Model Bentley Arnage z 2005 roku był ostatnim autem tej marki, które można było powiązać z Rolls-Royce i silnikiem 6,75-litrowym zaprojektowanym w latach 50-tych.
Małżeństwo Bentleya i Rolls-Royce zakończyło się, gdy Volkswagen kupił tego pierwszego, a BMW drugiego. W rzeczywistości BMW nabyło jedynie nazwę, rzeźbę i kratkę. Volkswagen nie był gotowy na wprowadzenie nowego modelu, ale musiał zaznaczyć swoją obecność w brytyjskiej firmie. Dlatego w 2005 roku zaprezentowano model Arnage.
Łatwo było dostrzec te same linie w Arnage i Rolls-Royce Silver Seraph. Oba pojazdy miały elegancką sylwetkę trzyboksowego sedana z zaokrąglonymi błotnikami, zaprojektowaną w latach 60. Podwójne reflektory Arnage były nieco staromodne, ale wciąż dobrze komponowały się z całością. Kratka była inna. Siatkowa kratka przypominała te używane w dawnych samochodach wyścigowych Bentleya.
Wewnątrz znajdowało się typowe wnętrze Bentleya z użyciem skóry, metalu i drewna. Było kilka plastikowych elementów tutaj i tam, ale nic istotnego. Płaskie fotele dla pasażerów z przodu były na tyle duże, aby zapewnić komfort. Nie były jednak wystarczająco wyprofilowane, aby trzymać pasażerów na miejscu podczas ostrego pokonywania zakrętów. Z tyłu znajdowało się miejsce dla dwóch dorosłych. Środkowe siedzenie pełniło raczej rolę łącznika między dwoma zewnętrznymi fotelami.