ACURA SLX 1997-1999

Aby wprowadzić na rynek amerykański SUV, Honda zawarła umowę z GM, co zaowocowało przekształceniem modelu Isuzu Trooper w Acura SLX.

Model z 1996 roku nie odniósł sukcesu i został poprawiony w 1997 roku.

Kiedy General Motors i Honda Motor Company postanowiły wspólnie budować samochody, z tej współpracy powstało kilka modeli. Umowa określała, że japoński producent miał dostarczyć silniki, General Motors dostarczył podwozia, a Isuzu miało dostarczyć swoje silniki diesla. Amerykańska firma posiadała jedną trzecią akcji Isuzu. Z drugiej strony, Isuzu mogło budować model Isuzu Oasis, który był odpowiednikiem Hondy Odyssey. Była to mieszanka przekształcania marek między tymi dwoma producentami samochodów, która obejmowała więcej marek.

Dwubryłowy design dużej Acury SLX został przejęty z Isuzu Trooper. Samochód miał konstrukcję typu body-on-frame i był wyposażony w niskozasięgowy bieg do jazdy w terenie. W przedniej części nadwozia wprowadzono zmiany zgodnie ze specyfikacjami Acury, jednak głównie zmieniała się tylko atrapa chłodnicy w porównaniu z Isuzu Trooper czy Oplem Monterey (wersja europejska).

Wewnątrz, model podstawowy miał tapicerkę z materiału, podczas gdy wyższy poziom wyposażenia był skórzany. Zestaw wskaźników miał to samo rozmieszczenie co Isuzu, z sześcioma wskaźnikami, a obrotomierz i prędkościomierz były większe niż inne wskaźniki, z wskaźnikami automatycznej skrzyni biegów między nimi.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.