W 2018 roku Chevrolet przygotował specjalny pakiet dla jedenastej generacji modelu Suburban, który dodał więcej mocy i osiągów do jednego z największych SUV-ów na rynku.
Suburban zawsze był mniej wyposażoną wersją Tahoe, mimo że GM zbudował obie te maszyny na tej samej ramie. Dzielił więcej podzespołów i cech z bardziej uprzywilejowanym bratem, ale zazwyczaj nie miał tych samych silników. Suburban RST z 2018 roku, czyli Rally Sport Truck, przyszedł to zmienić, oferując nie tylko więcej koni mechanicznych pod maską.
Na zewnątrz producent usunął wszystkie chromowane wykończenia z grilla, klamek i bocznych progów. Pomalował je w kolorze nadwozia, a jeśli samochód był czarny, zyskał agresywny wygląd. Dodatkowo, czerwone zaciski hamulcowe z 410 mm (16,1″) hamulców Brembo sygnalizowały, że to coś więcej niż zmodyfikowany Suburban.
W środku, Suburban RST oferował trzy rzędy siedzeń dla siedmiu dorosłych pasażerów z fotelami kapitańskimi pośrodku. Jego skórzane wnętrze wyglądało niczym w Tahoe. Co więcej, Chevrolet dodał dwa składane ekrany zamontowane na suficie dla rozrywki pasażerów z tyłu. Deska rozdzielcza i zestaw wskaźników miały podobny wygląd do pozostałych modeli Suburban.
Od strony technicznej, RST był napędzany silnikiem V-8 o pojemności 6,2 litra, który generował 420 KM, a GM połączył go ze standardową 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Chevrolet ogłosił nowy pakiet wydajnościowy Suburban RST. Wyposażony w silnik V-8 o pojemności 6,2 litra i mocy 420 KM, system Magnetic Ride Control z kalibracją wydajności oraz nową automatyczną skrzynię biegów Hydra-Matic 10L80 z 10 biegami, pakiet Chevrolet Suburban RST Performance łączy w sobie styl i osiągi w ofercie dużych SUV-ów Chevroleta.
Dostępny od lata 2018 roku, po raz pierwszy Suburban zaoferuje silnik V-8 o pojemności 6,2 litra, który osiąga moc 420 KM i moment obrotowy na poziomie 460 lb-ft. Silnik ten wykorzystuje trzy nowoczesne technologie – wtrysk bezpośredni, aktywne zarządzanie paliwem oraz zmienny rozrząd – maksymalizując moc, moment obrotowy i efektywność w szerokim zakresie warunków pracy.
Chevy Suburban RST będzie także wyposażony w nową automatyczną skrzynię biegów z 10 przełożeniami. Mniejsze kroki między poszczególnymi biegami maksymalizują moc silnika podczas przyspieszania. Dzięki szerokiemu zakresowi przełożeń 7,39 oraz niższemu stosunkowi największego biegu, skrzynia biegów zmniejsza również obroty silnika przy prędkościach autostradowych.
Magnetic Ride Control to aktywne zawieszenie, które „odczytuje” nawierzchnię drogi co milisekundę, wprowadzając zmiany tłumienia w elektronicznie sterowanych amortyzatorach w ciągu zaledwie 5 milisekund. W wyniku tego zawieszenie oferuje lepszą kontrolę ruchów nadwozia podczas zakrętów oraz bardziej komfortową jazdę na długich trasach. Nowa kalibracja wydajnościowa zawarta w pakiecie Chevrolet Suburban RST Performance zwiększa kontrolę nad nadwoziem, co przekłada się na wyższy poziom reakcji i komfortu.
W ofercie akcesoriów wydajnościowych dla Suburban RST znajdziemy system wydechowy Performance Dual-Side Exit, zaprojektowany, inżynieryjnie opracowany i wspierany przez firmę Borla, z eleganckimi końcówkami wydechowymi, które poprawiają przepływ spalin o 28 procent, zwiększając osiągi i zmniejszając zużycie paliwa. Dostępny pakiet hamulcowy, zaprojektowany i wspierany przez Brembo, ma masywne sześciotłoczkowe, stałe aluminiowe zaciski hamulcowe z czerwoną powłoką z klockami hamulcowymi dociskającymi do większych niż standardowe wirników Duralife™ o rozmiarze 410 x 32 mm (16,1 cala x 1,3 cala), co daje 84-procentowy wzrost powierzchni klocków hamulcowych i 42-procentowy wzrost powierzchni wirnika, zwiększając zdolność termiczną systemu. Wirniki Duralife™ mają utwardzoną powierzchnię, co zmniejsza korozję.