ACURA Integra Coupe 1986-1989

ACURA Integra Coupe 1986-1989

Przejdź do galerii zdjęćACURA Integra Coupe 1986-1989

Pierwsza generacja Hondy/Acura Integra zadebiutowała na rynku japońskim w 1985 roku, a międzynarodowa premiera miała miejsce w 1986 roku.

W połowie lat 80. Honda starała się zdobyć większą popularność na różnych rynkach, szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Jej wcześniejsze modele, takie jak Civic i Accord, były cenione za niezawodność, ale brakowało im stylu i osiągów w porównaniu do rywali. Honda zmieniła to dzięki Integra.

Dzięki chowanym reflektorom i nadwoziu typu fastback z dwoma drzwiami, Integra stała się hitem japońskiego producenta. Zderzak z wbudowanymi światłami przeciwmgielnymi kontynuował wąski przód pojazdu. Płaska, niska maska i nachylona szyba czołowa z wąskimi słupkami A zapewniały doskonałą widoczność dla kierowcy. Dodatkowo, wysokie i szerokie boczne szyby oraz jeszcze większa tylna szyba tworzyły jasne wnętrze. Na dodatek, dostępny dach panoramiczny sprawił, że spacery we wnętrzu były jeszcze przyjemniejsze.

Wnętrze zaprojektowano z myślą o czterech dorosłych, choć tylne fotele nie były zbyt przestronne. Z kolei przednie siedzenia zapewniały dobre wsparcie boczne dzięki wzmocnionym miejscom. Niski środkowy tunel mieścił dźwignię zmiany biegów oraz hamulec ręczny. Kierowca korzystał z nisko umieszczonego kokpitu, który nie ograniczał widoczności. W tym samym czasie małe, kwadratowe wskaźniki dostarczały najistotniejszych informacji. W Europie natomiast samochód nie był dostępny z klimatyzacją ani innymi nowoczesnymi funkcjami. Niemniej jednak, odtwarzacz kasetowy znajdował się na liście opcji.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.