2025 Skoda Octavia

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

W 2024 roku Skoda wprowadziła aktualizację czwartej generacji swojego najlepiej sprzedającego się modelu, Octavii, poprawiając wygląd zewnętrzny, wnętrze oraz niektóre systemy bezpieczeństwa pojazdu.

Czeski producent samochodów zaprezentował czwartą generację Octavii pod koniec 2019 roku. Z powodu pandemii światowej, która rozpoczęła się na początku 2020 roku, sprzedaż i dostawy tego modelu zaczęły się dopiero w czerwcu 2020 roku. Mimo to, podobnie jak jego poprzednicy, kompaktowy hatchback spotkał się z ciepłym przyjęciem klientów. W końcu był to większy wariant znanego pojazdu, Golfa od Volkswagena. Oba modele były zbudowane na tej samej platformie MQB Evo, wspólnej z Audi A3 oraz Seat Leon. Do 2024 roku klienci zaczęli domagać się lepszych technologii w swoich samochodach, więc czeski producent samochodów szybko odpowiedział na te potrzeby, oferując najnowsze rozwiązania, jakie miał w swojej ofercie. Dodatkowo poprawiono również wygląd zewnętrzny i wnętrze Octavii, co dotyczyło obu wersji nadwozia, hatchbacka oraz kombi.

Jednym z najbardziej zauważalnych ulepszeń, które można było dostrzec z przodu samochodu, były nowe reflektory LED Matrix drugiej generacji. Pomiędzy nimi producent zamontował świeżą kratkę chłodnicy, która miała dwa zestawy po sześć pionowych podwójnych żeberek flankujących radar zaawansowanych systemów bezpieczeństwa. Ponadto dolny zderzak zyskał nowy wzór dla dolnego wlotu powietrza, flankowany przez zestaw wlotów, które tworzyły kurtyny powietrzne zmniejszające opór aerodynamiczny pojazdu.

Z profilu kształt samochodu pozostał niezmieniony, ale szczycił się nowymi wzorami kół o średnicy od 16 do 19 cali. Skoda oferowała Octavię w czterech wersjach: Essence, Selection, Sportline i RS. Chromowane wykończenie otaczające obszar okien nadawało pojazdowi elegancki wygląd, nawet w jego sportowej wersji. Na koniec, z tyłu, producent zamontował nowy zestaw tylnej lampy z dynamicznymi kierunkowskazami.

Jednak klienci mogli odczuć ulepszenia, gdy weszli do kabiny. W zakresie technologii, 2024 Octavia została wyposażona w nowego asystenta Laura, który oparty jest na ChatGPT, dla systemu infotainment, dostępnego z 13-calowym ekranem dotykowym zamontowanym na górze centralnej konsoli. Skoda stwierdziła, że nowy system lepiej rozumie polecenia głosowe niż wersja bez modernizacji. Przed kierowcą znajdował się 10-calowy wyświetlacz nazwany Virtual Cockpit dla panelu instrumentów.

Pod maską Skoda zainstalowała szeroki wybór silników o mocy od 115 PS (113 hp) do 265 PS (260 hp), zarówno benzynowych, jak i diesla. Wszystkie wersje były turbodoładowane, a niektóre z nich były dostępne z technologią mild-hybrid. Samochód był dostępny z napędem na przednie lub na wszystkie koła. W zależności od wersji, klienci mogli zamówić 2024 Octavię z sześciobiegową skrzynią manualną lub siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów (dwusprzęgłową).

 Škoda Auto aktualizuje wersje hatchback i kombi swojego kultowego modelu Octavia. Z ponad 7 milionami sprzedanych egzemplarzy jest to zdecydowanie najlepiej sprzedający się model marki. Jego czwarta, nowoczesna generacja zyskała teraz odświeżony wygląd, który obejmuje zmodyfikowaną atrapę chłodnicy Škody oraz nowe reflektory LED Matrix drugiej generacji. Klienci korzystają z jeszcze bardziej wszechstronnego wyposażenia standardowego, takiego jak 10-calowy wyświetlacz cyfrowy czy dual-strefowy system klimatyzacji Climatronic. Dodatkowo, wzrosła zawartość materiałów zrównoważonych we wnętrzu samochodu. Nowe systemy bezpieczeństwa i wsparcia zwiększają zarówno aktywne, jak i pasywne bezpieczeństwo, a nowa struktura oferty zapewnia dodatkowe opcje personalizacji.

Nowa siła dla kultowego modelu

Czwarta generacja nowoczesnej Octavii wchodzi w nową fazę produkcji z odnowionym poczuciem celu. Odświeżenie obejmuje nowy, ulepszony design z przekształconymi zderzakami z przodu i z tyłu oraz zaktualizowaną atrapą chłodnicy Škody. Nowością są także reflektory LED Matrix drugiej generacji, zmodyfikowane tylne światła LED z animowanymi kierunkowskazami oraz szereg nowych wzorów felg aluminiowych. Nowa struktura oferty obejmuje cztery poziomy wyposażenia – Essence, Selection, Sportline i RS – oraz dziewięć wyborów designu wnętrza.

Oprócz nowych i zrównoważonych materiałów na siedzenia, desce rozdzielczej i panelach drzwiowych, 10-calowy wyświetlacz cyfrowy teraz jest standardem w wybranych wariantach modeli. Znany z 10-calowy Wirtualny Kokpit, wprowadzony przy premierze czwartej generacji Octavii, pozostaje w ofercie. Po raz pierwszy dostępny jest 13-calowy wyświetlacz infotainment jako opcja w Octavii. Chatbot ChatGPT, oparty na sztucznej inteligencji, zostanie zintegrowany z asystentem głosowym Laura jako standard. Integracja ChatGPT w asystentce głosowej Laura wprowadza szereg nowych możliwości, które daleko wykraczają poza wcześniejsze polecenia głosowe. Inteligentny asystent parkowania i zdalny asystent parkowania również debiutują w Octavii. Oferta silnikowa składa się z dwóch silników benzynowych 1.5 TSI, dostępnych opcjonalnie z technologią mild-hybrid, dwóch silników benzynowych 2.0 TSI o podwyższonej mocy oraz dwóch silników wysokoprężnych. Moce silników wynoszą od 85 kW (115 KM) do 195 kW (265 KM).

Co więcej, Škoda Auto poszerzyła swoje obszerne portfolio systemów aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa: nowy system asystenta uwagi i senności korzysta teraz z szerokiego zakresu danych i parametrów do oceny zachowań kierowcy. Ponadto zaktualizowana Octavia jest dostępna z maksymalnie 10 poduszkami powietrznymi.

Najlepiej sprzedający się model Škody i jego historia sukcesu

Nowoczesna Škoda Octavia jest głównym modelem czeskiego producenta samochodów oraz ulubieńcem klientów, odkąd produkcja rozpoczęła się 27 lat temu w 1996 roku. Jej cztery nowoczesne generacje przyciągnęły ponad siedem milionów klientów na ponad 60 rynkach, oferując przestronność, nowoczesną technologię, wysoki poziom bezpieczeństwa oraz doskonały stosunek jakości do ceny. Octavia cieszy się również dużym uznaniem międzynarodowych mediów. Na przykład, czwarta generacja była finalistą w konkursie Europejski Samochód Roku w 2021 roku oraz zdobyła tytuł Szwajcarskiego Samochodu Roku w tym samym roku.

Zewnętrze: wizualne dopracowanie i zaawansowany design reflektorów

Nowe zderzaki oraz zaktualizowana atrapa chłodnicy Škody nadają zaktualizowanej Octavii świeży wygląd. Zaawansowane, drugiej generacji reflektory LED Matrix z nowymi elementami Crystallinium i 36 indywidualnymi segmentami matrycowymi zapewniają jeszcze lepsze oświetlenie drogi niż pierwsza generacja, skutecznie chroniąc jednocześnie innych uczestników ruchu przed oślepieniem.

Nowe zderzaki z przodu i z tyłu oraz nieco dłuższa karoseria

Nowe, dwuwymiarowe logo Škody oraz napisy na klapie bagażnika nowej Octavii odzwierciedlają zaktualizowaną identyfikację wizualną Škody. Wersje hatchback i kombi są dostępne w czterech poziomach wyposażenia – Essence, Selection, Sportline i RS. Najlepiej sprzedający się model czeskiego producenta teraz posiada przeprojektowane zderzaki z przodu i z tyłu, które zwiększają ogólną długość hatchbacka i kombi o dziewięć milimetrów, do 4698 milimetrów. Dolne wloty powietrza, kurtyny powietrzne i przejścia do przednich nadkoli w przednim zderzaku zostały przeprojektowane, nadając samochodowi bardziej dynamiczny wygląd. Ponadto projektanci dostosowali boki atrapy chłodnicy Škody, aby pasowały do wysokości nowych reflektorów.

Ulepszone i bardziej progresywne reflektory oraz tylne światła dla lepszej widoczności i bezpieczeństwa

Podstawowe reflektory teraz korzystają tylko z technologii LED jako standard. Reflektory LED Matrix drugiej generacji są dostępne opcjonalnie w poziomach wyposażenia Selection i Sportline, a standardowo w modelach RS. Tworzą one nowy podpis świetlny i zawierają dwa moduły LED, których wygląd podkreśla nowy element Crystallinium. Podkreśla on kontury lamp i wygląda jak kolorowe szkło kryształowe. Podczas gdy zewnętrzny moduł bi-LED używany jest do świateł mijania i drogowych, wewnętrzny moduł ma 36 indywidualnych segmentów matrycowych w dwóch rzędach, o 12 więcej niż w poprzedniej generacji. Zapewnia to jeszcze lepsze oświetlenie, a nadjeżdżający kierowcy są skuteczniej chronieni przed oślepieniem podczas włączenia świateł drogowych. Światła przeciwmgielne zostały zastąpione funkcją all-weather, optymalnie dostosowującą moc światła do odpowiednich warunków pogodowych. Tylne światła LED w pełni – w standardzie – są dostępne w dwóch wersjach. Podstawowa wersja pojawi się w poziomach wyposażenia Essence i Selection. Najwyższa wersja oferuje również animowaną funkcję Coming/Leaving Home oraz animowane kierunkowskazy, które rozciągają się na klapę bagażnika, wraz z górną częścią C-kształtnego zespołu świateł. Ta wersja będzie standardowo w zestawie z modelami Sportline i RS, ale będzie także dostępna opcjonalnie dla Selection.

Ekskluzywne kolory i nowe felgi

Nowe dodatki do oferty kół – zawsze wykonanych z aluminium jako standard (z wyjątkiem podstawowego modelu Essence) – obejmują srebrne 16-calowe felgi Matar. Są one aerodynamicznie zoptymalizowane i występują jako standard w poziomie wyposażenia Selection. Nowe czarne, błyszczące felgi machined 17-calowe Slagard aero są dostępne dla Octavii Sportline. Dodatkowe nowe opcje to 18-calowe felgi Lerna i 19-calowe felgi Elias, specyficzne dla wersji RS, w błyszczącym, machined srebrnym lub antracytowym z czarnymi akcentami Aero. Paleta kolorów Octavii obejmuje trzy kolory solidne oraz siedem metalicznych. Mamba Green jest ekskluzywna dla modeli Sportline i RS. Phoenix Orange jest dostępny tylko w wersji Octavia Combi.

Wnętrze: Ulepszone wyposażenie infotainment i dodatkowe materiały zrównoważone

Zaktualizowana Octavia oferuje dziewięć wyborów designu wnętrza, które charakteryzują się zwiększonym wykorzystaniem zrównoważonych materiałów. Po raz pierwszy Octavia jest dostępna z 13-calowym centralnym wyświetlaczem infotainment. Porty USB-C oferują trzykrotnie większą moc ładowania, teraz wynoszącą 45 watów. System bezkluczykowy Kessy przeszedł poprawę dla wygodniejszego otwierania i zamykania. Chatbot ChatGPT, oparty na sztucznej inteligencji, będzie później zintegrowany z asystentem głosowym Laura jako standard.

Integracja ChatGPT, nowe wyświetlacze i bardziej kompleksowe wyposażenie

Zaktualizowana Octavia oferuje jeszcze bardziej kompleksowe wyposażenie standardowe, w tym wolnostojący centralny 10-calowy wyświetlacz infotainment w połączeniu z 10-calowym wyświetlaczem cyfrowym. Po raz pierwszy w historii modelu dostępny jest 13-calowy wyświetlacz jako opcja. Chatbot ChatGPT, oparty na sztucznej inteligencji, będzie zintegrowany z asystentem głosowym Laura jako standard. Ta integracja wprowadza szereg nowych możliwości, które wykraczają daleko poza wcześniejsze polecenia głosowe.

Dwustrefowy system Climatronic jest teraz standardem we wszystkich modelach, a od poziomu wyposażenia Selection wzwyż wnętrze zawiera 15-watowy Phone Box. Oferuje on indukcyjne szybkie ładowanie smartfonów oraz funkcję chłodzenia. Porty USB-C teraz dostarczają moc 45 watów, co oznacza trzykrotnie większą moc ładowania niż wcześniej. Po raz pierwszy w Octavii, ulepszony system bezkluczykowego dostępu Kessy automatycznie odblokowuje lub zamyka pojazd, gdy kierowca wchodzi lub opuszcza obszar w promieniu 1,5 metra od samochodu, trzymając przy sobie klucz.

Nowe obicia i dekoracyjne wykończenia

Wnętrze zaktualizowanej Škody Octavia posiada nowe obicia, wykończenia oraz wzory paneli drzwiowych. Škoda wykorzystuje zrównoważone materiały w niektórych z dziewięciu wyborów designu, które skupiają się wokół czterech poziomów wyposażenia: Essence, Selection, Sportline i RS. Przykłady to recyklingowe tkaniny w wyborze designu Lodge i Sportline oraz zrównoważenie materiałów skórzanych w wyborze designu Suite. Perforowana skóra tego ostatniego jest dostępna w kolorach czarnym i koniakowym, co stanowi nowość dla Octavii. Ergonomiczne przednie siedzenia tego opcjonalnego wyboru designu mają również certyfikat AGR (Kampania Zdrowych Pleców) oraz funkcję wentylacji i masażu. Po raz pierwszy w Octavii zastosowano unikalne elementy wykończenia z ciemnego chromu we wnętrzu oraz na kierownicy, która teraz ma nowe, dwuwymiarowe logo Škody.

Nowe funkcje Simply Clever

Zaktualizowana Octavia wprowadza również nowe funkcje Simply Clever. Opcjonalnie, automatycznie chowany pokrowiec na bagażnik może zostać zamontowany w wersji kombi, co ułatwia dostęp do strefy ładunkowej. Nowy pojemnik do przechowywania dla pasażerów tylnych na torby, kubki i butelki również debiutuje. Multifunkcyjna kieszeń w bagażniku ma teraz dwa zmienne haki. Opcjonalny uchwyt na tablet na plecach przednich siedzeń jest teraz także dostępny dla sportowych foteli. Skrobaczka do lodu w klapce wlewu paliwa oraz opcjonalny parasol w przednich drzwiach są teraz wykonane z zrównoważonych materiałów. Ręczna szczotka w dedykowanej kieszeni w przednich drzwiach również pozostaje częścią wyposażenia standardowego.

Napędy: cztery silniki benzynowe i dwa silniki wysokoprężne, a także opcje mild-hybrid

Škoda Octavia jest dostępna z gamą zaawansowanych silników czterocylindrowych – czterema jednostkami benzynowymi oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi. Moce silników wahają się od 85 kW (115 KM) w dwóch podstawowych wariantach do 195 kW (265 KM) w modelu Octavia RS. Silnik 2.0 TSI o mocy 150 kW (204 KM) zostanie wprowadzony w późniejszym terminie i będzie standardowo wyposażony w napęd na wszystkie koła.

Mild hybridy dla jeszcze większej efektywności

Oferta napędowa zaktualizowanej Octavii zaczyna się od silnika benzynowego 1.5 TSI oraz silnika wysokoprężnego 2.0 TDI, każdy o mocy 85 kW (115 KM) i ręcznej, 6-biegowej skrzyni biegów. Podobnie jak wersja 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM), silnik benzynowy w wersji podstawowej jest opcjonalnie dostępny z technologią mild-hybrid i DSG. Energia odzyskiwana podczas hamowania jest magazynowana w 48-woltowej baterii litowo-jonowej, wykorzystującej chłodzony wodą 48-woltowy rozrusznik-generator. Wspiera to silnik spalinowy dodatkową mocą elektryczną lub pozwala Octavii na jazdę z wyłączonym silnikiem. Gdy wymagana jest mniejsza moc, oba silniki 1.5 TSI mogą wyłączyć dwa cylindry za pomocą aktywnej dezaktywacji cylindrów ACT+, aby zmniejszyć zużycie paliwa. Turbosprężarka ma zmienną geometrię turbiny i wysoką wydajność cieplną.

Do 15 kW (20 KM) więcej mocy dla silników 2.0 TSI

Obie jednostki 2.0 TSI wtryskują paliwo pod ciśnieniem 350 barów i posiadają zmienny skok zaworów. Udoskonalony dopływ powietrza i optymalizacja tarcia przyczyniają się do zwiększenia mocy. Wariant 150 kW (204 KM) z napędem na wszystkie koła pracuje zgodnie z cyklem Budacka przy zwiększonym współczynniku sprężania wynoszącym 12.2:1 i ma o 10 kW (14 KM) większą moc niż jego poprzednik. Najmocniejszy silnik benzynowy w Octavii RS teraz generuje 195 kW (265 KM) – o 15 kW (20 KM) więcej niż wcześniej.

Silnik wysokoprężny z oczyszczaniem spalin przy użyciu procesu podwójnego dozowania

W obu silnikach 2.0 TDI, napęd wału korbowego z stalowymi tłokami efektywnie redukuje straty ciepła, a jednocześnie zwiększa prędkość spalania. Ciśnienie wtrysku wynosi 2200 barów, a turbosprężarka korzysta ze zmiennej geometrii turbiny, co zapewnia optymalne ciśnienie doładowania w szerokim zakresie obrotów, co skutkuje gładszą charakterystyką krzywej mocy. Udoskonalony system oczyszczania spalin, redukujący emisję tlenków azotu (NOx), znajduje się w pobliżu silnika i wykorzystuje proces podwójnego dozowania w celu wtrysku AdBlue w górę dwóch katalizatorów SCR umieszczonych w szereg.

Bezpieczeństwo: nowe systemy bezpieczeństwa i wsparcia dla jeszcze skuteczniejszej ochrony

Škoda Auto udoskonaliła wysoki poziom aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa Octavii w zaktualizowanej wersji. Nowy system asystenta uwagi i senności korzysta z innowacyjnego algorytmu, aby dokładniej ocenić zachowanie kierowcy. Zaktualizowana Octavia jest wyposażona w maksymalnie dziesięć poduszek powietrznych, a dodatkowe systemy wsparcia podnoszą komfort kierowcy na nowy poziom.

Innowacyjny algorytm ocenia zachowanie kierowcy

W zaktualizowanej Octavii Škoda zastąpiła system Driver Alert asystentem uwagi i senności, podobnie jak w zupełnie nowym modelu Superb oraz nowym Kodiaq. System monitoruje zachowanie kierowcy i ocenia poziom jego senności. Podczas gdy Driver Alert głównie analizował dane z elektromechanicznego wspomagania kierownicy, asystent uwagi i senności uzyskuje informacje z różnych jednostek sterujących pojazdu, takich jak asystent pasa ruchu. Wykorzystuje innowacyjny algorytm do rozpoznawania krótkotrwałego braku uwagi (rozproszenie) i długotrwałego braku uwagi (zmęczenie). Wykrywa odchylenia od normalnego zachowania kierownicy przy prędkościach powyżej 65 km/h i nieustannie ocenia zachowanie kierowcy, aby wyciągnąć wnioski na temat jego zdolności do prowadzenia pojazdu. Jeżeli system dojdzie do wniosku, że kierowca jest zmęczony, wyzwala wizualne i dźwiękowe ostrzeżenia w Wirtualnym Kokpicie na trzech poziomach: zalecenie, ostrzeżenie i eskalacja. Udoskonalona rozpoznawanie znaków drogowych również zapewnia zwiększone wsparcie kierowcy.

Wygodne i bezpieczne parkowanie

Nowy Inteligentny Asystent Parkowania (dostępny tylko z automatyczną skrzynią biegów) umożliwia Octavii automatyczne wjazd i wyjazd z miejsc parkingowych równoległych i prostopadłych. Oprócz kontrolowania kierownicy, jak Asystent Parkowania w innych modelach Škody, teraz również przejmuje kontrolę nad hamulcami, prędkością i kierunkiem jazdy (do przodu i do tyłu). Samochód automatycznie zatrzyma się, jeśli system wykryje przeszkodę. Nadchodzący Zdalny Asystent Parkowania (dostępny tylko z automatyczną skrzynią biegów) pójdzie jeszcze dalej. Umożliwi kierowcy zdalne sterowanie manewrami Inteligentnego Asystenta Parkowania z zewnątrz pojazdu za pomocą aplikacji MyŠkoda. Pojazd i smartfon będą komunikować się za pośrednictwem Bluetooth, gdy użytkownik znajdzie się w promieniu czterech metrów od Octavii. Wystarczy, że wybiorą typ manewru w aplikacji oraz kierunek, w którym chcą wyjechać z miejsca parkingowego. Maksymalna prędkość podczas manewru wynosi 9.5 km/h.

Wysoki poziom pasywnego bezpieczeństwa

Škoda Octavia jest jednym z najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie. W 2022 roku pomyślnie powtórzyła swój 5-gwiazdkowy wynik w referencyjnym teście Euro NCAP dotyczącego bezpieczeństwa przy zderzeniu, nawet w obecnych bardziej rygorystycznych warunkach testowych. Od lata 2022 roku do dziesięciu poduszek powietrznych chroni pasażerów pojazdu w przypadku wypadku: centralna poduszka powietrzna między kierowcą a pasażerem z przodu oraz poduszka kolanowa dla kierowcy, a także poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera z przodu, poduszki boczne z przodu oraz poduszki powietrzne głowy są standardem. Poduszki powietrzne boczne z tyłu są dostępne jako opcja.

Škoda Octavia Sportline: jeszcze bardziej dynamiczny wygląd w połączeniu z niemal każdym napędem

Poziom wyposażenia Sportline w modelu Škoda Octavia z charakterystycznymi dynamicznymi elementami designu jest dostępny dla dwóch silników wysokoprężnych oraz dwóch benzynowych. Zawieszenie sportowe oraz progresywne wspomaganie kierownicy są standardem.

Bogata oferta czarnych detali zewnętrznych

Klienci poszukujący Octavii z sportowym akcentem mają do wyboru warianty Sportline, które łączą elementy z wyglądu RS z innymi silnikami w serii: 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM), 2.0 TSI o mocy 150 kW (204 KM) oraz napęd na wszystkie koła, a także dwa silniki 2.0 TDI o mocy 85 kW (115 KM) i 110 kW (150 KM). Sportowe zawieszenie obniżone o 15 milimetrów oraz progresywne wspomaganie kierownicy są także standardem. Ramka atrapy chłodnicy Škody, ramy okien i lusterka są wykończone metalicznym czarnym kolorem Black Magic w Octavii Sportline, a tylne boczne okna oraz tylna szyba są przyciemniane („Sunset”). Spoilery na przednim zderzaku oraz na klapie bagażnika hatchbacka również są malowane w metalicznym czarnym kolorze Black Magic, podobnie jak spojler na dachu kombi. Tylny zderzak posiada dyfuzor w metalicznym czarnym kolorze Black Magic. LED-owe tylne światła z animowanymi kierunkowskazami oraz animowaną funkcją Coming/Leaving Home są standardem, podczas gdy reflektory LED Matrix są dostępne opcjonalnie. Octavia Sportline porusza się na nowych czarnych, 17-calowych, szczotkowanych felgach Slagard aero w standardzie. Felgi aero 18-calowe Vega oraz 19-calowe felgi Draconis, ekskluzywne dla Sportline, są dostępne jako opcje. Przednie błotniki są ozdobione przeprojektowanymi emblematami Sportline. Nowe, dwuwymiarowe logo Škody na masce oraz napisy Škody na klapie bagażnika są czarne. Napisy projekcyjne na ziemi z przednich drzwi są zgodne z nową identyfikacją wizualną Škody. Osłony progowe są wykończone na czarno.

Wybór designu Sportline z recyklingowych tkanin

1.5L TSI 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-Manualna Speed
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

1.5L TSI 6MT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów6-Manualna Speed
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

2.0L TSI 7AT AWD (204 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

2.0L TDI 6MT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyCommon Rail
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

1.5L TSi MHEV 7AT FWD (116 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoMild Hybrydowy
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

1.5L TSI MHEV 7AT FWD (150 KM)

ParametrWartość
CylindryL4
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoMild Hybrydowy
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.