ACURA TLX 2020-Present

ACURA TLX 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćACURA TLX 2020-Present

Żadnych dramatów i żadnych zmienionych wersji modelu Acura TLX odkąd japoński producent samochodów premium wprowadził nowy sportowy sedan w 2020 roku.

Acura zaprezentowała pierwszą generację modelu TLX w 2014 roku, opartą na tej samej platformie co Honda Accord. Elementy designu były zupełnie różne, ale korzystały z tych samych silników. Druga generacja rozpoczęła się od czystej kartki papieru, z nową platformą.

Acura TLX charakteryzowała się kanciastym wyglądem, a reflektory przypominały oczy wkurzonego samuraja. Z pentagonalnym grillem i innymi wlotami powietrza w przednim zderzaku, TLX wyglądał agresywnie. Ostre linie zaprojektowano po bokach oraz na tylnym panelu. Model z 2021 roku był szerszy i dłuższy od swojego poprzednika. Reflektory i lampy tylne wyposażono w lampy LED.

Wnętrze, dzięki dłuższemu rozstawowi osi o 3,7″ (94 mm), oferowało więcej miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu. Środkowe siedzenie było ciasne z powodu dużego tunelu centralnego, ponieważ dostępna była również wersja z napędem na wszystkie koła. Acura wyposażyła przednie siedzenia w regulację w aż 16 kierunkach, aby zwiększyć komfort pasażerów z przodu. Opracowano nową jednostkę multimedialną, która była kompatybilna z Apple CarPlay i Android Auto.

Pod względem napędu, TLX oferowany był w różnych wersjach wyposażeniowych. Rok 2021 oznaczał powrót wersji Type S, która posiadała napęd na wszystkie koła oraz adaptacyjne ustawienia amortyzatorów. Dostępne były cztery silniki, a wszystkie z nich współpracowały z automatycznymi skrzyniami biegów o 8, 9 lub 10 przełożeniach, w zależności od silnika.

 Acura zaprezentowała najszybszego, najlepiej prowadzącego i najlepiej wyposażonego sedana w 35-letniej historii marki – całkowicie nowego Acura TLX z 2021 roku. Z unikalną konstrukcją nadwozia i architekturą podwozia skrojonymi na miarę, całą gamą silników turbo oraz sportową sylwetką z wyrazistymi proporcjami, nowa Acura TLX oferuje znaczące zyski zarówno w stylu, jak i w dynamicznych osiągach. Pierwszy sedan Acura zaprojektowany w pełni wokół filozofii Precyzyjnie Rzemieślniczej Wydajności, model 2021 trafi do salonów na początku jesieni 2020 roku w sugerowanej cenie detalicznej (MSRP) zaczynającej się od poziomu średnio 30 000 dolarów.

Druga generacja Acura TLX oznacza również długo oczekiwany powrót sportowej wersji Type S po dziesięcioletniej przerwie. TLX Type S, który zadebiutuje wiosną 2021 roku, będzie napędzany nowym, ekskluzywnym dla marki silnikiem V6 o pojemności 3.0 litra z doładowaniem, opracowanym na poziom wydajności Type S. Dodatkowo, nowy TLX Type S będzie pierwszym modelem Type S wyposażonym w system Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD®) z wektoryzacją momentu obrotowego, co czyni go najlepiej prowadzącym i najbardziej wydajnym sedanem Acu.

Realizując swoją misję jako nowoczesny sedan sportowy, TLX z 2021 roku integruje wiele technologii wydajnościowych, komfortowych i łącznościowych, które po raz pierwszy były używane w odnoszącym sukcesy trzeciej generacji modelu Acura RDX. W skład tych technologii wchodzi silnik turbodoładowany 2.0 litra VTEC® o wysokiej wydajności, 4. generacji system SH-AWD®, nagradzany system audio Acura ELS STUDIO 3D® oraz najnowsza wersja interfejsu True Touchpad Interface™ skoncentrowanego na kierowcy.

„Z nowym TLX stawiamy na to, czego dzisiejsi entuzjaści sportowych sedanów oczekują – bardziej stylowe, osobiste i skoncentrowane na wydajności doświadczenie za kierownicą,” powiedział Jon Ikeda, wiceprezydent i dyrektor marki Acura. „Nasi projektanci i inżynierowie naprawdę się postarali, przemyślając, czym powinien być sportowy sedan Acura, aż do jego najważniejszych elementów – stanu, proporcji, platformy i układu napędowego. To niewątpliwie najambitniejszy redesign sedana Acura, jaki dotąd przeprowadziliśmy.”

Projekt nowej generacji

Acura TLX z 2021 roku charakteryzuje się sportowym i dynamicznym designem z proporcjami, postawą i sylwetką, które są mocno inspirowane koncepcją Acura Precision i wiernie przetłumaczone z koncepcji Type S. Sportowe intencje nowego TLX są wyrażone przez niską i szeroką postawę, długi stosunek odległości deski rozdzielczej do osi, rozbudowany przód, zwężający się dach oraz wyraźnie zarysowane tylne nadkola. W porównaniu do poprzedniego modelu, nowy TLX ma o 3,7 cala dłuższy rozstaw osi, 2,2 cala szersze nadwozie z szerszymi torami przednimi i tylnymi (+1,2 cala i +1,6 cala, odpowiednio), niższy dach (-0,6 cala) oraz wydłużoną odległość deski rozdzielczej do osi (+7,8 cala).

Z przodu, odważniejsza i bardziej prosta osłona chłodnicy w kształcie diamentu jest flankowana przez charakterystyczne, nowej generacji elementy oświetlenia Acura, zaprezentowane w koncepcji Type S. Należą do nich nowe reflektory LED Jewel Eye® z czterema elementami LED oraz jasnobiałe „Chicane” LED do jazdy dziennej, inspirowane wyścigowym samochodem Acura ARX-05 Daytona Prototype, który odniósł sukces w mistrzostwach.

Elegancki i dynamiczny profil boczny sedana wykorzystuje gładkie, ukośne powierzchnie, aby stworzyć silne kontrasty światła i cienia oraz podkreślić mięśnie tylnej osi, prowadzące do tyłu z krótszym zwisem, uniesioną pokrywą bagażnika, światłami tylnymi LED „Chicane” oraz odsłoniętymi podwójnymi wylotami wydechu.

Starannie zaprojektowana część wnętrza jest umieszczona dalej na nadwoziu i posiada bardziej strome, pochylone słupki dachowe, aby jeszcze bardziej podkreślić muskularną, niską i szeroką postawę TLX. Sam dach został uformowany z niżej ustawionym centralnym fragmentem, zdefiniowanym przez dwa wklęsłe rowki, co nadaje mu bardziej charakterystyczny wygląd, który wyraża wrażenie ruchu i niższego profilu.

A-Spec: Pakiet sportowy

Bardzo popularny pakiet sportowy A-Spec Acu jest wciąż dostępny, dodając wyraziste sportowe akcenty zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Unikalne elementy zewnętrzne A-Spec obejmują 19-calowe koła w kolorze Shark Grey, błyszczące czarne akcenty z przodu do tyłu, przyciemnione reflektory i światła tylne oraz wyraźnie zarysowane spojlery pokrywy bagażnika.

Type S: Wysokowydajna wersja

TLX Type S, który zadebiutuje wiosną 2021 roku, rozwija elementy stylizacji A-Spec, wznosząc sportowy wygląd TLX na wyższy poziom. Z przodu, unikalna osłona chłodnicy w kształcie diamentu z otwartą powierzchnią i większe wloty powietrza po bokach zasilają nowy, potężny silnik turbo V6 opracowany dla modeli Acura Type S. Aerodynamiczne elementy obejmują spojler pokrywy bagażnika, agresywny przedni splitter i tylny dyfuzor, a także duże cztery wyloty wydechowe, które nawiązują do modelu TL Type S z lat 2007-2008. Oferowane będą dwa unikalne wzory kół o średnicy 20 cali, wzór ze podzielonymi dziesięcioma ramionami z koncepcji Type S oraz lekkie koło „Y-Spoke” inspirowane NSX, opasane oponami o wysokości 255. Więcej informacji na temat TLX Type S zostanie opublikowanych bliżej daty rozpoczęcia sprzedaży wiosną 2021 roku.

Ekskluzywne nowe nadwozie i podwozie

Acura TLX z 2021 roku to sedan sportowy w swojej istocie, zbudowany na nowej, dedykowanej platformie Acu zaprojektowanej na poziom wydajności Type S. Nowe podwozie oznacza powrót podwójnego zawieszenia niezależnego do najlepiej sprzedającego się sedana Acu, oferując dokładniejsze prowadzenie i przyczepność w zakrętach, a także większą elastyczność mechaniczną dla poprawy jakości jazdy. Dodatkowo, podwozie TLX zawiera wiele nowych ulepszeń inżynieryjnych skupionych na wydajności, w tym układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, technologię elektro-serwo hamulców z NSX oraz dostępny system amortyzacji Adaptive Damper System.

Całkowicie nowe podwozie TLX wspiera zaawansowana nowa konstrukcja nadwozia – w porównaniu do NSX, najbardziej sztywna, jaką kiedykolwiek oferowano w pojeździe Acu – dostarczając 50-procentowy wzrost globalnej sztywności skrętnej oraz do 100-procentowej poprawy lokalnej sztywności, gdzie zawieszenie jest zamontowane do nadwozia. Nowa konstrukcja wykorzystuje 56% (wg wagi) zaawansowanych, lekkich materiałów, w tym aluminium i stali sprasowanej, więcej niż jakikolwiek wcześniejszy sedan Acu.

Ultra-sztywna nowa centrala tunelu stanowi kręgosłup wyższej sztywności strukturalnej TLX, dopełniony triangulowanymi belkami górnych mocowań przednich amortyzatorów, przednimi i tylnymi wzmocnieniami podłogi, jednoczęściowym wzmocnieniem tylnym oraz nowymi mocowaniami aluminiowymi przednich mocowań amortyzatorów. Równowaga masy przód-tył została również poprawiona dzięki dużemu wykorzystaniu aluminium, w tym przedniego zderzaka, pokrywy, błotników i mocowań przednich amortyzatorów, a także lokalizując akumulator 12-woltowy w bagażniku.

Hamulce elektro-serwo NSX

Po raz pierwszy opracowany dla drugiej generacji NSX, nowy TLX wykorzystuje wysoko zaawansowany system hamulcowy z elektronicznym serwo. System ten pozwolił inżynierom Acury na precyzyjne dostosowanie siły na pedale hamulca oraz elektroniczne sterowanie ciśnieniem hamulca, aby zoptymalizować cechy wydajności jazdy pojazdu.

Dla modelu TLX Type S wprowadzone zostaną liczne ulepszenia sprzętowe, które poprawią osiągi hamulców, w tym większe tarcze hamulcowe i czterotłoczkowe przednie zaciski Brembo®, uzupełnione tuningiem skoncentrowanym na wydajności całego systemu hamulcowego.

Koła i opony

Sportowa postawa Acura TLX opiera się na większych standardowych kołach o średnicy 18 cali (+1 cal) oraz dostępnych 19-calowych kołach w różnych wykończeniach, w zależności od wersji. Opony oparte na wydajności, z wysokością 255, oferują o 20% lepszą przyczepność boczną niż ich poprzednie wersje.

Modele TLX Type S będą wyposażone w 20-calowe koła stopowe o podzielonym wzorze dziesięciu ramion, wykończone w kolorze Shark Grey. Oferowane będzie opcjonalne lekkie koło inspirowane wzorem „Y-spoke” NSX, a także opona letnia o wysokiej wydajności, co dalej zwiększa przyczepność, jednocześnie redukując masę niewsprężynowaną.

Dwa silniki turbo o wysokiej mocy

Nowy TLX zaoferuje dwa potężne i momentowe silniki turbodoładowane.

Standardowa moc pochodzi z silnika DOHC o pojemności 2.0 litra, z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, z systemem VTEC, sparowanego z niezwykle responsywną dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów z sekwencyjnym SportShift. Osiągając maksymalną moc 272 koni mechanicznych i 280 lb-ft momentu obrotowego (SAE Net), silnik turbo TLX o pojemności 2.0 litra ma najwyższą moc w swojej klasie, dostarczając znaczące zyski w mocy (+66) i momencie obrotowym (+98 lb-ft przy maksymalnym obciążeniu, +123 lb-ft przy 1,500 rpm) w porównaniu do poprzedniego modelu z silnikiem 2.4 litra o naturalnym wsysie. W porównaniu do opcjonalnego 3.5-litrowego silnika V6 z poprzedniego TLX, nowy silnik 2.0-litrowy turbo dostarcza dodatkowe 13 lb-ft maksymalnego momentu obrotowego oraz dodatkowe 48 lb-ft przy 1,500 rpm.

Gdy TLX Type S pojawi się w wiosną 2021 roku, będzie czerpał moc z całkowicie nowego silnika V6 o pojemności 3.0 litra, z 24 zaworami, DOHC, z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem, opracowanego przez niektórych z najdoświadczonych inżynierów zespołu, w tym członków grupy, która opracowała silnik hybrydowy opartej na podwójnym doładowaniu NSX. Nowy silnik V6 zamontowany poprzecznie będzie wysoko kompaktowy i lekki, wykorzystując turbosprężarkę z podwójnym wirnikiem i elektroniczną turbosprężarkę dla natychmiastowej odpowiedzi z dużym momentem obrotowym. W porównaniu do 3.5-litrowego silnika V6 z naturalnym wsysie, nowy silnik zapewnia znaczną poprawę w maksymalnej mocy, a co ważniejsze, w momencie obrotowym w pełnym zakresie pracy silnika, w tym ponad 50-procentowy wzrost momentu obrotowego przy niskich obrotach. Ostateczne specyfikacje dla nowego silnika, w tym moc, zostaną opublikowane bliżej daty wprowadzenia.

Dziesięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Acury, z systemem Sequential SportShift i standardowymi łopatkami zmiany biegów, w pełni wykorzystuje wysoki moment obrotowy obu silników turbo, oferując szerszy zakres przełożeń, więcej dyskretnych biegów, cztery biegi bezpośrednie i niższy pierwszy bieg w porównaniu do poprzednich skrzyń 8-biegowych i 9-biegowych. Modele Type S otrzymają unikalny tuning skrzyni biegów, aby zapewnić agresywną i responsywną charakterystykę podczas jazdy sportowej.

Wektoryzacja momentu obrotowego SH-AWD®

Doskonała zdolność prowadzenia zapewniana jest na wszystkich modelach TLX dzięki dostępnemu układowi Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD®), wiodącej w branży technologii wektoryzacji momentu obrotowego na wszystkie koła. SH-AWD jest oferowane jako opcjonalny element w modelu TLX z silnikiem 2.0-litrowym oraz jako standardowa technologia w TLX Type S, pierwszym modelu Type S z napędem na wszystkie koła.

System SH-AWD® czwartej generacji Acu ma o 40% większą pojemność momentu obrotowego tylnego oraz o 30% szybsze przenoszenie momentu obrotowego z przodu na tył w porównaniu do systemu trzeciej generacji w poprzednim TLX. System SH-AWD® w nowym TLX przenosi do 70% momentu obrotowego silnika na oś tylną w normalnych warunkach jazdy, jednocześnie ciągle rozdzielając do 100% tego momentu obrotowego tylnego na koła tylne lewe i prawe. Dodatkowo, oś tylna jest non-stop nadopracowywana na 2.9%, co wzmacnia moment zakrętu w sytuacjach przenoszenia momentu z lewej na prawą, podnosząc osiągi poprzez ostrzejsze i dokładniejsze wchodzenie w zakręty oraz lepszą trasowalność podczas jazdy w zakrętach.

Skoncentrowane na kierowcy, luksusowe wnętrze

Wnętrze Acu TLX z 2021 roku jest bardziej luksusowe, osobiste i technicznie zaawansowane, czerpiąc inspirację z intuicyjnej funkcjonalności i płynnych linii kokpitu Acura Precision. Zaprojektowane z myślą o pragnieniach dzisiejszych entuzjastów sportowych sedanów luksusowych, TLX jest starannie wyposażony w dostępne autentyczne, wysokiej jakości materiały, w tym prawdziwe aluminium, drewno o otwartych porach i skórę pełnoziarnistą Milano.

Opracowane pod hasłem „Podwójny Personalny Kokpit”, nowe, bardziej luksusowe wnętrze sedana kładzie duży nacisk na kierowcę i pasażera z przodu. Wysokie i szerokie centrum tunelu oraz zakrzywiony panel instrumentów tworzą bardziej osobistą i wyraźnie zarysowaną przestrzeń dla obu pasażerów z przodu, natomiast szersza konstrukcja nadwozia umożliwia prawdziwy komfort siedzeń klasy premium dla obojga, z najlepszym w klasie miejscem na biodra i barki (+0.5 cala i +0.7 cala, odpowiednio).

Zarówno kierowca, jak i pasażer z przodu korzystają również z dopasowanego projektu zaawansowanych przednich sportowych siedzeń Acu, które są wysoko konfigurowalne, z możliwością regulacji w 16 kierunkach. Dla kierowcy, solidny, skórzany, owinięty koło kierownicy, czysta i czytelna instrumentacja oraz poprawiona widoczność do przodu stanowią fundamenty do pełnienia komend podczas ekscytującej jazdy.

Modele A-Spec i Type S mają unikalne detale w całym wnętrzu, w tym kierownicę z grubym pierścieniem i płaskim dnem, owiniętą skórą perforowaną z kontrastującym przeszyciem oraz dużymi metalowymi łopatkami zmiany biegów. Oprócz unikalnych materiałów i kolorów, wnętrze TLX Type S wyróżnia się oznaczeniem Type S na progach, kole kierownicy oraz wycięciach na zagłówkach.

Intuicyjna technologia i łączność

Acura TLX z 2021 roku zawiera również pełen zestaw technologii Acury, zaprojektowanych w celu zwiększenia komfortu, łączności i rozrywki audio, począwszy od nowej implementacji innowacyjnego, skoncentrowanego na kierowcy interfejsu True Touchpad Interface™. System ten zawiera wyświetlacz HD o przekątnej 10.2 cala, umieszczony wysoko, oraz touchpad zamontowany w konsoli z mapowaniem „Absolute Position”. Dla bardziej intuicyjnej kontroli, ulepszony interfejs TLX ma fizyczne przyciski zasilania, głośności i wyszukiwania umieszczone w łatwym zasięgu z prawej strony touchpada. Wykorzystując najnowsze oprogramowanie interfejsu True Touchpad, TLX oferuje dokładniejsze strefy przesuwania i rozpoznawania pisma, a także inne ulepszenia wydajności. Dodatkowo, ergonomiczny podkładka na nadgarstek stanowi punkt kotwiczenia do obsługi touchpada.

TLX z 2021 roku ma standardowy 7-calowy, pełnokolorowy wyświetlacz wieloinformacyjny (MID) w centralnym zespole wskaźników oraz dostępny 10.5-calowy, pełnokolorowy wyświetlacz Head-Up (HUD). Dostępny, nagradzany system audio Acura ELS STUDIO 3D® charakteryzuje się czterema ultracienkimi, sufitowymi głośnikami Highline™ oraz nowym projektem subwooferów Twin Telford™.

Nowy TLX ma również najnowszą generację AcuraLink™ z wbudowanym Wi-Fi 4GLTE, możliwością aktualizacji oprogramowania przez powietrze oraz szeroką gamą dostępnych usług w chmurze, w tym pomoc drogową w nagłych wypadkach, zdalne blokowanie/odblokowywanie i uruchamianie silnika, lokalizację skradzionych pojazdów, zdalną diagnostykę, geofencing, śledzenie prędkości oraz usługi konsjerża Acura.

Kolory i wykończenia

Nowy TLX będzie dostępny w rozszerzonej palecie kolorów z dziewięcioma wykończeniami zewnętrznymi, w tym pięcioma kolorem premium. Nowością w TLX w 2021 roku jest wyróżniający się kolor Phantom Violet Pearl. TLX Type S będzie oferowany w ekskluzywnym, odważnym kolorze Tiger Eye Pearl. Kolor Apex Blue Pearl, wcześniej dostępny tylko w modelach A-Spec, zostanie dodany do katalogu Type S.

Całkowicie siedem opcji kolorystycznych wykończenia wnętrza będzie oferowanych w Acura TLX z 2021 roku. Ebony, Espresso, Graystone i Parchment będą dostępne w standardowych modelach TLX, w zależności od wersji. Modele TLX A-Spec i TLX Type S będą oferować skórę Ebony lub czerwoną, obie z czarnymi wstawkami Ultrasuede®. Dodatkowo, TLX Type S będzie oferować ekskluzywną opcję wnętrza skórzanego Light Orchid.

Aby jeszcze bardziej wzbogacić otoczenie podczas jazdy, nowy TLX posiada dostępne oświetlenie LED w kabinie. Nowy system zapewnia unikalny schemat oświetlenia ambientowego, który zmienia się w zależności od trybu jazdy (Comfort, Normal, Sport), a także 24 wybieralne schematy oświetlenia w kabinie, z których każdy nosi nazwę po ikonicznych miejscach związanych z jazdą sportową lub torach, takich jak „Pacific Coast” i „Suzuka”.

Personalizowana wydajność jazdy

Acura TLX z 2021 roku zapewnia bardziej wszechstronne i spersonalizowane doświadczenie jazdy za pomocą Zintegrowanego Systemu Dynamiki Acury, który teraz ma tryb Indywidualny. Jak wcześniej, system integruje wiele systemów napędowych i podwoziowych, dostępnych poprzez pokrętło trybu jazdy umieszczone na konsoli centralnej. Tryby Comfort, Normal i Sport (oraz Sport+ w TLX Type S) stopniowo zwiększają sportowe odruchy TLX, wykorzystując wstępnie ustawione programy dla przepustnicy Drive-By-Wire™, skrzyni biegów, SH-AWD®, elektrycznego wspomagania kierownicy, dostępnych adaptacyjnych amortyzatorów i nie tylko.

Po raz pierwszy w Acurze, TLX z 2021 roku będzie miał tryb Indywidualny, aktywowany przez naciśnięcie logo Acury na środku pokrętła trybu jazdy. Nowy tryb Indywidualny umożliwia dokładne kontrolowanie wszystkich tych samych funkcji, co pozwala kierowcy na wybranie preferowanych indywidualnych ustawień dla każdego elementu kontroli systemu.

Zaawansowane technologie bezpieczeństwa i asystujące kierowcy

Wszystkie modele TLX z 2021 roku będą wyposażone w pakiet technologii bezpieczeństwa i asystujących kierowcy AcuraWatch™ jako standard. Obejmuje to wiele nowych funkcji, takich jak Rozpoznawanie Znaków Drogowych (TSR), Monitor Świadomości Kierowcy oraz Asystent w Korekcji Prędkości (TJA). Działa w połączeniu z Adaptive Cruise Control z Funkcją Niskiej Prędkości, Asystent w Korekcji Prędkości pomaga zredukować stres kierowcy w silnie zatłoczonych sytuacjach drogowych, pomagając utrzymać pojazd w linii i w ustalonej odległości za wykrytym pojazdem z przodu.

Dodatkowo, Acura TLX z 2021 roku wprowadza pierwszy zastosowanie nowej technologii poduszki powietrznej dla pasażera z przodu. Ta nowa, opatentowana poduszka powietrzna wykorzystuje konstrukcję z trzema komorami, która działa podobnie do rękawicy łapaczki baseballowej, zaprojektowanej, aby skuteczniej przytulać i chronić głowę pasażera z przodu, co ma na celu łagodzenie potencjalnych obrażeń przy bardziej stromo nachylonych kolizjach czołowych.

Nowy TLX dostarcza także zaawansowane poziomy ochrony pasywnej (ochrona przed zderzeniami) dzięki zastosowaniu opatentowanej struktury nadwozia Acura Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™), która została dodatkowo udoskonalona, aby zapewnić dodatkową ochronę pasażerów w szerszym zakresie scenariuszy kolizyjnych. Dodatkowe cechy strukturalne bezpieczeństwa obejmują jednoczęściowe drzwi z ultra-wysokiej stali oraz ultra-sztywny środkowy tunel, który pomaga optymalizować absorpcję i kierunek sił zderzeniowych w kabinie.

Projektowanie, rozwój i produkcja

Projektowanie, inżynieria i rozwój TLX z 2021 roku były prowadzone głównie w Stanach Zjednoczonych. Stylizacja została zrealizowana przez dział projektowy Acury w Torrance w Kalifornii, podczas gdy rozwój platformy był prowadzony przez inżynierów w centrum rozwoju firmy w Raymond w Ohio. Inżynieryjny rozwój nowego silnika V6 o pojemności 3.0 litra turboładowanego był prowadzony przez centrum R&D firmy w Tochigi w Japonii.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.