2024 Renault Clio

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Renault zaprezentował odświeżoną wersję piątej generacji modelu Clio na wiosnę 2023 roku, co było prawdziwą rewolucją w tej gamie pod względem designu i technologii.

Po sprzedaży ponad 16 milionów egzemplarzy, Clio stało się najlepiej sprzedającym modelem Renault. Zasługuje na modernizację i wprowadzenie nowych technologii. Niestety dla francuskiego producenta, podczas prezentacji piątej generacji na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2019 roku, nie było gotowe na wprowadzenie hybrydowych napędów, a wówczas oświetlenie LED nie spełniało oczekiwań klientów zainteresowanych modelami supermini. Ale w ciągu zaledwie czterech lat wiele się zmieniło, w tym oczekiwania nabywców.

Największa zmiana dotyczyła przedniej części samochodu, która zyskała szeroką górną kratkę, uzupełnioną na zderzaku drugą, podobnej wielkości kratką. Po bokach, w dolnej części zderzaka, Renault zainstalowało parę wlotów powietrza, które głównie miały walor estetyczny. W reflektorach producent zastosował technologię LED we wszystkich wersjach wyposażeniowych, co poprawiło wygląd auta. Dodatkowo w ofercie znalazła się nowa wersja wyposażeniowa: Spirit Alpine, która zastąpiła wcześniejsze RS. Wraz z nią wprowadzono 17-calowe lekkie felgi aluminiowe.

Wewnątrz pojazdu zmodernizowano zestaw wskaźników, który został wyposażony w wyświetlacz TFT o przekątnej 7″ lub 10″ zamiast analogowych wskaźników, w zależności od wersji. Dodatkowo, na górze konsoli centralnej, Renault zaoferowało opcję 7″ lub 9.3″ ekranu dotykowego dla systemu multimedialnego, który umożliwia bezprzewodowe odbicie ekranu ze smartfonów.

Podobnie jak w wersji przed liftingiem, Clio z 2023 roku posiadało silniki spalinowe zasilane benzyną, olejem napędowym lub LPG. Dodatkowo dostępny stał się hybrydowy napęd.

 Renault Clio to nieprzerwanie hit od swojego debiutu w 1990 roku – do tej pory sprzedano 16 milionów egzemplarzy na całym świecie! Został uznany za ulubiony samochód Francuzów, stał się międzynarodowym bestsellerem i zdobył dwie nagrody Samochodu Roku w Europie. Przez pięć generacji był jednym z najbardziej emblematycznych miejskich aut na rynku. Teraz zrewolucjonizował siebie, stając się doskonałą ilustracją „Nouvelle Vague” marki Renault, pełną najnowszych innowacji. Jego nowy styl jest jeszcze bardziej porywający i elegancki, a wyrafinowane wnętrze zapowiada nowy rozdział, wprowadzając pierwsze oznaki nowego języka projektowania marki. Nowy przód emanuje energią, sygnatura świetlna została całkowicie zmieniona i wyraża tożsamość marki, a nowe napięte, dokładne i efektywne linie nadają Nowemu Clio bardziej wyrazisty charakter, czyniąc go żywym symbolem statusu z bardziej emocjonalnym odczuciem. Nowe Clio zaktualizowało również swoją technologię, w tym cyfrowy kokpit we wszystkich wersjach. Oferuje szerszy wybór układów napędowych niż jakiekolwiek inne auto w swojej kategorii, aby każdy mógł wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Najciekawsza jest pełna hybryda E-Tech o mocy 145 KM, łącząca przyjemność z jazdy z oszczędnościami.

Nowy Renault Clio będzie dostępny w różnych wersjach, w tym nowej wersji Esprit Alpine. Wyjątkowy sportowy, technologiczny i elegancki wygląd dodaje intensywności pojazdu, który ucieleśnia wszystko, czym jest Renaulution.

NOWY, NOWOCZESNY I PEWNY STYL

Nowe Clio zostało zaprojektowane tak, aby odzwierciedlić nowy, zorientowany na człowieka i technologię styl marki Renault. Nowe logo Renault na całkowicie odnowionej przedniej części dodaje wyrazu. Ta metamorfoza obrazuje cel marki, jakim jest budowanie nowocześniejszych, bardziej wyróżniających się i bardziej zrównoważonych samochodów, zakorzenionych w jej tradycyjnych wartościach. Nowe oświetlenie sygnaturowe – które w przyszłości trafi do wszystkich pojazdów Renault – wpisuje się w ten nowy styl i wyraża dwa z jego wyróżników: precyzję i charakter. Wnętrze zostało przekształcone: nowa tapicerka i nowe materiały pochodzenia biologicznego czynią z niego pojazd z najwyższej półki i znacznie podnoszą jakość oraz komfort podróży. Wersja Esprit Alpine jest sportowa i elegancka zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, a także najlepiej ucieleśnia nową erę Nowego Clio.

Wyrazisty przód

Przednia część Nowego Renault Clio przeszła całkowitą metamorfozę: jej rzeźbiony, napięty i dynamiczny kontur dodaje nowoczesnego stylu i witalności. Powiększona kratka przypomina o sportowym wyglądzie i dodaje mocy. Skala kolorów – ciemniejsza w pobliżu logo, jaśniejsza w stronę krawędzi – nadaje głębię i techniczny charakter. Ten uniwersum efektów radykalnie zmieniło design Nowego Clio, dodając mu atrakcyjności.

Wyraziste logo

Szczotkowane satynowe chrome logo Nouvel’R z przodu oddaje hołd dziedzictwu marki. Jego geometria jest prosta i znacząca, a przez to ponadczasowa. Symbioza dwóch diamentów oraz optyczny efekt ich łączenia dodają poczucia komplementarności i ciągłego ruchu. To logo bardziej kategorycznie niż kiedykolwiek wyraża tożsamość Nowego Clio.

Wyprofilowane aerodynamiczne ostrze

Wersje Techno i Esprit Alpine wyposażone są w skrzydła inspirowane światem sportów motorowych, które znajdują się pod kratką. Rzeźbione kształty i napięte wgłębienia podkreślają i ożywiają przód samochodu. Ostrze w wersji Techno ma ten sam kolor co nadwozie, a w wersji Esprit Alpine w kolorze Matte Shale Grey.

Nowe sygnatury oświetleniowe wprowadzają zupełnie nową tożsamość wizualną

Nowe Clio jest pierwszym pojazdem w „Nouvelle Vague” Renault z nowym sygnaturą świetlną z przodu. Inspiruje się logo: światła dzienne LED po obu stronach, które tworzą jedną połowę pionowego rombu, podkreślają pulsujący i błyszczący wygląd przodu, czyniąc projekt bardziej spójnym z wizerunkiem marki.

Smukłe reflektory w pełni LED we wszystkich wersjach wskazują na precyzję i techniczną sprawność, nadając samochodowi wyrazisty wygląd. Są bardziej kompaktowe i łączą do pięciu wysokotechnologicznych strumieni (wcześniej trzy), które automatycznie dostosowują rozkład światła między światłami drogowymi i mijania.

Żywszy tył

Tylny zderzak również przeszedł metamorfozę: aerodynamiczne wyloty wizualnie powiększają tył, dodają przyczepności i wzmacniają możliwości techniczne samochodu. Dolna krawędź jest w Matte Black w pierwszych dwóch wersjach, w Glossy Black w wersji Techno i w Matte Shale Grey w wersji Esprit Alpine. W zależności od wersji, rury wydechowe pozostają widoczne lub są ukryte przez dyfuzor.

Nowe tylne światła zmodernizowane są i teraz mają przezroczyste osłony, które pozwalają zajrzeć do środka – co znowu dodaje technicznego, nowoczesnego charakteru. Jasne zewnętrzne krawędzie tylnych świateł odzwierciedlają wzór oświetlenia z przodu.

Klasyczne kolory i wyraziste felgi

Nowe Renault Clio dostępne jest w siedmiu eleganckich kolorach nadwozia: Glacier White, Star Black, Shale Grey, Iron Blue, Flame Red, Valencia Orange i Rafale Grey, nowym trójwarstwowym lakierze, który wygląda solidnie z daleka i perłowo z bliska.

Wzmacniając imponującą atrakcyjność samochodu, charakterystyczne koła mają średnicę do 17 cali. W sumie dostępnych jest sześć opcji, w tym cztery aluminiowe felgi dostępne w różnych wersjach. Na przykład wersja Techno ma 16-calowe, czarne felgi aluminiowe z diamentowym wykończeniem. Wszystkie mają nowe logo Renault w szczotkowanym aluminium na środku.

Inne wersje mają osłony lusterka w kolorze Star Black, a w wersjach Techno i Esprit Alpine występują anteny w kształcie płetwy rekina.

Te same wymiary

Pomimo wszystkich zmian wewnątrz, Nowe Renault Clio ma te same wymiary co poprzednia wersja: 4,053 mm długości, 1,988 mm szerokości i 1,439 mm wysokości.

ELEGANCKIE I ZRÓWNOWAŻONE WNĘTRZE

Doświadczenie wewnątrz Nowego Clio jest teraz jeszcze lepsze: wnętrze kabiny jest bardziej przytulne i gościnne. Gdy tylko otworzysz drzwi, zobaczysz szlachetniejsze i bardziej zrównoważone materiały i poczujesz skok jakości. Przestronność i ergonomia pozostają kluczowymi atutami pojazdu, oferując wszystkim podróżującym niezrównany komfort. Cała technologia wspiera doświadczenie użytkownika i wkomponowuje się w uniwersum połączonych usług i aplikacji, które pomagają kierowcy i pasażerom zrelaksować się i cieszyć podróżą.

Bardziej odpowiedzialne materiały

Fotele, panele drzwi i deska rozdzielcza w wersji Techno Nowego Renault Clio pokryte są specjalnie opracowaną tkaniną zrównoważoną, która składa się z maksymalnie 60% włókien modalnych marki TENCEL, bio-opartego włókna celulozowego produkowanego przez Grupę Lenzing. Wspierając strategię dekarbonizacji marki Renault, Nowe Clio jest nie tylko pierwszym samochodem z włóknami TENCEL Modal. To także pierwszy raz, gdy te zrównoważone włókna są szeroko stosowane w wnętrzu pojazdu. Znane z wyjątkowej miękkości, włókna te pochodzą z odnawialnego źródła – naturalnego drewna, które jest pozyskiwane z zrównoważonych lasów półnaturalnych w Europie. Te lasy absorbują dużą ilość CO2 i nie wymagają żadnych nawozów chemicznych ani sztucznego nawadniania. Włókna TENCEL Modal produkowane są przy użyciu energii odnawialnej i posiadają certyfikat EU Ecolabel, oznaczenia ekologicznego doskonałości przyznawanego produktom i usługom spełniającym wysokie standardy środowiskowe przez cały ich cykl życia.

Co ważne, w Nowym Renault Clio nie ma skóry: zamiast tego, powierzchnie pokryte są TEP, materiałem o ziarnistej powłoce wykonanym z włókien bio-sourced i poliestru. Jedną z zalet jest to, że farbowanie TEP wymaga mniej wody i energii niż tradycyjne farbowanie włókien.

Te dwa wybory wynikają z wartości zrównoważonego rozwoju marki.

Wybór wyrafinowanych foteli

Fotele Nowego Clio emanują klasą i sportowym stylem. Otulają użytkownika, ich gruba warstwa pianki jest zachęcająca, a zagłówki są ergonomiczne, smukłe i stylowe. Uniwersum – kolory siedzeń i oparć, przeszycia i dekoracje – różni się w każdej wersji. Wersja Esprit Alpine ma specyficzne fotele (patrz strona XX).

Ulepszony i zaktualizowany kokpit

Nowa deska rozdzielcza Nowego Renault Clio zawiera bezramkowy wyświetlacz cyfrowy, o przekątnej od 7 do 10 cali w zależności od wersji. W zależności od kraju i wersji, Nowe Clio może być również wyposażone w radio oraz system multimedialny R&GO lub Renault Easy Link. Logo Nouvel’R na kierownicy dodaje elegancki akcent w kabinie.

WERSJA ESPRIT ALPINE DLA DODATKOWEJ INTENSYWNOŚCI

Po Austral – pierwszym modelu Renault z wersją Esprit Alpine w ofercie – oraz nowym Espace, ta sportowa, technologiczna i elegancka wersja jest teraz dostępna w Nowym Clio. Łączy cechy marki Alpine i nowy styl Renault, wznosząc intensywność Nowego Clio na nowe wyżyny.

Sportowy wygląd na zewnątrz

Kratka z przodu podkreśla sportowy charakter Nowego Clio oraz jego zdecydowany design. Jest gorącodrążona i w kolorze ciemnym w centrum, przechodzi w błyszczące chromowanie na krawędziach, dodając głębi i mocy pojazdu. Pozioma linia w kolorze Glossy Black przecina ją, sięgając do reflektorów. Logo również zostało przekształcone, a jego ekskluzywne wykończenie szczotkowanego aluminium w kolorze Ice Black podkreśla techniczny charakter pojazdu. Na przednim błotniku dodano specyficzny znaczek Esprit Alpine.

Ostrze w kolorze Matte Shale Grey z przodu przywołuje na myśl samochody wyścigowe oraz świat sportów motorowych, który symbolizuje ten model. Panele boczne i dyfuzory tylnego zderzaka mają ten sam ton. Te aerodynamiczne wyloty w zderzaku wizualnie powiększają tył i nadają mu sportowy wygląd.

Wersja Esprit Alpine posiada również 17-calowe aluminiowe felgi, które emanują DNA Alpine: są diamentowo cięte, czarne z dymnym szarym lakierem, wokół niebieskich lub szarych centralnych (w zależności od koloru nadwozia), co podkreśla dynamiczny, wyrafinowany i techniczny charakter samochodu. W przedniej części, napis Clio ma kolor Deep Glossy Black.

Eleganckie wnętrze

Wnętrze jest również specyficzne dla tej wersji – a jego sportowość i elegancja są w swojej klasie. Kształty siedzeń są bardziej otulające, aby zapewnić lepsze wsparcie boczne i większy komfort. Materiały są ekskluzywne, a środek siedzenia i oparcia są jaśniejsze, aby podkreślić sportowy klimat. Boki pokryte są grubszym materiałem. Wszelkie szczegóły mają specyficzne cechy techniczne, w tym wzór w kształcie litery Y na siedzeniach, przypominający sportowe koszulki sportowców. Niebieskie przeszycia i litera A marki Alpine termicznie wtopiona w tyłu siedzenia dopełniają tę sportową wersję. Czerwona, biała i niebieska flaga, symbolizująca Francję, jest przyszyta po boku.

Fotele wersji Esprit Alpine również wykonane są z materiałów zrównoważonych, w tym tkaniny, która jest w 72% z recyklingowanego PET (polietylen) na siedzeniu i oparciu oraz 13% z recyclingu na bocznych osłonach siedzeń.

Inne detale i udoskonalenia uzupełniają wnętrze tej wersji. Na przykład kierownica zaprojektowana została specjalnie, aby uchwycić ducha Alpine: czerwono-biało-niebieskie podwójne przeszycia, perforowany materiał i tło Deep Glossy Black dla logo Ice Black w centrum zachęcają do uruchomienia silnika. Na desce rozdzielczej znajduje się również wyszywana flaga francuska, pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu mają charakterystyczne niebieskie krawędzie (z wyjątkiem jednego w środku), pedały są aluminiowe, a progi przednich drzwi są ekskluzywne dla tej wersji.

Gdy zajmujesz miejsce za kierownicą, ekran Renault Easy Link rozświetla się i wyświetla powitalną wiadomość z sekwencją cech marki Alpine.

INTUICYJNY I ZABAWNY

Nowe Renault Clio zapewnia wszystkim pasażerom jeszcze większą wygodę dzięki uproszczonym technologiom poprawiającym jakość, zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów. Jego system multimedialny Renault Easy Link, w połączeniu z ustawieniami MULTI-SENSE i dwudziestoma dostępnymi systemami wsparcia kierowcy, tworzy wyjątkowo intuicyjne doświadczenie w samochodzie stworzonym do życia i codzienności.

Cyfrowe wyświetlacze w całej gamie

Nowe usługi i zaawansowane połączenie sprawiają, że Nowe Clio jest jeszcze bardziej intuicyjne dla użytkowników. Wszystkie wersje mają cyfrowy kokpit o przekątnej 7 lub 10 cali. 10-calowy wyświetlacz replikuje mapy nawigacji i dostosowuje się do trybu jazdy i ustawienia MULTI-SENSE.

Bezprzewodowe połączenie ze smartfonem

Nowe Clio oferuje Renault Easy Link, multimedialne przejście do pełnej gamy aplikacji, w tym nawigacji, proaktywnej konserwacji i infotainmentu.

Renault Easy Link obejmuje teraz dwie wersje, które łączą się bezprzewodowo przez Android Auto i Apple CarPlay:

Ekran 7 cali;
Ekran 9,3 cala z wbudowaną nawigacją (co jest standardem w wersji Esprit Alpine).

Systemy wspomagające kierowcę, które klienci doceniają

Nowe Clio ma 20 zaawansowanych systemów wsparcia kierowcy (ADAS), które ułatwiają i zapewniają bezpieczniejszą jazdę niż kiedykolwiek. Dzielą się na trzy rodziny: Jazda, Parkowanie i Bezpieczeństwo.

Główne z nich to: Aktywny Asystent Kierowcy, 360° kamera oraz aktywne hamowanie awaryjne z czujnikami cyclist i pieszych. Ten kompleksowy zestaw systemów wsparcia kierowcy plasuje Nowe Clio wśród najbezpieczniejszych samochodów w swojej kategorii.

Aktywny Asystent Kierowcy to jedna z głównych cech, która zapewnia bezstresową jazdę i najwyższe bezpieczeństwo. Ten ADAS łączy adaptacyjny tempomat, funkcję Stop & Go oraz asystenta utrzymania pasa, co odpowiada poziomowi 2 autonomicznej jazdy i znacząco upraszcza jazdę na autostradach i w korkach.

Aktywne hamowanie awaryjne, które również jest standardem w Nowym Renault Clio, maksymalizuje bezpieczeństwo, ostrzegając kierowcę o niebezpiecznych sytuacjach. Jeśli kierowca nie zareaguje, system automatycznie hamuje samochód.

Nowe Clio ma również szereg systemów, które ułatwiają parkowanie, w tym bezdotykowe parkowanie i funkcję 360° Vision Camera, oferującą widok z lotu ptaka, łączącą cztery źródła, aby zlokalizować i zobaczyć wszystkie przeszkody wokół pojazdu.

SAMOCHÓD NA ŻYCIE I CODZIENNOŚĆ DLA WSZYSTKICH W NIEGO WSIADAJĄCYCH

Automatyczna klimatyzacja, bezdotykowy kluczyk oraz bezprzewodowa ładowarka do smartfona to tylko trzy z wielu udogodnień, które sprawiają, że jazda i podróżowanie w Nowym Clio jest bardziej wszechstronne i przyjemne niż kiedykolwiek. Inne udogodnienia to wysoko regulowane fotele pasażera z przodu oraz centralna podłokietnik, dostępne od wersji Techno. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu przestrzeni dla pasażerów tylnych w zakresie dostępności oraz promienia kolan i bagażnika o pojemności do 391 litrów*, co plasuje Nowe Clio w czołówce swojej klasy.

Technologia MULTI-SENSE Nowego Renault Clio otwiera drzwi do nowego świata doświadczeń, dostosowując ustawienia oświetlenia na desce rozdzielczej i konsoli centralnej. Jest nowoczesna, dostosowywalna, elegancka i zapewnia wszystkim fantastyczne doświadczenie podróży autem.

NAJOBSZERNIEJSZY WYBÓR UKŁADÓW NAPĘDOWYCH W SEGMENCIE

Nowe Clio oferuje różne układy napędowe wykorzystujące różne źródła energii, w tym 145-konny pełny hybrydowy E-Tech na czołowej pozycji technologicznej. Umożliwia przyjemność z elektrycznej jazdy w miastach dla każdego, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję CO2. Pozostałe opcje – benzynowe, diesla i benzyna/LPG – obejmują szereg mocy i tworzą najszerszy wybór w tej klasie. Inaczej mówiąc, każdy kierowca będzie mógł wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada jego nawykom i wymaganiom.

Asystent eko-jazdy dla wszystkich opcji napędowych doradza kierowcy w najlepszych sposobach na oszczędzanie paliwa i w ten sposób zmniejszanie emisji CO2.

Pełna hybryda E-Tech 145: więcej przyjemności z mniejszym zużyciem paliwa

Renault rozpoczęło wprowadzanie technologii pełnej hybrydy E-Tech do swoich samochodów – w tym Clio – w 2020 roku. Jest naturalnie dostępna w Nowym Renault Clio, w wersji 145 KM E-Tech pełna hybryda.

Ta technologia E-Tech pełnej hybrydy jest bogata w ponad 150 patentów oraz wiedzę, którą Renault zdobyło na torach Formuły 1 – szczególnie w odzyskiwaniu i regeneracji energii. Sprawia, że Nowe Clio jest bardziej dynamiczne, a jednocześnie bardziej wydajne. Jego architektura typu szeregowo-równoległego łączy dwa silniki elektryczne (silnik 36 kW oraz 18 kW wysokiego napięcia) z czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 litra 69 kW (94 KM), inteligentnym bezsprzęgłowym skrzynią biegów oraz baterią 1.2 kWh.

Skrzynia biegów silnika spalinowego ma cztery przełożenia, a główny silnik elektryczny ma dwa. Napęd E-Tech pełnej hybrydy może łączyć moc silnika spalinowego i elektrycznego na aż 14 różnych sposobów, aby zoptymalizować efektywność energetyczną.

Samochód zawsze jest napędzany przez silnik elektryczny podczas uruchamiania i może korzystać z silnika elektrycznego przez 80% czasu w miastach – co zmniejsza zużycie nawet o 40% w porównaniu do konwencjonalnego silnika benzynowego. Pojemność baterii Nowego Clio w obszarach miejskich jest najwyższa w segmencie hybrydowych aut miejskich. Dzięki wydajnemu napędowi emisja CO2 jest ograniczona, zaczynając od 93 g/km, co jest znakomitym wynikiem w tej klasie. To dodaje do ciszy, jaką cieszą się samochody elektryczne i nie trzeba zatrzymywać się, aby naładować baterię.

TCe 100 LPG: wszechstronny samochód z niskimi kosztami eksploatacji

Silnik TCe 100 LPG o pojemności 3 cylindrów i turbosprężarce jest również dostępny w Nowym Renault Clio. Ten system z podwójnym paliwem poprawia osiągi, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i obniżając emisję CO2 (o 8% mniej CO2 niż porównywalny silnik benzynowy). Dobrze się sprawuje: osiąga maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 2,000 obr/min, co czyni go bardziej wszechstronnym. Z pełnymi zbiornikami paliwa, samochód może przejechać łącznie ponad 1,000 km. Ten system przeszedł próbę czasu, jest prosty w użyciu, przystępny cenowo i pozwala zaoszczędzić pieniądze w eksploatacji. Systemy LPG są fabrycznie zainstalowane w samochodach.

TCe 90: dobrze zbalansowany napęd

Ten 3-cylindrowy turbodoładowany silnik o mocy 90 KM z momentem obrotowym 160 Nm i 6-biegową skrzynią biegów jest łatwy w użyciu, a jego zużycie znajduje się w czołówce klasy.

SCe 65: ekonomiczny i idealny do miast

Kierowcy szukający ekonomicznego samochodu miejskiego i podmiejskiego znajdą, że silnik 1.0 SCe (atmosferyczny 3-cylindrowy) jest dla nich idealny. Ma 5-biegową skrzynię biegów, moc 65 KM i moment obrotowy 95 Nm, co sprawia, że jest bardzo łatwy w prowadzeniu w miastach i ich okolicach.

Blue dCi 100: wysokie osiągi i niskie zużycie

1.0L SCe 65 5MT (65 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Moc47.8 Kw @ - Rpm
65 Hp @ - Rpm
64 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy48 Lb-Ft @ - Rpm
65 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów5-biegowa Manualna
Hamulce przednieTarcze wentylowane

TCe 100

ParametrWartość
CylindryL3
Moment obrotowy125 Lb-Ft @ 200 Rpm
170 Nm @ 200 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Hamulce przednieTarcze wentylowane

TCe 90 6MT (90 KM)

ParametrWartość
CylindryL3
Moc66.2 Kw @ - Rpm
90 Hp @ - Rpm
89 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy118 Lb-Ft @ - Rpm
160 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane

Blue dCi 100 6MT (100 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc73.5 Kw @ - Rpm
100 Hp @ - Rpm
99 Bhp @ - Rpm
Moment obrotowy192 Lb-Ft @ - Rpm
260 Nm @ - Rpm
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane

1.6L E-Tech (145 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Moc69.1 Kw @ - Rpm
94 Hp @ - Rpm
93 Bhp @ - Rpm
Całkowita maksymalna moc106.6 Kw (145 Hp)
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy Benzyna
Typ napęduNapęd na przód
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Power PackLithium-Ion
Nominal Capacity1.2 Kwh

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.