CADILLAC Escalade ESV 2020-Present

CADILLAC Escalade ESV 2020-Present

Przejdź do galerii zdjęćCADILLAC Escalade ESV 2020-Present

Escalade był dostępny w dwóch długościach nadwozia, a szczytowy model ESV był najdroższy i najbardziej luksusowy w swojej ofercie.

Podczas gdy inne marki samochodowe miały swoje flagowe limuzyny, najwyższym modelem Cadillaca był Escalade. Mimo że oparty był na tej samej platformie co pickup roboczy, jego luksusowe wnętrze i zewnętrzny design sprawiały, że był to flagowiec jak żaden inny.

Z przednim pasem, który można by pomylić z ścianą z cegieł, model 2021 Escalade miał imponujący wygląd na drodze. Szeroki grill zdobił dużą tarczę Cadillaca. Wąskie reflektory LED umieszczono wyżej, po bokach, flankując grill. Producent zamontował światła dzienne na zewnętrznych stronach zderzaka, w postaci pionowych pasków w wlotach powietrza. W przeciwieństwie do mniejszego brata, standardowego Escalade, model ESV cechował się dłuższym nadwoziem i rozstawem osi. Aby ukryć dodatkową długość, projektanci zainstalowali dodatkowy obszar szklany pomiędzy tylnymi drzwiami a ostatnim rzędem okien.

Wnętrze wyposażono w zakrzywiony ekran OLED z przodu, który obejmował panel instrumentów w wyraźnym obszarze przed kierowcą. Dla pasażerów tylnych siedzeń Cadillac zainstalował dodatkowe ekrany za zagłówkami przednich foteli. Był dostępny z drugim rzędem w konfiguracji z fotelami kapitańskimi lub ławką, podczas gdy trzeci rząd był wystarczająco szeroki, by pomieścić trzy osoby. Podczas gdy standardowy Escalade oferował wystarczająco dużo miejsca dla pasażerów w ostatnim rzędzie, producent zapewnił mnóstwo przestrzeni w bagażniku w wersji ESV, nawet przy wszystkich siedzeniach ustawionych w pozycji użytkowej.

Pod maską Cadillac zainstalował wybór dwóch silników: 6.2-litrowego V-8 oraz 3.0-litrowego turbodiesla w układzie szeregowym. Oba były połączone z dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów i dostępne z napędem na tylne lub wszystkie koła.

Cadillac zaprezentował całkowicie nowy model Escalade z 2021 roku, który został gruntownie przebudowany z zastosowaniem nowatorskich technologii, dodających nową jakość do ikony luksusowych SUV-ów.

W nowym modelu zastosowano ekskluzywne technologie, w tym zakrzywiony ekran OLED, pierwszy w branży system audio AKG oraz uznawaną za najlepszą technologię wspomagania kierowcy Super Cruise. Piąta generacja flagowego modelu Cadillaca rozwija ponad 20-letnie tradycje przywództwa w swoim segmencie.

„Jest coś wyjątkowego w prowadzeniu Escalade,” powiedział Steve Carlisle, prezydent Cadillaca. „To pojazd, który emanuje pewnością siebie i technologią, by podnieść niezwykłość i sprawić, że każda podróż staje się wyjątkowym wydarzeniem.”

Model Escalade z 2021 roku zadebiutuje w trzecim kwartale 2020 roku w Ameryce Północnej i został całkowicie przebudowany, aby zapewnić lepsze właściwości jezdne oraz znacznie większą przestrzeń dla pasażerów i bagażu.

„Escalade z 2021 roku wprowadza swoje przywództwo w nową erę mobilności dzięki kompleksowym usprawnieniom, które zmieniają doświadczenie prowadzenia,” powiedział Carlisle. „To nie tylko nowy Escalade. To nowe doświadczenie.”

WIDZ I BĄDŹ WIDZIANY

Escalade z 2021 roku wyposażony jest w technologie OLED oraz kamery, które mają na celu poprawę widoczności kierowcy. Jego charakterystyczny design ewoluuje i zyskuje na wyrafinowaniu, z dodatkowymi warstwami rzemiosła i unikalnymi wyglądami dla modeli Sport i Luxury.

Przemysłowa innowacja – zakrzywiony wyświetlacz OLED

Zakrzywiony wyświetlacz OLED, jako pierwszy w branży, oferuje ponad 38 cali całkowitej powierzchni wyświetlania, z dwukrotnie większą gęstością pikseli niż telewizor 4K. Technologia dostarcza wyraziste obrazy, doskonałą czerń i największy zakres kolorów ze wszystkich produkowanych wyświetlaczy w pojazdach.

System składa się z trzech ekranów: 7,2-calowego panelu dotykowego informacji dla kierowcy po lewej stronie, 14,2-calowego wyświetlacza za kierownicą oraz 16,9-calowego ekranu infotainment po prawej stronie. Ekran OLED ma grubość papieru, a jego krzywizna poprawia widoczność wyświetlaczy.

Wyraziste kolory i jakość wizualna technologii OLED eliminują potrzebę typowego „kaptura” szczelnie osłaniającego wiele ekranów w pojazdach, tworząc jaśniejsze i mniej zagracone otoczenie.

Cadillac Escalade wprowadza także szereg zaawansowanych funkcji poprawiających widzenie, w tym:

Nową nawigację z rozszerzoną rzeczywistością, która wykorzystuje widoki ulic w czasie rzeczywistym z nałożonymi wskazówkami kierunkowymi.
Surround Vision, standardowa funkcja, która wykorzystuje cztery zewnętrzne kamery, aby zapewnić 2-megapikselowy widok ptaka na otoczenie pojazdu.
Pakiet integracji holowniczej, który oferuje do dziewięciu widoków z kamer (w tym linie pomocnicze kamery tylnej) ułatwiających przypinanie przyczepy. Pakiet ten zawiera również zintegrowany kontroler hamulca przyczepy oraz aplikację holowniczą, która oferuje profile przyczepy, monitorowanie ciśnienia i temperatury opon oraz rozszerzoną strefę martwego pola.
Lusterko tylne z kamerą, funkcja, która streamuje obraz z kamery tylnej na standardowym ekranie lusterka wewnętrznego.
Widok nocny, funkcja, która wykorzystuje technologię infrared w celu zwiększenia widoczności do przodu, w tym wykrywanie pieszych i dużych zwierząt, wyświetlane na centralnym wyświetlaczu.
Nowe funkcje rozrywki dla pasażerów tylnej kanapy to para niezależnych wyświetlaczy dotykowych o przekątnej 12,6 cala z funkcją nawigacji oraz możliwością streamingu gier, muzyki i filmów przez złącza HDMI i USB. Ekrany mogą również lustrzanie odwzorowywać smartfony z Androidem. Dodatkowo, „propozycje” miejsc docelowych mogą być „wysyłane” przez pasażerów z tyłu na przedni ekran nawigacyjny, który kierowca może zaakceptować lub odrzucić.
BĄDŹ WIDZIANY: Prezentacja Escalade

„Escalade zawsze robiło wyraźne wrażenie, że dotarłeś na miejsce,” powiedziała Therese Pinazzo, menedżer ds. designu zewnętrznego. „Zaktualizowaliśmy to wrażenie na nową erę, dodając warstwy wyrafinowania. Celem było stworzenie nowego Escalade, który jest nie do pomylenia z niczym innym, a następnie nagradza cię większymi detalami przy drugim lub nawet trzecim spojrzeniu.”

Escalade zachowuje charakterystyczny dla Cadillaca pionowy element oświetleniowy, ale nowa interpretacja dodaje smukłe, poziome reflektory, wzmacniając pewny, szeroki wygląd. Wysoki, pionowy znak świetlny z tyłu pozostaje, ale dodaje głębokie, trójwymiarowe warstwy i wykończenia z drobnym grawerowaniem. Standardowo oferowane są 22-calowe koła, które wzmacniają odważny wygląd Escalade.

Dodatkowe warstwy detali obejmują unikalne elementy wykończenia i tekstury grilla. Po raz pierwszy Escalade zaoferuje wykończenie Sport, charakteryzujące się czarną siatkową osłoną i czarnymi detalami na zewnątrz. Modele Luxury i Premium Luxury prezentują jasne wykończenie Galvano, podczas gdy modele Platinum są najwyższej klasy, z unikalnymi detalami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Wnętrze

Nowy design wnętrza Cadillaca Escalade jest silnie inspirowany koncepcyjnym pojazdem Escala – projektem, który również zaprezentował wyświetlacz OLED – i wprowadza nową jakość dzięki pierwszemu w historii połączeniu wykończenia Gideon Whisper Beige. To dostępne wnętrze o wysokiej wydajności i wysokiej modzie koncentruje się na tkaninie o indywidualnym splocie, która dodaje nowego stylu i atmosfery do kabiny Escalade.

„Oczekiwania i potrzeby klientów Escalade to czynniki, które wszyscy w studiu projektowym Cadillaca doskonale rozumieją,” powiedział Phil Kucera, menedżer ds. projektowania wnętrz. „To pozwoliło nam osiągnąć większe poziomy głębi i detali, niż Escalade kiedykolwiek miał przedtem.”

Nowy zakrzywiony wyświetlacz OLED jest centralnym punktem wnętrza, umożliwiając projektantom integrację i dostosowanie całego otoczenia, a nie tylko wstawienie standardowego prostokątnego ekranu w konwencjonalnym panelu instrumentów. Efektem jest zupełnie nowy, zintegrowany wygląd kabiny, który płynnie łączy technologię z ręcznie wykonanymi detalami.

Miks elektronicznych kontrolek i fizycznych przełączników zapewnia intuicyjną obsługę funkcji pojazdu. Wyświetlacz OLED zawiera dotykowe sterowanie dla centralnego wyświetlacza, podczas gdy wnętrze zawiera również pełnoprawny kontroler typu pokrętło oraz przyciski sterujące na kierownicy. Dodatkowe akcenty to stalowe osłony głośników, złożone przeszycia na panelach drzwi oraz oświetlenie ambientowe z szeroką gamą kolorów.

Wnętrze wyróżnia się również co najmniej ośmioma wyborami kolorów i wykończenia, w tym unikalnymi wzorami miejsc siedzących, z indywidualnym perforowaniem i pikowaniem.

SŁYSZ I BĄDŹ SŁYSZANY

Dźwięk tworzy i potęguje doświadczenia. W Cadillac Escalade z 2021 roku to zmysł jest podniesiony dzięki profesjonalnemu dźwiękowi studia z systemami audio AKG.

Innowacyjna technologia audio AKG

Znana na całym świecie z mikrofonów i słuchawek używanych przez czołowych muzyków w studiach nagraniowych i na żywo, AKG po raz pierwszy wprowadza swoją technologię audio do branży motoryzacyjnej, wyłącznie dla Cadillaca.

Efektem tego jest dostępny w Escalade system AKG Studio Reference, składający się z 36 głośników zasilanych przez trzy wzmacniacze, dostarczający 28 kanałów i oferujący doświadczenie odsłuchowe o niesamowitej czystości i immersyjności. Standardowy system AKG Studio obejmuje 19 głośników i dużą zamkniętą subwoofer, zasilany przez 14-kanałowy wzmacniacz.

Oprócz wyraźnego dźwięku, technologia AKG umożliwia dodatkowe zaawansowane funkcje w Escalade, w tym:

Studio 3D Surround tworzy dźwięk na poziomie profesjonalnym dzięki multikanałowemu systemowi audio, z strategicznie umiejscowionymi głośnikami precyzyjnie dostrojonymi do tworzenia dźwięku, jakbyś był z artystą w studiu nagraniowym. Dodatkowe głośniki w podsufitce pomagają stworzyć immersyjne doświadczenie odsłuchowe w 360 stopniach.
Udoskonalenie rozmowy. Komunikacja w pojeździe jest usprawniona dla pasażerów z przodu i z tyłu, ponieważ ich głosy są rejestrowane za pomocą wbudowanych mikrofonów i odtwarzane w wyznaczonej strefie z wykorzystaniem systemu 36 głośników.
Odtwarzanie dźwięku dla nawigacji. Wskazówki nawigacyjne w systemie audio są bardziej intuicyjne, ponieważ dźwięk pochodzi wyłącznie z głośników po lewej lub prawej stronie systemu audio, a komunikat zbliża się do kierowcy w miarę zbliżania się do zakrętu.
Kontrola głośności pasażera z przodu. Pasażer siedzący z przodu może przejąć kontrolę nad swoim osobistym doświadczeniem audio, korzystając z dedykowanej kontroli głośności dla każdego z przednich siedzeń (w zestawie z systemem Studio Reference).
RUSZAJ I DAJ SIĘ PORUSZYĆ

Pewna wydajność z zaawansowanymi technologiami podwozia, bardziej przestronnym wnętrzem i wiodącymi technologiami wspomagania kierowcy łączą się, by oferować ulepszone doświadczenie jazdy.

Super Cruise

Cadillac Escalade z 2021 roku wkracza w przyszłość mobilności jako pierwszy SUV w pełnym rozmiarze z technologią wspomagania kierowcy Super Cruise. Umożliwia jazdę bez użycia rąk na ponad 200,000 mil kompatybilnych autostrad w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, wykorzystując dane map LiDAR, precyzyjne GPS, nowoczesny system monitorowania uwagi kierowcy oraz sieć kamer i czujników radarowych.

Escalade z 2021 roku oferuje ulepszony system Super Cruise z wieloma nowymi funkcjami i udoskonaleniami, w tym automatyczną zmianą pasa. Automatyczna zmiana pasa pozwala kierowcy nakazać systemowi wykonanie pojedynczej zmiany pasa, sygnalizując kierunek za pomocą kierunkowskazu.

System monitorowania uwagi kierowcy Super Cruise pomaga utrzymać kierowców w gotowości, wykrywając i sygnalizując, kiedy kierowcy muszą zwrócić większą uwagę na drogę; a ostatnie udoskonalenia technologiczne obejmują dynamiczne przesunięcie pasa, które może nieco przesunąć Escalade w swoim pasie dla comfortu kierowcy, gdy inne pojazdy przejeżdżają w bliskiej odległości. Dodatkowo, nowe powiadomienia na centrum informacji dla kierowcy informują kierowcę, gdy Super Cruise może nie być dostępny w pewnych sytuacjach.

Więcej miejsca do poruszania się

Escalade z 2021 roku oferuje więcej miejsca dla pasażerów i ich bagażu. Nowa architektura i technologie podwozia znacznie zwiększyły przestrzeń wewnętrzną, oferując o 40 procent więcej miejsca na nogi w trzecim rzędzie (34,9 cala / 886 mm) oraz 68 procentowy wzrost maksymalnej przestrzeni bagażowej za trzecią kanapą (25,5 stopy sześcienne / 722 litry) w standardowym modelu.

Dramatyczny wzrost przestrzeni dla pasażerów i bagażu wynika głównie z dłuższego rozstawu osi oraz większej długości całkowitej pojazdu w porównaniu do poprzedniego modelu, jak również z nowego niezależnego zawieszenia tylnego, które umożliwia niższe dno wnętrza – cechy, które nie tylko zwiększają przestronność Escalade, ale także poprawiają komfort, ułatwiając dostęp do drugiego i trzeciego rzędu, oraz tworząc bardziej naturalną pozycję siedzącą dla pasażerów trzeciego rzędu.

Przestrzeń na nogi w trzecim rzędzie zwiększa się o ponad 10 cali, co czyni Escalade jednym z najbardziej przestronnych trzecich rzędów w segmencie, podczas gdy niższe dno i zwiększona długość pojazdu pozwalają na zwiększenie przestrzeni bagażowej.

„Nowa architektura Escalade umożliwia unikalny szereg korzyści dla kierowców i pasażerów,” powiedział Tim Herrick, wiceprezydent ds. globalnych programów produktów. „Znacząco zwiększyliśmy przestrzeń dla pasażerów, rozszerzyliśmy możliwości przewozu bagażu – a jednocześnie dostarczyliśmy znaczące usprawnienia w jakości jazdy i prowadzeniu pojazdu.”

Izolowana precyzja

Najbardziej przestronny Cadillac Escalade w historii jest wspierany przez nowe i ulepszone technologie podwozia, które mają na celu zapewnienie responsywnego, precyzyjnego doświadczenia jazdy, które oferuje doskonałą izolację od drogi. Elementy, które przyczyniają się do tego to:

Nowe niezależne zawieszenie tylne zasadniczo zmienia dynamikę jazdy Escalade, pozwalając każdemu tylnemu kołu radzić sobie z warunkami drogowymi oddzielnie, co znacząco poprawia jakość jazdy, responsywność kierownicy i ogólną kontrolę kierowcy.
Charakterystyczne dla Cadillaca Magnetic Ride Control, najszybciej reagująca technologia zawieszenia na świecie, nadal jest dostępne w Escalade. Używa czujników do ciągłego „odczytywania” drogi i niemal natychmiastowej zmiany stopnia tłumienia amortyzatorów. Reaguje znacznie szybciej niż amortyzatory sterowane komputerowo, aby zmniejszyć pionowe ruchy nadwozia, przechyły i wibracje, które mogą często występować w dużych SUV-ach.
Nowe zawieszenie adaptacyjne z powietrzem jest dostępne jako nowy system, który współpracuje z Magnetic Ride Control. Zawieszenie pneumatyczne zapewnia automatyczne poziomowanie obciążenia oraz dostosowanie wysokości jazdy stale na wszystkich czterech kołach. W trakcie jazdy po autostradzie, system automatycznie obniża wysokość jazdy, aby poprawić aerodynamikę; a ustawienie wybierane przez kierowcę obniża zawieszenie o 2 cale (51 mm), ułatwiając pasażerom wejście i wyjście, gdy pojazd jest zaparkowany. Kierowcy mogą również podnieść nadwozie, aby uzyskać dodatkowy prześwit podczas jazdy w terenie.
Dostępny jest elektroniczny dyferencjał o ograniczonym poślizgu (eLSD), który oferuje bardziej precyzyjne połączenie trakcji i mocy dla tylnych kół. Jego nieskończone zmiany załączenia sprzęgła dostarczają moment obrotowy do koła z najlepszą przyczepnością, w tym podczas pokonywania zakrętów i w warunkach deszczowych.
Unikalne połączenie Magnetic Ride Control, adaptacyjnego zawieszenia powietrznego i eLSD w Cadillacu Escalade oferuje doskonałą kontrolę nad nadwoziem i niezwykłą zwrotność dla pojazdu tej wielkości. Napęd na cztery koła jest dostępny w wszystkich modelach.

Moc do poruszania

Wywołująca pewność wydajność pozostaje znakiem rozpoznawczym Cadillaca Escalade z 2021 roku, oferując nowy silnik 6.2L V-8 jako standard. Dzięki zmiennemu czasowaniu zaworów, technologii start-stop oraz Dynamic Fuel Management, silnik łączy moc – 420 koni mechanicznych (313 kW) – z efektywnością.

Po raz pierwszy w historii Cadillac Escalade oferowany jest również z dostępnym silnikiem wysokoprężnym 3.0L turbo, który został zaprojektowany w celu uzyskania dużego momentu obrotowego w całym zakresie mocy, zapewniając pewną wydajność i zdolności holownicze. W rzeczywistości jego maksymalny moment obrotowy wynoszący 460 lb-ft (623 Nm) dorównuje silnikowi 6.2L V-8.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.