AUDI TTS Coupe Competition Plus 2020-Present

AUDI TTS Coupe Competition Plus 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćAUDI TTS Coupe Competition Plus 2020-Present

Pod koniec 2020 roku Audi zaprezentowało nową wersję swojego cenionego kompaktowego coupe, TTS.

Od momentu wprowadzenia w 1998 roku, Audi TT było jednym z najbardziej chwalonych samochodów w ofercie niemieckiego producenta. Jego kształty, pierwotnie zaprojektowane przez Petera Schreiera, wyróżniały się na tle innych kompaktowych coupe dostępnych na rynku. Następna ewolucja miała miejsce w 2020 roku, kiedy to samochód dotarł do trzeciej generacji, zaprezentowanej po raz pierwszy w 2014 roku. Pomimo światowej sytuacji pandemicznej, Audi intensyfikowało działania i wprowadziło model Competition Plus do gamy TTS.

Niemiecki producent zainstalował standardowe reflektory LED oraz czarne pierścienie Audi z przodu. Na dole przedniego zderzaka umieszczono czarny splitter. Z boku, TTS Competition Plus pokazało standardowe 20-calowe, lekkie, 10-ramienne felgi, a za nimi zestaw czerwonych, pomalowanych zacisków hamulcowych. Z tyłu, stałe skrzydło na bagażniku podkreślało sportowy charakter samochodu. Pod pojazdem, oddzielone błyszczącym czarnym dyfuzorem, umieszczono cztery owalne końcówki wydechu.

Wnętrze samochodu zaskakiwało kierowcę 12.3-calowym wirtualnym kokpitem, który zastąpił analogowe wskaźniki jako standardowe wyposażenie. Skórzana tapicerka Nappa z czerwonymi lub niebieskimi kontrastowymi przeszyciami poprawiała wygląd wnętrza. Zwrócono dużą uwagę na szczegóły, a projektanci zdecydowali się dodać przeszyty znacznik godziny 12:00 w kolorze czerwonym lub szarym na kierownicy o płaskim dnie.

TTS Competition Plus wyposażono w system regulacji zawieszenia z magnesowym układem oraz napęd na cztery koła Quattro. Moc pochodziła z silnika 2.0 TFSI, który generował 320 KM, współpracując z 7-biegową skrzynią S-Tronic (dwu sprzęgłową).

 Stylowy i bardziej dynamiczny: Audi wprowadza sportową linię wyposażenia oraz model specjalny, nastawiony na design, dla swojej rodziny TT. Audi TTS competition plus to sportowy punkt kulminacyjny. Nowa wariant „bronze selection” dla modelu TT i TTS emanuje pewną elegancją.

Nowa linia wyposażenia „competition plus” podkreśla sportowy charakter Audi TTS dzięki przemyślanym detalom designu. Audi TTS teraz standardowo wyposażone jest w mocniejszy silnik TFSI, który generuje 235 kW (320 KM) i maksymalny moment obrotowy wynoszący 400 Nm (295,0 lb-ft). Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h (62,1 mph) w 4,5 sekundy (Roadster: 4,8 sekundy). Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h (155,3 mph). Standardowo na pokładzie znajduje się siedmiobiegowa skrzynia S tronic, stały napęd na cztery koła quattro oraz kontrolowany system amortyzacji Audi magnetic ride.

Standardowe wyposażenie TTS competition plus obejmuje reflektory LED, owinięte pierścienie Audi na progach, szyby przyciemniające (tylko dla Coupé), zaciski hamulcowe malowane na czerwono oraz błyszczące czarne 20-calowe felgi w dziesięcioramiennym wzorze. Stały tylny spojler oraz inne zewnętrzne detale w ciemnych kolorach, jak czarne pierścienie Audi z przodu i z tyłu, od razu podkreślają dynamiczne ambicje samochodu.

Do wyboru dostępne są kolory nadwozia: Chronos gray, glacier white, tango red oraz turbo blue.

Wyróżniające się detale: wnętrze

Kierowca z uwagą spogląda na 12,3-calowy wirtualny kokpit Audi z regulowanymi trybami wyświetlania dla informacji o jeździe i komputerze pokładowym. Ekskluzywne wykończenie skórzane i detale dodatkowo podkreślają sportowy charakter wnętrza TTS competition plus. Wysokiej jakości skóra Nappa w kolorze hebanowym z kontrastującym przeszyciem w kolorze express red lub ara blue jest połączona z rombowym wzorem oraz tłoczeniem S na oparciach przednich foteli. Elementy tapicerki foteli i konsoli centralnej występują w chromowanym wykończeniu, szarym łupkowym (drobne wykończenie, łupkowy szary dla Roadstera), wykończeniu satynowym, turbo blue lub błyszczącym wykończeniu, tango red (exclusively dla Coupé). Dodatkowo, wkłady występują w wykończeniu w stylu węglowym jako standard. Wewnętrzne pierścienie wlotów powietrza są malowane w satynowym turbo blue lub błyszczącym tango red (exclusively dla Coupé). Końcówka dźwigni zmiany biegów została wykonana z Alcantary. Dzięki połączeniu Alcantary i skóry Audi exclusive, kierownica o płaskim dole doskonale leży w dłoniach kierowcy. Wskazówka o godzinie 12 w kolorze szarym lub czerwonym (z niebieskimi lub czerwonymi akcentami wnętrza) w połączeniu z kontrastującym przeszyciem w kolorze ara blue lub tango red dodaje kolejne akcenty w ukierunkowanym na kierowcę kokpicie. W przypadku wnętrza w kolorze tango red, dywaniki mają kontrastujące przeszycia w odpowiednim kolorze i są obszyte trwałą skórą syntetyczną.

Stylowy: Audi TT i TTS „bronze selection”

Kolejny element designu wzbogaci atrakcyjne portfolio w drugim kwartale: specjalny model „bronze selection” to oferta od Audi Sport GmbH, która będzie dostępna zarówno dla Audi TT, jak i Audi TTS. Zgodnie z nazwą, elementy wykończenia foteli, konsoli centralnej oraz wlotów powietrza we wnętrzu charakteryzują się delikatnym wykończeniem w kolorze brązowym, a kontrastujące przeszycie w kolorze miedzi ozdabia sportowe fotele plus. Kolory nadwozia obejmują chronos gray, glacier white oraz mythos black, które pasują do eleganckiego brązowego odcienia 20-calowych felg w pięcioramiennym wzorze. Owinięte pierścienie Audi w tym samym kolorze na progach przyciągają wzrok.

Oprócz reflektorów LED i tylnych świateł, standardowo w wyposażeniu znajduje się system audio B&O, wstawki w driftowym aluminium oraz rozszerzony pakiet skórzany z kontrastującym przeszyciem. Dwa duże, okrągłe wyloty wydechowe z chromowanymi końcówkami po prawej i lewej stronie nadają tyłowi wyrazisty wygląd. Sportowy tył TTS charakteryzuje się znanym układem podwójnych wylotów. Siatkowy grill osłony Singleframe jest malowany na błyszczący czarny kolor dla modelu TT i matowy tytanowy czarny dla TTS.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.