Peugeot odświeżył drugą generację swojego flagowego modelu, 508, po pięciu latach obecności na rynku, aby zwiększyć sprzedaż tego samochodu.
Francuski producent samochodów należy do grupy Stellantis. Drugą generację modelu 508 zaprezentowano w lutym 2018 roku. W 2023 roku firma wprowadziła zmodernizowaną wersję tej serii. Samochód nie był tylko kolejną średniej wielkości limuzyną na rynku europejskim; to była deklaracja, że Peugeot celuje w klientów z wyższej półki.
Na przodzie pojazdu zamontowano przeprojektowany grill z wzorem 3D, z dwoma pionowymi liniami LED jako światłami do jazdy dziennej. Smukłe reflektory 508 były dostępne z technologią Matrix-LED. Kształt nadwozia w formie czterodrzwiowego coupe pozostał bez zmian. Z tyłu zaktualizowano tylną część nadwozia, dodając przeprojektowane lampy, które miały trzy „kły”.
Wnętrze wyposażono w szeroki 10-calowy ekran dotykowy systemu infotainment. Z przodu wysokie fotele kubełkowe zapewniały odpowiednie wsparcie boczne dla pasażerów, podczas gdy z tyłu kanapa była najbardziej odpowiednia dla dwóch osób. Dzięki długiemu rozstawowi osi było wystarczająco dużo miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu, a środkowy tunel był na tyle krótki, że można było pomieścić trzeciego pasażera na krótkich trasach.
Pod maską, Peugeot wprowadził pojazd z wyborem silników turbo-diesel, benzynowych oraz hybrydowych. Oprócz wersji z sześciobiegową skrzynią ręczną, producent oferował również ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów.
Z nowym modelem 508, dostępnym w wersjach sedan, SW oraz PEUGEOT SPORT ENGINEERED, PEUGEOT prezentuje nowy design swoich luksusowych sylwetek. Przednia część auta jest innowacyjna, dynamiczna i znajduje się tam nowy emblemat marki.
Nowy 508 wprowadza nowoczesność, w pełni integrując motyw grilla w objętości zderzaka.
Te modele wyposażone są w nowy system oświetlenia sygnatury z trzema pazurami z przodu. Są zintegrowane z niezwykle cienkimi lampami Matrix LED, które mają unikalny design i są dostępne we wszystkich wersjach.
Z tyłu, nowe światła LED zawierają sygnaturę 3-pazurów z przewijanymi wskaźnikami.
MATTHIAS HOSSANN, DYREKTOR DESIGNU PEUGEOT: „PEUGEOT wzmacnia swoją technologiczną tożsamość i charakter kota dzięki radykalnemu stylowi nowego 508. Ultra-cienkie lampy i sygnatura 3-pazurów są częścią grilla, który łączy się z zderzakiem, tworząc spektakularny przód”.
W kabinie nowego 508 i 508 SW widać wyraźne przejście w kierunku wyższej klasy, z naciskiem na jakość i nowoczesność materiałów użytych w nowym wykończeniu oraz nowym, uproszczonym systemie zmiany biegów dla lepszego doświadczenia i większej ergonomii.
Na pokładzie nowego 508, PEUGEOT i-Cockpit® oferuje jeszcze więcej technologii! Dzięki nowemu systemowi informacyjno-rozrywkowemu PEUGEOT i-Connect® Advanced z centralnym ekranem o wysokiej rozdzielczości 10 cali, z aplikacją do nawigacji, rozpoznawaniem mowy w naturalnym języku, bezprzewodową łącznością oraz aktualizacjami przez Internet.
EMOCJE
508 to najlepszy przykład PEUGEOT w kontekście przyjemności z jazdy i komfortu, oczywiście uzupełnionych systemami wsparcia kierowcy, które zapewniają bezpieczeństwo i spokój. Należą do nich:
System nocnej wizji, który ostrzega kierowców o zwierzętach, pieszych lub rowerzystach na drodze, zanim pojawią się w zasięgu świateł drogowych,
Półautonomiczne prowadzenie poziomu 2, składające się z adaptacyjnego tempomatu z funkcją Stop and Go oraz asystentem utrzymania pasa,
Kamery HD do asystencji parkowania,
Sterowana zawieszenie z 3 trybami (Normalny, Komfortowy i Sportowy)
DOSKONAŁOŚĆ
Oferta silników napędzających nowego PEUGEOT 508 i 508 SW obejmuje dwie wersje hybrydowe do ładowania, nowe wersje o mocy 180 KM i 225 KM, wersję benzynową o mocy 130 KM oraz wersję diesla o mocy 130 KM. Wszystkie silniki są połączone z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów EAT8.
Sztandarowy model neo-performance, hybrydowa wersja 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ma moc 360 KM i napęd na 4 koła.
PHIL YORK, DYREKTOR MARKETINGU I KOMUNIKACJI PEUGEOT:
„Historia PEUGEOT jest nierozerwalnie związana z motorsportem, a nasza obecność w Mistrzostwach Świata w Wyścigach Długodystansowych (WEC) z modelem PEUGEOT 9X8 jest tego dowodem. Widać, że zasady gry się zmieniły: elektryfikacja, także w świecie wyścigów, stała się symbolem nowoczesności, wydajności i efektywności. Nowy 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED buduje na tych osiągnięciach, jednocześnie modernizując swój design, emblemat i system informacyjny.”
Klienci
Nowe 508 są zgodne z wartościami i potrzebami klientów poszukujących pojazdu o sportowej i dynamicznej sylwetce, oferującego prawdziwe doświadczenie na pokładzie, bez kompromisów w kwestii technologii i łączności. Klienci są coraz bardziej świadomi ekologicznie i poszukują efektywnych silników oraz przyjemności z jazdy. Nowy PEUGEOT 508 SW dodaje praktyczności eleganckiej sylwetce, przyciągając młodszych klientów.
ALLURE: dynamiczna i nowoczesna sylwetka
Nowe 508 nowocześnie zarysowują przednią część, w pełni integrując motyw grilla w objętości zderzaka, z ewoluującymi wzorami i wykorzystaniem koloru nadwozia, aby jeszcze bardziej podkreślić nowy design.
Nowy herb PEUGEOT naturalnie znajduje się w centrum grilla, z wzorem promieniującym na zewnątrz przez tę sygnaturę.
Przednia część ma także mniej warstwowy design, co dodaje nowocześniejszego wyglądu. Belka znika wewnątrz grilla, nadając sylwetce gładszy wygląd.
W wersji 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, grill jest precyzyjny, zmieniając się z błyszczącego na teksturowany czarny, ostry i koci. Sygnatura Kryptonitu z trzema pazurami widnieje na końcu maski.
Technologia Matrix LED, standardowa w całej gamie, optymalizuje design lamp, które są niezwykle cienkie, wspierając koci wygląd, bardziej wyrazisty niż kiedykolwiek wcześniej w PEUGEOT. Te lampy zostały zaprojektowane w jednym kawałku i stanowią technologiczne osiągnięcie, integrując nową sygnaturę DRL z 3 pazurami oraz efektem 3D, który dodaje głębi.
Nowe 508 opierają się na długim rozstawie osi 2,79 m i całkowitej długości 4,75 m (sedan) oraz 4,79 m (SW), przy szerokości 1,86 m przy złożonych lusterkach.
Z boku naturalna witalność nowego 508 i 508 SW jest podkreślona przez nowe aluminiowe koła o nazwie EPHERRA, o średnicy 18 cali i wzorze diamentowym, które łączą design z efektywnością.
Wszystkie aluminiowe koła są wyposażone w centralną część o 5 ramionach z odciskiem herbu PEUGEOT, a nakrętki kół są całkowicie ukryte.
Przednie, boczne i tylne emblematy nowego 508 są bardziej nowoczesne, z nową typografią i kolorem Basalt Grey.
Z tyłu sygnatura świetlna to reinterpretacja tematu trzech pazurów w bardziej poziomej i dynamicznej wersji. Te pełne lampy LED z przewijanymi światłami ostrzegawczymi są standardowe w całej gamie.
Emblemat został zastąpiony ciemnym niebiesko-szarym znakiem „PEUGEOT”, który rozciąga się na całą szerokość centralnego czarnego paska. To przyczynia się do modernizacji i wizualnego poszerzenia tylnej części.
7 kolorów, w tym 3 nowe, będzie dostępnych dla nowego PEUGEOT 508:
Okenite White (nowy kolor),
Eclipse Blue (nowy kolor),
Titanium Grey (nowy kolor),
Selenium Grey (teraz dostępny we wszystkich wersjach),
Artense Grey,
Elixir Red,
Perla Nera Black.
Nowy PEUGEOT 508 i 508 SW będą dostępne w 3 poziomach wyposażenia:
ALLURE
GT
PEUGEOT SPORT ENGINEERED, z ekskluzywnym silnikiem.
EMOCJE za kierownicą: PEUGEOT i-Cockpit®
Wnętrze kabiny, PEUGEOT i-Cockpit® to jedna z najważniejszych cech. Od dekady jest pielęgnowany i modernizowany z każdą nową generacją. Z nowym 508 pozostawia swój ślad, jeśli chodzi o ergonomię, jakość, praktyczność i technologię z nowym systemem informacyjnym, PEUGEOT i-Connect® Advanced.
Kompaktowa kierownica to cecha PEUGEOT i-Cockpit®, która dziesięciokrotnie zwiększa przyjemność z jazdy, oferując unikalną zwinność i precyzję ruchów.
Kierownica ma nowy herb w centrum i zawiera przyciski do systemu multimedialnego (źródła audio, telefon) oraz do regulacji głośności i rozpoznawania głosu.
Umieszczony na poziomie wzroku tuż nad kierownicą, cyfrowy zestaw wskaźników można w pełni dostosować i spersonalizować, z nowymi trybami wyświetlania (na przykład: TomTom Connected Navigation, Radio/Media, Aids Driving, Energy Flow itd.), które można zmieniać bezpośrednio z kierownicy.
W centralnej części deski rozdzielczej znajduje się centralny dotykowy ekran o przekątnej 10 cali, lekko skierowany w stronę kierowcy („ukierunkowany na kierowcę”), co optymalizuje ergonomię jazdy, nie wykluczając pasażera z możliwości korzystania z niego.
Poniżej centralnego ekranu znajdują się eleganckie klawisze fortepianowe, które zapewniają skróty do głównego menu, ustawień klimatyzacji, aplikacji, pomocy w prowadzeniu, telefonu, mediów i ustawień pojazdu.
Konsola centralna ma nowy, smukły design z nowym automatycznym selektorem biegów. Kierowca może jednym dotknięciem wybrać różne tryby 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów EAT8.
W przypadku silników hybrydowych tryb hamulca (B) używany jest do aktywacji hamowania regeneracyjnego. W wersji benzynowej zastępuje go tryb ręczny (M), który umożliwia ręczne wybieranie biegów za pomocą manetek za kierownicą.
Dodatkowo, dostępny jest selektor trybów jazdy, który pozwala kierowcy wybierać różne typy jazdy (Elektryczny, Ekologiczny, Hybrydowy, Normalny, Sportowy i 4WD) w zależności od silnika. Wybrany tryb wpływa również na sztywność kontrolowanego zawieszenia (Normalny, Sportowy i Komfortowy), kiedy to wyposażenie jest dostępne.
EMOCJE połączone: system PEUGEOT i-Connect® Advanced
Nowy 508 oferuje połączone, ergonomiczne doświadczenie, które jest bezproblemowe w codziennym użytkowaniu. Nowy system informacyjny pozwala każdemu kierowcy, zgodnie z jego umiejętnościami i pragnieniami, cieszyć się tym, co najlepsze z obu światów – smartfona i samochodu. Każdy kierowca może definiować i zachować własny wyświetlacz, atmosferę i preferencje ustawień. W systemie można zapisać do ośmiu różnych profili.
Funkcja lustrzana łączy smartfona z systemem informacyjnym bezprzewodowo (technologia Wi-Fi), a jednocześnie można podłączyć dwa telefony przez Bluetooth. Cztery gniazda USB uzupełniają podłączenie urządzeń (dwa USB-C pod podłokietnikiem w rzędzie 1 oraz dwa USB-A w rzędzie 2).
10-calowy centralny ekran o wysokiej rozdzielczości jest w pełni konfigurowalny, z wieloma oknami i widgetami (lub skrótami), które są łatwe w użyciu i odpowiednie jak tablet. Można łatwo przesuwać po menu z lewej do prawej lub w górę i w dół w celu powiadomień, lub za pomocą trzykrotnego dotknięcia palcem, aby przejść do strony głównej. Podobnie jak w smartfonie, łatwo jest wrócić do głównej strony w dowolnym momencie, naciskając klawisz „Home”.
Na górze ekranu, stały baner wyświetla informacje o temperaturze na zewnątrz, klimatyzacji, Położeniu w stronach widgetów, danych o łączności, powiadomieniach i czasie.
PEUGEOT i-Connect Advanced jest wyposażony w potężny i efektywny system nawigacji TomTom®. Aby zapewnić optymalną czytelność, mapa może być wyświetlana na pełnym centralnym ekranie. System jest aktualizowany „over the air”, tj. bezpośrednio przez przesyłanie danych za pomocą sieci telekomunikacyjnych.
Komenda rozpoznawania głosu „OK PEUGEOT” jest codziennym narzędziem zwiększającym bezpieczeństwo i użyteczność, zapewniając dostęp do wszystkich zapytań związanych z funkcjami informacyjnymi.
Aby wspierać użytkowników i odpowiadać na ich pytania, system zawiera również dokumentację pokładową i samouczki.
Technologiczne EMOCJE: systemy wsparcia kierowcy
Na pokładzie nowego PEUGEOT 508 znajduje się kompleksowy zakres systemów wsparcia kierowcy i sprzętu najnowszej generacji, zasilany informacjami zbieranymi przez kilka kamer i liczne radary.
Ułatwia to jazdę, manewry i podróże, zapewniając większe bezpieczeństwo i komfort:
Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop and Go oraz możliwością regulacji odległości między pojazdami
Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o kolizji: wykrywa pieszych i rowerzystów zarówno w dzień, jak i w nocy, od 7 km/h do 140 km/h.
Aktywny system ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu z korekcją toru jazdy.
Alert uwagi kierowcy, który wykrywa osłabienie czujności podczas długich czasów jazdy i przy prędkości powyżej 65 km/h, analizując mikro-ruchy kierownicy.
Rozszerzone rozpoznawanie i wyświetlanie znaków drogowych na cyfrowym zestawie wskaźników: znaki stopu, znaki jednokierunkowe, znaki zakazu wyprzedzania, koniec zakazu wyprzedzania, oprócz typowych znaków ograniczenia prędkości.
System nocnej wizji, który wykrywa żywe istoty (pieszych/zwierzęta) przed pojazdem w nocy lub w ograniczonej widoczności. Zasięg systemu zapewnia wykrycie poza zasięgiem świateł drogowych, z centralnym wyświetlaczem wizji podczerwonej w cyfrowym zestawie wskaźników, umieszczonym bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
Monitorowanie martwego pola.
Kamery asystujące parkowaniu o wysokiej rozdzielczości.
Indeksowanie lusterka przy włączonym biegu wstecznym.
Lampy LED Matrix dla maksymalnego wykorzystania mocy świateł drogowych bez oślepiania poprzedzających lub nadjeżdżających pojazdów.
Sterowane tłumienie z 3 trybami jazdy (Normalny, Sportowy i Komfortowy).
Inne wyposażenie dostępne, aby ułatwić korzystanie z nowych PEUGEOT 508:
Bezkluczowy dostęp,
Dostęp do bagażnika z napędem elektrycznym,
Podgrzewana i odmrażana przednia szyba,
Alarm przeciwwłamaniowy z powiadomieniem o ruchu, z zamkiem martwym,
Szyberdach z zasłoną.
EMOCJE na drodze: przyjemność z jazdy
Nigdy wcześniej przyjemność z jazdy nie była tak obecna w DNA nowego PEUGEOT 508, z wzorowym prowadzeniem, wysokiej jakości komfortem jazdy, doskonałą przyjemnością z jazdy i idealnym prowadzeniem. Efektywnie wykorzystuje technologie i know-how marki:
Platforma zapewniająca doskonałe parametry dynamiczne oraz przyczyniająca się do obniżenia wagi, korzystnego dla konsumpcji, pasywnego bezpieczeństwa i osiągów,
Wzmocniona technika spawania nadwozia z zastosowaniem kleju strukturalnego w celu zwiększenia sztywności i zapewnienia lepszej trwałości,
Filtracja przodu w celu zapewnienia optymalnego komfortu zawieszenia,
Wielowahaczowa tylna oś w połączeniu ze zmiennym i kontrolowanym systemem zawieszenia – z 3 trybami Normalny, Komfortowy i Sportowy,
Ustawienia zawieszenia dostosowane do każdego silnika, aby zapewnić najlepszy poziom komfortu pionowego i zminimalizować nierówności nawierzchni,
Elektryczne wspomaganie kierownicy skalibrowane w celu zapewnienia gładkości/sztywności dla różnych sytuacji prowadzenia i doskonałego prowadzenia.
Promień skrętu wynosi 10,8 m.
Rozmiar opon wynosi od 17 do 20 cali.
W wersji PEUGEOT SPORT ENGINEERED inżynierowie PEUGEOT SPORT dostosowali podwozie z konkretnymi ustawieniami, aby osiągnąć bardzo wysoki poziom komfortu i prowadzenia:
Zmienna amortyzacja optymalizowana z trzema trybami (Komfort/Hybryda/Sport),
Obniżona wysokość zawieszenia, szersze przednie opony o 24 mm i tylne o 12 mm,
Tarcze hamulcowe o średnicy 380 mm z czterotłoczkowymi zaciskami,
Koła o średnicy 20 cali z oponami Michelin© Pilot Sport 4S.
EMOCJE na pokładzie: dobre samopoczucie i komfort
Nowy PEUGEOT 508 oferuje szeroką gamę wyposażenia zaprojektowanego z myślą o pełnym doświadczaniu radości z podróży i mobilności.
Przednie siedzenia są szczególnie komfortowe i otrzymały etykietę AGR (Akcja na rzecz Zdrowych Pleców) od niezależnego niemieckiego stowarzyszenia ekspertów w zakresie ergonomii i zdrowia pleców. Etykieta uznaje zarówno ergonomię, jak i zakres regulacji przednich siedzeń.
Siedzenia mogą być także wyposażone w elektryczne regulacje z dwoma możliwymi ustawieniami pamięci dla kierowcy, a także w pneumatyczny masaż z ośmioma różnymi programami (w tym trzema nowymi) oraz podgrzewanie.
Siedzenia zostały zaprojektowane z myślą o podkreśleniu jakości użytych materiałów, z dwoma nowymi tapicerkami jako standard dla poziomów ALLURE i GT, TEP/Tkanina dla pierwszego poziomu oraz TEP/Alcantara® dla poziomu GT.
Dwie tapicerki z Nappa Leather (Mistral lub Czerwona) są również dostępne na życzenie, z nowym wytłoczonym lwem na przednich zagłówkach.
W poziomie PEUGEOT SPORT ENGINEERED zainstalowano specyficzne wykończenie z dodatkiem nici w kolorze Kryptonitu, co podkreśla także deskę rozdzielczą, podłokietniki i piankowe wkładki konsoli.
Pomiędzy przednimi siedzeniami, konsola centralna rozciąga się do specjalnego miejsca na bezprzewodowe ładowanie telefonu. Reszta konsoli jest w całości poświęcona przechowywaniu i praktyczności, z dwoma dużymi uchwytami na napoje. Pod podłokietnikiem znajdują się dwa gniazda USB C (ładunek/dane) i do 6,4 litra miejsca na przechowywanie.
W rzędzie 2 znajdują się dwa gniazda USB A do ładowania we wszystkich poziomach, z tyłu konsoli centralnej.
Nowe PEUGEOT 508 mają kanapę dwuczęściową (60/40) z fabrycznie zamontowaną szczeliną do przewożenia nart. W PEUGEOT 508 SW znajdują się dwa przyciski do łatwego składania dwóch sekcji. System jest łatwo dostępny z boków bagażnika.
Pojemność bagażnika wynosi:
Dla sedana od 487 do 1537 litrów.
Dla SW od 530 do 1780 litrów.
W codziennym użytkowaniu, przestrzeń bagażnika jest wyposażona w gniazdo 12V na prawej klapie bagażnika, dwa diodowe światła, siatkę i gumkę do przechowywania oraz haki na torby.
Klapa bagażnika jest napędzana elektrycznie, co ułatwia dostęp, gdy ręce są zajęte. Otwiera się automatycznie…
Poprzez zamach nogą pod zderzakiem,
Naciskając przycisk na kluczyku zdalnym,
Naciskając zewnętrzny przycisk klapy bagażnika,
Lub używając przycisku na desce rozdzielczej.
Wewnątrz nowego 508, niebieskie oświetlenie LED na desce rozdzielczej, przednich panelach drzwi i konsoli centralnej zapewnia delikatne światło i przyczynia się do wyrafinowanej atmosfery w samochodzie.
Klimatyzacja wpływa na komfort termiczny pasażerów, a aby zapewnić zdrową atmosferę wewnętrzną, 508 jest wyposażona w system AQS (System Jakości Powietrza), który nieustannie monitoruje jakość powietrza wchodzącego do kabiny i może automatycznie aktywować recykling powietrza.
Opracowany we współpracy z FOCAL®, francuską marką specjalizującą się w audio, system FOCAL® Premium Hi-Fi w nowym PEUGEOT 508 jest efektem kilkuletniej pracy nad wspólnym designem.
Obejmuje 10 głośników z ekskluzywnymi technologiami patentowymi:
4 tweetery TNF z odwróconą kopułką aluminiową,
4 woofery/średnie z membraną Polyglass i zawieszeniem TMD (Tuned Mass Damper) o średnicy 165 mm,
1 kanał centralny Polyglass,
1 subwoofer Power Flower™.
Są one połączone z 12-kanałowym wzmacniaczem o mocy 690W (technologia klasy D wzmacniana).
Zespoły PEUGEOT i FOCAL® wspólnie zaprojektowały dedykowane miejsca dla każdego głośnika, aby zapewnić wszystkim pasażerom całkowite zanurzenie w dźwięku. Na pokładzie scena dźwiękowa jest stabilna i precyzyjna, głosy są wyraźne i szczegółowe, a bas jest głęboki i mocny. Nowy tryb odsłuchu optymalizowany z przodu oferuje pasażerom przednich siedzeń doskonałe doświadczenie.
DOSKONAŁOŚĆ i efektywność: silniki
Dostępne są dwa silniki hybrydowe z napędem na 2 koła:
NOWY PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech o mocy 150 KM (110 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW ze sprzęgłem 8-biegową skrzynią e-EAT8.
PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech o mocy 180 KM (132 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW ze sprzęgłem 8-biegową skrzynią e-EAT8.
Silnik hybrydowy z napędem na 4 koła jest dostępny w wersjach 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, zaprojektowany przez PEUGEOT SPORT:
PLUG-IN HYBRID 4 360 e-EAT8: napęd na 4 koła / z przodu, połączenie silnika PureTech o mocy 200 KM (147 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW ze sprzęgłem 8-biegową skrzynią e-EAT8 / z tyłu, silnik elektryczny o mocy 83 kW i zarządzanie energią z PEUGEOT 9X8.
Akumulator Li-ion hybryd 180, 225 i 360 ma pojemność 12,4 kWh i moc 102 kW. Dostępne są dwa rodzaje ładowarek pokładowych: 3,7 kW ładowarka jednofazowa jako standard oraz 7,4 kW ładowarka jednofazowa (standard w PEUGEOT SPORT ENGINEERED).
Szacunkowe czasy ładowania są następujące:
Z gniazdka Wall Box 7,4 kW (32A) i z 7,4 kW jednofazowej ładowarki pokładowej, pełne ładowanie można zakończyć w 1 godzinę 40 minut.
Z gniazdka wzmocnionego (14A) i z 3,7 kW jednofazowej ładowarki pokładowej, pełne ładowanie można zakończyć w 3h25.
Z standardowego gniazdka (8A) i z jednofazowej ładowarki pokładowej (3,7 kW), pełne ładowanie trwa około 7,05 godzin.
Również dostępne są trzy silniki spalinowe:
PureTech 130 EAT8: silnik benzynowy 3-cylindrowy o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów EAT8 oraz systemem Stop & Start.
BlueHdi 130 EAT8: silnik diesla 4-cylindrowy o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów EAT8 oraz systemem Stop & Start.
Puretech 218 EAT8: Tylko dla rynków eksportowych (Afryka, Bliski Wschód, Azja), 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra i mocy 218 KM, który spełnia przepisy dotyczące ochrony środowiska w krajach wymienionych, i jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią EAT8.
Należy zauważyć, że silniki w Europie spełniają najnowsze normy dotyczące ochrony środowiska €6.e i wszystkie są wyposażone w 8-biegową automatyczną skrzynię biegów, co jest gwarancją spokoju i efektywności.
DOSKONAŁOŚĆ i codzienna przyjemność: usługi
W zależności od kraju sprzedaży, nowe PEUGEOT 508 można nabyć na internetowej stronie sprzedażowej marki, 100% cyfrowej sprzedaży („Sprzedaż Online”), która jest w pełni zabezpieczona. Klienci mogą zakupić nowy pojazd, oddać swój stary pojazd w rozliczeniu i sfinansować nowy pojazd z poziomu swojego smartfona, tabletu lub komputera. Każdy klient ma swobodę wyboru, aby otrzymać swój pojazd z dostawą do domu bezpłatnie.
Aby wspierać swoich klientów w transformacji energetycznej, marka PEUGEOT oferuje szereg usług opartych na kilku filarach:
PEUGEOT Easy-Charge zapewnia dostęp do różnych rozwiązań ładowania dla pojazdów elektrycznych:
Szereg rozwiązań ładowania w domu lub w pracy, poprzez szeroką gamę sprzętu (gniazdo wzmocnione, Wallbox, Smart Wallbox itd.), diagnozę w celu oceny wymaganej instalacji elektrycznej i najlepsze rozwiązanie ładowania, a także finalną instalację, dzięki rekomendowanym partnerom.
Oferta punktów ładowania publicznego poprzez Free2Move eSolutions, umożliwiając dostęp do sieci ponad 350 000 punktów ładowania w całej Europie: wybór punktów ładowania w zależności od odległości, prędkości i ceny ładowania.
PEUGEOT Easy-care jest zaprojektowane, aby uspokoić nabywców w trakcie drogi klienta i pomóc cieszyć się swoim samochodem z pełnym spokojem dzięki:
Nowym symulatorom i cyfrowym podróżom, aby pomóc poznać tajniki mobilności elektrycznej na stronach internetowych marki PEUGEOT,
Dostosowanym umowom serwisowym i pomocy drogowej, które mogą być włączone w jednym pakiecie finansowym, pozwalając klientowi cieszyć się swoim pojazdem w pełni spokojnie,
Certyfikat pojemności akumulatora po serwisie, ułatwiający odsprzedaż pojazdu elektrycznego, gwarantując poziom pojemności jego akumulatora.
Akumulator jest objęty gwarancją na 8 lat lub 160 000 km.
I na zakończenie, można korzystać z aplikacji na smartfona MyPeugeot®, aby: