BUICK Regal 1997-2004

IV generacja Buick Regal zadebiutowała w 1997 roku i była reklamowana jako sportowa limuzyna. Dzieliła platformę z modelami Oldsmobile Intrigue, Pontiac Grand Prix, Chevrolet Lumina oraz Chevrolet Monte Carlo.

W ofercie Buick Regal był bardziej luksusową wersją modelu Century, a główną różnicą była jednostka napędowa. Nowo opracowana platforma W była stosowana w większej liczbie pojazdów GM i charakteryzowała się układem napędowym z przodu oraz napędem na przednie koła. Regal reklamowano jako „oficjalny samochód superładowanej rodziny”, odnosząc się do osiągów pojazdu. Regal był pierwszym autem, które zostało zaprezentowane online, na dedykowanej stronie internetowej. Wprowadzenie odbyło się z efektownym przebiciem przez mur z cegieł. Za kierownicą tego samochodu siedział Ed Mertz, dyrektor generalny Buick.

Na zewnątrz, sedan w układzie trójboksowym miał profilowane reflektory o zaokrąglonych krawędziach oraz kierunkowskazy umieszczone na zewnętrznej stronie błotników. W wersji GS standardowo oferowano lakier dwukolorowy, który obejmował oba zderzaki oraz czarną kratkę. Był to model najwyższy, z silnikiem 3.8 V6 z doładowaniem.

Wnętrze modelu Regal z 1997 roku ½ wyróżniało się ekskluzywnymi udogodnieniami, takimi jak podgrzewane siedzenia, system audio premium, dwustrefowa klimatyzacja i szyberdach. Dla kierowcy dostępne były dwie wersje zestawów wskaźników, a w topowej wersji GS znajdował się również monitor ciśnienia w oponach.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.