Po tym, jak GM przejęło pozostałe udziały w Daewoo Motor Corporation, kontynuowało produkcję pojazdów pod marką z charakterystycznym logo w kształcie muszki, w tym modelu 2004 Lacetti/Nubira.
Producent samochodów używał nazwy Nubira lub Lacetti w zależności od rynku, ale były to te same pojazdy. Wprowadzono je na rynek w 2002 roku z nadwoziem sedan zaprojektowanym przez Pininfarinę i hatchbackiem stworzonym przez Bertone. Dwa lata później GM uznało, że lifting modelu zwiększy wolumen sprzedaży, który był dość niski.
Podczas gdy wersja z 2002 roku miała zaokrąglone kształty i wąskie kąty, wersja po liftingu zyskała większe reflektory oraz szerszy chromowany grill z trzema żebrami. W zależności od wersji wyposażenia, Lacetti miało parę świateł przeciwmgielnych w zderzaku. Z bocznej perspektywy, ciemne słupki B i C nadawały mu wygląd wykraczający poza segment samochodów budżetowych. Tył pojazdu przeszedł redesign, a nowa para świateł tylnych znalazła się na błotnikach, nie przenikając na klapę bagażnika.
Wnętrze zostało wzbogacone o lepsze materiały oraz drewniane wykończenia na desce rozdzielczej i panelach drzwiowych, w zależności od opcji. Producent starał się ukryć niskiej jakości plastik na centralnej konsoli i stacku sterującym, stosując dwukolorowy schemat kolorystyczny. Z tyłu znajdowało się niewiele miejsca dla trzech pasażerów, ale wystarczająco dla dwóch.