ACURA RLX 2017-Present

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

ACURA RLX 2017-Present

Przejdź do galerii zdjęćACURA RLX 2017-Present

W 2017 roku Acura wprowadziła na rynek północnoamerykański odświeżoną wersję modelu RLX, poprawiając flagowy samochód japońskiego producenta.

Model RLX przejął rolę flagowca od wcześniejszych modeli RL i Legend. Legend był bardzo cenionym pojazdem na całym świecie, niezależnie od tego, czy nosił znak Hondy czy Acury. Co więcej, RLX był sprzedawany jako Honda Legend w Japonii. W międzyczasie technologia się rozwijała, a japoński producent poprawił swoje umiejętności w tworzeniu hybrydowych pojazdów sportowych, takich jak NSX. W rezultacie niektóre pomysły zastosowane w modelu RLX z rocznika 2018 zaczerpnięto z tego samochodu.

Z przodu RLX prezentował nowy język designu stworzony przez Acurę, widoczny również w modelu MDX. Jego kratka chłodnicy miała trójwymiarowy wzór z liniami i kropkami, które zbiegały się ku środkowi w kierunku chromowanego znaczka Acury. Otaczała go chromowana listwa, a dodatkowo dodano więcej chromowanych elementów wokół dolnego zderzaka przy bocznych wlotach powietrza. Diamentowy wygląd reflektorów charakteryzował się lampami LED z adaptacyjnym oświetleniem. Z profilu RLX wyglądał bardziej jak sportowy sedan niż zwykły, średniej wielkości samochód. Dodatkowo producent dodał kilka chromowanych wykończeń z tyłu wokół bocznych wydechów i na klapie bagażnika.

Wewnątrz producent wysłuchał krytyków, którzy twierdzili, że wnętrze nie było tak luksusowe ani nie zapewniało takiego poczucia premium jak niektórzy z jego konkurentów. W związku z tym Acura wprowadziła wyższą jakość tapicerki skórzanej, nowe drewniane wykończenia oraz nowe siedzenia.

Pod maską Acura oferowała wybór dwóch napędów. Podstawowa wersja miała silnik V6 o pojemności 3,5 litra, który przekazywał moc na przednie koła za pomocą dziesięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów. Z kolei najwyższy model był wyposażony w hybrydowy napęd o mocy 377 KM (382 PS), który przekazywał moment obrotowy na wszystkie koła dzięki siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów.

Acura zaprezentowało odmienioną wersję modelu 2018 Acura RLX, która odzwierciedla nowy kierunek projektowania marki, skupiający się na precyzyjnie zaprojektowanej wydajności, w celu stworzenia bardziej wyrazistej obecności dla luksusowego sedana sportowego Acura. Nowa Acura RLX zadebiutuje publicznie podczas prestiżowego Tygodnia Motoryzacyjnego w Monterey w 2017 roku. Nowy model RLX zawiera elementy designu, które podkreślają jego osiągi, w tym charakterystyczną kratkę w kształcie diamentowego pięciokąta, bardziej rzeźbiony kaptur, nowe wzory felg, odważne, nowo zaprojektowane tylne światła LED, podwójne końcówki wydechu oraz błyszczący czarny dyfuzor z tyłu.

Model 2018 Acura RLX jest najbardziej zaawansowanym i najlepiej osiągającym sedanem Acura w historii, wyposażonym w technologię Sport Hybrid Super-Handling All-Wheel Drive™ (Sport Hybrid SH-AWD™), którą dzieli z superautem NSX, co zapewnia potężne i precyzyjne wrażenia z jazdy, które są bezkonkurencyjne w tej klasie. Acura uprościła strukturę wykończenia RLX, aby uczynić innowacyjną technologię Sport Hybrid bardziej pożądaną i dostępną, oferując dwa dobrze wyposażone warianty. Nowa Acura RLX 2018 trafi do sprzedaży w listopadzie 2017 roku.

Model RLX Sport Hybrid o mocy 377 koni mechanicznych płynnie integruje silnik V-6 z bezpośrednim wtryskiem z trzema silnikami elektrycznymi oraz Super Handling All-Wheel Drive™, co zapewnia natychmiastowe przyspieszenie, precyzyjne prowadzenie, doskonałe osiągi w każdych warunkach pogodowych oraz świetną oszczędność paliwa. Na podstawie rozwiązań z NSX, układ napędowy i dynamiczne prowadzenie RLX Sport Hybrid zostały dodatkowo zoptymalizowane.

Model RLX o mocy 310 koni mechanicznych z systemem Precision All-Wheel Steer™ jest teraz połączony z nową 10-biegową automatyczną skrzynią biegów (10AT), co zapewnia bardziej wyrafinowane wrażenia z jazdy, a także poprawia przyspieszenie i czasy wyprzedzania.

„Ta zmiana konstrukcyjna modelu 2018 Acura RLX jest przełomowa, tworząc obecność na drodze i styl, które lepiej odzwierciedlają rzeczywiste osiągi pojazdu” – powiedział Jon Ikeda, wiceprezydent i dyrektor generalny Acura.

Standardowe wyposażenie modelu 2018 RLX Sport Hybrid obejmuje system audio Krell, kamerę do widoku wokół pojazdu, czujniki parkowania, światła przeciwmgielne LED, zdalne uruchamianie silnika, wentylowane i podgrzewane przednie siedzenia, podgrzewane tylne siedzenia oraz kierownicę i inne.

Model 2018 RLX wyposażony jest w unikalny zestaw technologii AcuraWatch™, które są standardowym wyposażeniem, a jego funkcjonalność została wzbogacona o asystenta w korkach (Traffic Jam Assist), który jest pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem w Acura. Współpracując z adaptacyjnym tempomatem z funkcją niskiej prędkości, asystent w korkach pomaga zmniejszyć stres kierowcy w mocno zatłoczonych sytuacjach drogowych, pomagając utrzymać pojazd w swoim pasie i w ustalonej odległości za wykrytym z przodu samochodem.

AcuraWatch™ obejmuje również system hamowania w przypadku kolizji (CMBS) z automatycznym hamowaniem awaryjnym, ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu (LDW), ostrzeżenie o zderzeniu czołowym (FCW), asystenta utrzymania pasa ruchu (LKAS), adaptacyjny tempomat (ACC) z funkcją podążania przy niskiej prędkości oraz łagodzenie skutków wyjazdu z drogi (RDM). AcuraWatch wykorzystuje radar fal milimetrowych oraz technologię kamery monocularnej do wykrywania innych pojazdów oraz oznaczeń pasów drogowych i może interweniować, aby zapobiec lub złagodzić skutki kolizji.

3.5L V6 10AT (310 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3471 Cm3
Moc231.2 Kw @ 6500 Rpm
314 Hp @ 6500 Rpm
310 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy272 Lb-Ft @ 4500 Rpm
369 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Pojemność zbiornika18.5 Galony (70.0 L)
Typ napęduNapęd na przód
Skrzynia biegów10-Speed Automatyczna
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/40 R19
Długość198.1 In (5032 Mm)
Szerokość74.4 In (1890 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.3/64.2 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika14.9 Cuft (422 L)
Masa własna3977 Lbs (1804 Kg)
Spalanie miasto20 Mpg Us (11.8 L/100Km)
Spalanie trasa30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie23 Mpg Us (10.2 L/100Km)

3.5L V6 Sport Hybrid 7AT (377 KM)

ParametrWartość
CylindryV6
Pojemność3471 Cm3
Moc228 Kw @ 6500 Rpm
310 Hp @ 6500 Rpm
306 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy272 Lb-Ft @ 4500 Rpm
369 Nm @ 4500 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoHybrydowy
Pojemność zbiornika15.1 Galony (57.2 L)
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dct)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Rozmiar opony245/40 R19
Długość198.1 In (5032 Mm)
Szerokość74.4 In (1890 Mm)
Wysokość57.7 In (1466 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)64.3/64.2 In (1
Rozstaw osi112.2 In (2850 Mm)
Prześwit4.5 In (114 Mm)
Pojemność bagażnika14.9 Cuft (422 L)
Masa własna4380 Lbs (1987 Kg)
Spalanie miasto29 Mpg Us (8.1 L/100Km)
Spalanie trasa30 Mpg Us (7.8 L/100Km)
Średnie spalanie29 Mpg Us (8.1 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.