Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

BUICK Model 27 1911

Po przystąpieniu do sojuszu z General Motors, producent samochodów poprawił swoje pojazdy i zwiększył produkcję. Model 27 stanowił ważny krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem 41.

Buick był już znaną marką na rynku i udało mu się wyprzedzić inne firmy samochodowe w sprzedaży. Jego właściciel intensyfikował prace nad nowymi produktami. Model 27 był znany z kilku osiągnięć technicznych, takich jak system rozrządu na głowicy, komfortowe zawieszenie i jakość nadwozia.

Podobnie jak inne samochody z tamtej epoki, Model 27 miał konstrukcję nadwozia na ramie z drewnianą karoserią. Drzwi przednie były opcjonalne i mogły zostać usunięte i pozostawione w domu, jeśli zajdzie taka potrzeba. Komora silnika charakteryzowała się wysoką, metalową konstrukcją z dużym, pionowym chłodnicą z przodu i znakiem firmowym zamontowanym na niej. Jego reflektory były oparte na acetylenie tlenowym. Po bokach samochodu producent zainstalował zapasowe opony do kół z drewnianymi szprychami.

Model 27 miał czterodrzwiowe nadwozie z miejscem dla czterech pasażerów, z fotelami kubełkowymi z przodu i ławką z tyłu. Jego wnętrze pokryte skórą oferowało wysoki poziom komfortu. Dla kierowcy Buick zainstalował prędkościomierz oraz czteroramienną, drewnianą kierownicę.

3.3

ParametrWartość
CylindryL4
Pojemność3295 Cm3
Układ paliwowyCarburetor
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegówManualna
Hamulce przednieHamulce bębnowe
Hamulce tylneHamulce bębnowe
Rozmiar opony32 X 3.5
Rozstaw kół (przód/tył)56/56 In (1
Rozstaw osi106 In (2692 Mm)
Masa własna2280 Lbs (1034 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.