AUDI TTS Roadster 2018-Present

AUDI TTS Roadster 2018-Present

Przejdź do galerii zdjęćAUDI TTS Roadster 2018-Present

Dwadzieścia lat po premierze oryginalnego Audi TT, kompaktowy roadster wciąż prezentuje się świeżo i mocno. W 2018 roku Audi wprowadziło do oferty mocniejszą i szybszą wersję TTS w wersji kabriolet. Zewnętrzne zmiany są dyskretne i obejmują nowy, trójwymiarowy design grilla chłodnicy Singleframe z logo TTS oraz większe boczne wloty powietrza.

Roadster TTS zyskał dodatkowe ulepszenia, w tym nowy przedni splitter o pełnej długości flankowany przez pionowe wloty, ekskluzywne progi boczne z wstawkami oraz z tyłu pionowe wloty powietrza z poziomymi łopatkami poniżej tylnych świateł i zmieniony dyfuzor. Obudowy lusterka wstecznego w TTS Roadsterze pomalowane są na srebrno. Specjalny model Audi TTS competition dodaje sportowy akcent – z reflektorami LED, lamowanymi pierścieniami Audi na progach, stałym tylnym skrzydłem, czerwonymi zaciskami hamulcowymi, 20-calowymi felgami w wysokim połysku oraz innymi detalami zewnętrznymi w czarnym połysku.

W środku kierowca ma do dyspozycji Audi Virtual Cockpit, który oferuje dodatkowy wyświetlacz sportowy, dostarczający informacji o mocy silnika, momencie obrotowym i przeciążeniach. Wersja TTS ma swoje specyficzne menu wyświetlacza, niedostępne w innych modelach TT. W centralnej części deski rozdzielczej, w wentylacjach powietrza zainstalowane zostały wyświetlacze temperatury, przepływu powietrza oraz prędkości wentylatora – to eleganckie rozwiązanie oszczędzające miejsce.

TTS korzysta z systemu napędu na wszystkie koła quattro od Audi i ma obniżone zawieszenie o 10 mm (0,4”) w porównaniu do pozostałych modeli TT. Posiada także adaptacyjny system kontroli amortyzacji Audi magnetic ride.

 Audi wprowadza model TTS na nowy rok modelowy. Nowa siedmiobiegowa skrzynia S tronic, stanowiąca standardowe wyposażenie, dodatkowo poprawia osiągi zarówno Coupé, jak i Roadstera. Specjalny model TTS competition prezentuje szczególnie dopracowany wygląd zewnętrzny oraz ekskluzywne wnętrze.

Nowy Audi TTS wykorzystuje sportowe detale, aby podkreślić swój status najwyższego modelu rodziny TT od Audi. Elementy w matowym aluminium lśnią w osłonie chłodnicy Singleframe z emblematem TTS oraz matowym czarnym wstawieniem z tytanu. Nowy poziomy wlot powietrza w zderzaku również przyciąga uwagę. Zakończony na końcach, tworzy wąskie i pionowe leje na tej samej wysokości, co boczne wloty powietrza. Pełnowymiarowy przedni splitter, pionowe wloty powietrza oraz listwy wykończeniowe także prezentują aluminiowy wygląd. Wyraźnie zarysowane progi podkreślają sportowy charakter widziany z boków. Wskazane pionowe wloty powietrza pod tylnymi światłami oraz poszerzony dyfuzor z czterema końcówkami układu wydechowego to szczególne akcenty z tyłu.

Potężne połączenie: Siedmiobiegowa skrzynia S tronic, 2.0 TFSI i napęd quattro

Sportowe osiągi są możliwe dzięki siedmiobiegowej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, dzięki bliskim przełożeniom niższych biegów. Szerokie przełożenie najwyższego biegu redukuje obroty silnika, a tym samym zużycie paliwa.

Silnik 2.0 TFSI generuje moc 225 kW (306 koni mechanicznych) i maksymalny moment obrotowy wynoszący 400 Nm (295 lb-ft) w przedziale obrotów od 2000 do 5300. To o 20 Nm (14.8 lb-ft) więcej niż w poprzednim silniku. TTS Coupé przyspiesza do 100 km/h (62.1 mph) w 4.5 sekundy (Roadster: 4.8 sekundy) – o dziesiątą szybciej niż wcześniej. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h (155.3 mph). Filtr cząstek stałych w benzynie jest standardem.

Nowy Audi TTS wyposażony jest w stały napęd na wszystkie koła quattro oraz system amortyzatorów z regulacją Audi magnetic ride jako standardowe elementy wyposażenia. Inne komponenty zawieszenia to progresywne wspomaganie kierownicy, tylne zawieszenie czterowahaczowe oraz Elektroniczna Kontrola Stabilności (ESC).

Sportowy akcent: Specjalny model „TTS competition”

Specjalny model Audi TTS competition dodaje sportowego charakteru – z reflektorami LED, logo Audi laminowanymi na progach, przyciemnionymi szybami (tylko w Coupé), stałym tylnym skrzydłem, malowanymi na czerwono zaciskami hamulcowymi, 20-calowymi kołami w wysokim połysku oraz innymi szczegółami na zewnątrz w połysku czarnym. Dla wykończenia nadwozia dostępne są kolory: biały lodowy, czerwony tango oraz czarny mythos.

Dwie opcje skórzanej tapicerki i wykończenia nadają wnętrzu prawdziwą ekskluzywność. Czerwień ekspresowa z kontrastowym przeszyciem w kolorze szarym granitowym lub hebanowym z kontrastowym przeszyciem w kolorze czerwonym ekspresowym. Do tego elementy wykończenia siedzeń i konsoli środkowej w kolorze szarym łupkowym lub czerwonym połysku (tylko w Coupé). Wewnętrzne pierścienie wlotów powietrza są malowane na czerwono, gałka zmiany biegów i obręcz kierownicy z oznaczeniem 12:00 w kolorze czerwonym od Audi exclusive wykonane są z Alcantary. Dodatkowo, wstawki węglowe są standardem.

Wyposażenie i ceny

Audi wyposaża nowego TTS w koła o średnicy 18 cali. Opcjonalnie dostępne są koła o rozmiarach 18 i 19 cali oraz ekskluzywne 20-calowe koła od Audi Sport. Paleta kolorów lakieru obejmuje dwa nowe kolory: pomarańczowy pulse oraz niebieski turbo. Nawet w skierowanym na kierowcę wnętrzu, specjalne detale podkreślają sportowość nowego TTS: dodatkowy ekran sportowy w wirtualnym kokpicie Audi, sportowe fotele S oraz kolorowe kontrastowe przeszycia.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.