Chevrolet wprowadził odświeżoną wersję modelu Agile w 2013 roku, aktualizując jego wygląd oraz funkcje bezpieczeństwa w zależności od wybranego wyposażenia.
Kiedy GM potrzebował nowego pojazdu klasy super-mini na rynek południowoamerykański, odpowiedzialność za projekt wzięło GM Brazil. Inżynierowie postanowili wykorzystać platformę Opla/Vauxhalla Corsy D i przekształcić ją w Chevroleta. Ponieważ istniało tylko kilka obowiązkowych zasad dotyczących bezpieczeństwa, zrezygnowali z ABS i poduszek powietrznych, co skutkowało bardzo słabymi wynikami w teście Latin NCAP. W 2013 roku Chevrolet zaktualizował ten model.
Z przodu samochód miał mniejszy grill niż wcześniej. Nadal znajdowała się tam ta sama pozioma szczelina, która podtrzymywała emblematu w kształcie kokardki, ale była krótsza. Nowy przód oznaczał nowy zderzak, w którym umieszczono większe światła przeciwmgielne. Reflektory również były nowoczesne. Na słupkach C projektanci Chevroleta wyobrazili sobie nową linię, która nadawała efekt unoszonego dachu z tyłu. Z tyłu, nowa para lamp tylnych flankowała klapę bagażnika, podczas gdy zderzak został przekształcony i miał dwa dodatkowe odblaskowe miejsca po bokach.
Wnętrze zyskało nowy wygląd. Poza fotelem kierowcy, pozostałe siedzenia można było złożyć, aby zwiększyć przestrzeń transportową. GM zainstalował nowy fotel dla kierowcy z nowym systemem regulacji wysokości. Pojawił się również nowy zestaw sterujący z poduszką powietrzną. Dla wersji LTZ Chevrolet wprowadził standardowe ABS, podczas gdy w pozostałych wersjach było to opcjonalne.