W 2008 roku Buick wprowadził na rynek północnoamerykański nową generację modelu Regal. Opierał się głównie na europejskim Opel/Vauxhall Insignia. Cztery lata później, gama została odświeżona.
Podczas gdy oddział europejski zmagał się z przetrwaniem i był o krok od zakupu przez rosyjski bank Sberbank, amerykański model cieszył się dobrą renomą na rynku. Stylizacja i funkcje oferowane przez Buick dla modelu Regal wprowadziły go do segmentu premium.
GM zaprezentował model 2014 Buick Regal na Nowojorskich Targach Motoryzacyjnych w 2013 roku. Wprowadzono istotne zmiany w wyglądzie zewnętrznym. Samochód otrzymał nowy projekt zderzaka z szerszymi wlotami powietrza po bokach, w których zamontowano światła przeciwmgielne. Tylny zderzak również został przeprojektowany, a pod nim znalazły się dwa chromowane wydechy. Technologia LED znalazła swoje miejsce w tylnych lampach i w światłach do jazdy dziennej. W wersji sedan z trzema skrzynkami zintegrowano spojler na klapie bagażnika.
Wnętrze modelu Regal przeszło kilka modyfikacji, jeśli chodzi o deskę rozdzielczą i system infotainment. Nowy zestaw wskaźników posiadał kolorowy wyświetlacz TFT umieszczony między obrotomierzem a prędkościomierzem. Zespół projektowy przeniósł pokrętło świateł wyżej niż wcześniej, aby było łatwiej dostępne dla kierowcy.
Najważniejszą poprawą pod maską było wprowadzenie silnika o pojemności 2.4 litra z lekką elektryfikacją, co przekształciło samochód w mild-hybrydę. Dla tych, którzy szukali lepszych osiągów, Buick oferował Regal z turbodoładowanym silnikiem 2.0 litra, połączonym z 6-biegową manualną skrzynią biegów jako standard. Dawało to samochodowi napęd na wszystkie koła. GM zdecydował się również na zaoferowanie 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów dla obu wersji silnikowych.
Buick zaprezentował nowego Regala z 2014 roku, zaprojektowanego jako sportowa i bardziej inteligentna ewolucja dynamicznego średniej wielkości sedana tej marki. Nowe, celowe technologie zwiększają bezpieczeństwo i komfort prowadzenia dzięki wyrafinowanemu silnikowi turbodoładowanemu oraz wprowadzeniu napędu na wszystkie koła.
Nowy Buick Regal wprowadza również nowe funkcje bezpieczeństwa oparte na radarze i kamerach – w tym ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu, ostrzeżenie o zmianie pasa, ostrzeżenie o martwym punkcie, ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu, ostrzeżenie o kolizji z przodu oraz hamowanie zapobiegające kolizjom – zapewniając kompleksową ochronę. Łączność w pojeździe została ulepszona dzięki nowej generacji IntelliLink, która oferuje prostsze, bardziej intuicyjne sterowanie oraz rozpoznawanie mowy w sposób naturalny.
Oferowany jest także adaptacyjny tempomat. Wykrywa on ruchy przed Regalem, dostosowując prędkość pojazdu, w tym zatrzymując go w gęstym ruchu i przyspieszając ponownie.
„Nowy Regal z 2014 roku jest bardziej wyrazisty, bardziej połączony i bardziej zaawansowany technologicznie,” powiedział Tony DiSalle, wiceprezydent marketingu Buick w USA. „Prawie połowa nowych nabywców Regala to osoby, które wcześniej nie miały do czynienia z Buick i mają najmłodszy średni wiek w ofercie marki.
„Nowy Regal oferuje tym wymagającym nabywcom więcej zaawansowanych technologicznie funkcji, które chcą mieć w nowoczesnym luksusowym sedan, wszystko to w stylu i elegancji, których oczekują od Buick.”
Nowa przednia i tylna stylistyka, z odważnymi, charakterystycznymi LED-owymi lampami do jazdy dziennej w kształcie skrzydła i LED-owymi lampami tylnymi zostały zaprojektowane, aby nadać Regalowi bardziej współczesny i premium wygląd. Wnętrze cechuje przeprojektowany centralny panel instrumentów oraz konsola, a także nowa kombinacja wykończenia wnętrza.
Nowy silnik 2.0L turbo dostarcza o 18 procent więcej mocy w Regalu Turbo, co daje poczucie mocy na żądanie. Dostępny system napędu na wszystkie koła Haldex pomaga w maksymalnym wykorzystaniu przyczepności w różnych warunkach jazdy i zwiększa zdolności pokonywania zakrętów Regala GS, gdy jest prowadzony w trybie GS Interaktywnego Systemu Sterowania Jazdą.