Mały sedan od Chevroleta był ostatnią próbą amerykańskiej marki podboju Europy. Stanowił pożegnanie z dawną platformą Daewoo, a w 2011 roku, z nowym designem, Aveo zaczęło walkę o rynek.
Wersja sedan była dobrą propozycją dla rynku Europy Wschodniej, gdzie preferowane są samochody z trzema boxami. Tanie samochody przeżywały rozkwit, a gospodarka zaczynała się odbudowywać po światowym kryzysie finansowym. Czterodrzwiowy sedan oferował przyzwoite wyposażenie oraz wystarczającą przestrzeń dla pięciu dorosłych osób i osobny bagażnik. Aveo z 2011 roku nie miało nic wspólnego ze swoją poprzednią wersją. Przyjęto bardziej agresywny styl, a w wyższych wersjach wyposażenia oferowano aluminiowe felgi.
Oferta silnikowa obejmowała mały, oszczędny silnik benzynowy o pojemności 1.2 litra, który oferował odpowiednio 75 lub 86 KM. Najmocniejsza wersja benzynowa miała 1.6 litra i 115 KM, co nie było złe jak na lekki mały samochód. Dostępna była także wersja 1.3 litra z turbodieslem w dwóch wariantach mocy.
Materiały wewnętrzne były zgodne z klasą i ceną. Standardowo dostępne były klimatyzacja, centralny zamek oraz radio. Bagażnik był ogromny, o pojemności 502 litrów (17,7 stopy sześciennej). Lista opcji była bogata, a dostępna była także automatyczna skrzynia biegów.