2024 Jeep Wrangler Willys

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

2024 Jeep Wrangler Willys

Przejdź do galerii zdjęć2024 Jeep Wrangler Willys

Na tej samej trwałej ramie Wrangler JL, wersja Willys z 2024 roku była miłym zaskoczeniem dla amerykańskiego producenta, który dodatkowo zaoferował zamek dyferencjału dla tylnej osi.

Jeep nigdy nie porzucił swojego dziedzictwa i dumnie przypominał o swoim związku z Willys. Ten solidny samochód 4×4 pomógł aliantom wygrać II wojnę światową. Na przestrzeni lat, nawet stylizacja linii Wrangler przypominała ten pojazd, a z wyjątkiem jednej generacji, wszystkie pozostałe miały okrągłe reflektory, na przykład. W 2023 roku, podczas Easter Jeep Safari i NYIAS, producent zaprezentował model Wrangler Willys na rok 2024.

Jak reszta gamy Wrangler, Willys miał nowy, mniejszy grill, który został zintegrowany z przednim panelam w kolorze nadwozia. Z przodu, okrągłe reflektory były umieszczone wewnątrz nadwozia, co chroniło je przed gałęziami, krzakami i innymi przeszkodami typowymi dla jazdy terenowej. Na bokach, nowe opony 33″ były istotną nowością.

Wnętrze zostało znacznie ulepszone dzięki nowemu, 12-calowemu, poziomo zamontowanemu ekranowi dotykowemu dla systemu infotainment. Jednostka Connect 5 zastąpiła wcześniejszą 8-calową wersję i także oferowała Apple CarPlay i Android Auto.

Napęd również został ulepszony dzięki dyferencjałowi Tru-Lok z tyłu, który cieszył się dużym zainteresowaniem klientów. Dodatkowo, wersja z napędem 4xe wyposażona była w skrzynię Selec-Trac z pełnym napędem na cztery koła, która oferowała przełożenie niskiego zakresu 2.71:1.

 Nowy Jeep® Wrangler 2024, najbardziej wszechstronny i rozpoznawalny pojazd na świecie, oparty na swojej legendarnie historii, łączy w sobie wyjątkowe możliwości terenowe, autentyczny design Jeepa, otwartą przestrzeń, zaawansowane układy napędowe, doskonałe właściwości jezdne zarówno na drodze, jak i w terenie oraz szereg innowacyjnych funkcji bezpieczeństwa i zaawansowanej technologii.

Najnowsza ewolucja najbardziej terenowego i ikonicznego SUV-a na świecie zwiększa możliwości, wprowadza nową technologię i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu formuły Wranglera i zapewnieniu wolności do podróżowania wszędzie i robienia czegokolwiek.

Nowością w modelu 2024 jest to, że marka Jeep wznosi możliwości Wranglera na wyższy poziom, wprowadzając po raz pierwszy pełnozawieszone tylne osie Dana, dostępny współczynnik wspinaczki 100:1, nową fabryczną wyciągarkę Warn oraz zwiększoną zdolność holowania wynoszącą 5000 funtów. W środku klienci doświadczają większego komfortu i bezpieczeństwa, z nowym wnętrzem zawierającym dostępne elektryczne fotele przednie, standardowy 12,3-calowy dotykowy ekran Uconnect 5 oraz standardowe poduszki powietrzne boczne w pierwszym i drugim rzędzie.

„Jeep Wrangler to archetypalny bohater przygód, ucieleśniający ducha i duszę marki Jeep,” powiedział Christian Meunier, CEO marki Jeep. „Od chwili wprowadzenia na rynek sprzedaliśmy prawie 5 milionów Wranglerów na całym świecie, ustanawiając nowe normy dla możliwości 4×4 z każdą nową generacją. Dziś ponownie podnosimy poprzeczkę, łącząc najbardziej wszechstronnego Wranglera w historii z większą ilością technologii, komfortu i funkcji bezpieczeństwa. To połączenie bez kompromisów, wzbogacone przez wolność wyboru spośród czterech różnych układów napędowych, w tym naszego elektryfikowanego 4xe, który jest najlepiej sprzedającym się PHEV w Ameryce.”

Budując na swojej historii wolności i przygód, nowy Wrangler stanowi dowód na lojalność swojej zapalającej się bazy entuzjastów.

„Nowy Jeep Wrangler 2024 ilustruje, jak potężna jest społeczność Jeepa i jak wciąż wpływa na poprawę wynikającą z ich oczekiwań dotyczących większych możliwości, zaawansowanej technologii i lepszej jakości,” powiedział Jim Morrison, starszy wiceprezydent i szef marki Jeep w Ameryce Północnej. „Z układem 4xe odgrywającym wiodącą rolę w ofercie, nowy Wrangler przyjmuje to, co najlepsze i czyni je lepszym, z legendarnymi możliwościami 4×4, dzięki naszej pierwszej pełnozawieszonej osi tylnej Dana, co umożliwia właścicielom Wranglera łatwe powiększenie opon; bardziej zaawansowanym i wygodnym wnętrzu ze standardowym 12,3-calowym ekranem dotykowym i dostępnymi elektrycznymi fotelami sprawdzonymi pod kątem przepraw wodnych; większym bezpieczeństwie i technologii, w tym standardowymi poduszkami bocznymi; oraz stylowym, świeżym spojrzeniu na ikoniczną siedmioskładkową kratkę, która pozostaje wierna oryginałowi.

Jeep Wrangler 2024 będzie dostępny w modelach Sport, Willys, Sahara, High Altitude, Rubicon i Rubicon 392. Zamówienia są już otwarte, a pojazdy będą zaczynały przybywać do salonów Jeepa w USA pod koniec 2023 roku. Jeep Wrangler 2024 będzie także dostępny na rynkach na całym świecie.

Zero Emisji Wolność: 4xe to nowy 4×4

Jeep Wrangler 4xe kontynuuje swoją pozycję najlepiej sprzedającego się PHEV w Ameryce przez dwa kolejne lata, a nowy Wrangler 4xe 2024 opiera się na celach marki Jeep związanych z Wolnością Zero Emisji w dążeniu do bycia najbardziej ekologiczną marką SUV na świecie, budując najbardziej zdolne i zrównoważone SUV-y Jeepa.

Modele Jeep Wrangler 4xe, wraz z gamą elektryfikowanych układów napędowych, będą odgrywać rolę w marce Jeep, gdyż podąża ona za strategicznym planem Stellantis Dare Forward 2030, w ramach którego elektryfikowane i bardziej efektywne systemy napędowe pomagają Stellantis zmniejszyć swój globalny ślad węglowy o 50% do 2030 roku i prowadzić przemysł transportowy do osiągnięcia zerowego emisji węgla do 2038 roku. Do końca 2025 roku cały asortyment marki Jeep w Ameryce Północnej będzie elektryfikowany. Do 2030 roku 50% sprzedaży marki Jeep w Stanach Zjednoczonych będą stanowiły pojazdy elektryczne na akumulator, a 100% pojazdów Jeep w Europie będzie w pełni elektrycznych.

Najszersza gama opcji układów napędowych w premium segmencie terenowym

Od 49 MPGe elektryfikowanego hybrydowego 4xe do Rubicon 392 z silnikiem V-8 o mocy 470 koni mechanicznych, nowy Jeep Wrangler 2024 oferuje najbardziej zróżnicowane opcje układów napędowych w segmencie terenowym, dając klientom Wranglera możliwość wyboru systemu napędowego, który najlepiej odpowiada ich stylowi życia. Zaawansowana linia 4xe i wysokowydajny Rubicon 392 występują wyłącznie z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów, podczas gdy silniki benzynowe 2.0 i 3.6 litra oferują zarówno sześciobiegową skrzynię manualną, jak i ośmiobiegową automatyczną.

Silnik 2.0-litra turbo do hybrydy 4xe: 375 koni mechanicznych, 470 lb.-ft. momentu obrotowego
Silnik 2.0-litra turbo I-4: 270 koni mechanicznych i 295 lb.-ft. momentu obrotowego
Silnik V-6 3.6-litra: 285 koni mechanicznych i 260 lb.-ft. momentu obrotowego
Silnik V-8 6.4-litra: 470 koni mechanicznych i 470 lb.-ft. momentu obrotowego
Legendarne możliwości terenowe: Najbardziej zdolny SUV bez kompromisów

Nowy Jeep Wrangler 2024 zapewnia legendarne możliwości terenowe dzięki:

Czterem zaawansowanym systemom 4×4:
Command-Trac częściowy układ przeniesienia napędu
Rock-Trac częściowy układ przeniesienia napędu
Rock-Trac pełnozawieszony układ przeniesienia napędu
Selec-Trac pełnozawieszony układ przeniesienia napędu
Niezrównanym współczynnikom wspinaczki, wynoszącym do 100:1
Możliwości przeprawy przez wodę do 34 cali
Niezłomnym kątem podejścia, zejścia oraz przełamania i prześwitem:
Kąt podejścia: 47,4 stopni
Kąt przełamania: 27,8 stopni
Kąt zejścia: 40,4 stopni
Prześwit: 12,9 cala
Każdy model Wranglera posiada emblemat Trail Rated, który odzwierciedla niezrównaną listę specyfikacji, obejmującą stałe osie Dana z przodu i z tyłu, dwubiegową skrzynię biegów, kontrolę trakcji, haki holownicze (dwa z przodu, jeden z tyłu), cztery tarcze hamulcowe oraz minimalny rozmiar opony wynoszący 32 cale. Nowy Wrangler 2024 nadal podnosi poprzeczkę dzięki zupełnie nowej generacji tylniej osi Dana 44 HD na modelach Rubicon; nowym, ulepszonym wyposażeniu na modelach Willys, w tym standardowemu tylnemu blokadzie i oponom 33-calowym; oraz nowemu modelowi Rubicon X z standardowymi oponami 35-calowymi (z automatycznymi układami napędowymi 2.0-litrowymi i 3.6-litrowymi), zintegrowaną kamerą off-road i stalowymi zderzakami.

Klienci Wranglera zawsze przesuwają granicę możliwości, regularnie powiększając opony i instalując wytrzymałe tylnie osie pełnozawieszone, aby poradzić sobie z większymi gumami. Teraz klienci Wranglera mogą otrzymać pełnozawieszone osie, które zazwyczaj znajdują się w ciężarówkach komercyjnych, prosto z fabryki. Pierwszy projekt pełnozawieszonej tylnej osi Wranglera Rubicon składa się z zespołu piasty koła, który jest oddzielony od wału napędowego, z wrzecionem przymocowanym do rury osi, która wspiera piastę koła za pomocą pary łożysk kół.

Dzięki zastosowaniu projektu pełnozawieszonej osi, waga pojazdu jest przenoszona na rurę osi, a nie na sam wał napędowy. W związku z tym wał napędowy podlega jedynie obciążeniom skrętnym, a jego jedyną funkcją jest przenoszenie mocy na piastę koła. Ta mocniejsza, bardziej solidna konstrukcja pełnozawieszonego układu umożliwia maksymalną zdolność holowania wynoszącą 5000 funtów w modelach Rubicon z silnikami 2.0-litrowymi i 3.6-litrowymi.

Legendarne możliwości Wranglera Rubicon pochodzą z pełnej listy funkcji terenowych, w tym:

Pierwsza pełnozawieszona tylna oś Dana 44 HD
Częściowy układ Rock-Trac z 4:1 współczynnikiem 4LO
Elektroniczne odłączanie przedniego stabilizatora
Zablokowane osie przednie i tylne Tru-Lok
17-calowe aluminiowe koła z 33-calowymi oponami BFGoodrich terenowymi
Nowy Rubicon X, premium wersja Rubicon, dodaje:

Pełnozawieszony układ Rock-Trac
Zintegrowaną kamerę off-road
Stalowe zderzaki
Pakiet Xtreme 35 z kołami zdolnymi do beadlocka i 35-calowymi oponami BFGoodrich terenowymi (z automatycznymi układami napędowymi 2.0-litrowymi i 3.6-litrowymi)
Wrangler Rubicon 392 o mocy 470 koni mechanicznych wraca na 2024 rok z standardowym Pakietem Xtreme 35, 4.56 przełożeniem osi i pełnozawieszonym układem Selec-Trac z współczynnikiem 4LO równym 2.72:1.

Nowością w 2024 roku jest to, że modele Wranglera Rubicon będą dostępne z fabrycznie zamontowaną wyciągarką Warn o pojemności 8000 funtów zamontowaną w stalowym przednim zderzaku z demontowalnymi końcówkami.

W 2024 roku Wrangler Willys zwiększa możliwości 4×4 z nowym standardowym tylnym blokadą Tru-Lok, stalowymi osłonami na progi, możliwością holowania i ciężkim wyposażeniem elektrycznym, a także większymi 33-calowymi oponami (zastępującymi wcześniejsze 32-calowe opony). Na dodatek, 4xe Willys dodaje pełnozawieszony układ Selec-Trac z współczynnikiem 4LO równym 2.72:1.

Wrangler High Altitude wraca z nowym standardowym dachem Sky One-Touch, 12-kierunkowymi elektrycznie regulowanymi i podgrzewanymi fotelami przednimi, zintegrowaną przednią kamerą i pełnozawieszonym układem Selec-Trac, w dodatku z unikalnym wyglądem zewnętrznym z 20-calowymi kołami i zderzakami w kolorze nadwozia. Modele High Altitude są pierwszymi Wranglerami, które wprowadzają ekskluzywny nowy kolor wnętrza Mantis Green na desce rozdzielczej i skórzanych siedzeniach Nappa.

Sprawdzona konstrukcja na ramie jest podstawą legendarnej zdolności Jeepa

Wykorzystując konstrukcję na ramie i elegancko zaprojektowany system zawieszenia pięciozawiasowego, nowy Wrangler 2024 zapewnia niezrównane możliwości, wyrafinowaną dynamikę drogową i zaawansowane funkcje bezpieczeństwa.

Aby chronić krytyczne komponenty pojazdu podczas jazdy w terenie, w tym zbiornik paliwa, skrzynię rozdzielczą i miskę olejową automatycznej skrzyni biegów, Wrangler ma cztery osłony podwozia. Modele Willys i Rubicon korzystają z wytrzymałych stalowych osłon na progi, aby ograniczyć potencjalne uszkodzenia karoserii podczas jazdy w terenie.

Zastosowanie lekkich, wytrzymałych zamknień aluminiowych, w tym drzwi, zawiasów, maski, nadkoli, ramy szyby i magnezowych klap, pomaga zredukować wagę i zwiększyć oszczędność paliwa.

W 2024 roku Wrangler nadal korzysta z sprawdzonego układu zawieszenia z pięcioma linkami. Zawieszenie przednie Wranglera ma dwie górne i dwie dolne stalowe ramiona kontrolne o wysokiej wytrzymałości oraz poprzeczny stabilizator osi do kontrolowania osi wzdłużnej. Pięciozawiasowe zawieszenie tylne ma podobny układ do przedniego zawieszenia, z dwoma górnymi i dwoma dolnymi kontrolnymi ramionami o wysokiej wytrzymałości dla kontrolowania osi wzdłużnej oraz stabilizatorem osi do kontrolowania osi poprzecznej.

Przednie i tylne stalowe stabilizatory o pełnej szerokości są ustawione w celu kontrolowania ruchu osi w poziomie przy minimalnej zmianie kąta podczas ruchu zawieszenia. Amortyzatory są dostosowane do optymalnej równowagi między obsługą drogową a legendarnymi możliwościami terenowymi, zapewniając idealny komfort jazdy, kontrolę przechyłów i dynamiczną obsługę. W modelach Wranglera Rubicon znajduje się elektroniczne odłączenie przedniego stabilizatora, które zapewnia dodatkowy skok kół, gdy teren tego wymaga.

Ponad 85 dostępnych zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczenia

Bezpieczeństwo i zabezpieczenie były priorytetem w rozwoju nowego Jeepa Wranglera 2024, który oferuje ponad 85 dostępnych aktywnych i pasywnych funkcji bezpieczeństwa i zabezpieczeń. Standardowo we wszystkich modelach na rok 2024 znajdują się boczne poduszki powietrzne w pierwszym i drugim rzędzie, które uzupełniają standardowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz poduszki powietrzne umieszczone w fotelach kierowcy i pasażera.

W roku modelowym 2024 Wrangler ma drugorzędowe zewnętrzne pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami obciążenia, a także strukturalne ulepszenia w celu poprawy wydajności w przypadku zderzenia bocznego.

Ostrzeżenie o zderzeniu czołowym i zaawansowany tempomat z funkcją zatrzymywania są standardem w modelach Sport S i wyższych. Wykrywanie martwego punktu i detekcja w ruchu poprzecznym oraz system ParkSense wspomagający parkowanie tyłem są standardowe w modelach High Altitude, Rubicon X i Rubicon 392, a także dostępne w modelach Sport S, Willys, Sahara i Rubicon. Kamera tylnia ParkView z dynamicznymi liniami siatkowymi, kontrola trakcji oraz elektroniczna kontrola stabilności (ESC) z elektronicznym wspomaganiem jazdy są standardowe we wszystkich modelach.

Ikoniczny design Jeepa Wranglera: Nowa kratka, wzory kół i wiele opcji wolności otwartych

Nowy Jeep Wrangler 2024 oparty jest na rzeźbiarskiej estetyce wzornictwa, która jest natychmiast rozpoznawalna dzięki tradycyjnym cechom designu Jeepa. Ikoniczna siedmioskładkowa kratka Wranglera 2024, po raz pierwszy wprowadzona w 20-leciu Wranglera Rubicon 2023, przybiera zaktualizowany wygląd z czarnymi teksturowanymi szczelinami, neutralnymi szarymi metalowymi otoczkami i otoczeniem w kolorze nadwozia (czarne szczeliny i otoczki na Willysie, błyszczące czarne otoczki na High Altitude oraz platynowe srebrne szczeliny i otoczki na Sahara). Nowa kratka, zarówno wizualnie, jak i dosłownie smuklejsza, ma czarne teksturowane pionowe szczeliny, co poprawia chłodzenie, a także umożliwia zamontowanie nowej fabrycznej wyciągarki Warn, dostępnej w modelach Rubicon.

Nowa, gotowa do trasy, dyskretna antena zintegrowana w przedniej szybie zastępuje wcześniejszą stalową antenę, usprawniając wygląd Wranglera i eliminując zaczepy na gałęziach czy krzakach podczas jazdy w terenie.

Dziesięć nowych standardowych i opcjonalnych wzorów kół, od 17 do 20 cali średnicy, w tym koła zdolne do beadlocka dla Pakietu Xtreme 35, odświeżają asortyment opon Wranglera z rozmiarami opon od 32 do 35 cali.

Wiele opcji wolności otwartych, w tym nowy standardowy premium soft-top, dwa dostępne twarde dachy (czarny i w kolorze nadwozia), ekskluzywny dach Sky One-Touch, Sunrider dla twardego dachu i grupa drzwi podwójnych z połowicznymi drzwiami, oznacza, że istnieje wiele różnych kombinacji drzwi, dachów i szyb, aby klienci Wranglera mogli dostosować swoje przygody terenowe do swoich specyficznych potrzeb.

Wrangler dostępny jest także w 10 przykuwających uwagę kolorach zewnętrznych, w tym: Anvil (NOWY), Earl, Firecracker Red, Granite Crystal, Silver Zynith, High Velocity, Hydro Blue, Sarge, Bright White i czarnym.

Autentyczny design wnętrza z bogatym wyposażeniem i technologią

Nowe wnętrze Wranglera jest bogato wyposażone w luksusowe funkcje i technologie, a także funkcjonalność i wszechstronność Jeepa. Środkowa konsola inspirowana dziedzictwem ma czystą, rzeźbioną formę, która uzupełnia poziomy kształt deski rozdzielczej. Wyposażona w miękkie materiały, deska rozdzielcza ma nowe powłokowe powierzchnie z tkaniny lub poliuretanu, z kontrastującym przeszyciem. Na górze deski rozdzielczej znajdują się nowe mocowania AMPS.

Standardowo we wszystkich modelach znajduje się poprawiona funkcja rozpoznawania głosu bez użycia rąk, która teraz korzysta z technologii mikrofonowej. W modelach High Altitude, Rubicon X i Rubicon 392 standardowy pakiet premium kabinowy dodaje akustyczne przednie szkło, grubszy dywan oraz dodatkową piankę wygłuszającą w ramie szyby, na przednim panelu i w słupkach B, zapewniając cichsze wnętrze.

Całkowicie nowy 12,3-calowy ekran dotykowy – najnowocześniejszy i największy wyświetlacz, jaki kiedykolwiek oferowano w Wranglerze – zawiera nagradzany system Uconnect 5 piątej generacji i znajduje się na górze środka konsoli, tuż nad nowym wąskim prostokątnym wlotem powietrza. Wloty powietrza po bokach zachowują charakterystyczny okrągły kształt.

Uconnect 5 oferuje prędkość działania pięć razy szybszą w porównaniu do poprzedniej generacji. Dzięki systemowi operacyjnemu Android i aktualizacjom za pośrednictwem (OTA), Uconnect 5 zapewnia elastyczność, która pozwala na ciągły rozwój systemu, oferując nowe treści, funkcje i usługi.

Nowy system Uconnect 5 w Wranglerze oferuje więcej zintegrowanych usług i funkcji, zapewniając niezrównaną łatwość obsługi. Zestaw wyróżników systemu obejmuje:

12,3-calowy cyfrowy ekran dotykowy (NOWY)
Trails Offroad (NOWY)
Pięć profili użytkownika oraz tryb valet – dostosowywane preferencje muzyczne, aplikacje, pozycje foteli, kąty lusterek i poziomy komfortu klimatycznego (NOWY)
Bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto
W pełni konfigurowalny ekran główny dla szybkiego dostępu do często używanych funkcji i jednej dotykowej operacji (NOWY)
Jednoczesna łączność dla dwóch telefonów z obsługą Bluetooth (NOWY)
Funkcja Alexa Home to Car, w tym wirtualny asystent Alexa w pojeździe z naturalnymi możliwościami głosowymi oraz funkcjami Car to Home
Aplikacja mobilna Uconnect
Platforma SiriusXM 360L i Personalizowane Stacje Powered by Pandora (NOWY)
Nawigacja TomTom z przewidywalnym wyszukiwaniem, naturalnym mówieniem oraz aktualizacjami ruchu na żywo
Aktualizacje map za pomocą OTA na żądanie dla systemu Uconnect NAV (NOWY)
Hotspot Wi-Fi 4G LTE, aby podłączyć do ośmiu urządzeń bezprzewodowych
Nowy Wrangler jest dobrze wyposażony, aby utrzymać pasażerów pojazdu w kontakcie podczas podróży. Funkcjonalność jest poprawiona dla pasażerów z przodu dzięki standardowym podwójnym portom USB typu C, które pozwalają na ładowanie urządzeń do czterech razy szybciej. Wrangler oferuje w sumie do siedmiu portów USB typu A i C dla obu rzędów. Standardowe gniazda akcesoriów 12-woltowych znajdują się w całym nowym Wranglerze, a gniazdo 115-woltowe AC jest dostępne do zasilania wybranych elektronicznych urządzeń domowych z trzema bolcami.

Trail Rated & Trail Ready

Marka Jeep będzie pierwszą marką motoryzacyjną, która wprowadzi wbudowane przewodniki po przygodach terenowych z wprowadzeniem Trails Offroad (dostępność późniejsza) w nowym Jeepie Wrangler 2024. Oczywiście, nowy Wrangler będzie pierwszym pojazdem Jeepa, który zaoferuje dostępny system przewodników szlakowych Trails Offroad, który ułatwia planowanie wypraw terenowych, czyniąc je łatwiejszymi niż kiedykolwiek i bardziej dostępnymi dla klientów.

Pobrany bezpośrednio do systemu Uconnect 5 i wyświetlany na nowym 12,3-calowym ekranie o wysokiej rozdzielczości, system Trails Offroad oferuje szczegółowe przewodniki szlakowe dla 62 szlaków Jeep Badge of Honor, które obejmują szlak Rubicon w Kalifornii, Hell’s Revenge w Utah oraz Jericho Mountain w New Hampshire. Aby jeszcze bardziej zyskać przygód, właściciele mogą wykupić subskrypcję premium, która odblokowuje pełny katalog przewodników Trails Offroad, liczący ponad 3000.

Katalog Trails Offroad obejmuje szeroki wachlarz poziomów trudności i terenów oraz oferuje niezrównany poziom informacji i jakości, w tym:

Eksperci Trails Offroad oceniają wszystkie szlaki na podstawie realnych ocen
Spójna ocena trudności oparta na 14 kryteriach
Opis trasy
Kluczowe punkty dla zakrętów, przeszkód i punktów zainteresowania
Ta nowa współpraca daje klientom Jeepa szczegółowe informacje na temat najlepszych przygód terenowych w całych Stanach Zjednoczonych i częściach Kanady, a aktualizacje za pośrednictwem OTA dostępne są w celu dalszego polepszenia doświadczeń. Klienci będą również mogli nawigować bezpośrednio do początku wybranej przygody terenowej i śledzić swoje postępy, korzystając z zintegrowanych map szlaków. Niezrównana integracja w pojeździe jeszcze bardziej umacnia pozycję marki Jeep jako lidera w terenie.

Nowe modele wzmacniają i rozszerzają ofertę Wranglera

Najlepiej sprzedający się hybrydowy pojazd w Ameryce wzmacnia swoje dominujące pozycje na drodze i w terenie poprzez dodanie dwóch nowych modeli na rok 2024: nowego Wranglera Sport S 4xe oraz nowego Wranglera Rubicon X.

Wyposażony w nagradzany układ napędowy o mocy 375 koni mechanicznych i momentu obrotowego 470 lb.-ft., który efektywnie zwraca 21 mil zasięgu w trybie elektrycznym i 49 MPGe, model Sport S 4xe oferuje standardowy 12,3-calowy ekran dotykowy, elektryczne okna i zamki drzwi, adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymywania, ostrzeżenie o zderzeniu czołowym, boczne poduszki powietrzne, zdalne bezkluczykowe włączanie, premium soft-top, 20-calowe aluminiowe koła i szybę przednią Gorilla.

Nowym modelem na 2024 rok jest także model Rubicon X. Dostępny zarówno z silnikami benzynowymi, jak i 4xe, nowy Rubicon X dodaje możliwości, styl i technologię do wyższych poziomów oferty Wranglera.

Nowy standard = więcej standardowego wyposażenia

W 2024 roku oferta Wranglera podnosi poprzeczkę, oferując więcej standardowego wyposażenia w całej gamie modeli, w tym:

Sport:
12,3-calowy ekran dotykowy
Premium soft-top
Środkowa belka z tkaniny Gray Soul
Sport S (Sport +):
Adaptacyjny tempomat
Ostrzeżenie o zderzeniu czołowym
Szyba przednia Gorilla
Willys (Sport S +):
33-calowe opony
Stalowe osłony na progi
Tylna blokada dyferencjału
Sahara (Sport S +):
Lampy LED (przednie, tylne, przeciwmgielne)
Podgrzewane fotele i kierownica
High Altitude (Sahara +):
12-kierunkowe elektrycznie regulowane fotele frontowe
12,3-calowy ekran dotykowy z nawigacją
Monitorowanie martwego pola i detekcja ruchu poprzecznego
Środkowa belka IP z weluru czarnego lub Mantis Green Nappa
Fotele skórzane czarne lub czarne/Mantis Green Nappa
Akustyczne szkło przednie, grubszy dywan i dodatkowa pianka wygłuszająca
Dach Sky One-touch powertop
Zintegrowana przednia kamera off-road
Rubicon (Sport S +):
Lampy LED (przednie, tylne, przeciwmgielne)
Środkowa belka IP z czarnego odpornego na wodę materiału Addax
Możliwość holowania
Przełączniki pomocnicze
Pełnozawieszona oś tylna Dana 44 HD
Rubicon X (Rubicon +):
12-kierunkowe elektrycznie regulowane fotele przednie
12,3-calowy ekran dotykowy z nawigacją
Dziewięcio-głośnikowy system audio premium Alpine
Fotele skórzane Nappa
Podgrzewane fotele i kierownica
Akustyczne szkło przednie, grubszy dywan i dodatkowa pianka wygłuszająca
System wspomagający parkowanie tyłem ParkSense
Monitorowanie martwego pola i detekcja ruchu poprzecznego
Stalowe zderzaki
Zintegrowana przednia kamera off-road
Zderzaki i nadkola w kolorze nadwozia
Pakiet Xtreme 35 (gdy wyposażony w automatyczną skrzynię biegów)
Rubicon 392 (Rubicon +):
Pakiet Xtreme 35
Akustyczne szkło przednie, grubszy dywan i dodatkowa pianka wygłuszająca
Podgrzewane fotele i kierownica
Zintegrowana przednia kamera off-road
12-kierunkowe elektrycznie regulowane fotele przednie
4xe

Najnowocześniejszy układ napędowy kiedykolwiek opracowany dla Jeepa Wranglera maksymalizuje efektywność i eliminuje obawy związane z zasięgiem, osiągając 49 mil na galon (MPGe), jednocześnie oferując 21 mil czystej elektryczności na większość codziennych dojazdów i godzin na szlaku.

Układ napędowy Jeepa Wranglera 4xe integruje dwa silniki elektryczne i akumulator o napięciu 400 V z wydajnym, turbosprężarkowym, 2.0-litrowym silnikiem czterocylindrowym i automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite o ośmiu biegach. Ta konfiguracja maksymalizuje efektywność komponentów hybrydowych i łączy je z renowowanym i sprawdzonym napędem Wranglera.

Nowością w 2024 roku jest to, że wszystkie modele Wranglera 4xe oferują skrzynkę zasilającą Jeep 4xe Power Box, która zawiera cztery gniazdka 120-woltowe z łączną mocą 30 amperów, pozwalając akumulatorowi zasilać zewnętrzne urządzenia, takie jak telefony i tablety.

Kluczowe parametry układu napędowego Wranglera 4xe to 375 koni mechanicznych (280 kW), moment obrotowy 470 lb.-ft. (637 Nm) oraz 49 MPGe z następujących komponentów:

Silnik 2.0-litra turbo I-4
Jednostka silnika zintegrowana z generatorem
Jednostka silnika zintegrowana w automatycznej skrzyni biegów o ośmiu biegach
Akumulator litowo-jonowy o napięciu 400 V, 17 kWh, 96 ogniw, kobalt manganowy
Tryby E Selec w Wranglerze 4xe pozwalają kierowcy dostosować hybrydowy układ napędowy do każdej podróży, czy to wypełniając potrzeby codziennych dojazdów w trybie czysto elektrycznym, nocą w mieście, czy cichym eksplorowaniem przyrody w terenie.

Hybryda: Domyślny tryb łączy moment obrotowy silnika 2.0-litra z silnikiem elektrycznym. W tym trybie układ napędowy najpierw wykorzysta energię akumulatora, a następnie doda napęd z silnika 2.0-litra turbo I-4, gdy akumulator osiągnie minimalny stan naładowania.
Elektryczny: Układ napędowy działa na zerowej emisji energii elektrycznej, aż do momentu, gdy akumulator osiągnie minimalny stan naładowania lub kierowca zażąda większego momentu (np. w przypadku pełnego przyspieszenia), co uruchamia silnik 2.0-litra.
eSave: Priorytetowo traktuje napęd z silnika 2.0-litra, oszczędzając energię akumulatora na później, np. na jazdę off-road w trybie EV lub w obszarach miejskich, gdzie napęd silnikiem spalinowym jest ograniczony. Kierowca może również wybierać między trybem oszczędzania akumulatora a ładowaniem akumulatora podczas eSave za pośrednictwem stron hybrydowych w monitorze Uconnect.
Silnik 2.0-litrowy turbo I-4

Silnik 2.0-litrowy czterocylindrowy z wtryskiem turbo (ESS) jest oceniany na 270 koni mechanicznych i 295 lb.-ft. momentu obrotowego i łączy się z standardową ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Dzięki turbosprężarce dwusuwowej o niskiej bezwładności z elektronicznie sterowaną turbosprężarką zapewnia wyjątkową reakcję i wydajność, silnik 2.0-litrowy I-4 ma turbosprężarkę zamontowaną bezpośrednio na głowicy cylindrów dla lepszej trwałości. Dedykowany obieg chłodzenia obniża temperaturę powietrza dolotowego, korpusu przepustnicy i turbosprężarki.

Silnik 2.0-litrowy turbo I-4, który spełnia normy emisji SULEV 30, należy do rodziny architektury silników średnich globalnych i ma podwójne wałki rozrządu (DOHC), niezależne podwójne ustawienie wałka rozrządu oraz schłodzony system recyrkulacji spalin (C-EGR). Ta kombinacja technologii umożliwia wysokie osiągi i zmniejsza zużycie paliwa.

Silnik 3.6-litrowy Pentastar V-6

Silnik 3.6-litrowy Pentastar V-6 dostarcza 285 koni mechanicznych i 260 lb.-ft. momentu obrotowego i ma ESS jako standardowe wyposażenie. Zaprojektowany w celu zapewnienia szerokiego zakresu momentu obrotowego, z naciskiem na moment obrotowy na niskich obrotach – cecha niezbędna do ekstremalnych jazd terenowych – silnik 3.6-litrowy Pentastar V-6 jest standardowo wyposażony w sześciobiegową skrzynię manualną lub opcjonalną ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Silnik 6.4-litrowy V-8

Stuningowany specjalnie dla Jeepa Wranglera Rubicon 392, silnik 6.4-litrowy V-8 jest oceniany na 470 koni mechanicznych i 470 lb.-ft. momentu obrotowego. Dzięki niemal 75% momentu obrotowego dostępnego tuż nad prędkością obrotową silnika, V-8 dostarcza ekscytujące osiągi, zarówno przy przyspieszaniu od 0 do 60 mph w czasie 4,5 sekundy, jak i podczas wspinania się po stromych zboczach. Silnik 6.4-litrowy V-8 wykorzystuje żeliwne bloki cylindrów, aluminiowe głowice, aktywny kolektor ssący, zmienną synchronizację wałka rozrządu, podwójne świece zapłonowe na cylinder, zawory wydechowe wypełnione sodem, puste zawory dolotowe oraz smarujące dysze do chłodzenia tłoków. Silnik Wranglera Rubicon 392 jest wyposażony w miskę olejową z tylnym osadzeniem, wysokoskalowy alternator i swobodnie przepływające kolektory wydechowe.

Technologia oszczędzania paliwa z dezaktywacją cylindrów bezproblemowo przełącza się na gładki, oszczędny tryb czterocylindrowy, gdy obciążenia silnika są niskie, takie jak jazda po autostradzie. Pompa wysokowydajna zamontowana w zbiorniku utrzymuje zasilanie V-8 nawet w najbardziej wymagających warunkach.

Funkcjonalna wlot powietrza dostarcza silnikowi Wranglera Rubicon 392 zimne, gęste powietrze z zewnątrz, co prowadzi do zwiększonej wydajności. Inżynierowie Jeepa zapewnili, że silnik V-8 Wranglera Rubicon 392 otrzymuje świeże powietrze, niezależnie od terenu i warunków pogodowych. System ssania Hydro-Guide Wranglera Rubicon 392 zawiera system duktów w trzech poziomach z serią odpływów, w tym jednokierunkowym odpływem w skrzynce powietrznej, który oddziela wodę – nawet do 15 galonów na minutę – od powietrza docierającego do silnika. Umożliwia to Wranglerowi Rubicon 392 pokonywanie wody do głębokości 34 cali, nawet jeśli fala przelewa się przez maskę.

Aktywny system wydechowy w trybie podwójnym jest standardem, aby dostarczać ekscytujący i niepodważalny dźwięk. System uruchamia się automatycznie, otwierając zawory w układzie wydechowym przy wyższych obciążeniach silnika, aby zredukować ciśnienie w układzie wydechowym. Kierowca może również aktywować system za pomocą naciśnięcia przycisku. Układ wydechowy o podwójnym kolektorze kończy się unikalnymi końcówkami wydechowymi w formie czwórki.

2.0L AWD (270 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc198.6 Kw @ - Rpm
270 Hp @ - Rpm
266 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy295 Lb-Ft @ - Rpm
400 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła

3.6L V6 AWD (285 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Moc209.6 Kw @ - Rpm
285 Hp @ - Rpm
281 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy260 Lb-Ft @ - Rpm
353 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.