Na początku 2023 roku Peugeot odświeżył swoją flagową linię modelową 508, obejmującą zarówno wersję sedan, jak i kombi, znaną jako 508 SW.
Peugeot był jednym z założycieli grupy Stellantis dzięki wysokim sprzedażom, a model 508 był jednym z jego najważniejszych produktów. Ta linia została wprowadzona na rynek w 2018 roku, a pięć lat później, w 2023 roku, doczekała się zasłużonej aktualizacji. Oprócz zewnętrznych ulepszeń, samochód zyskał też kilka dodatkowych modyfikacji wewnątrz.
Przód auta przeszedł gruntowną metamorfozę, w tym nowy projekt grilla z trójwymiarowym wzorem, który był otoczony przez dwa LED-owe światła do jazdy dziennej w kształcie kłów. Na dodatek, zastosowano nowe, smuklejsze reflektory dostępne w technologii Matrix-LED. Z profilu, sylwetka shooting-brake została podkreślona pochyloną ku przodowi klapą oraz dyskretnym spojlerem nad tylną szybą. Na koniec, Peugeot zaktualizował również lampy tylne, które wyróżniały się charakterystycznym wzorem świetlnym w kształcie trzech kłów.
Wnętrze również przeszło zmiany, gdzie 10-calowy ekran dotykowy systemu infotainment zastąpił starszy, 8-calowy. Choć samochód był przeznaczony dla rodziny, oferowano go z fotelami kubełkowymi z wysokimi bokami z przodu, w zależności od opcji. Z tyłu zainstalowano tę samą dzieloną kanapę.
Pod maską, Peugeot wprowadził pojazd z wyborem silników turbo-diesel, benzynowych oraz hybrydowych, w połączeniu z sześciobiegowymi skrzyniami manualnymi lub automatycznymi, w zależności od opcji.
Nowy model 508, dostępny w wersjach sedan, SW oraz PEUGEOT SPORT ENGINEERED, wprowadza nowy design flagowych sylwetek marki PEUGEOT. Przód samochodu zyskał innowacyjną formę, która emanuje dynamizmem i nosi w swoim sercu nowy emblemat marki.
Nowy 508 wprowadza nowoczesność, w pełni integrując motyw kratki z bryłą zderzaka.
Modele te oferują nowy system oświetlenia sygnatury z trzema pazurami z przodu. Zostały one wkomponowane w niezwykle smukłe lampy Matrix LED o unikalnym designie, które są dostępne we wszystkich wersjach.
Z tyłu, nowe światła LED zawierają charakterystyczny wzór trzech pazurów z przewijającymi się kierunkowskazami.
MATTHIAS HOSSANN, DYREKTOR DESIGNU PEUGEOT: „PEUGEOT wzmacnia swoją technologiczną i kocią tożsamość z radykalnym charakterem nowego 508. Ultra-cienkie rury lamp i sygnatura trzech pazurów są częścią kratki, która wtopiła się w zderzak, co tworzy spektakularny przód”.
W kabinie nowego 508 i 508 SW zauważalny jest wyraźny przesunięcie w stronę luksusu, z naciskiem na jakość i nowoczesność materiałów użytych w nowych tapicerkach, a także nowy, strumieniowy sposób obsługi skrzyni biegów dla lepszych wrażeń oraz większej ergonomii.
W nowym 508, PEUGEOT i-Cockpit® zyskuje jeszcze więcej technologii! Dzięki nowemu systemowi multimedialnemu PEUGEOT i-Connect® Advanced z 10-calowym, wysokiej jakości centralnym ekranem, połączoną nawigacją, rozpoznawaniem mowy w naturalnym języku, bezprzewodową łącznością i aktualizacjami „over-the-air”.
EMOCJE
Modele 508 reprezentują to, co najlepsze w PEUGEOT pod względem przyjemności z jazdy oraz komfortu, oczywiście wspierane przez systemy asystujące, które zapewniają bezpieczeństwo i spokój. W ich skład wchodzą:
Wizja nocna, która alarmuje kierowców o obecności zwierząt, pieszych czy rowerzystów w pasie drogowym zanim pojawią się w reflektorach,
Półautonomiczna jazda na poziomie 2, obejmująca adaptacyjny tempomat z funkcją Stop and Go oraz asystenta utrzymania pasa,
Kamery HD do pomocy w parkowaniu,
Kontrolowane zawieszenie z 3 trybami (Normal, Comfort i Sport)
DOSKONAŁOŚĆ
Oferta silników napędzających nowego PEUGEOT 508 i 508 SW obejmuje dwie wersje hybrydowe doładowywane z nowym silnikiem o mocy 180 KM oraz 225 KM, a także wersję benzynową o mocy 130 KM oraz diesla o mocy 130 KM. Wszystkie silniki są połączone z 8-biegową automatyczną skrzynią EAT8.
Główny przedstawiciel neo-wydajności, hybrydowy model 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ma moc 360 KM i napęd na cztery koła.
PHIL YORK, DYREKTOR MARKETINGU I KOMUNIKACJI PEUGEOT:
„Historia PEUGEOT jest nierozerwalnie związana z motorsportem, a nasze zaangażowanie w Mistrzostwa Świata w Wytrzymałości (WEC) z modelem PEUGEOT 9X8 jest tego dowodem. Widać, że zasady gry się zmieniły: Elektryfikacja, w tym w świecie wyścigów, stała się symbolem nowoczesności, wydajności i efektywności. Nowy 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED buduje na tych osiągnięciach, jednocześnie modernizując swój design, emblemat i system multimedialny.”
Klienci
Nowe 508 są zgodne z wartościami i potrzebami klientów, którzy szukają samochodu o sportowej i dynamicznej sylwetce, oferującym prawdziwe doświadczenie podróży bez kompromisów w kwestii technologii i łączności. Klienci są coraz bardziej świadomi ekologicznie i poszukują wydajnych silników oraz przyjemności z jazdy. Nowy PEUGEOT 508 SW łączy elegancję swojej sylwetki z rodzinnym charakterem, przyciągając młodszych klientów.
ALLURE: dynamiczna i nowoczesna sylwetka
Te nowe 508 zmodernizowały front, w pełni integrując motyw kratki z bryłą zderzaka, z rozwijającymi się wzorami oraz wykorzystaniem koloru nadwozia w celu podkreślenia nowego designu.
Nowy emblemat PEUGEOT naturalnie znajduje się w centralnej części kratki, z wzorem rozprzestrzeniającym się na zewnątrz z tej sygnatury.
Przód ma również mniej stratyfikowany design, co dodaje mu nowoczesnego wyglądu. Wiązka świetlna znika wewnątrz kratki, nadając sylwetce gładszy wygląd.
W wersji 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED kratka jest precyzyjna, przeplatająca błyszczącą i chropowatą czerń, ostry i koci. Sygnatura Kryptonitu z trzema pazurami stoi samotnie na końcu maski.
Technologia Matrix LED, standardowa w całej gamie, optymalizuje projekt lamp, które są niezwykle smukłe, aby wspierać koci wygląd, ostry jak nigdy dotąd w PEUGEOT. Lampy te zostały zaprojektowane jako jedna całość i stanowią osiągnięcie technologiczne, integrując nową sygnaturę DRL z 3 pazurami oraz efekt 3D, który dodaje głębi.
Nowe 508 oparte są na długim rozstawie osi wynoszącym 2.79 m oraz całkowitej długości 4.75 m (sedan) i 4.79 m (SW), o szerokości 1.86 m ze złożonymi lusterkami.
Z boku, naturalna witalność nowego 508 i 508 SW jest podkreślona nowymi aluminiowymi felgami EPHERRA o średnicy 18 cali i wzorze diamentowym, który łączy w sobie design i efektywność.
Wszystkie aluminiowe felgi są wyposażone w centralny element pięcioramiennego koła, z wytłoczonym herbem PEUGEOT, a śruby są całkowicie ukryte.
Emblematy z przodu, boku i tyłu nowego 508 są nowocześniejsze, z nową typografią i nowym kolorem Basalt Grey.
Z tyłu, sygnatura świetlna to reinterpretacja motywu trzech pazurów w bardziej poziomej i dynamicznej wersji. Te pełne światła LED z przewijającymi się kierunkowskazami są standardem w całej gamie.
Emblemat został zastąpiony ciemnym emblematem „PEUGEOT” w kolorze Basalt Grey, który rozciąga się na całą szerokość centralnego czarnego paska. Przyczynia się to do modernizacji i wizualnego poszerzenia tylnego końca.
7 kolorów, w tym 3 nowe, będą dostępne dla nowego PEUGEOT 508:
Okenite White (nowy kolor),
Eclipse Blue (nowy kolor),
Titanium Grey (nowy kolor),
Selenium Grey (teraz dostępny we wszystkich wersjach),
Artense Grey,
Elixir Red,
Perla Nera Black.
Nowy PEUGEOT 508 i 508 SW będą dostępne w 3 wersjach wyposażeniowych:
ALLURE
GT
PEUGEOT SPORT ENGINEERED, z ekskluzywnym silnikiem.
EMOCJE za kierownicą: PEUGEOT i-Cockpit®
Wnętrze kabiny pasażerskiej PEUGEOT i-Cockpit® to jedna z najmocniejszych cech. Przez ostatnią dekadę była rozwijana i modernizowana z każdą nową generacją. W nowym 508 pozostawia swój ślad pod względem ergonomii, jakości, funkcjonalności i technologii z nowym systemem multimedialnym, PEUGEOT i-Connect® Advanced.
Kompaktowy, kierownica to cecha PEUGEOT i-Cockpit®, która zwiększa przyjemność z jazdy dziesięciokrotnie, oferując niezwykłą zwinność i precyzję ruchu.
Kierownica ma nowy herb na środku i umieszcza sterowanie dla systemu multimedialnego (źródła audio, telefon) oraz obsługę głośności i kontroli głosowej.
Zlokalizowany na wysokości oczu tuż nad kierownicą, cyfrowy zestaw wskaźników można w pełni dostosować i spersonalizować, z nowymi trybami wyświetlania (TomTom Connected Navigation, Radio/Media, Driving Aids, Energy Flow itd.), które można zmieniać bezpośrednio z kierownicy.
W centrum deski rozdzielczej znajduje się centralny ekran dotykowy o przekątnej 10 cali w wysokiej rozdzielczości, lekko skierowany w stronę kierowcy („skierowany na kierowcę”), co optymalizuje ergonomię jazdy, nie wykluczając pasażera z możliwości jego odczytu czy użycia.
Poniżej centralnego ekranu znajdują się wyrafinowane klawisze piano, które zapewniają skróty do głównego menu, ustawień klimatyzacji, aplikacji, pomocy w jeździe, telefonu, mediów i ustawień pojazdu.
Konsola centralna charakteryzuje się nowym, smukłym designem z nowym automatycznym selektorem biegów. Kierowca może wybrać różne tryby 8-biegowej automatycznej skrzyni EAT8 za pomocą jednego dotknięcia.
Dla silników hybrydowych, tryb hamowania (B) jest używany do aktywacji hamowania regeneracyjnego. Dla wersji benzynowej jest on zastępowany trybem ręcznym (M), który pozwala na ręczne wybieranie biegów za pomocą łopatek za kierownicą.
Ponadto dostępny jest selektor trybów jazdy, który pozwala kierowcy wybrać różne rodzaje prowadzenia (Elektryczny, Ekologiczny, Hybrydowy, Normalny, Sportowy i 4WD) w zależności od silnika. Wybrany tryb wpływa również na sztywność kontrolowanego zawieszenia (Normal, Sport i Comfort) w przypadku dostępności tego wyposażenia.
EMOCJE w sieci: system PEUGEOT i-Connect® Advanced
Nowy 508 oferuje połączone, ergonomiczne doświadczenie, które jest płynne w codziennym użytkowaniu. Nowy system multimedialny pozwala każdemu kierowcy na korzystanie z najlepszego z obu światów — smartfonów i samochodów, zgodnie z jego umiejętnościami i pragnieniami. Każdy kierowca może zdefiniować i utrzymywać swoje własne preferencje dotyczące wyświetlania, atmosfery i ustawień. W systemie można przechować do ośmiu różnych profili.
Funkcja lustrzana łączy smartfon z systemem multimedialnym bezprzewodowo (technologia Wi-Fi), a także można jednocześnie podłączyć dwa telefony przez Bluetooth. Cztery złącza USB dopełniają możliwości połączeń (dwa USB-C pod podłokietnikiem w rzędzie 1 i dwa USB-A w rzędzie 2).
10-calowy centralny ekran w wysokiej rozdzielczości można w pełni dostosować, z wieloma oknami i widgetami (lub skrótami), które są łatwe w użyciu i reagują jak tablet. Łatwo można przesuwać przez menu z lewej do prawej lub w górę i w dół dla powiadomień, lub używając trzech palców, aby wyświetlić stronę główną. Jak na smartfonie, łatwo jest wrócić do głównej strony w dowolnym momencie, naciskając przycisk „Home”.
Na górze ekranu stały baner pokazuje informacje o temperaturze na zewnątrz, klimatyzacji, pozycji w stronach widgetów, danych łączności, powiadomieniach i czasie.
PEUGEOT i-Connect Advanced jest wyposażony w potężny i wydajny system nawigacji TomTom®. Aby zapewnić optymalną czytelność, mapa może być wyświetlana na pełnym centralnym ekranie. System aktualizowany jest „over-the-air”, tzn. bezpośrednio poprzez przesył danych przez sieć telekomunikacyjną.
Naturalna komenda rozpoznawania głosu „OK PEUGEOT” jest codziennym narzędziem do poprawy bezpieczeństwa i użyteczności, pozwala na dostęp do wszystkich funkcji związanych z infotainment.
Aby wspierać użytkowników i odpowiadać na ich pytania, system zawiera również dokumentację pokładową i samouczki.
Technologiczne EMOCJE: asystenty prowadzenia
W nowym PEUGEOT 508 znajduje się kompleksowy zestaw asystentów jazdy i nowoczesnego wyposażenia, które czerpią informacje z kilku kamer i licznych radarów.
Dzięki temu jazda, manewrowanie i podróże są bezpieczniejsze i płynniejsze:
Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop and Go oraz regulowanym punktem odległości między pojazdami
Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o kolizji: wykrywa pieszych i rowerzystów, w dzień i w nocy, od 7 km/h do 140 km/h.
Aktywny ostrzeżenie o opuszczeniu pasa z korekcją.
Alert uwagi kierowcy, który wykrywa osłabioną czujność po długich czasach jazdy i przy prędkościach powyżej 65 km/h, analizując mikroruchy na kierownicy.
Rozszerzone rozpoznawanie i wyświetlanie znaków drogowych na cyfrowym zestawie wskaźników: znaki stopu, znaki jednokierunkowe, znaki zakazu wyprzedzania, koniec wyprzedzania, oprócz zwykłych znaków związanych z prędkością.
System wizji nocnej, który wykrywa istoty żywe (pieszych/zwierzęta) przed pojazdem w nocy lub w ograniczonej widoczności. Zasięg systemu zapewnia wykrywanie poza zasięgiem świateł drogowych, z centralnym wyświetlaczem wizji podczerwonej w cyfrowym zestawie instrumentów, znajdującym się bezpośrednio w polu widzenia kierowcy.
Monitorowanie martwego pola.
Kamery parkingowe w wysokiej rozdzielczości.
Indeksowanie lusterek przy włączonym biegu wstecznym.
Lampy Matrix LED, które maksymalnie wykorzystują moc świateł drogowych, nie oślepiając pojazdów poprzedzających ani nadjeżdżających.
Kontrolowane tłumienie z 3 trybami jazdy (Normal, Sport i Comfort).
Inne wyposażenie jest dostępne, aby uczynić użytkowanie nowych PEUGEOT 508 jeszcze łatwiejszym:
Bezkluczowy dostęp,
Dostęp do bagażnika z automatycznie otwieraną pokrywą,
Podgrzewana i odmrażana szyba,
Alarm obwodowy, objętościowy, przeciwwłamaniowy z blokadami,
Panoramiczny dach z zasłoną.
EMOCJE na drodze: przyjemność z jazdy
Jak nigdy dotąd, przyjemność z jazdy jest w DNA nowego PEUGEOT 508, z wzorowym trzymaniem drogi, komfortem jazdy na najwyższym poziomie, doskonałą przyjemnością z jazdy i idealnym prowadzeniem. Wykorzystuje rygorystycznie technologie i know-how marki:
Platforma zapewniająca zarówno doskonałe właściwości dynamiczne, jak i przyczyniająca się do zmniejszenia masy, co korzystnie wpływa na zużycie, bezpieczeństwo bierne i wydajność,
Wzmocniona technika spawania nadwozia z użyciem kleju strukturalnego w celu zwiększenia sztywności i zapewnienia lepszej trwałości,
Filtracja przedniego zawieszenia, aby zapewnić optymalną jakość jazdy,
Wielowahaczowa oś tylna połączona z zmiennym i kontrolowanym systemem zawieszenia — z 3 trybami Normal, Comfort i Sport,
Ustawienia zawieszenia dostosowane do każdego silnika, aby zapewnić najlepszy poziom komfortu pionowego i zminimalizować wszelkie nierówności drogi,
Elektryczne wspomaganie kierownicy kalibrowane, aby zapewnić płynny/sztywny stosunek dla wszystkich sytuacji jazdy oraz zapewnić znakomite prowadzenie.
Promień skrętu wynoszący 10.8 m.
Rozmiar opon waha się od 17 do 20 cali.
W wersji PEUGEOT SPORT ENGINEERED inżynierowie PEUGEOT SPORT dostosowali podwozie z konkretnymi ustawieniami, aby osiągnąć bardzo wysoki poziom komfortu i prowadzenia:
Zmienne tłumienie zoptymalizowane z trzema trybami (Comfort/Hybrid/Sport),
Obniżona wysokość zawieszenia, 24 mm szersze przednie i 12 mm szersze tylne tory,
Tarcze hamulcowe o średnicy 380 mm z stałymi zaciskami czterotłoczkowymi,
Felgi o średnicy 20 cali z oponami Michelin© Pilot Sport 4S.
EMOCJE wewnątrz: dobrostan i komfort
Nowy PEUGEOT 508 oferuje szeroką gamę wyposażenia, które pozwala w pełni cieszyć się radością podróży i mobilności.
Fotele przednie są szczególnie wygodne i otrzymały oznaczenie AGR (Aktion für Gesunder Rücken) od niezależnej niemieckiej organizacji ekspertów w dziedzinie ergonomii i zdrowia pleców. Oznaczenie to uznaje zarówno ergonomię, jak i zakres regulacji foteli przednich.
Fotele mogą być również wyposażone w elektryczne regulacje z dwoma możliwymi ustawieniami pamięci dla kierowcy, a także pneumatyczny masaż z ośmioma różnymi programami (w tym trzy nowe), oraz podgrzewanie siedzeń.
Fotele zostały zaprojektowane, aby podkreślić jakość użytych materiałów, z dwiema nowymi tapicerkami jako standard w wersjach ALLURE i GT, TEP/Tkanina dla pierwszej wersji i TEP/Alcantara® dla wersji GT.
Dwie tapicerki ze skóry Nappa (Mistral lub Czerwona) są również dostępne jako opcja, z nowym wytłoczonym lwem w przednich zagłówkach.
W wersji PEUGEOT SPORT ENGINEERED, dostępna jest specyficzna tapicerka z dodaniem nici w kolorze Kryptonitu, która podkreśla również deskę rozdzielczą, podłokietniki oraz piankowe podkładki konsoli.
Pomiędzy fotelami przednimi, konsola centralna rozciąga się do dedykowanego miejsca do ładowania bezprzewodowego telefonu. Reszta konsoli w całości poświęcona jest przechowywaniu, z dwoma dużymi uchwytami na kubki. Pod podłokietnikiem znajdują się dwa gniazda USB C (ładująco-dane) oraz do 6.4 litra przestrzeni do przechowywania.
W rzędzie 2, we wszystkich poziomach wykończenia, znajdują się dwa gniazda USB A do ładowania, z tyłu konsoli centralnej.
Nowe 508 mają dwu częściową kanapę (60/40) z standardowym otworem na narty. W PEUGEOT 508 SW znajdują się dwa przyciski umożliwiające łatwe złożenie obu części. System ten jest łatwo dostępny z boków bagażnika.
Pojemność bagażnika wynosi:
Dla sedana, od 487 do 1537 litrów.
Dla SW, od 530 do 1780 litrów.
Dla codziennej funkcjonalności, przestrzeń bagażowa jest wyposażona w gniazdo 12V po prawej stronie pokrywy bagażnika, dwie lampy LED, siatkę i elastyczną taśmę do przechowywania oraz haki na torby.
Pokrywa bagażnika jest automatyczna dla łatwego dostępu, gdy masz pełne ręce. Otwiera się automatycznie…
Przez zamachnięcie nogą pod zderzakiem,
Naciskając przycisk na pilotcie,
Naciskając zewnętrzny przycisk na klapie bagażnika,
Lub za pomocą przycisku na desce rozdzielczej.
Wewnątrz nowego 508, niebieskie oświetlenie LED w desce rozdzielczej, przednich panelach drzwi i konsoli centralnej zapewnia miękkie światło i przyczynia się do wyrafinowanej atmosfery wewnątrz pojazdu.
Klimatyzacja przyczynia się do komfortu termicznego pasażerów, a aby zapewnić zdrową atmosferę wewnętrzną, 508 wyposażony jest w system AQS (System Jakości Powietrza), który nieustannie monitoruje jakość powietrza wchodzącego do kabiny i może automatycznie uruchomić recyrkulację powietrza.
Opracowany we współpracy z FOCAL®, francuską marką specjalizującą się w audio, system FOCAL® Premium Hi-Fi w nowym PEUGEOT 508 jest efektem kilkuletniej pracy projektowej.
Zawiera 10 głośników z unikalnymi opatentowanymi technologiami:
4 TNF aluminiowe głośniki kopułkowe odwrócone,
4 głośniki/średniotonowe z membraną Polyglass oraz zawieszeniem TMD (Tuned Mass Damper) o średnicy 165 mm,
1 głośnik centralny Polyglass,
1 subwoofer Power Flower™.
Połączone są z 12-kanałowym wzmacniaczem o mocy 690W (technologia klasy D).
Zespoły PEUGEOT i FOCAL® współpracowały, aby zaprojektować dedykowane miejsca dla każdego głośnika, aby zapewnić pasażerom całkowite zanurzenie. Na pokładzie dźwięk jest stabilny i precyzyjny, a głosy są klarowne i szczegółowe, a bas jest głęboki i potężny. Nowy tryb słuchania Front-Optimized oferuje pasażerom z przodu niezwykłe doświadczenie.
DOSKONAŁOŚĆ i wydajność: silniki
Dostępne są dwa hybrydowe silniki doładowywane z napędem na dwa koła:
NOWY HYBRYDOWY SILNIK 180 e-EAT8: napęd na dwa koła / połączenie silnika PureTech o mocy 150 KM (110 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW z 8-biegową automatyczną skrzynią e-EAT8.
HYBRYDOWY SILNIK 225 e-EAT8: napęd na dwa koła / połączenie silnika PureTech o mocy 180 KM (132 kW) oraz silnika elektrycznego o mocy 81 kW z 8-biegową automatyczną skrzynią e-EAT8.
Hybrydowy silnik z napędem na cztery koła dostępny jest w wersjach 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, zaprojektowany przez PEUGEOT SPORT:
PLUG-IN HYBRID4 360 e-EAT8: napęd na cztery koła / z przodu połączenie silnika PureTech o mocy 200 KM (147 kW) i silnika elektrycznego o mocy 81 kW z 8-biegową automatyczną skrzynią e-EAT8 / z tyłu silnik elektryczny o mocy 83 kW oraz zarządzanie energią z PEUGEOT 9X8.
Akumulator Li-ion dla hybryd 180, 225 i 360 ma pojemność 12.4 kWh i moc 102 kW. Dostępne są dwa rodzaje wbudowanych ładowarek: standardowa 3.7 kW ładowarka jednofazowa oraz opcjonalna 7.4 kW ładowarka jednofazowa (standardowo w PEUGEOT SPORT ENGINEERED).
Szacowane czasy ładowania są następujące:
Z 7.4 kW Wall Box (32A) oraz z 7.4 kW jednofazową ładowarką on-board, pełne ładowanie można zrealizować w 1 godzinę 40 minut.
Z wzmocnionego gniazdka (14A) oraz z 3.7 kW jednofazową ładowarką on-board, pełne ładowanie można zrealizować w 3 godziny 25 minut.
Z standardowego gniazdka (8A) oraz z jednofazową ładowarką on-board (3.7 kW), pełne ładowanie zajmuje około 7 godzin 5 minut.
Trzy silniki spalinowe są również dostępne:
PureTech 130 EAT8: 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1.2 litra i mocy 130 KM jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią EAT8 oraz systemem Stop & Start.
BlueHdi 130 EAT8: 4-cylindrowy silnik diesla o pojemności 1.5 litra i mocy 130 KM jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią EAT8 oraz systemem Stop & Start.
Puretech 218 EAT8: Tylko na rynki eksportowe (Afryka, Bliski Wschód, Azja), 4-cylindrowy, 1.6-litrowy silnik benzynowy o mocy 218 KM, który spełnia normy ochrony środowiska w danym kraju, jest połączony z 8-biegową automatyczną skrzynią EAT8.
Należy zauważyć, że silniki w Europie spełniają najnowsze normy ochrony środowiska €6.e i wszystkie są wyposażone w 8-biegową automatyczną skrzynię biegów, co zapewnia spokój ducha i efektywność.
DOSKONAŁOŚĆ i codzienna przyjemność: usługi
W zależności od kraju sprzedaży, nowe PEUGEOT 508 mogą być nabywane za pośrednictwem internetowego serwisu sprzedaży marki, 100% cyfrowego zakupu („Sprzedaż Online”), który jest w pełni zabezpieczony. Klienci mogą nabyć nowy pojazd, sprzedać swój stary samochód i sfinansować zakup nowego z poziomu smartfona, tabletu lub komputera. Każdy klient będzie miał swobodę wyboru dostarczenia pojazdu do domu bezpłatnie.
Aby wspierać swoich klientów w transformacji energetycznej, marka PEUGEOT oferuje szereg usług opartych na kilku filarach:
PEUGEOT Easy-Charge zapewnia dostęp do różnych rozwiązań ładowania dla pojazdów elektrycznych:
Szeroki wachlarz rozwiązań ładowania w domu lub w miejscu pracy, poprzez szeroką gamę sprzętu (wzmocnione gniazdka, Wallbox, Smart Wallbox itd.), diagnoza w celu oceny wymaganej instalacji elektrycznej i najlepszego rozwiązania ładowania, a także ostateczna instalacja przy pomocy polecanych partnerów.
Oferta publicznych punktów ładowania za pośrednictwem Free2Move eSolutions, która umożliwia dostęp do sieci ponad 350 000 punktów ładowania w całej Europie: wybór punktów ładowania według odległości, szybkości i ceny ładowania.
PEUGEOT Easy-care ma na celu uspokojenie nabywców na ich drodze klienta i pomoc w cieszeniu się samochodem z pełnym spokojem:
Nowe symulatory i wirtualne podróże, które pomagają w odkrywaniu tajemnic mobilności elektrycznej na stronach internetowych marki PEUGEOT,
Dostosowane umowy serwisowe i pomoc drogowa, które można włączyć w jedną umowę finansową, aby umożliwić klientowi cieszenie się swoim pojazdem z pełnym spokojem,
Certyfikat pojemności akumulatora po serwisie, który ułatwia sprzedaż pojazdu elektrycznego, gwarantując poziom pojemności jego baterii.
Bateria objęta jest gwarancją przez 8 lat lub 160 000 km.
Na koniec, możesz korzystać z aplikacji na smartfon MyPeugeot®, aby: