowej, która została udostępniona do podglądu dla klientów oraz w przedsprzedaży na dedykowanej stronie internetowej dla wybranych rynków europejskich. Modele Renegade 4xe i Compass 4xe zaczęły przybywać na rynek europejski tego lata. Oba modele Renegade 4xe i Compass 4xe oferują bezkompromisowe rozwiązanie hybrydowe, które integruje niezrównany układ techniczny każdego SUV-a Jeepa i podnosi ich możliwości na nowy poziom poprzez jedne z najnowocześniejszych technologii, które łączą zwiększoną wydajność (do 240 koni mechanicznych), poprawione bezpieczeństwo (napęd na cztery koła zawsze dostępny) oraz minimalny wpływ na środowisko (poniżej 50 g/km CO2 w trybie hybrydowym).

Połączenie turbodoładowanego silnika benzynowego o pojemności 1.3 litra i jednostki elektrycznej zapewnia osiągi i niezwykłą przyjemność z jazdy: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w mniej niż 7,5 sekundy i maksymalna prędkość elektryczna wynosząca 130 km/h, osiągająca 200 km/h w trybie hybrydowym.

Dzięki nowej technologii hybrydowej, Jeep Renegade 4xe i Compass 4xe jeszcze bardziej poprawiają swoje referencyjne zdolności terenowe dzięki większemu momentowi obrotowemu oferowanemu przez połączenie dwóch źródeł zasilania. Dzięki nowej technologii Jeepa 4xe, moment obrotowy do tylnej osi nie jest zapewniany przez wał napędowy, lecz przez dedykowany silnik elektryczny. Umożliwia to oddzielenie dwóch osi i niezależne zarządzanie momentem obrotowym w bardziej efektywny sposób niż w przypadku systemu mechanicznego, dając natychmiastowy elektryczny zastrzyk do tylnych kół w razie potrzeby.

Nowe modele Jeep Renegade 4xe i Jeep Compass 4xe zaczęły przybywać do salonów Jeepa w całej Europie tego lata z pełną ofertą, w tym wersjami Limited, S i Trailhawk, wszystkie z konfiguracją napędu na cztery koła.

Mopar i Jeep Performance Parts wspierają wprowadzenie najbardziej zdolnego, technicznie zaawansowanego, ekologicznego Jeepa Wranglera w historii

Gdy nowy Wrangler 4xe plug-in hybrid z 2021 roku (wymawiane 4byE) dołączy do globalnej gamy elektrycznych pojazdów marki Jeep jeszcze w tym roku, Jeep Performance Parts i Mopar zaoferują szeroki wachlarz fabrycznie zaprojektowanych, testowanych pod kątem jakości części i akcesoriów do najbardziej zdolnego, technicznie zaawansowanego i ekologicznego SUV-a na świecie.

Kompleksowe portfolio ponad 300 produktów Wrangler będzie zawierać ekskluzywne oferty Jeep Performance Parts (JPP), umożliwiające klientom rozszerzenie doświadczeń związanych z prowadzeniem Wranglera zarówno na drodze, jak i w terenie. Niezwykle nowatorski, opracowany przez producenta zestaw podnoszący JPP o wysokości 2 cali został specjalnie zaprojektowany i dostosowany do aplikacji hybrydowej Wranglera 4xe. Dodatkowe produkty będą obejmować felgi zdolne do beadlocków, zderzaki terenowe, oświetlenie LED do jazdy w terenie oraz osłony wstrząsowe, żeby wymienić tylko niektóre. Szczegółowe informacje będą dostępne bliżej terminu premiery.

Dodatkowo, Jeep Performance Parts i Mopar zaoferują 240-woltową ładowarkę do pojazdów elektrycznych (EV) do użytku domowego na Amazon.com oraz usługi jakościowej instalacji, zapewniając klientom szybki i wygodny sposób ładowania ich pojazdów w domu.

2.0L PHEV 8AT (380 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc279.5 Kw @ - Rpm
380 Hp @ - Rpm
375 Bhp @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy Benzyna
Przyspieszenie 0-100 km/h6.4 S
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów8-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity17 Kwh

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.