BMW 326 Cabriolet był w zasadzie wersją kabrioletu szanowanego dwudrzwiowego sedana, ale musiał zmierzyć się z modelem BMW 327, który był szybszy, krótszy i lżejszy. Dlatego jest tak rzadki.
W 1936 roku BMW odważyło się zbudować swój pierwszy czterodrzwiowy sedan, który również był oferowany jako kabriolet, mimo że niemiecki producent samochodów miał już plany na nowe otwarte pojazdy. Wersja kabriolet była oparta na tym samym podwoziu co sedan, co miało na celu obniżenie kosztów produkcji. Jednak nie był to tani samochód i, dzięki swojej jakości i komfortowi, sprzedawał się dobrze.
Z zewnątrz wyróżniał się wyraźnie wyprofilowanymi, dużymi przednimi błotnikami, a między nimi znajdowała się inna karoseria dla komory silnika. Duża, długa maska mogła być otwierana od tyłu lub za pomocą dwóch bocznych paneli. Ciekawą cechą była szyba czołowa, która była podzielona na dwie części, a wycieraczki zamontowane były na górze. Dzięki temu systemowi szyba była otwierana od dołu i pochylana na zewnątrz.