ACURA RSX TYPE-S 2002-2005

ACURA RSX TYPE-S 2002-2005

Przejdź do galerii zdjęćACURA RSX TYPE-S 2002-2005

RSX zastąpił model Acura Integra w ofercie japońskiego producenta, a jego ewolucja w porównaniu do poprzednika była ogromna.

RSX był dostępny z wyborem dwóch silników i zrobił ogromne wrażenie na wszystkich. Nie był cięższy od swojego poprzednika, a oferował lepsze osiągi. Jedyne, co można było uznać za wadę, to zawieszenie przednie typu strut, zamiast podwójnego wahacza, które stosowano w Integrze. Był to radosny pojazd, który stał się kultowy, a większość egzemplarzy została zmodyfikowana.

Podczas gdy jego poprzednik był krytykowany za małe, czterookrągłe reflektory, RSX zyskał na popularności dzięki wprowadzeniu dużych świateł z przodu, z przezroczystymi soczewkami. Pochylone słupki A oraz krótki dach kończący się w slopcowanej klapie bagażnika sprawiały, że samochód wyglądał na mniejszy, niż był w rzeczywistości. Skrzydło z tyłu było standardem w wersji RSX TypeS.

Wnętrze zostało znacznie poprawione w porównaniu do poprzedniej generacji, z lepszymi materiałami i wykończeniem premium. W zależności od wersji wyposażenia, samochód mógł mieć fotele kubełkowe lub sportowe kubełkowe. Gruba kierownica i deska rozdzielcza z białymi wskaźnikami dopełniały wizerunku sportowego małego auta. Z tyłu prawie nie było miejsca, ale wystarczało dla dwojga dzieci lub dla kogoś, kto potrzebował tylko krótkiej przejażdżki.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.