Chevrolet odświeżył swoją linię furgonetek Express w 2002 roku, a zmiany nie ograniczyły się jedynie do nowych kierunkowskazów i kolorów.
Ten van na ramie był królem furgonetek wynajmowanych na czartery i można go było spotkać w większości, jeśli nie we wszystkich, portach lotniczych w kraju. Co więcej, były również przekształcane w mobilne domy i biura.
W wersji z długim rozstawem osi pojazd wykorzystywano do wyjazdów za miasto, a producent postanowił nadać mu nowy, elegancki wygląd. W ten sposób przedni zderzak otrzymał przekształconą chromowaną listwę, na której znajdowało się logo w kształcie muszki. Rozciągała się ona na całą szerokość pojazdu, oddzielając reflektory od niżej zamontowanych kierunkowskazów i świateł parkingowych. W zależności od poziomu wyposażenia, zderzak miał chromowaną dolną część, która lepiej radziła sobie z odpryskami kamieni niż zwykły lakier. Po stronie kierowcy dostępne były również nowe drzwi boczne 60/40 jako opcja.
W środku, oprócz wbudowanego kompasu w lusterku wstecznym, producent dodał nową tapicerkę i kolory. Niestety, jakość plastików wciąż pozostawała na niskim, użytkowym poziomie. W zależności od opcji, furgonetka Express LWB mogła pomieścić do 15 osób.