BUICK Model 27 1911

Po przystąpieniu do sojuszu z General Motors, producent samochodów poprawił swoje pojazdy i zwiększył produkcję. Model 27 stanowił ważny krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem 41.

Buick był już znaną marką na rynku i udało mu się wyprzedzić inne firmy samochodowe w sprzedaży. Jego właściciel intensyfikował prace nad nowymi produktami. Model 27 był znany z kilku osiągnięć technicznych, takich jak system rozrządu na głowicy, komfortowe zawieszenie i jakość nadwozia.

Podobnie jak inne samochody z tamtej epoki, Model 27 miał konstrukcję nadwozia na ramie z drewnianą karoserią. Drzwi przednie były opcjonalne i mogły zostać usunięte i pozostawione w domu, jeśli zajdzie taka potrzeba. Komora silnika charakteryzowała się wysoką, metalową konstrukcją z dużym, pionowym chłodnicą z przodu i znakiem firmowym zamontowanym na niej. Jego reflektory były oparte na acetylenie tlenowym. Po bokach samochodu producent zainstalował zapasowe opony do kół z drewnianymi szprychami.

Model 27 miał czterodrzwiowe nadwozie z miejscem dla czterech pasażerów, z fotelami kubełkowymi z przodu i ławką z tyłu. Jego wnętrze pokryte skórą oferowało wysoki poziom komfortu. Dla kierowcy Buick zainstalował prędkościomierz oraz czteroramienną, drewnianą kierownicę.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.