2025 Nissan Kicks

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

Nissan zaprezentował drugą generację swojego kompaktowego SUV-a Kicks wiosną 2024 roku, wprowadzając model na rynek na rok 2025, próbując przekonać klientów jednymi z najlepszych cech w swojej klasie.

Japoński producent samochodów wprowadził nazwę Kicks do swojej oferty w 2015 roku. Jednakże, Nissan potrzebował prawie trzech lat, aby wprowadzić go na rynek północnoamerykański, po przetestowaniu go na rynku południowoamerykańskim. Nie mógł sobie pozwolić na pokazanie produktu, który mógłby wpłynąć na prestiż marki. W przypadku drugiej generacji, jednakże, japońska marka była bardziej pewna siebie i zaprezentowała model bezpośrednio na amerykańskiej ziemi. Powodem tej odwagi było to, że samochód dzielił swoją platformę CMF-B z innymi pojazdami Renault i Mitsubishi, które już udowodniły swoją niezawodność i wartość. Kompaktowy crossover obiecywał najlepszy w swojej klasie prześwit oraz przestrzeń bagażową.

Model 2025 Nissan Kicks starał się zaimponować swoim odbiorcom zaskakującym wyglądem przedniego pasa, który charakteryzował się szeroką atrapą chłodnicy z trzema poziomymi żebrami. Na górnej części umieszczono smukłe reflektory LED podkreślone światłami do jazdy dziennej. Poniżej atrapy, Nissan zainstalował plastikowy zderzak, który otaczał całą dolną część i posiadał centralny wlot powietrza oraz wykończenie przypominające osłonę przeciwkamienną.

Z profilu, wysoki przód modelu 2025 Nissan Kicks wyglądał bardziej odpowiednio dla większego pojazdu. Jednak producent doskonale dopasował go do stromej szyby, która prowadziła do kabiny, mającej zaokrągloną linię dachu. Linia boczna samochodu była falista i nieco obniżona, podkreślając linię okien, a następnie wznosiła się nad tylnymi nadkolami. Na końcu, z tyłu, producent stworzył pochyloną tylną szybę otoczoną plastikowymi osłonami, które poprawiały aerodynamikę, oraz spoiler na dachu. Reflektory tylnie w kształcie boomeranga oraz czarna listwa, która wizualnie je łączyła, stworzyły mocny obraz tylnej części Kicks. Jednocześnie, szeroka metaliczna płyta klapy bagażnika wyglądała blado w porównaniu do reszty pojazdu.

Wewnątrz, składający się z dwóch ekranów panel przedni skoncentrowany na kierowcy był przykryty tym samym panelem szklanym. Kierownica z trzema ramionami otaczała zestaw wskaźników, natomiast dotykowy ekran systemu infotainment zdobił górną część centralnego panelu. Ekrany miały siedem cali dla niższych wersji, natomiast poziom wykończenia SR oferował zestaw ekranów o przekątnej 12,3 cala. Model 2025 Nissan Kicks był wyposażony w siedzenia Zero Gravity, co obiecywało wygodne podróże na długich trasach. Ich boczne wzmocnienia nie były jednak zbyt przekonujące dla osób szukających wysokiej prędkości w zakrętach. Z tyłu, dzielona i składana kanapa (60/40) mogła zwiększyć przestrzeń bagażową z 30 stóp sześciennych (850 litrów) do 60 stóp sześciennych (1700 litrów).

W momencie wprowadzenia, 2025 Nissan Kicks był dostępny z silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 litra z naturalnym wtryskiem. Co zaskakujące, w erze, gdy większość producentów samochodów, w tym Nissan, wprowadzało hybrydy i hybrydy typu plug-in, japoński producent zdecydował się na tradycyjne podejście bez elektryfikacji. Jednakże, skrzynia biegów była wyposażona w przekładnię CVT znaną jako Xtronic. Klienci mogli otrzymać samochód z napędem na przednie lub na wszystkie koła. Ta druga wersja charakteryzowała się prześwitem wynoszącym 8,4 cala (21 cm).

 Nowy Nissan Kicks 2025 podnosi poprzeczkę w segmencie kompaktowych crossoverów, oferując niespotykany poziom technologii, nowoczesny design inspirowany luksusowymi sneakersami, wyjątkową wszechstronność oraz zwiększone poczucie bezpieczeństwa dzięki Inteligentnemu Napędowi Na Wszystkie Koła. Nowy Kicks trafi do salonów Nissana w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jeszcze tego lata. Szczegóły dotyczące cen będą dostępne bliżej terminu wprowadzenia na rynek.

Nissan kontynuuje zmienianie oczekiwań w różnych segmentach pojazdów, a Kicks stawia czoła konkurencji z najlepszym w swojej klasie prześwitem oraz przestrzenią bagażową.

Pierwszy Kicks z AWD

Każda wersja Kicks jest dostępna z opcjonalnym Inteligentnym Napędem Na Wszystkie Koła, co zapewnia dodatkową pewność i kontrolę w różnych warunkach pogodowych i na różnych nawierzchniach dróg.

Modele Kicks z AWD dodają tryb jazdy „Śnieg”, który dostosowuje logikę systemów napędu na wszystkie koła oraz kontroli dynamiki pojazdu w celu lepszego dopasowania do śliskich nawierzchni. Kontrola przechyłu z użyciem precyzyjnego hamowania pomaga dodatkowo utrzymać Kicks na zamierzonej linii jazdy podczas pokonywania zakrętów na śniegu lub lodzie.

Dodatkowo, podczas poruszania się po trudnych drogach lub w śniegu, Kicks oferuje segmentowy prześwit wynoszący 8,4 cala.

Solidny design: Kompaktowy crossover robi duże wrażenie

Z pozoru, Nissan Kicks 2025 robi mocne wrażenie swoim odważnym i ekspresyjnym designem. Szeroki stempel i nadkola ustępują miejsca bardziej zaokrąglonej, chronionej kabinie. Silne nadkola i wyrazisty kształt definiują dolną część pojazdu, w przeciwieństwie do czystszej górnej części.

Kicks równie imponująco prezentuje się z tyłu, z subtelnym spojlerem dachowym oraz pełnowymiarowymi lampami LED, które dzielą tylną klapę na dwie części i okalają ją w kierunku lamp kombinowanych na rozszerzających się tylnych nadkolach.

Podkreślające panele progowe mają skomplikowany, trójwymiarowy kształt inspirowany podeszwami sportowych butów – dodając teksturę i wizualne zainteresowanie w obszarze, który często bywa pomijany w crossoverach.

Wnętrze Kicks ma natychmiast nowoczesny i przestronny wygląd. Wnętrze zostało zaprojektowane tak, aby kontrastowało z twardym, solidnym zewnętrzem, oferując bardziej kokonową atmosferę.

Deska rozdzielcza wyposażona jest w podwójny ekran: jeden do pomiarów, drugi do systemu multimedialnego. Standardowy wskaźnik ma 7 cali, podczas gdy Kicks SR przechodzi na jeszcze bardziej efektowny 12,3-calowy model z dwoma trybami wyświetlania: bardziej tradycyjnym Classic i bardziej rozbudowanym Enhanced. Nowo zaprojektowana kierownica posiada płaski spód.

Środkowa konsola pomieści wszystkie niezbędne rzeczy z dwoma uchwytami na kubki dostosowanymi do 30-uncjowych filiżanek oraz zamkniętą komorą do przechowywania. Uchwyt na butelki w drzwiach jest na tyle duży, aby pomieścić 32-uncjowy kubek Yeti®.

Po raz pierwszy Kicks wyposażono w siedzenia o konstrukcji Zero Gravity™, które pomagają równomiernie rozłożyć ciężar i nacisk na ciała pasażerów, zapewniając wygodniejszą pozycję siedzącą i zmniejszając zmęczenie. Miększa, bardziej podpierająca konstrukcja zwiększa komfort i zmniejsza tendencję do przesuwania się bioder pasażerów tylnych siedzeń na dłuższych trasach.

Kicks SR korzysta z eleganckich, dotykowych przełączników do obsługi automatycznej klimatyzacji oraz ma czerwone przeszycia, które nadają wnętrzu sportowego charakteru.

Dostępny zasilany panoramiczny dach zapewnia dodatkowe światło i przestronność w kabinie. Posiada wyraźne przyciski do otwierania szyby lub obsługi elektrycznej osłony, co ułatwia ich obsługę kierowcom i pasażerom. Nowa generacja, cieńszy design oznacza mniej ingerencji w przestrzeń nad głową, z nowym systemem przesuwania, który redukuje hałas wiatru.

Więcej przestrzeni, więcej funkcji

Nissan Kicks 2025 został zaprojektowany w celu optymalizacji przestrzeni wewnętrznej dla komfortu pasażerów i przestrzeni bagażowej, przy zachowaniu kompaktowych wymiarów zewnętrznych, które ułatwiają jazdę i parkowanie w mieście.

Przede wszystkim, jest bardziej przestronny zarówno z przodu, jak i z tyłu: w porównaniu do Kicks 2024, przestrzeń na ramiona z przodu wzrosła o dodatkowe 1,7 cala, podczas gdy pasażerowie tylnej kanapy zyskują dodatkowe 0,9 cala przestrzeni na nogi i 1,5 cala więcej przestrzeni na ramiona, co czyni długie podróże bardziej atrakcyjnymi i komfortowymi dla osób w drugim rzędzie.

Kicks ułatwia także przygody z przestronnym, elastycznym bagażnikiem. Całkowita pojemność bagażnika wynosi do 30 stóp sześciennych przy podniesionych siedzeniach lub 60 stóp sześciennych przy opuszczonych, co jest najlepszym wynikiem w swojej klasie – i zbliża się do ilości przestrzeni bagażowej oczekiwanej w crossoverach o jeden segment większych. Dostępna jest mała, ukryta komora do przechowywania pod podłogą bagażnika.

Elastyczna płyta bagażowa (wersje SV i SR) oferuje dwa poziomy podłogi bagażnika, pozwalając właścicielom na optymalizację potrzebnej przestrzeni bagażowej. Na przykład, w górnej pozycji łatwiej jest wsunąć przedmioty do bagażnika i jest całkowicie płaska podłoga przy złożonych siedzeniach drugiego rzędu. Z drugiej strony, przy podłodze opuszczonej, można przewozić znacznie wyższe przedmioty.

Otwór do strefy bagażowej ma szerokość 40,3 cala, co czyni go najszerszym w klasie i zaprojektowanym do łatwego transportu wózka, torby golfowej lub innych długich przedmiotów. Niska wysokość załadunku (poniżej 28 cali) również zmniejsza wysiłek przy podnoszeniu ciężkiego bagażu do bagażnika lub z niego.

Wsparcie kierowcy dla większej pewności siebie

Kicks oferuje rozbudowaną gamę intuicyjnych funkcji wsparcia kierowcy i bezpieczeństwa. Nissan Safety Shield® 360 jest standardem w każdej wersji i obejmuje Automatyczne Hamowanie Awaryjne z Wykrywaniem Pieszego, Automatyczne Hamowanie Tylnie, Ostrzeżenie o Martwym Polu, Ostrzeżenie o Ruchu Poprzecznym z Tyłu, Ostrzeżenie o Opuściu Pasu oraz Asystenta Świateł Długich.

Kicks S i SV mają inteligentny tempomat jako standard. Kicks SR dodaje jeszcze większą wygodę dzięki ProPILOT Assist, który dodaje wsparcie kierownicy, aby pomóc kierowcy utrzymać się w swoim pasie, co ułatwia jazdę autostradą. Już dostępne w kilku innych modelach Nissana, to pierwsze zastosowanie ProPILOT Assist w Kicksie.

Inne standardowe funkcje ułatwiające obsługę to Alert Powietrza w Oponach, który ułatwia uzupełnianie powietrza w oponach; Alert Drzwi Tylnych, który może powiadomić kierowcę o potencjalnie zapomnianych przedmiotach; oraz Inteligentny Alert Uwagę Kierowcy, który może ostrzegać, jeśli zachowanie kierowcy sugeruje, że może być zmęczony. Kicks SR dodaje unikalny w klasie Inteligentny Monitor Widoku 360, oferujący wirtualny widok z lotu ptaka wokół pojazdu, aby ułatwić parkowanie, unikanie krawężników na pasie do jazdy i inne manewry przy niskiej prędkości.

Bezproblemowa rozrywka

Kicks utrzymuje wszystkich w kontakcie dzięki intuicyjnemu systemowi infotainment i możliwości ładowania urządzeń dzięki czterem portom USB typu C w kabinie (tylko SR), a także bezprzewodowej ładowarce do urządzeń (SV i SR) w przedniej konsoli.

W Kicks SV i SR system infotainment z 12,3-calowym ekranem powitalnym witają pasażerów. Dostępny bezprzewodowy Apple CarPlay® i Android Auto™ umożliwia płynne połączenie ich urządzeń bez podłączania.

W Kicks SR w pakiecie Premium dostępny jest system audio Bose® Personal Plus z 10 głośnikami, który zapewnia czysty, realistyczny dźwięk w całej kabinie. Udoskonalony w porównaniu do poprzedniego Kicks, system dodaje głośniki w zagłówkach fotela pasażera oprócz fotela kierowcy.

Reagujący, wydajny układ napędowy

Wszystkie wersje Kicks wykorzystują 2,0-litrowy silnik czterocylindrowy o mocy 141 koni mechanicznych i 140 lb-ft momentu obrotowego, połączony z najnowszą generacją przekładni Xtronic Nissana. Układ napędowy zapewnia pewne przyspieszenie, w tym łatwe wyprzedzanie na autostradach, dzięki responsywnej skrzyni biegów i silnikowi o mocnym momencie obrotowym w niskim i średnim zakresie obrotów.

Trzy przekonywujące wybory

2.0L Xtronic AWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc105.1 Kw @ 6000 Rpm
143 Hp @ 6000 Rpm
141 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy140 Lb-Ft @ 4000 Rpm
190 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni Wolnossący
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika12.4 Galony (46.9 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegówXtronic
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony215/60 R16
Długość171.9 In (4366 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość64.2 In (1631 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.3/61.3 In (1
Rozstaw osi104.9 In (2664 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika23.9 Cuft (677 L)
Masa własna3175 - 3252 Lbs (1440 - 1475 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4090 - 4211 Lbs (1855 - 1910 Kg)
Spalanie miasto27 Mpg Us (8.7 L/100Km)
Spalanie trasa34.1 Mpg Us (6.9 L/100Km)
Średnie spalanie30.2 Mpg Us (7.8 L/100Km)

2.0L Xtronic FWD (143 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność1997 Cm3
Moc105.1 Kw @ 6000 Rpm
143 Hp @ 6000 Rpm
141 Bhp @ 6000 Rpm
Moment obrotowy140 Lb-Ft @ 4000 Rpm
190 Nm @ 4000 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni Wolnossący
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika11.9 Galony (45.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegówXtronic
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze lite
Rozmiar opony215/60 R16
Długość171.9 In (4366 Mm)
Szerokość70.9 In (1801 Mm)
Wysokość64.2 In (1631 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)61.3/61.3 In (1
Rozstaw osi104.6 In (2657 Mm)
Prześwit8.4 In (213 Mm)
Pojemność bagażnika29.2 Cuft (827 L)
Masa własna2987 - 3064 Lbs (1355 - 1390 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita3902 - 4023 Lbs (1770 - 1825 Kg)
Spalanie miasto28 Mpg Us (8.4 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie30.9 Mpg Us (7.6 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.