Mniej znaną wersją BMW 327 Cabriolet z 1938 roku był coupe, który również został wprowadzony na rynek w 1938 roku. Miał ten sam nadwozie, ale z pewnymi specjalnymi modyfikacjami.
Model 327 był jednym z ostatnich klejnotów stworzonych przez BMW przed II wojną światową. Został zaprojektowany i wyprodukowany jako sportowy pojazd, zarówno w wersji coupe, jak i kabrioletu. Coupe miało drzwi otwierane do tyłu, a wycieraczki były zamontowane u podstawy przedniej szyby. Jednak zachowało piękny, długi przód i zaokrąglone przednie błotniki. Duże, wysokie „nerki” miały chromowane obrzeże i czarną siatkę wewnętrzną. Warto dodać, że samochód był w większości ręcznie budowany, a wszystkie panele nadwozia były zabezpieczone przed rdzą cienką, ręcznie nakładaną warstwą cyny.
BMW 327 Coupe miało nadwozie na ramie, z poprawionym przednim zawieszeniem w porównaniu do poprzedniego modelu BMW 326 oraz z tylną osią na żywca, która była również używana w roadsterach 328. Coupe było tylko o 50 RM tańsze od kabrioletu, a większość nabywców wybierała wersję z otwartym dachem.
Sześciocylindrowy silnik był arcydziełem swoich czasów, z silnikiem ze stopu aluminium i odlewaną głowicą cylindrów. Podstawowa wersja silnika miała gaźnik dolotowy i produkowała 55 KM. Istniała także inna wersja z dwoma gaźnikami oraz, na specjalne zamówienie, silnik z innym kolektorem dolotowym i trzema gaźnikami BMW 328. Całkowita moc wynosiła wtedy 88 KM.