Wyprodukowana w Malezji przez lokalną firmę, marka Bufori zaprezentowała trzeci model, wykorzystując drogie materiały, w tym emblemat ze złota 24 karatowego na masce.
Choć brzmi to jak bajka, to prawda. Gerry, George i Anthony Khouri byli trzema braćmi. Gerri postanowił zbudować trzy samochody dla siebie i swoich braci. Zainspirowany amerykańskimi roadsterami z lat 30., w 1986 roku stworzył pierwszy model, nazwany Madison. Ku jego zaskoczeniu, poproszono go, aby nie mógł zrobić więcej dla innych ekscentrycznych lokalnych mieszkańców. Wkrótce, z małego warsztatu, marka Bufori rozrosła się i zatrudniała ponad 100 pracowników. W 2004 roku producent zbudował model La Joya.
Samochód zaprojektowano jako małe coupe, inspirowane dawnymi amerykańskimi autami produkowanymi między I a II wojną światową. Miał duże błotniki, które zakrywały koła, oraz węższy przedział silnikowy z panelami otwieranymi na bok i żaluzjami. Zderzak wykonano z elementów rurowych zamontowanych z przodu, bezpośrednio na końcach podwozia. Siatka chłodnicy przypominała te same stare pojazdy z epoki La Belle Epoque. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, La Joya była coupe z zaokrąglonym dachem i opadającym tyłem. Bagażnik miał bardzo szeroką klapę. Warto zaznaczyć, że producent zbudował nadwozie z włókna węglowego i materiałów kevlarowych.
W środku, skórzane i drewniane wykończenia były ręcznie wykonane, co prowadziło do produktów wysokiej jakości. Kabina oferowała miejsce tylko dla dwóch osób, oddzielonych wysoką konsolą środkową i składanym podłokietnikiem.