Ten samochód nie był jeszcze oceniony.

CHEVROLET Silverado 3500 HD Regular Cab 2013-2018

Chevrolet Silverado 3500 Regular cab z 2013 roku to jedno tonowy samochód dostawczy, który skupia się na ładowności i holowaniu. Regular cab to najlepszy wybór, jeśli najważniejsze jest holowanie, i jest przeznaczony do codziennej pracy. Posiada wytrzymałe zawieszenie, które zapewnia stabilność. Długa skrzynia ładunkowa umożliwia wygodne zamontowanie przyczepy typu fifth-wheel i zwiększa zdolność holowniczą do 8074 kg (17800 funtów), podczas gdy tradycyjne holowanie wynosi do 5897 kg (13000 funtów).

Model Regular cab 3500 HD był dostępny zarówno w wersji na napęd 2WD, jak i 4WD, a jego konstrukcja została zaprojektowana z myślą o transportowaniu sprzętu budowlanego na przyczepie i dostarczaniu go bezpośrednio na plac budowy. Na zewnątrz wyróżnia się charakterystyczną maską z dwiema wypukłościami, co stanowi główny element przedniego designu. Zestaw reflektorów jest wykonany z zastosowaniem technologii projektorowej.

Kabina jest przystosowana dla dwóch pasażerów, a ogólny wystrój wnętrza jest dość prosty. Dobrą wiadomością jest to, że zastosowano wewnętrzną przestrzeń z mniejszego modelu, Silverado 1500, który bardziej nadaje się do codziennej jazdy niż do pracy.

Chevrolet twierdzi, że najpopularniejszą wersją jest ta z silnikiem diesla, mimo że była o około 10% droższa od wersji benzynowej. Silnik o pojemności 6.6 litra Duramax generuje wystarczający moment obrotowy, aby holować dom, a dzięki systemowi hamowania silnikiem oszczędza klocki hamulcowe.

„Ciężarówki klasy HD to narzędzia, które ludzie wykorzystują do holowania ciężkich przyczep i przewożenia dużych ładunków,” powiedział Jeff Luke, główny inżynier wykonawczy. „Świetne narzędzie, takie jak nowa ciężarówka Silverado HD, nie tylko wykonuje swoją pracę, ale także ułatwia ją i sprawia, że czujesz się pewniej w obliczu naprawdę trudnych zadań.”

Nowy design zewnętrzny z ulepszonym przepływem powietrza, który pozwala silnikowi Duramax 6.6L turbo diesel oraz Vortec V-8 6.0L lepiej utrzymywać pełną moc nawet przy dużych obciążeniach i wysokich temperaturach otoczenia.
Zintegrowany tempomat, system automatycznego hamowania pod górę i hamulce wydechowe dla silników diesla (w modelach na diesel), które ułatwiają trudne holowanie.
Silnik bi-fuel 6.0L V-8, który może pracować na benzynie lub skroplonym gazie naturalnym, będzie dostępny w modelach Silverado 2500 i 3500 z kabiną regularną, kabiną załogową oraz nowym modelem podwójnej kabiny.
Standardowy system StabiliTrak z kontrolą przechyłu przyczepy we wszystkich modelach, w tym 3500 dually.
Nowe kabiny i wnętrza, które zapewniają większą przestrzeń i komfort, z rozbudowaną przestrzenią do przechowywania dostosowaną do sposobu, w jaki klienci korzystają z ciężarówek pełnowymiarowych.
Chevrolet MyLink, który zapewnia silne połączenie do pracy lub rodziny z prostymi, intuicyjnymi kontrolami.
Nowe skrzynie o długościach 6.5 i 8 stóp z standardowymi zderzakami CornerStep, łatwymi w podnoszeniu i opuszczaniu klapami oraz innymi funkcjami, które ułatwiają obsługę ładunku.

Nowy zewnętrzny design dla lepszego chłodzenia, zredukowanego hałasu wiatru

Nowy zewnętrzny wygląd Silverado HD komunikuje siłę i zdolności, a także poprawia aerodynamikę dla lepszej wydajności i zmniejszonego hałasu wiatru. Ulepsza również chłodzenie dla bardziej konsekwentnej mocy w trudnych warunkach.

„Pasja, jaką mamy do ciężarówek, odzwierciedla się w każdej linii i mocno rzeźbionej powierzchni HD Chevroleta,” powiedział Tom Peters, dyrektor ds. designu. „Od dramatycznej rzeźby jednoczęściowego zderzaka strukturalnego, przez muskularną maskę i sylwetkę boczną, design odzwierciedla funkcjonalne rozwiązanie.”

Projekt 2015 Silverado HD to połączenie inteligencji i siły. Nowe drzwi wkomponowane w zagłębienia w boku nadwozia pomagają zmniejszyć hałas wiatru, zapewniając cichsze wnętrze. Najmniejsze detale nadwozia, takie jak spojler na dachu i klapie, były testowane w tunelu aerodynamicznym, aby wygładzić przepływ powietrza nad ciężarówką, co redukuje hałas i poprawia aerodynamikę.

Ponieważ ciężarówki HD są często używane do holowania w trudnych warunkach, inżynierowie szczególnie zwracali uwagę na przepływ powietrza zarówno dla chłodzenia silnika, jak i dla wlotów powietrza do silnika. Zaczynając od wlotów powietrza o odpowiednich rozmiarach, które redukują opór i poprawiają efektywność, inżynierowie testowali przepływ powietrza w tunelu aerodynamicznym i podczas jazdy, aby upewnić się, że silniki mogą utrzymać moc na długich podjazdach w wysokich temperaturach. Staranna uszczelka przodu pojazdu zapewnia również, że powietrze wchodzące do wlotu silnika pozostaje chłodne, co zapewnia optymalną wydajność w trudnych warunkach.

„Jedną rzeczą jest wygenerowanie dużej mocy w chłodnej pogodzie, a zupełnie inna to utrzymanie mocy i momentu obrotowego podczas holowania pod górę w upalny letni dzień,” powiedział Luke. „Uważamy, że klienci docenią wszelką pracę, jaka została włożona w chłodzenie nowego Chevroleta Silverado HD, gdy będą mieli okazję naprawdę to przetestować.”

Zintegrowane sterowanie dla łatwiejszego holowania

Nowe Silverado HD zostały również zaprojektowane w taki sposób, aby zwiększyć pewność w trudnych warunkach podczas holowania dzięki dalszemu udoskonaleniu dostępnego tempomatu Silverado, automatycznego hamowania pod górę i hamulca wydechowego dla diesla. Integracja tych funkcji pomaga Silverado HD utrzymać ustawioną prędkość pod górę i w dół, nawet podczas holowania ciężkiej przyczepy w górzystym terenie.

„Klient ustawia pożądaną prędkość, a ciężarówka zrobi resztę – zwiększy lub zmniejszy moc, zredukuje bieg, aby zwiększyć hamowanie silnika i włączy hamulec wydechowy w silniku diesla,” powiedział Luke. „Czujesz się znacznie pewniej i masz większą kontrolę, ponieważ nie musisz ciągle pracować, aby być o krok przed ciężarówką i przyczepą.”

Aby aktywować automatyczne hamowanie pod górę w dowolnym modelu Silverado HD na benzynę lub diesel, kierowca naciska i przytrzymuje przycisk Tow/Haul w dźwigni przez trzy sekundy. Następnie skrzynia automatycznie zredukuje bieg, gdy zajdzie taka potrzeba, umożliwiając hamowanie silnika, aby pomóc w zwolnieniu pojazdu.

Dodatkowo w modelach Duramax diesel kierowca może również włączyć hamulec wydechowy, który wykorzystuje zmienne łopatki w turbosprężarce do płynnego i cichego generowania dodatkowego ciśnienia w silniku, aby pomóc w zwolnieniu pojazdu. Kombinacja hamulca wydechowego i redukcji biegu automatycznej skrzyni biegów pomaga kierowcy utrzymać pożądaną prędkość, nawet na długich, stromo opadających autostradach.

StabiliTrak z kontrolą przechyłu przyczepy jest teraz standardem we wszystkich modelach Silverado HD, w tym w modelach 3500 dually, zapewniając dodatkowe bezpieczeństwo podczas jazdy.

Solidna konstrukcja z wytrzymałym sprzętem ciężarowym

Podstawą 2015 Silverado HD jest rodzina w pełni zamkniętych ram, które wykorzystują duże przekroje, hydroformowanie i wysokotemperaturowe stalowe elementy w kluczowych obszarach. Sztywność ram przyczynia się do poprawy prowadzenia i komfortu jazdy, podczas gdy ich wytrzymałość zwiększa ładowność i zdolności holownicze.

Niezależne przednie zawieszenie Silverado HD zostało zaprojektowane specjalnie do użytku w ciężarówkach HD, z górnymi ramionami sterującymi wykonanymi ze stali i precyzyjnie obrabianymi dolnymi ramionami sterującymi z żeliwa. Sprężyny skrętne są dostosowane do ocen ładowności ciężarówek, co ułatwia regulację wysokości cięcia w zależności od wagi pługów śnieżnych lub innych akcesoriów.

Tylne sprężyny są asymetrycznymi sprężynami liściowymi, które równoważą jazdę i obciążenie, a także poprawiają kontrolę nad skokiem osi. Stalowe sprężyny, szerokie na trzy cale, udowodniły swoją skuteczność rok po roku w najtrudniejszych warunkach.

Zdolności ładunkowe i holownicze 2015 Chevrolet Silverado HD wzrosły w porównaniu do modeli z 2014:

Maksymalna dostępna ładowność wynosi 7374 funty, co jest najlepszym wynikiem w kategorii ciężarówek HD, w porównaniu do 7222 funtów.
Maksymalne dostępne holowanie konwencjonalne wynosi 19600 funtów z dostępnym fabrycznym hakiem, w porównaniu do 18000 funtów i również najlepsze w klasie.
Maksymalne dostępne holowanie przyczepy piątej to 23200 funtów, w porównaniu do 22500 funtów.
Silverado HD jest dostępne w ponad 150 kombinacjach kabin, długości skrzyń, układów napędowych i przełożeń osi, co umożliwia klientom dopasowanie ciężarówki dokładnie do ich potrzeb w zakresie holowania i transportu.

Zespół, który stworzył Silverado HD, przeszedł na skrajności, aby dostarczyć ciężarówkę, która dorównałaby reputacji Chevroleta jako producenta najbardziej niezawodnych i trwałych ciężarówek, powiedział Luke.

Na przykład nowa rodzina ciężarówek GM przejdzie ponad 6 milionów mil testów wytrzymałościowych w męczarniach Milford Proving Ground, przez pustynie i góry Nevady oraz przez zamarznięte równiny Kapuskasing w Ontario. To równoważne 240 podróżom wokół ziemi. Dodatkowo ciężarówki uzyskają ponad 7 milionów mil w rzeczywistych warunkach podczas końcowych testów, co łącznie daje ponad 13 milionów mil testowych.

Nowe kabiny i wnętrza dla wygody przez cały dzień

2015 Silverado HD otrzymuje te same aktualizacje wnętrza, struktury kabiny i projektów drzwi, co nowa Silverado 1500, która otrzymała pozytywne opinie za cichsze wnętrze i przestronniejsze, bardziej komfortowe wnętrze.

„Niezależnie od tego, czy używają swoich ciężarówek jako biur, czy podróżują przez kraj z dużą przyczepą w tle, właściciele ciężarówek HD często spędzają długie dni za kierownicą,” powiedział Luke. „Ciche, wygodne, połączone wnętrze 2015 Silverado HD odzwierciedla intensywne skupienie na tym, jak żyją i pracują kierowcy ciężarówek.”

Pionowy panel instrumentów, sześciogaugesowy zestaw wskaźników oraz różne opcje przechowywania są dostosowane do potrzeb klientów ciężarówek. Kontrole są funkcjonalne, logicznie umiejscowione i łatwe w obsłudze, nawet w rękawicach roboczych. Na przykład dostępny Zintegrowany Kontroler Hamulca Przyczepy jest umieszczony wysoko po lewej stronie panelu instrumentów, gdzie można go łatwo regulować, a także wyświetla Gain na Pulpicie Informacyjnym w zestawie wskaźników. Nowy Chevrolet MyLink, standardowy we wszystkich modelach, poza podstawowym modelem roboczym, zapewnia łatwe w użyciu połączenie do miejsca pracy lub na wakacje rodzinną, z naturalnym rozpoznawaniem głosu i wystarczającą ilością portów oraz gniazdek zasilających do obsługi wielu urządzeń.

Nowa kabina ciężarówki jest mocniejsza, z prawie dwoma trzecimi konstrukcji wykonanymi z wysokotemperaturowej stali, co zapewnia pewne wrażenie i poprawę bezpieczeństwa. Kabiny mają wkomponowane drzwi, które dopasowują się szczelnie

do zagłębień w bokach nadwozia, co zmniejsza turbulencje i szum wiatru. W połączeniu z nowymi, potrójnymi uszczelkami drzwiowymi, drzwi pomagają stworzyć cichsze wnętrze.

Tylne drzwi w modelach z kabiną załogową są większe i w połączeniu z poprawionymi siedzeniami tworzą około dwóch cali więcej miejsca na nogi z tyłu, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie pasażerom siedzącym z tyłu.

Nowy model z podwójną kabiną, który ma drzwi tylne otwierane do przodu, zastępuje poprzednią kabinę wydłużoną, co umożliwia łatwiejszy dostęp do tylnej kanapy, szczególnie w wąskich miejscach parkingowych.

Wytrzymałe jednostki napędowe dla benzyny, diesla, E85 i CNG

Silverado HD oferuje trzy jednostki napędowe, które są specjalnie dostosowane do trudnych zadań i niezawodnej obsługi.

Sprawdzony silnik Duramax 6.6L turbodiesel i sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Allison 1000 będą nadal dostępne w modelach 2500 i 3500 Silverado.

Oceniony na 397 koni mechanicznych i 765 lb-ft momentu obrotowego, silnik Duramax diesel charakteryzuje się wtryskiwaczami paliwowymi piezoelektrycznymi dla lepszej wydajności i efektywności oraz turbosprężarką o zmiennej geometrii, która również działa jako hamulec wydechowy, aby pomóc kontrolować prędkość pojazdu w razie potrzeby na długich zjazdach.

Skrzynia biegów Allison 1000 ma kontrolę zmiany biegów przez kierowcę z systemem tap up/tap down oraz tryb Tow/Haul, który redukuje cykle zmiany biegów dla lepszej kontroli i poprawionego chłodzenia podczas holowania lub transportu ciężkich ładunków.

Standardowym silnikiem we wszystkich modelach Silverado HD jest 6.0L Vortec gazowy V-8 z ciągłym zmiennym sterowaniem zaworami, sparowany z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Jest oceniany na 360 koni mechanicznych i 380 lb-ft momentu obrotowego w modelach 2500 i jest specjalnie zaprojektowany do niskiego momentu obrotowego. Wersja oceniana na 322 konie mechaniczne jest standardem w modelach 3500. Ciężarówki z każdą wersją są zdolne do pracy na E85 FlexFuel.

Wersja bi-fuel silnika 6.0L V-8, wyposażona w specjalnie hartowane zawory i gniazda zaworowe, umożliwiająca pracę na benzynie lub skroplonym gazie naturalnym, będzie dostępna we wszystkich trzech modelach nowego Silverado HD – kabinie regularnej, kabinie załogowej i kabinie podwójnej.

Chevrolet będzie kontynuował współpracę z producentem drugiego etapu, aby zaoferować jednolity wybór dla swoich pojazdów CNG. Ciężarówki bi-fuel są budowane z silnikiem zaprojektowanym specjalnie do tego celu, system paliwowy jest instalowany przez dostawcę GM Tier One, a ukończony pojazd jest dostarczany bezpośrednio do klienta. Taki proces sprawia, że zamówienie opcji bi-fuel jest tak proste, jak zamówienie ciężarówki zasilanej benzyną lub dieslem, i zapewnia najwyższy poziom wytrzymałości, niezawodności i bezpieczeństwa.

Inteligentne rozwiązania do zarządzania ładunkiem

Skrzynia pickup wykonana jest ze stali formowanej na rolkach, co zwiększa jej wytrzymałość i zmniejsza masę, w porównaniu do tłoczonych skrzyń stosowanych przez głównych konkurentów, a także oferuje szereg inteligentnych rozwiązań na co dzień.

Zderzak CornerStep Silverado, w połączeniu z uchwytami ręcznymi wbudowanymi w nowe osłony boków skrzynki, ułatwia dostęp do ładunku w skrzyni, co jest szczególnie przydatne w ciężarówkach HD, których wysokość jazdy jest wyższa. Skrzynia jest również dostępna z nowymi górnymi hakami do mocowania, podświetleniem LED w dolnej części oraz klapą EZ Lift i Lower.

Dostępna powłoka na skrzynie, która wiąże się ze stalową skrzynią, tworząc trwałą, wodoszczelną ochronę, pokrywa całą wewnętrzną powierzchnię skrzyni poniżej boków, w tym klapę i górną belkę skrzyni.

Ulepszona ochrona i bezpieczeństwo

Silverado HD będzie dostępne z unikalnymi w swojej klasie funkcjami bezpieczeństwa, takimi jak ostrzeżenie o kolizji z przodu, ostrzeżenie o opuszczeniu pasa z aktywnym fotelem bezpieczeństwa oraz asystent parkowania z przodu i z tyłu. Poduszki powietrzne montowane w głowach oraz w siedzeniach są standardem w modelach 2500 i dostępne w modelach 3500.

Jak wszystkie modele Silverado, Silverado HD jest objęte najlepszą ochroną pickupów w Ameryce, która obejmuje:

3 lata/36 000 mil ograniczonej gwarancji na nowe pojazdy;
5 lat/100 000 mil ograniczonej gwarancji na układ napędowy;
2 lata/24 000 mil pokrycia konserwacji programu, w tym płyn do układów wydechowych diesla.
Akcesoria do szerokiego zakresu zadań

2015 Silverado HD będzie dostępne z szeroką gamą akcesoriów montowanych przez dealerów. Akcesoria zewnętrzne obejmują chromowane lub czarne stopnie asystujące o długości czterech lub sześciu cali, koła 20-calowe, listwy boczne nadwozia oraz szereg chromowanych akcentów.

Dywaniki do różnych warunków atmosferycznych lub dywaniki wykładzinowe pomagają utrzymać elementy zewnętrzne z dala, a akcesoria do przechowywania w konsoli i pod siedzeniem pomagają zorganizować narzędzia i informacje.

Dostępne dla skrzyni są wysuwane boczne stopnie, wkładki do skrzyń lub powłoki natryskowe, dywaniki i wykładziny skrzyń, a także pokrywy tonowe oraz uchwyty na narzędzia Trac Rac i pudełka narzędziowe UWS.

6.0L V8 Vortec 6AT (365 KM) (4×2)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5998 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na tył
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Heavy Duty
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość214.89 In (5458 Mm)
Szerokość95.98 In (2438 Mm)
Wysokość77.67 In (1973 Mm)
Rozstaw osi133.6 In (3393 Mm)
Masa własna6178 Lbs (2802 Kg)

6.0L V8 Vortec 6AT (365 KM) 4×4

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność5998 Cm3
Moc268 Kw @ 5400 Rpm
365 Hp @ 5400 Rpm
359 Bhp @ 5400 Rpm
Moment obrotowy380 Lb-Ft @ 4200 Rpm
515 Nm @ 4200 Rpm
Układ paliwowyStratified Fuel Injection
PaliwoBenzyna
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Heavy Duty
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość214.9 In (5458 Mm)
Szerokość95.98 In (2438 Mm)
Wysokość77.24 In (1962 Mm)
Rozstaw osi133.6 In (3393 Mm)
Prześwit8.07 In (205 Mm)
Masa własna6525 Lbs (2960 Kg)

6.6L V8 Duramax 6AT (408 KM) (4×4)

ParametrWartość
CylindryV8
Pojemność6604 Cm3
Moc296 Kw @ 3000 Rpm
403 Hp @ 3000 Rpm
397 Bhp @ 3000 Rpm
Moment obrotowy765 Lb-Ft @ 1600 Rpm
1037 Nm @ 1600 Rpm
Układ paliwowyWtrysk bezpośredni
PaliwoDiesel
Typ napęduNapęd na 4 koła
Skrzynia biegów6-biegowa Automatyczna Heavy Duty
Hamulce przednieTarcze wentylowane
Hamulce tylneTarcze
Długość214.9 In (5458 Mm)
Szerokość95.98 In (2438 Mm)
Wysokość77.24 In (1962 Mm)
Rozstaw osi133.6 In (3393 Mm)
Prześwit8.07 In (205 Mm)
Masa własna7285 Lbs (3304 Kg)

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.