BUICK Model 33 1911

Buick zaprezentował Model 33 w 1911 roku jako wyższą wersję Modelu 32, z miejscami dla pięciu osób i nadwoziem typu touring.

Choć dzielił większość elementów konstrukcyjnych z Modelem 32, oferował dodatkowe trzy miejsca z tyłu. Była to czterodrzwiowa wersja samochodu sportowego. Należał do klasy aut Brass Era, co dało się zauważyć w wielu jego częściach.

Na przodzie miał wypolerowany chłodnicę pokrytą mosiądzem oraz reflektory. Jego skośne przednie błotniki przechodziły w boki, a schodki były kontynuowane przez tylne błotniki. To były czasy, kiedy ludzie doceniali taki styl. Producent zainstalował dwuczęściową szybę przednią z składanym górnym bokiem. Jak w każdym kabriolecie z tamtych lat, miał zdejmowany dach z materiału, który właściciel mógł zostawić w garażu i cieszyć się jazdą na świeżym powietrzu.

Wewnątrz Model 33 miał dwuosobową ławkę z przodu oraz kolejną dla trzech osób z tyłu. Skórzana tapicerka i lakierowany drewniany kokpit nadawały mu luksusowy wygląd. Miał nawet tylne drzwi! Jego deska rozdzielcza była wyposażona w prędkościomierz oraz kierownicę z czterema ramionami. Buick udało się przekonać klientów do zakupu pojazdu o wyższej jakości za mniej więcej te same pieniądze co Ford Model T.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.