BUGATTI Type 43 A 1931-1932

Bugatti zaprezentował model Type 43 w 1927 roku jako pierwszy produkcyjny samochód, który mógł osiągnąć prędkość 100 mph (161 km/h) i oferował go jako sportowy roadster o wysokich osiągach.

Type 43 miał serce wyścigowego modelu Type 35B, które dostarczało wystarczającej mocy, by poruszyć duszę każdego właściciela. To był uzależniający pojazd, który nieoficjalnie osiągał czas przyspieszenia od 0 do 60 mph (0-97 km/h) w 12 sekund. Ponadto, mógł przyspieszyć z prędkości 20 mph (32 km/h) do maksymalnej prędkości w najwyższym biegu.

Type 43 był produkowany w latach 1927-1932 jako roadster i dzielił tę samą chłodnicę w kształcie podkowy z modelem Type 38. Zbudowano go na dłuższej ramie Type 35/30. Producent wykonał szerszy otwór dla zaworu upustowego sprężarki na prawej stronie maski. Bugatti stworzyło 43 A z podobnym kształtem nadwozia jak Type 43, ale bez błotników po bokach. Aby wejść do auta, kierowca musiał wspiąć się na boczny stopień, który był tylko po prawej stronie pojazdu. Pozostali pasażerowie musieli korzystać z drzwi, które były zamontowane po lewej stronie. Francuski producent zainstalował koła z odlewanego stopu, które pochodziły z samochodów wyścigowych.

Z fabryki, model 43 A miał cztery miejsca w kabinie i miękki dach. Z przodu znajdowały się dwa indywidualne fotele, a z tyłu ławka. Dźwignia zmiany biegów umieszczona na podłodze była łatwo dostępna, ale uniemożliwiała kierowcy wejście do samochodu od lewej strony.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.