CHEVROLET Prisma 2013-Present

CHEVROLET Prisma 2013-Present

Przejdź do galerii zdjęćCHEVROLET Prisma 2013-Present

GM potrzebował nowego, przystępnego cenowo sedana na rynek południowoamerykański, a najwygodniejszym sposobem na to było wykorzystanie platformy Gamma II, stosowanej w europejskim Oplu Corsie, i dodanie do niej bagażnika.

Chevrolet zdominował rynek brazylijski dwoma modelami opartymi na tej samej platformie: Onixem i Prismą. Pierwszy z nich to hatchback, a drugi to sedan. Podczas gdy hatchback był wyraźnie skierowany do młodszych kierowców, Prisma miała bardziej rodzinną charakterystykę. Mimo to producent nie chciał, aby wyglądał na tani pojazd.

Z przodu, zespół projektowy zastosował dużą, wyrazistą atrapę grilla z poprzeczną belką pośrodku, na której umieszczono złotą emblemat w kształcie muszki. Przedni pas miał parę dużych, opadających reflektorów rozciągających się na przednich błotnikach, natomiast dolny zderzak miał szeroką czarną powierzchnię z grillem na środku, po obu stronach z lampami przeciwmgielnymi.

Wnętrze Primsy pomieściło do pięciu dorosłych pasażerów. Choć nie było dużo miejsca dla trzech pasażerów, mogli dzielić przestrzeń podczas miejskich podróży. Chevrolet oferował system infotainment z siedmiocalowym wyświetlaczem dotykowym. Producent nie uwzględnił wskaźnika temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej, zamiast tego zastosowano niebiesko-czerwone światło ostrzegawcze.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.