Facelifting ostatniego naturalnie doładowanego V8 BMW M3 wprowadzono w 2010 roku, a jego debiut wiązał się z koniecznością dostosowania do trendów ekologicznych, ale w typowy dla M3 sposób. Był bardziej przyjazny dla środowiska, ale nadal potężny jak wcześniej.
W 2010 roku kryzys gospodarczy był już za nami, a pieniądze zaczęły ponownie trafiać w stronę sportowych coupe. M3 Coupe, jako jedna z najlepszych opcji w segmencie premium, musiało zaprezentować coś więcej niż wcześniej. I rzeczywiście, wprowadzono delikatnie odświeżony wygląd oraz kilka specjalnych wersji.
Z przodu samochód wyróżniał się czarnym grillem w kształcie nerki, w przeciwieństwie do chromowanej wersji z przedliftingowej. Na dolnej krawędzi zderzaka przedniego dostępny był dodatek lipowy z włókna węglowego. Z boku pojawiła się nowa opcja designu kół z lekkich stopów.
Wnętrze również doczekało się kilku subtelnych modyfikacji w już bardzo docenianym designie. Na zestawie wskaźników zamontowano 8 diod LED sygnalizujących zmianę biegów, które umieszczono na górze obudowy tachometru. Panel sterujący jednostką klimatyzacyjną otrzymał przyciski do podgrzewania siedzeń, które usytuowano niżej niż w wersji przedliftingowej.