CHEVROLET Evanda 2004-2006

CHEVROLET Evanda 2004-2006

Przejdź do galerii zdjęćCHEVROLET Evanda 2004-2006

Po tym, jak GM przejęło resztki producenta samochodów Daewoo, wprowadziło markę Chevrolet na rynek europejski jako budżetową markę, a Evanda stała się jej flagowym modelem.

Na krótko przed bankructwem, Daewoo opracowało kilka nowych platform i pojazdów, a Evanda miała być wprowadzona na rynek europejski jako Daewoo Magnus, zastępując przestarzałą linię Leganza.

Ponieważ koreański producent samochodów nie miał wystarczającego doświadczenia w projektowaniu udanego auta od podstaw, zatrudnił firmę ItalDesign (Giugiaro), aby stworzyła linie dla Magnusa. Po przejęciu GM wykorzystało te rysunki do stworzenia Evandy. Model ten miał unikalne, podwójnie wygięte reflektory z ostrymi kątami na brzegach, zgodnie z nowoczesną koncepcją designu. Połączenie krągłych powierzchni i ostrych linii zdefiniowało ten samochód, tworząc elegancko wyglądącą limuzynę. Mimo że z boku przypominał wcześniejszą Leganzę, samochód został zbudowany na nowej platformie, z dłuższym rozstawem osi. Ogólnie, auto było dłuższe o 10 cm (3.9″) niż Leganza, a Chevrolet reklamował je jako budżetowy pojazd dla kadry kierowniczej, idealny do flot i wynajmu.

Wnętrze Evandy było bardzo przestronne, z pięcioma miejscami. Mimo że deska rozdzielcza miała przeciętnej jakości plastikowe wykończenia, wyglądała wystarczająco dobrze jak na swoją klasę. W wersji z pełnym wyposażeniem znajdował się odtwarzacz radiowo-kasetowy oraz zmieniarka 6-CD w desce rozdzielczej.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.