Buick wprowadził model Reatta na rynek w 1988 roku, projektując go jako luksusowe coupe sportowe dwuosobowe z myślą o rynku północnoamerykańskim.
Reatta był pierwszym dwuosobowym modelem Buicka od prawie pięciu lat. Dzielił swoje podwozie z Cadillacem Eldorado (tylko w krótszej wersji) oraz styl wnętrza z modelem Riviera. Samochód początkowo oferowany był w wersji hardtop coupe i miał unikalny styl nadwozia w porównaniu do wcześniejszych modeli Buicka.
W 1990 roku wprowadzono również wersję roadster, ale sprzedaż była dość rozczarowująca w ciągu dwóch lat produkcji. Do atutów tego samochodu należały system ECC (elektroniczne Centrum Sterowania), elektronicznie sterowana skrzynia biegów oraz standardowy ABS (w ostatnim roku produkcji modelu). Z powodu słabej sprzedaży zarówno w wersji coupe, jak i roadster (nieco ponad 21 000 sztuk), Buick musiał zaprzestać produkcji tego modelu w 1991 roku.