BMW 326 1936-1941

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

BMW 326 Cabriolet był w zasadzie wersją kabrioletu szanowanego dwudrzwiowego sedana, ale musiał zmierzyć się z modelem BMW 327, który był szybszy, krótszy i lżejszy. Dlatego jest tak rzadki.

W 1936 roku BMW odważyło się zbudować swój pierwszy czterodrzwiowy sedan, który również był oferowany jako kabriolet, mimo że niemiecki producent samochodów miał już plany na nowe otwarte pojazdy. Wersja kabriolet była oparta na tym samym podwoziu co sedan, co miało na celu obniżenie kosztów produkcji. Jednak nie był to tani samochód i, dzięki swojej jakości i komfortowi, sprzedawał się dobrze.

Z zewnątrz wyróżniał się wyraźnie wyprofilowanymi, dużymi przednimi błotnikami, a między nimi znajdowała się inna karoseria dla komory silnika. Duża, długa maska mogła być otwierana od tyłu lub za pomocą dwóch bocznych paneli. Ciekawą cechą była szyba czołowa, która była podzielona na dwie części, a wycieraczki zamontowane były na górze. Dzięki temu systemowi szyba była otwierana od dołu i pochylana na zewnątrz.

2.0L 4MT (51 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność1971 Cm3
Moc37.5 Kw @ 3750 Rpm
51 Hp @ 3750 Rpm
50 Bhp @ 3750 Rpm
Układ paliwowy2 Carburetors
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna72 Mph (116 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h35 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów4-biegowa Manualna
Hamulce przednieHamulce bębnowe
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony5.25 X 17
Długość181.1 In (4600 Mm)
Szerokość63 In (1600 Mm)
Wysokość59.1 In (1501 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)51.1/55.1 In (1
Rozstaw osi113 In (2870 Mm)
Masa własna2480 Lbs (1125 Kg)
Średnie spalanie18.8 Mpg Us (12.5 L/100Km)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.