Chevrolet Tacuma/Rezzo

Po tym, jak GM przejęło koreańskiego producenta samochodów Daewoo, zmieniło nazwy większości jego pojazdów, aby zwiększyć rozpoznawalność marki Chevrolet, zwłaszcza w krajach Europy Zachodniej, gdzie sprzedawano minivana Tacuma pod marką bow-tie.

Samochód nie był już nowością, ponieważ pierwotnie został wprowadzony na rynek przez Daewoo w 2000 roku. Oprócz obowiązkowych zmian wymaganych do spełnienia norm emisji Euro 4, przeszedł także pewne aktualizacje estetyczne. W zależności od kraju, Chevrolet używał nazwy Tacuma lub Rezzo.

Zwykle, gdy producent samochodów wprowadza aktualizację cyklu życia, koncentruje się na szczegółach zewnętrznych, które mogłyby wskazywać na nową wersję. Z drugiej strony, model Tacuma z 2004 roku został jedynie delikatnie zaktualizowany stylistycznie. Dla niektórych wyglądał jak inny poziom wyposażenia tego samego samochodu. Najbardziej zauważalnym elementem wzornictwa, który został zmieniony, była przednia maska. GM zainstalowało tam poziome żebrowanie charakterystyczne dla marki Chevrolet, zamiast kratki w stylu wodospadu, którą wprowadziło Daewoo w 2000 roku. Dodatkowo zmodernizowano zderzak, a model z 2004 roku miał dolny grill z pionowymi i poziomymi żebrami zamiast pustej przestrzeni jak wcześniej.

W zależności od poziomu wyposażenia i opcji, klienci mogli wybrać tylną ławkę lub trzy indywidualne fotele, przy czym środkowy składany był płasko do przodu. Jednak nie oferowano skórzanej tapicerki ani materiałów wysokiej jakości. W systemie audio dostępny stał się zainstalowany przez dealera odtwarzacz CD, ponieważ odtwarzacze kasetowe były już przestarzałe.

Zapytaj o reklamę

Google reCaptcha: Nieprawidłowy klucz witryny.