Ostatnia Audi 80 osiągnęła szczyt popularności w czterech wersjach nadwozia: sedan, kombi (Avant), Coupe oraz Cabriolet. Ostatnią wersją Audi 80, która została wyprodukowana, był właśnie Cabriolet, mimo że nowy model A4 był już dostępny w sprzedaży.
Aby zminimalizować koszty produkcji, Cabriolet oparto na wersji coupe. Do słupka B był to niemal identyczny samochód, z kilkoma specyficznymi wzmocnieniami deski rozdzielczej oraz słupków A. Oprócz usunięcia dachu, Audi postanowiło również zrezygnować ze słupka B, przez co samochód nabrał wyglądu roadstera.
Materiałowy dach przechowywany był w specjalnej komorze między kabiną a bagażnikiem. Z otwartym dachem tylko przednia szyba wystawała ponad linię boczną samochodu. W kabinie znajdowały się cztery fotele, ale z minimalną przestrzenią na nogi dla pasażerów z tyłu. Mimo to, Cabriolet oferował opcjonalnie parę głośników dla tylnych miejsc, zainstalowanych w bocznych panelach.
Kierowca miał do dyspozycji przejrzysty panel instrumentów z czterema okrągłymi analogowymi wskaźnikami. Dodatkowo, na podstawie centralnej konsoli, zamontowane były trzy dodatkowe zegary, nawiązujące do wersji Coupe.