2024 Jeep Gladiator

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Jeep odświeżył linię modelową Gladiatora na rok 2024, poprawiając nie tylko wnętrze pojazdu, ale także jego zdolności terenowe. Dodatkowo zmodyfikowano wygląd tej terenowej ciężarówki.

Produkcja pierwszej generacji Gladiatora miała miejsce w latach 1962-1988, w trakcie której regularnie wprowadzano aktualizacje i ulepszenia. Marka czekała do 2019 roku, aby wznowić użycie tej nazwy. W międzyczasie próbowała zaspokoić potrzeby rynku za pomocą modelu Comanche, który jednak był dostępny tylko przez krótki czas. W efekcie, od 1992 do 2019 roku, marka Jeep nie miała w swojej ofercie żadnej ciężarówki. Kiedy w końcu zdecydowano się stworzyć pojazd, który mógłby jeździć wszędzie i przewozić cokolwiek, zbudowano go na tej samej platformie, co Wrangler TJ, co okazało się mądrym posunięciem. Po czterech latach obecności na rynku, samochód wymagał jednak modernizacji. Klienci oczekiwali więcej od swoich pojazdów użytkowych.

Choć design zewnętrzny nie przeszedł istotnych zmian, wprowadzono kilka estetycznych aktualizacji, aby nadać mu świeżości. Najważniejsza zmiana dotyczyła siedmioslotaowej kratki chłodnicy, która zyskała nowy wygląd z czarnymi teksturowanymi szczelinami, neutralnymi szaro-metalicznymi obramowaniami i otoczeniem w kolorze nadwozia. Dodatkowo antena radiowa została zintegrowana z szybą, co wyeliminowało problem łamania metalowej anteny podczas jazdy w terenie. Gladiator 2024 był dostępny w czterech wersjach: Sport, Willys, Mojave i Rubicon, a także oferował dziewięć różnych kolorów.

Wewnątrz największą zmianą było ulepszenie systemu multimedialnego. Od modelu 2024 Gladiator był wyposażony w 12,5-calowy ekran dotykowy z systemem Uconnect 5. Nowy ekran wprowadzał technologię, która umożliwiała lepsze widzenie go w słoneczne dni z opuszczonym dachem. Uzupełniał on informacje z 7-calowego zestawu wskaźników TFT, dostarczając dane z systemu nawigacyjnego lub komputera pokładowego. Pojazd nadal oferował wystarczający komfort dla pięciu pasażerów.

Jednak Jeep wiedział, że musi intensywniej pracować nad podstawami konstrukcyjnymi pojazdu. W rezultacie napęd i zawieszenie przeszły poważne ulepszenia. Gladiator był dostępny z sześciobiegową manualną lub ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, która rozdzielała moc na wszystkie koła za pomocą przekładni. W zależności od wersji pojazdu, bieg terenowy był dostępny w stosunku 2.7:1 lub 4:1, przy czym ten drugi zarezerwowany był dla Gladiatora Rubicon. Ponadto Jeep oferował zaawansowane amortyzatory zaprojektowane przez Fox Racing, które miały zewnętrzne zbiorniki na płyn, aby zrekompensować wysiłki. Mimo że pojazd wykorzystuje te same solidne osie co jego poprzednik, nowa konfiguracja zawieszenia zapewniała większy komfort jazdy na drodze dla pasażerów, nie rezygnując z terenowych możliwości. Dodatkowo pięciowe kontrolne ramiona, blokady różnicowe oraz system rozłączania stabilizatora (standardowy od poziomu Mojave X) zapewniły klientów, że podczas jazdy w terenie rzadko stracą kontrolę nad pojazdem.

 Marka Jeep prezentuje nową wersję najsprawniejszego średniej wielkości samochodu terenowego na świecie. Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Ameryce Północnej w Detroit zaprezentowano nowego Jeepa Gladiatora 2024, który oferuje większe możliwości, lepsze wykończenie, nową technologię i więcej standardowych funkcji bezpieczeństwa, łącząc w sobie cechy typowego pickup’a oraz legendarnej marki Jeep.

Gladiator, zajmujący pierwsze miejsce w rankingu jakości nowych pojazdów wśród średniej wielkości samochodów według badania J.D. Power 2023, nadal oferuje niezrównane połączenie najwyższej klasy możliwości holowania, sprawności w terenie, oraz funkcjonalności i wszechstronności.

Nowy Gladiator, jako narzędzie stylu życia dla miłośników wolności i przygód, odzwierciedla swoją oddaną rzeszę fanów.

„Nowy Jeep Gladiator 2024 jest ucieleśnieniem siły społeczności Jeep i pokazuje, jak wciąż dąży do większych możliwości, nowoczesnej technologii i wyrafinowania,” powiedział Jim Morrison, wiceprezydent i szef marki Jeep w Ameryce Północnej. „Nowy Gladiator uczynił to, co najlepsze, jeszcze lepszym, oferując bardziej zaawansowane i komfortowe wnętrze z standardowym ekranem dotykowym o przekątnej 12,3 cala oraz dostępnymi fotelami z regulacją, testowanymi pod kątem przepraw przez wodę, zwiększoną ilość funkcji bezpieczeństwa oraz świeży wygląd z nową siedmiolotą kratką, siedmioma nowymi wzorami kół i zintegrowaną anteną przyczepną w przedniej szybie. Połącz to wszystko z możnością składania przedniej szyby, trzema opcjami dachu, dwoma różnymi opcjami drzwi lub całkowitym ich demontażem, a Gladiator jest jedynym autem w tej kategorii, które może cieszyć się taką swobodą jazdy na świeżym powietrzu i jednocześnie spełniać prawdziwe zadania terenowe.”

Jeep Gladiator 2024 będzie dostępny w wersjach Sport, Willys, Mojave i Rubicon.

Legendarna zdolność 4×4: Najbardziej wszechstronny średniej wielkości samochód bez kompromisów

Jeep Gladiator 2024 oferuje możliwości 4×4, których nie dorówna żaden inny średniej wielkości samochód, w tym niezrównane możliwości holowania, najlepszą w swojej klasie ładowność oraz, nowość w 2024 roku, standardowy tylny blokada różnicowa i tryb Off-Road+ w modelu Willys. Jego zdolność do pokonywania ekstremalnych szlaków terenowych od Moab po Rubicon Trail jest niezrównana, oparta na legendarnej technologii Jeepa 4×4, która obejmuje:

Cztery zaawansowane systemy 4×4:
Napęd Command-Trac z przekładnią częściową i przełożeniem 2.72:1 dla terenów
Napęd Selec-Trac z przekładnią pełnoetatową o przełożeniu 2.72:1
Napęd Rock-Trac z przekładnią częściową o przełożeniu 4:1
Napęd Rock-Trac z przekładnią pełnoetatową o przełożeniu 4:1
Najlepsza w swojej klasie wartość przełożenia 84:1, standardowa w Rubiconie
Możliwość pokonywania wody do 31,5 cala
Niezrównane kąty natarcia, zejścia i przełamania oraz prześwit do:
Kąt natarcia: 44,7 stopnia
Kąt przełamania: 20,9 stopnia
Kąt zejścia: 26 stopni
Prześwit: 11,6 cala
Niezrównane możliwości maksymalnego holowania i najlepsza ładowność w klasie:
Maksymalne holowanie do 7700 funtów
Maksymalna ładowność do 1725 funtów
Każdy model Gladiatora ma etykietę Trail Rated lub Desert Rated, co odzwierciedla niezrównaną specyfikację, w tym ciężkie osie Dana 44, przekładnię z dwoma biegami, kontrolę trakcji, haki holownicze (dwa z przodu, do dwóch z tyłu), czterokanałowe hamulce tarczowe, trzy płyty osłonowe oraz minimalny rozmiar opon wynoszący 32 cale.

Legendarna zdolność Rubicon Gladiatora pochodzi z pełnej listy funkcji terenowych, w tym:

Napęd Rock-Trac z przekładnią częściową o przełożeniu 4:1
Elektroniczne odłączenie przedniego stabilizatora
Zamek Tru-Lok przednich i tylnych osi
Solidne osie Dana 44 z przednim i tylnym napędem o przełożeniu 4.10
17-calowe aluminiowe felgi z oponami terenowymi 33 cale
Czerwone akcenty i haki holownicze
Stalowe osłony progów w kabinie i na rogach
Gladiator Mojave, dowodzony w wysokich prędkościach w terenie pustynnym, oferuje:

Napęd Command-Trac z przekładnią częściową o przełożeniu 2.72:1
Amortyzatory FOX 2.5 cala z wewnętrznym obejściem
Przednie hydrauliczne ograniczniki FOX
Podniesienie przedniego zawieszenia o 1 cal
Zamek Tru-Lok tylnej osi
Solidne osie Dana 44 z przednim i tylnym napędem o przełożeniu 4.10
17-calowe aluminiowe felgi z oponami terenowymi 33 cale
Pomarańczowe akcenty i haki holownicze
Stalowe osłony progów w kabinie
Wydajna maska z centralnym wlotem powietrza
Sportowa kierownica
Sportowe fotele z wsparciem wydajnościowym
Tryb Off Road+ z możliwością wysokiej prędkości dla tylnego zamka
Nowością w 2024 roku, Gladiator Mojave X oraz Gladiator Rubicon X dodają jeszcze więcej standardowych funkcji terenowych:

Całodobowa przekładnia
Zintegrowana kamera off-road
Przednie i tylne stalowe zderzaki
Nowością w 2024 roku, ulepszony Gladiator Willys podnosi poprzeczkę z dodatkowymi standardowymi możliwościami:

Zamek Tru-Lok tylnej osi
Tryb Off-road+ dostosowuje przepustnicę, punkty zmiany biegów i kontrolę trakcji dla optymalnej wydajności na szybkich przejazdach po piasku, a także podczas jazdy po skałach przy niskiej prędkości. Umożliwia także zablokowanie tylnej osi w 4HI
Holowanie przyczepy z programowalnymi przełącznikami pomocniczymi
Mojave = Król Pustyni

Aby zdobyć etykietę Desert Rated, Jeep Gladiator Mojave posiada specjalnie dostrojone, wysokowydajne amortyzatory FOX 2.5 cala, które optymalizują prowadzenie, komfort jazdy oraz odporność na zapadanie na piaskowych trasach. Amortyzatory FOX zawierają wewnętrzne kanały, które pozwalają płynowi omijać tłok przez regulowane otwory w miarę poruszania się przez zawieszenie. Rezultatem jest przewidywalna jazda w normalnych warunkach terenowych, z możliwością zwiększenia siły tłumienia w ekstremalnym użytkowaniu.

Zewnętrzne zbiorniki amortyzatorów z przodu i z tyłu utrzymują płyn amortyzacyjny w chłodzie, zapobiegając osłabieniu amortyzatorów podczas długich jazd przez gorące pustynie z dużą prędkością. Płyn do zawieszenia o standardzie wojskowym utrzymuje wydajność w ekstremalnych temperaturach i jest tym samym płynem, który używany jest w amortyzatorach wyścigowych.

Hydrauliczne ograniczniki FOX w przedniej części działają jako dodatkowa para amortyzatorów, zapewniając dodatkową siłę tłumienia, gdy zawieszenie osiąga maksymalne sprężanie, aby złagodzić uderzenia i zapobiec zapadnięciu się w sytuacjach terenowych przy dużych prędkościach. Łączą technologię sprawdzoną w wyścigach z nowoczesnymi funkcjami, aby zapewnić zwiększoną wydajność tłumienia i kontrolę nad zapadaniem się w ostatnich kilku calach ruchu zawieszenia.

Przycisk Off-Road+ pozwala kierowcom na przeniesienie Gladiatora Mojave na wyższy poziom przyczepności. Naciśnięcie przycisku pozwala kierowcom dostosować przepustnicę, punkty zmiany biegów i kontrolę trakcji dla optymalnej wydajności w szybkich przejazdach po piasku oraz podczas jazdy po skałach przy niskich prędkościach. Tryb Off-Road+ w Mojave pozwala również kierowcom na zablokowanie tylnej osi przy wysokich prędkościach w 4HI.

Etykieta Desert Rated Mojave jest naturalnym przedłużeniem legendarnej etykiety Trail Rated marki i reprezentuje najwyższą wydajność w zakresie zdolności terenowych i osiągów w ekstremalnych warunkach pustynnych i piaszczystych.

Desert Rated Gladiator Mojave został opracowany na podstawie serii wymagających testów w pięciu kategoriach: kontrola jazdy i stabilność, przyczepność, prześwit, zwrotność i umiejętność pokonywania trudnego terenu.

Kontrola Jazdy i Stabilność: Dzięki przełomowemu zawieszeniu dostosowanemu do jazdy w terenie pustynnym, Gladiator Mojave radzi sobie z falistym terenem pustynnym z niezrównaną kontrolą i komfortem.
Przyczepność: Dzięki strategicznemu zarządzaniu mocą, Gladiator Mojave pokonuje nieprzewidywalne powierzchnie, takie jak piasek, żwir i luźna gleba, z pewnością siebie.
Prześwit: Zmaksymalizowane wartości prześwitu z zoptymalizowanym zawieszeniem pozwalają Gladiatorowi Mojave wspinać się na wydmy, przeskakiwać przez wyboje i pokonywać wszelkie inne przeszkody, które mogą napotkać na pustyni.
Zwinność: Zwinne i responsywne prowadzenie pozwala Gladiatorowi Mojave stać się przedłużeniem kierowcy, gdy szybko nawigują po pustynnym terenie i wspinają się na strome nachylenia.
Umiejętność Pokonywania Terenu: Testowane i udowodnione, że są odporne na intensywne ciepło, szorstki piasek, luźny żwir oraz inwazyjny kurz towarzyszące bezwzględnym warunkom pustynnym.
Zbudowany z myślą o Rubiconie

Nowy Jeep Gladiator Rubicon 2024 dostarcza legendarne możliwości terenowe zaprojektowane i zbudowane, aby pokonać szlak Rubicon. System Rock-Trac 4×4 wykorzystuje ciężkie, trzeciej generacji osie Dana 44 z przednią i tylną osią o przełożeniu „4LO” równym 4:1. Standardowe przełożenie osi przedniej i tylnej wynosi 4.10, a także zamek Tru-Lok dla osi przedniej i tylnej.

Gladiator Rubicon oferuje lepszą artykulację dzięki elektronicznemu odłączeniu przedniego stabilizatora, co zapewnia dodatkowy skok kół, gdy wymagają tego warunki terenowe. Z standardową sześciobiegową manualną skrzynią biegów lub opcjonalną ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów Gladiator Rubicon oferuje imponujące współczynniki wspinaczki wynoszące 84:1 i 77:1, które ułatwiają pokonywanie trudnych przeszkód. Systemy Rock-Trac zapewniają pełnoetatowe zarządzanie momentem obrotowym, umożliwiając optymalne trzymanie się w niskotrawnych warunkach dzięki 33-calowym oponom terenowym zamontowanym na 17-calowych aluminiowych felgach.

Aby chronić krytyczne elementy pojazdu podczas jazdy w terenie, w tym zbiornik paliwa, skrzynię biegów i misę olejową automatycznej skrzyni biegów, wszystkie Gladiatory używają trzech płyt osłonowych, przy czym modele Mojave i Rubicon korzystają z solidnych stalowych osłon progów, aby zminimalizować potencjalne uszkodzenia nadwozia podczas jazdy w terenie. Modele Rubicon i Mojave X również posiadają stalowe osłony progów na rogach.

Sprawdzona konstrukcja na ramie to fundament legendarnej możliwości Jeepa

Dzięki konstrukcji na ramie i starannie zaprojektowanemu pięciopunktowemu systemowi zawieszenia nowy Jeep Gladiator 2024 oferuje niezrównane możliwości, wyrafinowane właściwości jezdne i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa.

Zastosowanie lekkiej, wysokowytrzymałej aluminium w zamknięciach, w tym drzwiach, zawiasach drzwi, masce, nadkolach, ramie przedniej szyby i tylnej klapce, pomaga zredukować wagę i zwiększyć efektywność paliwową.

Stalowa skrzynia ładunkowa wykorzystuje cztery stalowe poprzeczki, aby wzmocnić dno ładunkowe, podczas gdy aluminiowa klapa tylna jest tłumiona dla bezpiecznego i pewnego działania. Funkcjonalność i wszechstronność są maksymalizowane dzięki mocnym zintegrowanym uchwytom, oświetleniu skrzyni ładunkowej oraz opcjonalnemu zewnętrznemu źródłu zasilania.

W 2024 roku Gladiator nadal korzysta z sprawdzonego pięciopunktowego zestawu zawieszenia sprężynowego. Przednie zawieszenie Gladiatora wykorzystuje dwa górne i dwa dolne wahacze ze stali o wysokiej wytrzymałości dla kontroli podłużnej oraz poprzeczkę dla kontroli bocznej.

Pięciopunktowe tylne zawieszenie ma podobny układ do przedniego, z dwoma górnymi i dwoma dolnymi wahaczami ze stali o wysokiej wytrzymałości dla kontroli podłużnej oraz poprzeczką dla kontroli bocznej.

Stalowe poprzeczki o pełnej szerokości z przodu i z tyłu są umiejscowione w celu kontroli bocznego ruchu osi przy minimalnej zmianie kąta podczas ruchu zawieszenia.

Amortyzatory są dostosowane do optymalnej równowagi między właściwościami jezdnymi a legendarną możliwością jazdy w terenie, zapewniając doskonały komfort jazdy, kontrolę przechyłów nadwozia oraz dynamiczne prowadzenie.

Wytrzymały układ napędowy

Standardowy silnik Pentastar V-6 o pojemności 3,6 litra w Jeepie Gladiator produkuje 285 koni mechanicznych i 260 lb-ft. momentu obrotowego i jest wyposażony w system zatrzymywania i uruchamiania silnika (ESS) jako standardowe wyposażenie. Został zaprojektowany w celu zapewnienia szerokiego zakresu momentu obrotowego, z naciskiem na niskie obroty, co jest istotne podczas jazdy w terenie, przewożenia ciężkich ładunków lub holowania przyczepy. Dla miłośników jazdy w terenie, którzy preferują manualną skrzynię biegów, standardem jest sześciobiegowa manualna skrzynia biegów, a opcjonalnie dostępna jest ośmiobiegowa automatyczna.

Przy standardowej sześciobiegowej manualnej skrzyni biegów, Gladiator oferuje imponujący najlepszy w klasie współczynnik wspinaczki wynoszący do 84:1. Przy opcjonalnej ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów, Gladiator ma współczynnik wspinaczki wynoszący do 77:1.

Ponad 85 dostępnych zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczeń

Bezpieczeństwo i ochrona były priorytetem w rozwoju nowego Jeepa Gladiatora 2024, który oferuje ponad 85 dostępnych aktywnych i pasywnych funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczeń. Nowością na wszystkich modelach w 2024 roku są poduszki powietrzne boczne w pierwszym i drugim rzędzie, które uzupełniają standardowe poduszki powietrzne z przodu dla kierowcy i pasażera oraz poduszki boczne zamontowane w oparciach foteli.

W roku modelowym 2024 Jeep Gladiator oferuje pasy bezpieczeństwa dla tylnych siedzeń z pretensjami i ogranicznikami obciążenia, a także ulepszenia strukturalne w celu poprawy wydajności w przypadku zderzeń bocznych.

Ostrzeżenie o kolizji czołowej oraz zaawansowany system cruise control z zatrzymywaniem są teraz standardem w modelach Sport S i wyższych. System monitorowania martwego pola oraz detekcji na skrzyżowaniu i system asysty parkowania ParkSense z tyłu są standardowe w modelach Mojave X i Rubicon X, a także dostępne w Sport S, Willys, Mojave i Rubicon. Kamera ParkView z dynamicznymi liniami siatki, kontrola trakcji oraz elektroniczna kontrola stabilności (ESC) z elektroniczną kontrolą przewrotności są standardowe we wszystkich modelach.

Ikoniczny design Jeepa: nowa kratka, wzory kół i liczne opcje otwartej przestrzeni

Nowy Jeep Gladiator 2024 jest oparty na rzeźbiarskiej estetyce projektowej, która jest natychmiast rozpoznawalna jako Jeep 4×4 dzięki swoim tradycyjnym cechom. Ikoniczna siedmiolotowa kratka Jeepa Gladiatora 2024 zyskała nowy wygląd z teksturowanymi czarnymi slotami, neutralnymi szarymi metalowymi obramowaniami i otoczką w kolorze nadwozia (sloty i obramowania w połysku czarnym w modelu Willys). Nowa kratka jest wizualnie i dosłownie cieńsza, a jej teksturowane czarne pionowe sloty poprawiają chłodzenie.

Nowa, zintegrowana w przedniej szybie antena gotowa do jazdy w terenie zastępuje wcześniejszą stalową antenę, upraszczając wygląd Gladiatora i eliminując zaczepy na gałęziach drzew podczas jazdy.

W 2024 roku Jeep Gladiator oferuje siedem nowych standardowych i opcjonalnych wzorów kół, z rozmiarami opon w zakresie od 32 do 33 cali.

Liczne opcje otwartej przestrzeni, w tym nowy standardowy miękki dach premium, dwa dostępne twarde dachy (czarny i w kolorze nadwozia), Sunrider dla twardego dachu oraz grupa drzwi podwójnych z pół drzwiami, oferują dziesiątki różnych kombinacji drzwi, dachu i przedniej szyby, co pozwala klientom Gladiatora dostosować swoją przygodę off-road do indywidualnych potrzeb.

Gladiator jest dostępny w dziewięciu wyjątkowych kolorach nadwozia, w tym: Anvil (nowy), Firecracker Red, Granite Crystal, Silver Zynith, High Velocity, Hydro Blue, Sarge, Bright White oraz czarny.

Autentyczny design wnętrza, doskonalony w 2024 roku, z premium funkcjami i najnowszą technologią

Wyrafinowane wnętrze nowego Jeepa Gladiatora jest bogate w funkcje premium i technologię oraz funkcjonalność 4×4 Jeepa i wszechstronność. Nowy, 12,3-calowy ekran dotykowy, będący centralnym punktem, charakteryzuje się czystym, rzeźbionym kształtem, który uzupełnia poziomy design deski rozdzielczej. Owijana deska rozdzielcza ma nowe, miękkie w dotyku powierzchnie, wykonane z tkaniny lub poliuretanu, z kontrastowymi szwami wykończeniowymi. Na szczycie deski rozdzielczej znajdują się nowe mocowania dla akcesoriów AMPS.

Nowy, 12,3-calowy ekran dotykowy – największy i najbardziej zaawansowany wyświetlacz kiedykolwiek oferowany w Gladiatorze – obsługuje piątą generację nagradzanego systemu Uconnect 5 i jest wyraźnie umieszczony na szczycie centralnej kolumny, tuż nad nowym wąskim prostokątnym otworem wentylacyjnym. Dzięki technologii podświetlenia z pełnym lokalnym wygaszaniem (FALD) ekran 12,3-calowy zapewnia lepszą widoczność, szczególnie w warunkach otwartej przestrzeni, gdy dach i drzwi są demontowane. Zewnętrzne otwory wentylacyjne zachowują swój charakterystyczny okrągły kształt. We wszystkich modelach dostępna jest ulepszona funkcja rozpoznawania głosu bez użycia rąk, wykorzystująca nową technologię z siedmioma mikrofonami.

Uconnect 5 dostarcza pięciokrotnie szybsze prędkości działania w porównaniu do poprzedniej generacji. Dzięki wykorzystaniu systemu operacyjnego Android i aktualizacji over-the-air (OTA), Uconnect 5 oferuje elastyczność, która pozwala systemowi ciągle ewoluować i oferować nową treść, funkcje i usługi.

Nowy system Uconnect 5 Gladiatora oferuje więcej połączonych usług i funkcji dla niezrównanej łatwości użytkowania. Zestaw istotnych funkcji systemu obejmuje:

12,3-calowy cyfrowy ekran dotykowy (nowy)
Przewodniki przygód Jeepa z wpisami Trails Offroad (nowe)
Pięć profili użytkowników oraz tryb dla kierowcy – dostosowywalne preferencje muzyczne, aplikacje, pozycja siedzenia, kąty lusterka i poziomy komfortu klimatyzacji (nowość)
Bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto
W pełni konfigurowalny ekran domowy dla szybkiego dostępu do często używanych funkcji i jednego dotknięcia (nowość)
Jednoczesne połączenie dla dwóch telefonów obsługujących Bluetooth (nowość)
Funkcjonalność Alexa Home to Car, obejmująca wbudowanego asystenta głosowego Alexa oraz funkcje z Car to Home
Aplikacja mobilna Uconnect
Platforma SiriusXM 360L oraz Personalizowane Stacje Powered by Pandora (nowość)
Nawigacja TomTom z przewidywalnym wyszukiwaniem, naturalnym mówieniem i na bieżąco aktualizowanym ruchem drogowym
Aktualizacje map OTA za naciśnięciem przycisku dla systemu Uconnect NAV (nowość)
Hotspot Wi-Fi 4G LTE, umożliwiający podłączenie do ośmiu urządzeń bezprzewodowych
Nowy Gladiator jest dobrze wyposażony, aby utrzymać pasażerów pojazdu w kontakcie podczas jazdy. Funkcjonalność została wzbogacona dla pasażerów z przodu dzięki standardowym podwójnym portom USB typu C, które pozwalają na znacznie szybsze ładowanie urządzeń. Gladiator oferuje łącznie do siedmiu portów USB typu A i C dla obu rzędów. Standardowe gniazda 12-woltowe dostępne są w całym nowym Gladiatorze, a gniazdo AC 115-woltowe jest dostępne do zasilania wybranych domowych urządzeń elektrycznych.

Ocena Trail Rated & Gotowość do Terenowych Wyzwań

Marka Jeep jest pierwszym producentem samochodów, który oferuje wbudowane przewodniki po szlakach przygód terenowych wprowadzając Jeep Adventure Guides z Trails Offroad, liderem w zakresie przewodników po szlakach terenowych i map.

Pobierane bezpośrednio do systemu nawigacji Uconnect 5 Jeepa Gladiatora i wyświetlane na nowym, 12,3-calowym ekranie o wysokiej rozdzielczości, dostępne przewodniki przygód Jeepa dostarczają szczegółowe informacje i mapy dla 62 szlaków Jeep Badge of Honor, które obejmują szlak Rubicon w Kalifornii, Hell’s Revenge w Utah i Jericho Mountain w New Hampshire. Dla jeszcze większych przygód, właściciele mogą wykupić premium subskrypcję, która odblokowuje pełny katalog ponad 3000 przewodników po szlakach Trails Offroad.

Katalog Trails Offroad obejmuje różne poziomy trudności i tereny i charakteryzuje się niezrównanym poziomem informacji i jakości, w tym:

Wszystkie szlaki oceniane przez ekspertów na podstawie rzeczywistej oceny
Spójna ocena trudności oparta na 14 parametrach
Opis trasy
Kluczowe punkty orientacyjne dla zakrętów, przeszkód i interesujących miejsc
Nowe partnerstwo daje klientom Jeepa szczegółowe informacje na temat najlepszych przygód terenowych w Stanach Zjednoczonych i częściach Kanady, z aktualizacjami dostępnymi poprzez sieć, aby jeszcze bardziej poprawić doświadczenie. Klienci będą mogli również nawigować bezpośrednio do początku wybranej przygody terenowej i śledzić ich postępy, korzystając z zintegrowanych map tras. Niezrównana integracja w pojeździe jeszcze bardziej umacnia pozycję marki Jeepa jako lidera w dziedzinie off-road.

Od momentu debiutu na Jeepie Wrangler 2024, Przewodniki przygód Jeepa zostały wzbogacone o nowy tryb „Follow Mode”, który dostarcza odpowiednich informacji w odpowiednim czasie, wyświetlając powiadomienia o punktach orientacyjnych, takich jak kierunki skrętu, przeszkody czy interesujące miejsca, gdy kierowca zbliża się do punktu na szlaku. Dodatkowo, dla szlaków, które można pokonywać w obu kierunkach, klienci będą mogli nawigować do końca szlaku oprócz początku szlaku.

Nowy standard = więcej standardowego wyposażenia

W 2024 roku, linia Gladiatora oferuje więcej standardowego wyposażenia w całej gamie modeli, w tym:

3.6L Pentastar V6 6MT (289 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Moc212.5 Kw @ - Rpm
289 Hp @ - Rpm
285 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ - Rpm
353 Nm @ - Rpm
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.