BMW M2 (F87) 2015-2018

Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

BMW M2 (F87) 2015-2018

Przejdź do galerii zdjęćBMW M2 (F87) 2015-2018

BMW serii 2 był świetnym dodatkiem do oferty niemieckiego producenta samochodów. To był model, którego pragnęli młodzi ludzie, w odpowiedniej sylwetce i w rozsądnej cenie za to, co oferował. Ale najwyższa wersja M2 była czymś jeszcze więcej.

BMW M2 zadebiutowało na torze Mazda Laguna Seca Raceway i było to idealne miejsce, aby pokazać jego osiągi. Różnice między M2 a pozostałymi wersjami serii 2 były oczywiste. Inny zderzak z większymi wlotami powietrza i szersze nadkola sygnalizowały kierowcom, że pod maską kryje się więcej mocy niż w standardowej serii 2. Tylny spoiler na klapie bagażnika oraz podwójny wydech pod przekształconym zderzakiem potwierdzały, że pod maską jest więcej koni mechanicznych.

Aby zapewnić lepsze wrażenia na torze, M2 wyposażono w opcjonalną skrzynię biegów M-DCT. Hamulce były takie same jak w M3/M4. Główne różnice znajdowały się pod maską, gdzie podwójny system turbodoładowania z M3/M4 został zastąpiony turbosprężarką twin-scroll. Efekt to 61 koni mechanicznych mniej niż w większym bracie, ale różnica w czasie przyspieszenia od 0 do 100 km/h (0-62 mph) była minimalna. M2 nie miało wszystkich zalet swojego większego brata, takich jak wał napędowy z włókna węglowego, ale przez to jego cena była niższa.

Samochód miał adaptacyjne zawieszenie, które zapewniało dużą wygodę na drodze i zwrotność. Szerokie tory przednie i tylne, dzięki nowemu, aluminiowemu zawieszeniu, sprawiały, że był bardziej stabilny na drodze w porównaniu do standardowej serii 2.

Kompaktowy, wysokowydajny sportowy samochód BMW wzbudzał zainteresowanie i emocje już ponad 40 lat temu. Rzeczywiście, model BMW 2002 turbo doskonale odzwierciedlał determinację BMW w dostarczaniu znakomitych dynamiki, wyjątkowej zwinności i optymalnej kontroli nad pojazdem. Aby w równie efektowny sposób pokazać, że to zobowiązanie jest nadal aktualne, BMW M GmbH ma teraz przyjemność zaprezentować nowego BMW M2. Dzięki wysokowydajnemu silnikowi sześciocylindrowemu w układzie rzędowym, zwinności napędu na tylne koła, lekkiej aluminiowej zawieszeniu M Sport oraz ekstrawaganckiemu stylowi, nowe BMW M2 Coupe ma wszystkie składniki, aby dostarczyć niezapomnianych wrażeń z jazdy.

Charakterystyczny design M.

Już na pierwszy rzut oka nowe BMW M2 Coupe wyróżnia się jako członek rodziny BMW M, a jego styl wyraźnie podkreśla jego dynamiczne cechy. Inspirowane modelami z historii BMW w motorsporcie, nowe M2 Coupe nie ukrywa swojego niezwykłego potencjału osiągów. Niski przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza, muskularne boki z charakterystycznymi żebrami M, 19-calowe aluminiowe koła w znanym podwójnym wzorze M oraz niski, szeroki tył z podwójnym wydechem specyficznym dla M odgrywają imponującą rolę. Czasem uhonorowana charakterystyka samochodów BMW M jest również obecna i prawidłowa w projekcie wnętrza. Alcantara na drzwiach i konsoli centralnej w połączeniu z porowatym włóknem węglowym tworzy atmosferę wyjątkowej jakości i sportowych ambicji, co dodatkowo podkreślają niebieskie kontrastowe szwy i tłoczenie M na wybranych detalach. Sportowe fotele, sportowa kierownica M oraz dźwignia zmiany biegów M zapewniają kierowcom BMW M2 pełną kontrolę nad pojazdem w każdej chwili.

Ekstremalne osiągi.

Nowo opracowany, trzylitrowy silnik sześciocylindrowy w nowym BMW M2 wykorzystuje nowoczesną technologię M TwinPower Turbo, aby rozwijać moc 272 kW/370 hp przy 6,500 obrotów na minutę (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 8,5 l/100 km [33,2 mpg imp]; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 199 g/km)* i w ten sposób stawia wyraźny znak w segmencie wysokowydajnych samochodów sportowych. To samo dotyczy dostarczania mocy. Maksymalny moment obrotowy wynoszący 465 Nm (343 lb-ft) można zwiększyć do nawet 500 Nm (369 lb-ft) w krótkich przyspieszeniach dzięki funkcji overboost. Dzięki temu nowe BMW M2 Coupe z opcjonalną siedmiobiegową skrzynią biegów M Double Clutch Transmission (M DCT) i Launch Control przyspiesza od 0 do 100 km/h (62 mph) w zaledwie 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h (155 mph). Jednak przy skrzyni M DCT, zużycie paliwa tylko 7,9 litrów* na 100 km (35,8 mpg imp) i emisja CO2 zaledwie 185 g/km*, samochód także podkreśla swoją wyjątkową efektywność.

Ekspert w motorsporcie.

Dzięki lekkim aluminiowym osiom przednim i tylnym z modeli BMW M3/M4, kutym 19-calowym aluminiowym kołom z oponami w różnych rozmiarach, układowi kierowniczemu M Servotronic z dwoma ustawieniami i odpowiednio skutecznym hamulcom M, nowe BMW M2 Coupe ponownie podnosi poprzeczkę w segmencie kompaktowych, wysokowydajnych samochodów sportowych, jeśli chodzi o dynamikę jazdy. Elektronika kontrolująca Aktywny Dyferencjał M, który optymalizuje przyczepność i stabilność kierunkową, również odgrywa znaczącą rolę. Jeszcze większą przyjemność z jazdy zapewnia aktywowanie trybu M Dynamic Mode (MDM) w systemie Dynamic Stability Control. MDM pozwala na poślizg kół, a tym samym umiarkowane, kontrolowane drifty na torze.

Inteligentna łączność, gdy jej potrzebujesz.

Nowe BMW M2 Coupe oferuje bogaty zestaw standardowego wyposażenia, co odpowiada jego ukierunkowaniu na osiągi. Siedmiobiegowa skrzynia M Double Clutch Transmission (M DCT) z Drivelogic, dostępna na życzenie, zmienia biegi z niezwykłą szybkością, jednak bez przerwy w dostawie mocy. Szeroki wybór systemów wsparcia kierowcy oraz usług mobilności od BMW ConnectedDrive jest również dostępny. Usługi ConnectedDrive zapewniają podstawę dla rozbudowanej łączności pojazdu, a ta opcja umożliwia również korzystanie z innowacyjnych aplikacji, które są płynnie zintegrowane z samochodem przy użyciu technologii BMW ConnectedDrive. Na przykład aplikacja GoPro pozwala kierowcy rejestrować szybkie okrążenia toru za pomocą zamontowanej na desce rozdzielczej kamery akcji, korzystając z kontrolera iDrive i wyświetlacza sterującego. W międzyczasie indywidualny styl kierowcy za kierownicą można analizować w dowolny sposób przy użyciu aplikacji M Laptimer. Informacje o prędkościach i punktach hamowania można łatwo udostępniać za pośrednictwem e-maila lub Facebooka.

Z potężnym dziedzictwem.

3.0L 6MT RWD (370 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc272.1 Kw @ 6500 Rpm
370 Hp @ 6500 Rpm
365 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy343 Lb-Ft @ 1400-5560 Rpm
465 Nm @ 1400-5560 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna155 Mph (249 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.5 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa manualnana
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr19 93Y || 265/35 Zr19 98Y
Długość175.9 In (4468 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość55.5 In (1410 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/61.8 In (1
Rozstaw osi106 In (2692 Mm)
Prześwit4.8 In (122 Mm)
Pojemność bagażnika13.8 Cuft (391 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3296 Lbs (1495 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto20.3 Mpg Us (11.6 L/100Km)
Spalanie trasa35.1 Mpg Us (6.7 L/100Km)
Średnie spalanie27.7 Mpg Us (8.5 L/100Km)
Emisja CO2199 G/Km

3.0L 7AT RWD (370 KM)

ParametrWartość
CylindryL6
Pojemność2979 Cm3
Moc272.1 Kw @ 6500 Rpm
370 Hp @ 6500 Rpm
365 Bhp @ 6500 Rpm
Moment obrotowy343 Lb-Ft @ 1400-5560 Rpm
465 Nm @ 1400-5560 Rpm
Układ paliwowyTurbodoładowany Wtrysk bezpośredni
PaliwoBenzyna
Prędkość maksymalna168 Mph (270 Km/H)
Przyspieszenie 0-100 km/h4.3 S
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów7-biegowa Automatyczna (Dct)
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze wentylowane
Rozmiar opony245/35 Zr19 93Y || 265/35 Zr19 98Y
Długość175.9 In (4468 Mm)
Szerokość73 In (1854 Mm)
Wysokość55.5 In (1410 Mm)
Rozstaw kół (przód/tył)62.2/61.8 In (1
Rozstaw osi106 In (2692 Mm)
Prześwit4.8 In (122 Mm)
Pojemność bagażnika13.8 Cuft (391 L)
Aerodynamika (Cd)0.35
Masa własna3461 Lbs (1570 Kg)
Dopuszczalna masa całkowita4431 Lbs (2010 Kg)
Spalanie miasto22.4 Mpg Us (10.5 L/100Km)
Spalanie trasa36.8 Mpg Us (6.4 L/100Km)
Średnie spalanie29.8 Mpg Us (7.9 L/100Km)
Emisja CO2185 G/Km

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.